Új hozzászólás Aktív témák

  • #96302336

    törölt tag

    válasz D4rkm4n #91 üzenetére

    Nem csak a közlekedési kultúrával, hanem az útépítési ''kultúrával'' is gond van.
    1: Az utak minősége pl.
    2: a kerékpárutak minősége, tisztasága
    3: A kerékpárutakra való fel és lehajtás hiánya.
    Az elő kettő nem szorul magyarázatra. A harmadik eset is sajnos valós, nálunk sok helyen nincs megoldva, hogy rendesen rá lehessen menni az útra, nincs fel/lejáró, maga a padka van csak. egy-két kivétellel. Senki, ismétlem senki nem akar csak azért leszállni a bringáról, hogy feltolja a gépet, majd leszállni, hogy lemenjen róla. És ne jöjjön itt senki azzal, hogy nem tart semeddig sem. Az autós is bolond volna, ha egy kereszteződésnél ki kellene szállnia a kocsiból. A kerépárút elvben azért van, hogy megkönnyítse a bringások, és az autós forgalom gondjait, de sokszor inkább több a baj, mert a keróutak enyhén szólva kritikán aluliak, szűkek, tele gyalogossal. A legjobb példa a Balatoni kerékpárút. Össze-vissza van építve, olyan keskeny mint egy járda, az északi parton pl. Fűzfő mellett, ahol még be sem ér a városba olyan derékszögek vannak az úton teljesen értelmetlenül, hogy szinte lépésben lehet befordulni, ha jön vki. szemben akkor kész is a karambol. Kerékpárúton!
    Az északi oldal települések közötti szakasza helyenként olyan, mint ha bombatalálat érte volna. Nincs alap, a fák gyökerei szétnyomják, a fagy szétszedi, tele kavics, és mindenféle törmelékkel, homokkal ami csúszós, stb stb. A városokon belül pedig full tele gyalogossal. Ami még dühítő, hogy sokszor cikázik a főút jobb, és bal oldalán, ami azt jelenti, hogy át kell menni az úton, ami veszélyes. Pedig elvbn azért van a keróút, hogy elkerülje a főutat, és ne bringázzon a 71-esen senki.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés