Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
XTREEEM
csendes tag
Hát ez 1 fos!! 3.2 v6 azt 250ló?? na neee ! Amúgy a vw-é sose lesz ez a szegmens?? volt 1x 1 mk2 g60 16v 1.8 az tudott kb ennyit! (aszem 230le) 1985 be?? hf integral volt még brutális akkoriban.. nemtom valami japó esetleg?? nem értek a rizsrakétákhoz de akkor még vankel tuti nem volt
-
Rocky28
újonc
Hi! Megtudná mondani nekem vki, hogy volkswagen golf(III),1391cm3,benzines autónak mennyi a fogyasztása? Előre is köszi!
-
Bukta01
csendes tag
Én láttam már egy ennél még ritkább Golfot
Ugyanilyet, csak jobbkormányosban
És gyönyörű kékes-lila volt, ha jólt ilyen szín csak az R32-eshez kérhető
-
Gebriel
veterán
Egy hétig én is elviseltem volna ezt a R32-t.
-
dokesz007
aktív tag
igazad van a kultúra hiányzik....egyesek azt hiszik, mert van egy szaros bmw-jük vagy mercijük mindent megtehetnek közúton....de a legmeglepőbb a hülyeség, annó nem akartuk az X5-t rácsoztatni mert csúnya...de most lett némi védelem...a sok kis hülye úgy vagdalkozik be egy 2t kocsi elé egy kis autóval, h én kapok agyvérzést, na nem azért mert kinyiffantom arra szarok, van elég barom, hanem mert ott a család.....nem baj csalunk adót, veszünk páncélozott hummert és x@arunk a világra, hulljon a férgese
-
dokesz007
aktív tag
Nemtudom itten egyesek miért ágálnak a közuton való gyors ahaldás ellen...én imádok gyorsan menni, németeknél vezetgettem pár évet és ott megölnek ha nem veszed fel a fordulatot....az a baj, h a sok hülye veszi a jogsit, vagy fizet a vizsgákért és úgy jön ki az útra egy jó kocsival amit apuék vesznek neki, h csak egyenesen tud menni, de kanyarban elszáll mint a sóhaj.....
szóval ennyi -
bejmuller
aktív tag
Először is elmondanám hogy én nem értek nagyon autóúl és nem is volt lehetőségem ilyen autókat testközelből megismerni, éppen ezért nem akarok beleszólni semmibe...
Csak erre az egy dologra szeretnék reagálni:
''Nyomatékos benzines motort pedig igazán még nem láttam''
A Mercedes 65 AMG motorja (igaz hogy 12 hengeres biturbó) de a 612 ló mellett ott van 1000 Nm nyomaték...
Mondjuk ha arra utalt hogy létezik, csak még nem látott, akkor meg sem szólaltam.
Persze teljesen más kategória, meg minden...
Na ennyi lenne -
VR6-Fan
veterán
igen írtam is hogy kinek mi tetszik...
a VR6-nak a hangját nem tudjak egy rendszerrel leutánozni
amúgy a németeknél teljesen hivatalosan is építhetsz MK1 VR6-ot ha a Tüv-nél bevizsgáltatod(persze lehet 2X annyi lesz mint maga a kocsi)
magyarországon van egy VR6-os kettes hivatalosan, arra lehet hivatkozni és ha az embernek vna ismerőse és sok pénzek akkor állhat a 84-es egyes Golf forgalmijában is az hogy 2.8, 128kW
amerikaiaknál nem tudom hogy hogy megy, de nem hiszem hogy pont ott ne lehetne megoldani.
kinek mi a nagyátalakításcsak 3 bakot kell csinálni, üzemanyag ellátás, egyedi féknyergek(amit mi biztonságosnak tartunk, és nem egy autón müködik több éve..)
de a legjobb építeni kettesbe, mert bölcsösztül le a motor és mehet is bele a kettesbe, fék átalakítás meg kb annyiból áll hogy megveszed a nagyobb tárcsát(persze 4X100 mert felesleges tengelycsonkokat cserélgetni..)
[link] hát ez csak 8k, de nyomatékból 300-at megy....
-
Macka
veterán
válasz
#64791808 #35 üzenetére
Bocs, írtam egy szóval is hogy én vezettem, vagy videóztam????? Szerintem nem, hülye meg nem vagyok......
Ha olyan autóm lenne, ami bőven 200 LE fölött teljesítene, igencsak ellátogatnék egy haladóbb vezetéstechnikai tréningre, és az sem véletlen, hogy mind a motorosok, mind az autósok vehetnek pályabérletet......
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
par szo:
BMW M5 V10 8250rpm.
Kulonben egyetertek Cerebellummal, versenypalyan kell okorkodni s kinyomni a motor szemet, nem kozuton. Ezek az utak igy is tele vannak kezdo vezetokkel, akik a kuplunggal is haragban allnak, nemhogy azzal tudnanak szamolni, hogy valaki esetleg szembol jon 160-180al. Hirtelen fekezesrol es iranyvaltasrol nem is beszelve. Ezert jo es orulok, hogy az autogyartok szandekosan visszafogjak a mindennapi autok teljesitmenyet, egyre tobb a marha, nehogy mar gyors kocsit is kapjanak a hulyek...
[Szerkesztve] -
#64791808
törölt tag
Pontosan ez az a vezetési stílus, amiért engem állatként kezeltek a sebességhatárokkal foglalkozó írásom topicjában. Ez az, erről beszélek, hogy nagyon fasza az S2000-es Honda, de mért kell vele 160-at menni a Mecsekben? Az a motoros, aki megdöglött, az nem volt elég erretentő példa?
Ti vagytok a fasza gyerekek, mert tudok 160-at menni a szerpentinen? Kolléga te meg marha büszke lehetsz magadra, nem semmi videót linkeltél! Ökörködni 240 lóval meg egy kamerával. Egy kavics az úton aztán mindaketten megdöglenek. -
Macka
veterán
Hondásoknak:
[link] -
DeadMeat
nagyúr
Mindkettonek megvan a feelingje.Ne varj szorcsogo mely hangot egy soros negyhengerestol,viszont ne varj 8-9Ks fordulatszamot tartosan egy v mocitol.Amugy meg minden csak kipufogo rendszer kerdese
Jah es ne mond azt,h a vr6-os 1es golf nem nagy atalakitas,mert nem volt vr6os egyes gyarilag,soval elvileg bele sem tehetned hivatalosan,ugy ahogy en sem.Mas kerdes,h mindent meglehet magyarazni -
Macka
veterán
Nagyon jó autó ez az R32.
Szerintem a WV és a Honda más világ, árban is, már ha a kát márka alapárát, alapfelszereltségét nézzük, akkor is. Nekem Hondám van, ha nem pörgetem szarul megy. Ha pörgetem ( 4.5-6K ), akkor jól megy, de..... nem öröm tankolni, és autópályán 180-nál idegesítő a magas fordulatszám hangja.
Az általatok felsorolt autók élményautók. Aki megveszi őket, le sem szarja a fogyasztást, legyen WV-Honda-STi-EVO tulaj. Az alapmotoros 1.4-1.6 Hondák pedig nem fogyasztanak sokat...Igaz,nem is mennek...
Itt azényémaótó:
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
#64791808
törölt tag
Elnézést, mit nem értessz? Egy japán autóban ugyanazon ''élményhez'' több benzin kell, mert általában nagyobb fordulaton pörögnek és a megalkotásukkor sem a fogyasztás, sem a jó emissziós értékek nem voltak fő szempontok. Én vezettem Impreza WRX STi 2005-öt, és közel 30 litert nyomtam le a torkán. Utoljára ilyet egy Porsche Cayenne Turboval csináltam hegyi szerpentinen gyiloktempóban. Muszáj magyarázni?
Szerk: most látom, hogy megjött a topicba VR6-Fan kolléga, szal valami azt súgja, hogy a német autók védelme meg lesz toldva nehéztüzérséggel
Komolyra fordítva a szót: szeretnék arra rávilágítani, hogy a ''japán jó - német szar'' és a ''német jó - japán szar'' álláspontok egyike sem helyes. Egyik sem jobb. MÁS. Értitek...? MÁS.
[Szerkesztve] -
VR6-Fan
veterán
válasz
venember83 #29 üzenetére
nem is a név hanem az hogy megint olyan kirikákat olvasok olyanoktól akik csak az egyik oldalt ismerik (remélhetőleg test közelből) ezzel nem azt mondtam hogy könyékik elmerültem már minden fontosabb japán motorban,de volt 1-2-höz szerencsém...
és ami még kiemelhető az japán és a német motorok kapcsán, egy japán motornak soha sem lesz olyan hangja mint egy németnek(vonatkoztasunk el a boxer motoroktól)
leszűkítve S2000 vagy 1.8VTI-k nyivákoló, sípok(kinek mi tetszik..) VR6 egy brutális V8-asokat meg szégyenítő zabi V6-os hang (24V VR6/3.2 FSI/R32(6)-nak sincs már számomra olyan hangja..) ami a fej és az ''Y'' közti leömlő részen, a fejben, és a jellegzetes szivósorban keletkezik(na ezért nem szeretem a turbos VR6-okat, de azért elfogadnék egyet, jövő évi családi projekt
)
-
VR6-Fan
veterán
mondjak egy csúnya dolgot?
egyes golf is megy úgy mint egy S2000-es szivó és csak 174Ló és 235nm(maradjunk a papir formánál mivel nem volt ''komoly'' átalakítás)
eset egyes golf cabrio(981kg..) kicsit már sok km-vel meg egy 2.8-as VR6-al
S2000 10e Km van a motorban..(az előző megfeküdt...) emelet üzemanyag nyomás egyedül ennyi motor tuning volt, ja meg egy csodás dirket szűrő....
140-ig(jegyzem meg VR6-nak 2-es tíltás úgy 7800 körül)
talán azt mondom hogy 30cm-vel jobban megy mint az S2000-es(jó de ezt tegyük fel hogy a fanatizmusom.., akkor is úgyan akkorát megy egy tégla egy szar német benzines motorral)
ja és egy VR6(vagy utod) 2500-6500-ig húz(vagy ahol meg van tíltva..), még a Honda motorjai 5500-9000-ig húznak
amúgy meg a rommá(marad szivó!) hegyezet 300lovas S2000-re annyit tudok mondani hogy VW Polo 6N2 VR6! 130-nál még gond nélkül füstöl gumit....(és még csak 174 lóerő)
ja és egy VR6-ból(a teljesen stock vas-ból) chippel ki lehet hozni 220 lovat(+46 paci..) egy S2000 csak chipeléssel meddig lehet húzni(és nem arra gondolok amikor az alapjárat valahol 3000 felett jár...normális utcai használat)
meg pl egy 400 lovas VR6-hoz se dugót, se szelepet, se befecskendezöket nem kell cserélni(igen turbosítás, és MO-n nem egy ember csinált már ilyet és müködik nekik...)
meg a VW a 90-es évek elején hozot két olyan autót ami vegyesben ha páros lábbal álltál a gázon, 15 litert megtudtál etetni vele, ja és 270-et ment(260-at azt nyomatékból)
tényleg egy nagy gyenge német szar benyás motor
(VR6 az alapja az összes szük dölés szögű VW/Audi/Seat(/Skoda) motornak.)
a 4-es vs 5-ös R32 annyit füznék hozzá hogy ami 4-esbe volt az még ''sima'' R32 ami meg az 5-ösben az meg már 3.2 FSI
am az 5-ös GTI(2.0TFSI) és ez az R32 pályán kb úgyan azt a teljesítmény nyujtják, de a GTI érzésre sokkal jobb mivel mint ahogy mondták is 3000 tájékán már van elég gáznyomás hogy normális nyomást tudjon leadni a változó geos turbo
u.i.: bocs a hosszú h.sz.-ért és a flémelés ért!!
[Szerkesztve] -
dokesz007
aktív tag
ez nagyon lol....bakker.....öcsém vezettél már 2.0T audit vagy bármi német autót, hát látszik, h csak ültél benne.....hacsak nem 1,4 polo volt
Nekem most japóm van, nem arról van szó....de kategórikusan fika a német benzinesnek....nem vagy egy műszaki zseni....talán előbb próbálni kéne....
Ha meg nem láttál nyomatékos benzinest ajánlom figyelmedba a Brabus és Hamann gépjárműveket, ha neked az nem elég vegyél bazzeg egy MAGNOM TRAKTORT
LOL...SL55-t hajtottam egy ideig (bálna korszakból, akkor még újként) és sosem volt az az érzésem, h nincs benne erő ....pedíg lenézett német benzines vót.....
jujjjjjj de izgi....ennyi szakértőt....érdemes ide benézni, majd szólok a koleszoknak az Audinál, h kukkoljanak be ide, ha komoly dolgokat akarnak olvasni, meg h tudják, h szar nyomaték nélküli motorokat fejlesztünk....hát ez lol sírok a röhögéstől........
[Szerkesztve] -
Rover623
félisten
válasz
#64791808 #24 üzenetére
A japánok a kis löktérfogatú pörgős motorokban jók, gyenge emissziós értékekkel és magas fogyasztással.
mert
akkor kihegyezett motor nagy fordulaton többet fogyaszt, mint egy modernebb, kevésbé kihegyezett, ám nagyobb löktérfogatú motor kisebb fordulaton, tehát igen: megfelelően értelmezve a hsz-emet, biztos vagyok benne
Ezt tanítani kellene...mondjuk a Havas tanár úr felvehetné az eszközkészletébe...
[Szerkesztve] -
#64791808
törölt tag
Ha nagypapásan vezetem, akkor nem. De mennyit eszik egy Integra, ha hajtod? Vagy egy Impreza WRX STi? Vagy egy 350Z, vagy egy EVO? Ezekben a motorokban (talán a 350Z kivétel) minden a teljesítmény érdekében van úgy, ahogy. Nem mondom, hogy nagyságrenddel többet fogyaszt, de ha az ember hajtásról beszél, akkor kihegyezett motor nagy fordulaton többet fogyaszt, mint egy modernebb, kevésbé kihegyezett, ám nagyobb löktérfogatú motor kisebb fordulaton, tehát igen: megfelelően értelmezve a hsz-emet, biztos vagyok benne
A teljesítmény = nyomaték x fordulatszám a lényeg, ahogy a kolléga írta. Ezért nem mindegy, hogy egy motor teljesítménygörbéje lapos, mint az Alföld, vagy pedig a legeslegcsúcsán van egy pont, ahol leadja azt a teljesítményt.
Egyébként ha japán autókról beszélünk, akkor csináljuk komolyan! NSX, Skyline GT-R, RX-7. Télleg, ki vezetett már Wankel-motoros autót? -
Satan_Claus
őstag
Mielőtt egymásnak esnétek kis / nagy motor ügyben,
teljesítmény = nyomaték x fordulatszám
[Szerkesztve] -
#64791808
törölt tag
Jajj, megin kezdődik a japán-nem japán flém...
S2000 2.0 240LE, de ezt hol adja le? 8200-nál? Mert az R32 6200-nál. Mi van a nyomatékkal? Egy 3,2-es akkor is megindul, ha nem pörgeted, mondjuk 2500-ról, egy kihegyezett motor 5500 felett kezd élni. A japán motorok, kifejezetten a Honda sportmotorok nagyon nagy fordulaton élnek. Vagy turbómotorok.
Szóval lehet az almát a körtéhez hasonlítani, mindkettő gyümölcs, csak teljesen más műfaj. Az, hogy adott löktérfogatból mit lehet kihozni, az elég sok dologtól függ, és elég korlátolt látókörre vall, ha valaki csak ezt figyeli. A te Honda S2000-esed egy szar az F1-es gépekhez képest, 2,4-es motorból 900LE! 19.000-es főtengelyfordulatnál, jahát, motor motor, nem?
A 2.0 FSI meg azért volt meggyőző, mert az nem FSI, hanem TFSI, egy emberes turbófeltöltővel, annak a nyomaték-karakterisztikája teljesen más, pont azért más élmény, mert az már 3000-nél rondán hátbavág, rugalmasabb motor.
Az Impreza STI és a Lancer EVO meg teljesen más világ, az két visszafogott versenyautó, szintén turbóval. STI 280 ló körül mozog és egy lényegesen komolyabb összkerékhajtása van, EVO 260 ló körül van, és még az STI-nél is jobb a hajtáslánca. Más világ.
de ez a szegmens szerintem sose lesz a Volkswagen asztala - ezek szerint nem vagy képben, melyik szegmensről van szó, ugyanis az általad említett autókkal nincs egy szegmensben az R32, és nem is akar ott lenni. Mondjak még ilyen autókat? Audi S3, BMW 130i. Bőrülések, navigáció, automata váltó, hülyebiztos DSC, erős, pörgős motor, luxus. Ez baromira nem japán-szegmensAki ilyet vesz, az egyetlen percig nem gondolkodik azon, hogy a japán autó a pályán 3 tizeddel jobb-e profi sofőrrel.
Hát ennyi.
Szerk:
Benzines only Japan? Hát nem tudom. M5-féle V10, régi M3-as 3,2-es soros hatosa az isten tudja hány éven keresztül kategóriaelsőként. Ford Cosworth, Audi-féle 1.8T, és a híres 4.2 V8, amit 670 lóig pakoltak fel tuningcégek (B&B pl), úgy, hogy utána azzal még 200 ezret lenyomtál. A japánok a kis löktérfogatú pörgős motorokban jók, gyenge emissziós értékekkel és magas fogyasztással. (Nem az 1.4-es Civicre gondolok, mert az képes volt 4 litert fogyasztani)
[Szerkesztve] -
Lidi
aktív tag
Ehhe, ehhee, ez most akkor egy blogreklám ?
Meg persze bíztatni is kell a sok marhát hogy nyálkás utakon is nyomja, hóógyne, ez aztán mindenhol tapad, fejjel lefelé jégen is. -
Nekem speciel külsőre nem tetszik, pedig a Golf széria a 4-esig igen teccetős volt nekem. De persze elviselném..
-
#16741888
törölt tag
Japók is kezdenek erről a stílusról leállni, nincsenek törvényileg rákényszerítve, BMW is VW konszernnek is van 100ló / literes motorja, egyszerűen máshogy oldják meg a gyors motorokat, blődség azt gondolni hogy nem tudnának ilyet gyártani, egyszerűen a mindennapokra próbálnak meg autókat gyártani, más filozófia.
-
Crystalheart
őstag
Hmm, ínnye, micsoda ár, ha lenne zsebben ennyim, inkább LandRoverre ruháznék be... Igaz, az nem is egy tipikus városi autó
-
dragonfx
veterán
ez így van de azért a te írásodból is piciny elfogultságot érzek.
Jó tudom enyémből is azok jönnek mindig.
Amugy klassz autó tuti boldog lehet akinek ilyne van, d eén 13é más autót vennék sokkal, ha már ennyire eza stílusos akkor igen impreza....és az jobb azért sokkal.Ennyit nem ér ez az autó...amugy van bmw 1es coupé 135 alias ezt írják M1nek....hát az is elég meggyőző d emennyi már..nem éri meg...de tuti boldog lennék ha olynaom lehetne...
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Én tisztába vagyok azzal hogy melyik autó mire jó, de a VW hozza fel az EVO és az STI ellen, amivel én is tisztába vagyok hogy belsőre messze tulhaladja az R32 ezeket az autókat, és én is ámultam bámultam, az eggyetlen autó amiben én is ültem az az RS Focus, az beslőre hasonló. 130i BMWhez és az Alfához még nem volt szerencsém, de értem a mondani valótját a dolognak.
pumpi téged már vártalak, és azzal is tisztába voltam hogy neked ellenszenves lesz amit mondok. De a németek benzinmotor gyártását sosem fogom elismerni. A Dizel erőforrások elött emelem kalapom, de benzines az only Japan. Nyomatékos benzines motort pedig igazán még nem láttam, de ha ültem egyben akkor majd.
-
ByB
addikt
Alapvetőleg én is japán autó párti vagyok (Toyota, Lexus, Subaru), így még inkább meglepő, hogy ennyire bejött ez az autó.
Én ezt a motort nem hasonlítanám össze mondjuk a régi S2000-es két literes 240 lóerős variációjával, annak ellenére, hogy hasonló teljesítményűek. A Honda-t szét kell pörgetni, míg ez már az alapoktól szépen húz. Egyetlen hátránya a V6 miatti relítív orrnehézség.
Az STI-t és az EVO-t el lehet felejteni, nem egy kategória, kivéve az árukat. De maga a vásárlóközönség teljesen különböző. Valós konkurens maximum az Audi S3, a BMW 130i és azt Alfa 147 GTA. Ezek között pedig szépen teljesít az R32...
ui.: A Focus RS kivételével vezettem az összes hasonló kategóriás hothatch autót, beleértve a japán riválisokat is. -
#16741888
törölt tag
Annyira idióta felfogás csak a lóerőt nézni, hihetetlen eskü nyomaték az seholnincs
, úgy állítod be a japókat mintha csak ők ismernék hogy kell ilyen motorokat gyártani, ők elmentek a lóerő irányba a nyomaték helyett, ezmeg maradt egyensúlyban mert az utcai használat volt a cél.
-
#16741888
törölt tag
Ezígyvan, de beszélgessünk picit a nyomatékról is meg a turbo meglétéről illetve nemlétéről.
Ismerősöm ilyen S3 Audit zúzott, pályán 220tempomat benyom és halad, próbáld ezt ki azokkal a japókkal amiket említettél. Utcai használatra 100szor használhatóbb egy ilyen mint egy 6000től meginduló autó, versenypálya megintmás, de hányszor megy egy átlag User versenypályán
[link]
Itt írt róla egy cikket, szerintem abszolut nem összehasonlítható a japókkal, bármikor csinálhatna a VW konszern is 100ló/liter autókat,(csinált is) csakhát kicsit más a szemlélet. -
venember83
nagyúr
Hopp, ezt elfelejtettem:
jo kis cikk, foleg kiegeszitve a masik cikkben talalhato kepekkel -
dokesz007
aktív tag
Áhh, nincs értelme, összehasonlítani....a Golf Golf marad míg egy Honda Honda, nem egy a kettő soha nem lesz egy japó összehasonlítható egy némettel vagy egy amcsival, akinek pörgős rakéta kell az japót vesz, akinek luxus repülő az németet akinek nagy hőbörgő muscle az amcsit....kinek mi tetszik, ennyi pénznél már nem számít csak az, h NEKEM mi tetszik, mindegyik jó mindegyik megy mint a meszes......jah és vannak még más 250 lovas autó amivel nem példálózott senki....alfa rome gtv.,,,,,
-
venember83
nagyúr
Elvileg nem szeretem a VW-t, egyiket sem, de ez kivetel! Meg ugye van a TFSI motorral szerelt valtozat, de az csak elsokerekhajtassal rendelheto, asszem, az meg vicc. Kb ez az egyetlen bajom a Hondakkal is, minek tobbszaz lovacskat az elso kerekekre szabaditani? Vagy hatsokat vagy osszeset kell hajtani.
Ezt a VW-t legalabb van miert szeretni (nem, nem a szepseg miatt)
De egyetertek lorcsival, kb 100-120 lovacska boven eleg normalis keretek kozt, jo is, hogy visszafogjak a teljesitmenyt a gyartok, tul sok az idiota az uton.
TexT-BoY: 3200ccm -> nyomatek, turbo nelkul.
dokesz007: Alfa is nagyon allat, dehat az is elsokerekesPedig gyonyoru, eros, imadnivalo. Csak elsokerekes.
[Szerkesztve] -
lorcsi
veterán
ugyan már, városba még ez is sok.
hova kellene egy 250 lovas kocsinál több?
a közutak nem verseny pályák
A VW megcsinált egy ilyet, hogy megmutassa tudnak kicsi és nagyon gyorsat ha akarnak
tök fölösleges az összeghasonlítgatás, a nevéből is következik hogy nem egy versenyautó
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
Szép a vas, tetszik az is ahogy irsz, mindazon által ugy gondolom egy kicsit tulzó és elfogult az irás. Csak arrol irsz milyen körülmények között és mennyire csodás a vas. Lévén elég japán párti vagyok, megkérdezném tőled hogy ültél-e más hasonlo kategoriás autókban?
Lévén hogy elég sokat mozgok autós körökben én ugy gondolom hogy a 3200ccm-böl kinyert 250LE igencsak szegényes. Részemröl a probautak során a 2.0 FSI 230paciló az sokkal meggyözőbb volt. De egy kicsit nézz körül a Honda tájékán. S2000es 2.0szivó motorral 240paci, RSX Type-R alias Integra Type-R DC5 220LE szivon 2.0ból. Bár ezeket félve mondom mivel az állandó 4kerék miatt másabb a Golf, de ott van a STI és az EVO, azzokal labdába sem tud rúgni a Golf. [link]. Szóval megértem a V6 meg a 4motion dolgot, de ez a szegmens szerintem sose lesz a Volkswagen asztala. -
adalbert1
veterán
R32 már volt a régebbi Golf modelleknél is nem? Legalábbis a 4-esnél biztos. Elég nagy élmény lehet egy ilyet kipróbálni, még úgy is hogy az 5-ös a legrondább széria eddig.
Az ára megint más kérdés, gondolom néhány gazdag VW fanatikus úgyis be fog ruházni rá, de a logikusan gondolkozó többség ennyiért már biztos hogy más gépre ruházna be.
-
the_pimp
senior tag
jó kis cikk, jó kocsi, de nem biztos hogy ennyi pénzér egy VW t vennék, szerintem fél év és fele annyiba fog kerülni mint most, annó a Phaetonnal is ugyanez volt, szerintem a VW maradjon a középkategóriás kocsiknál, mer abba piszok jó.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Előszó - jó ideig dolgoztam az Opel Magazinnak mint tesztelő újságíró, aztán sok minden...
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U727 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest