Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) gabor85


gabor85
őstag

Nem mintha terveznék passat-ot venni, de :R

http://passatklub.hu/ -t linkesítsd!

[ Szerkesztve ]

(#2) INMOTEP válasza gabor85 (#1) üzenetére


INMOTEP
őstag

Megvan

(#3) Thunderzolee

A kombi Passat egy szép, elegáns autó, amivel bárhol meg lehet jelenni.
Óriási raktere van, hogy ebbe mi minden el nem fér..
Egy időben egy kollégámnak volt ilyen, még a PD motorok előtti időből, lényegében majdnem ugyanez volt, sokat jártunk vele, tökéletes autónak tartom. :K

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#4) koshmar


koshmar
őstag

Haverom isteníti ezt a kocsit, és nem ok nélkül. :R

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#5) INMOTEP válasza Thunderzolee (#3) üzenetére


INMOTEP
őstag

Igen ,valójában a B5 ös Passat beltere ,oldala,hátulja ugyanígy néz ki.Csak a lámpák másak. :)

(#6) INMOTEP válasza koshmar (#4) üzenetére


INMOTEP
őstag

Igen ,csak addig jó amíg 20 éves suhancok kezébe nem kerül,és elkezdik Chipeltetni orba szájba ......na ekkor megy szét a motor,a kettős tömegű lendkeréktől kezdve minden ......és rohamosan csökken az élettartalma......De ha megvan őrizve eredeti állapotban több százezer Km -t elmegy minden gond nélkül.Engem még cserben soha nem hagyott

[ Szerkesztve ]

(#7) koshmar válasza INMOTEP (#6) üzenetére


koshmar
őstag

:K

Van is pár gyerek erre, akiknek eggyel korábbi Passatjuk van mint neked.
Hajtják is mint az állat, szegény turbónak nincs nyugalma...
Kíváncsi vagyok, meddig húzzák...

[ Szerkesztve ]

Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..

(#8) INMOTEP válasza koshmar (#7) üzenetére


INMOTEP
őstag

Hát nem sokáig ,bírni bírják ezek,ezzel nincs gond.Csak nem szabad pörgetni a motort,ez épp arra van kitalálva hogy alacsony fordulatszámon használd Nem arra való hogy gyorsulási versenyt rendezzünk vele :( vétek pörgetni az ilyen motort .........nekem 1800 as fordulaton 100 al megy.Gondolható hogy fogyasztásban is megmutatkozik :)

(#9) <NewL>


<NewL>
addikt

nem vagyok Passat sem Wolksvagen ellenes, de most őszintén milyen valóságalapja van az írásodnak? 10ezer km egy kocsinál, semmi! lehet mész vele még 2 ezret és széthullik az egész motor aztán meg majd köpködöd a Passatot. az ilyen ítéleteket el sem szoktam olvasni, 40-50 ezer km-től felfele, ott már lehet tényleg tapasztalata az embernek a kocsijával

There's an app for that

(#10) INMOTEP válasza <NewL> (#9) üzenetére


INMOTEP
őstag

Nos hogy tisztán láss ,lehet félre érted az írásomat ...ha figyelmesebben átolvastad volna akkor leszűrnéd hogy ez nem kifejezetten az én autómról szol.Hanem általában a Passat B5,5 1.9 PDTDI röl .Akik normális körülmények között használják és rendszeresen szervizeltetik azoknak nem lessz különösebb gond ezzel a típussal .És besem kell regisztrálj a Passatklubra ,már a Autóvásárlási tanácsokban ott van hogy akiknek 5-6 éve megvan és beletoltak 2-300 ezret !! mit írnak erről a motorról.800 tagja van az oldalnak ,és neharagudj de én nekik hiszek nem a Népitéletnek .Mondjuk ha népitéletet szeretnél olvasni akkor szívesen írok én neked oda 4 év tapasztalatot 200 ezer km-t,meg egy rahedli hibát hogy miért nem érdemes megvenni .....ha ezt szeretnéd látni 3 perc regisztrálok és megírom..........csak az a gond hogy ilyenről a Passatklubon mégcsak nem is halottak !.Nem csak görgetni kell,hanem néha utánna nézni dolgoknak és olvasni is .És azért ha olajcsere periódusok között sem eszik semmi olajat a motor nehogy már széthulljon nekem 2 ezer km múlva .Szép lenne :C akkor meghirdetném rögtön és megszabadulnék tőle hidd el.

(#14) INMOTEP válasza <NewL> (#9) üzenetére


INMOTEP
őstag

Ráadásul ha valami elkezd kopni netalán a motorban,akkor annak előbb jelei vannak....Szelephang,elkezdi csipkedni az olajat ,erőtlen lessz a motor stb stb .Nem fog egyik pillanatról a másikra széthullani 1 kocsiban sem a motor...... azért ez nem így működik :N

[ Szerkesztve ]

(#16) mtade


mtade
aktív tag

Viszont gyártottak 2.0 PDTDI it is Bosch PD elemmel

Régóta szemezgetek egy ilyesmivel, bár én PD-t nem vennék belőle. Az 1.9TDiből is kijön 200ló, nem akarnék bonyolult technikát a lovakért... :D

Ha egyszer autóáron fogják mérni, nem aranyáron, ki fogok próbálni egy kócvágent. :K

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

(#17) INMOTEP válasza mtade (#16) üzenetére


INMOTEP
őstag

A PD nek a lényege az alacsony fogyasztás,ezért drága még ....mert egy jól felszerelt középkategóriás autót kapsz ,kiskategóriáju autó fogyasztásán :U ez az amit megkel még most fizetni érte.Ha a lóerő számít és nem a gazdaságosság ,akkor nem a PD való neked .

(#18) FoBCRaistlin


FoBCRaistlin
őstag

Hali!

Nekem nem Passatom van, de szintén 1,9Pd 131ló a mocim.
Gt1749-es turbó van benne. Nem tudod véletlenül, hogy mi a gyári nyomása ennek a turbónak, illetve húzás esetén mi az a max nyomás ami még nem gond?
Amúgy én is csak dícsérni tudom a kocsimat ezzel a motorral. :C
:R

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#19) INMOTEP válasza FoBCRaistlin (#18) üzenetére


INMOTEP
őstag

Megírom hamarosan neked a megfelelő töltőnyomást :)

[ Szerkesztve ]

(#20) INMOTEP válasza FoBCRaistlin (#18) üzenetére


INMOTEP
őstag

Ment privátba ,de hogy ha más is kíváncsi rá akkor a gyári érték 1.3,és
max 1.5 bár lehet ami még nem káros az alkatrészeknek .

[ Szerkesztve ]

(#21) FoBCRaistlin válasza INMOTEP (#20) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

:R

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#22) djsilas


djsilas
tag

Én ezt az autót szerintem ismerem, az első képről! :D

(#23) djsilas válasza <NewL> (#9) üzenetére


djsilas
tag

Első mondat: Nos kb 1.5 éve a tulajdonomban van.

Gyanítom ezalatt belement pár méter az órájába, ha pedig az első mondatig nem sikerült eljutnod, akkor miről beszélsz!? :P

(#24) 7600 GS


7600 GS
addikt

Na akkor ebbe a topicba irányitom a bátyámat, szerintem Kecskeméten ő a legnagyobb Passat-os. :DDD Igaz, neki egy 1982-es 1.6 Dizel 32B van, most lett rendberakatva, és páran már kérdezték hogy a közlekedési múzeumból hoztuk-e. :DDD

(#25) INMOTEP válasza djsilas (#22) üzenetére


INMOTEP
őstag

Haha ,kik kerülnek ide :D

(#26) INMOTEP válasza 7600 GS (#24) üzenetére


INMOTEP
őstag

Mond meg neki hogy regisztráljon majd a Passatklub oldalra ,és jöjjön el a Szeptember 24 edikén megrendezett klubtalálkozóra .Budapesttől nem messze lessz :)

(#27) akom


akom
senior tag

Iszonyat jó kocsi.
Egyik ismim megcsinálta rajta az O.CT tuningot.
165 LE lett a kicsike.
Úgy megy mint puskagolyó.

(#28) Sanya7310


Sanya7310
újonc

Sziasztok!
Információt szeretnék kérni .Nekem van egy passat 1.9 Tdi 110Le AFN motorkódú turbó
problémás autóm. Jelenleg VNT15-ös van rajt de tudomásom szerint jó rá a 1749 VA-is.
Ha valaki tudna erről bővebb információt adni megköszönném.

(#29) m.sz.attila7


m.sz.attila7
újonc

keresnék autó matt-a váltó vezérlőt 2002 1.9 PDTDI-t

[ Szerkesztve ]

(#30) Cséri


Cséri
újonc

Szevasz!Cséri Péter vok és szeretném kérni a segítségedet abban hogy hogyan kell kicserélni a b5.5 passat szellőzőit nem akarom szétbarmolni és nem akarom olyan szerelőkhöz vinni akik tanulmányautónak nézik a kocsimat.Olvastam hogy neked sikerült.Légyszíves írd meg nekem hogyan kell.Amúgy amiket írtál majdnem mindent én is megtapasztaltam a kocsin de ennek ellenére 1 nagyszerű autó a passat.Szeretem!!Előre is köszönöm! :K

(#31) dízelracer válasza INMOTEP (#6) üzenetére


dízelracer
senior tag

Hogy ráparázott mindenki erre a kettős tömegű lendkerék problémára. :D Ki kell szedni el kell adni és bedobni a helyére egy ilyen szettet. Ez onnantól fogva örök életű megoldás lesz és nem kell félni, hogy mikor megy majd tönkre és mennyire drága lesz a cseréje. Annyi "hátránya" van, hogy automatához nem jó csak kézihez.

(#8): "Nem arra való hogy gyorsulási versenyt rendezzünk vele"

Hanem arra, hogy gyorsulási versenyt nyerjünk vele! ;]

(#17): A 110lovas sima adagolós 1.9 motor kevesebbet fogyaszt az összes 1.9PD-nél.

(#28) Sanya7310: itt mindenre kérdésedre megkapod a választ. ;)

(#32) hoffman_


hoffman_
nagyúr

hűthető kesztyűtartó

Wáá, hogy ez mekkora találmány! Nyáron elképzelni se lehet, mekkora örömöt tud okozni :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#33) Octi


Octi
aktív tag

Több kijelentéseddel nem értek egyet, és van jó pár tárgyi tévedés is a cikkben, de ez konkrétan nem igaz, és nagyon megtévesztő:

a 7 évnél fiatalabb Passatokra legyen akár külföldi vagy nem vezetett szervizkönyves garanciába cserélik a PD ellemet a VW nél

Hivatalos papírom van a POHU-tól, hogy végig vezetett márka szervizes szervízkönyv, és valós km kell hozzá.

Egyébként klub tag vagyok, és 3 éve nyúzok egy 130 lovas PD-t, amibe bele tettem majdnem 100.000 km-t ;)

(#23) djsilas:
180 ezerrel vette a kolléga, és mint írja, 193 ezer van benne. Ez barátok között is 13 ezer km. Számolj :DDD

[ Szerkesztve ]

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#34) INMOTEP válasza Octi (#33) üzenetére


INMOTEP
őstag

Barátom nagy tévedésben vagy ! "A gyári garanciális akció 2011.05-től érvényes az autó 7éves koráig km,és mindennemű (vezetett szervizkönyv hiánya is)korlátozás nélkül.Természetesen csak a siemens PD elemes szerepel benne mivel csak,és kizárólag azzal van a gond.Mindegy honnan származik az autó ! " .Azt hiszem mostmár valami Continentált ( Nem tévedés ! ) tesznek bele .Ha elhiszed ha nem gyere fel a kluboldalra és olvashatod B6 tulajok beszámolóit akiknek cserélték ! Pl az egyik klubtag betelefonált a VW hez hogy nem indult az autó ,kiküldtek egy autómentőt és beszállították + ban egy új Passatot is adtak neki csereautóként szintén ingyen és bérmentve ! .

Klubtag vagy ? :F akkor neked ezt tudnod kellene :W

A Saját autóm akkori futásteljesítményéhez anyit fűznék hozzá hogy mivel ez nekünk második autóként van meg nem is sokat mentünk vele már akkor sem ! Volt amikor 2 hétig besem volt indítva ........ A múlt télen pl még havat sem látott mert garázsban állt ,ehez nekem nincs több hozzáfűzni valóm .Annak akinek 1 autó áll rendelkezésre annak ez a futásteljesítmény persze hogy furcsa .

(#35) INMOTEP válasza Octi (#33) üzenetére


INMOTEP
őstag

Szóval neked amiről hivatalos papírod van az a Bosh PD elemre vonatkozik ,azzal nem szokott gond lenni ! Tehát a cseréhez szükséges feltételek motorkód függő !

3C 2.0 TDI 140LE,Bosch PD elemes (cikkszám 03G130073G)
Motorkódok:
-BKD
-AZV
-BLB
-BNA
-BRE
-BRF
-BVF
-BVG
3C 2.0 TDI 140LE,Siemens PD elemes (cikkszám 03G130073D)
Motorkódok:
-BKP
-BMA
-BVE
-BWV
3C 2.0 TDI 170LE,Siemens PD elemes(cikkszám 03G130073M)
Motorkód:
-BMN
-BMR
-BUZ

(#36) INMOTEP válasza hoffman_ (#32) üzenetére


INMOTEP
őstag

Azt hiszem :)

(#37) INMOTEP válasza Cséri (#30) üzenetére


INMOTEP
őstag

Ment privát :)

(#38) INMOTEP válasza dízelracer (#31) üzenetére


INMOTEP
őstag

" A 110lovas sima adagolós 1.9 motor kevesebbet fogyaszt az összes 1.9PD-nél"

Biztos vagy te ebben ?

[ Szerkesztve ]

(#39) ExtremeClock válasza INMOTEP (#38) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

Ha ő nem akkor én igen.

Neked mennyit eszik?

[ Szerkesztve ]

(#40) INMOTEP válasza ExtremeClock (#39) üzenetére


INMOTEP
őstag

5.5 literre lelehet nyomni a fogyasztást hosszútávon,városon 6 - 6.2 böl elvan

[ Szerkesztve ]

(#41) ExtremeClock válasza INMOTEP (#40) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

97-es passat 1.9tdi 110le.
380.000km

átlagban városban klímával 5.5l
országút tempomat@90 4l

:))

mod.:
nem fedcomp által mért érték, az egy 10-15%-t csal lefelé.

valaki írta hogy nem gyorsulásra valók dehogynem! :D ezek nem ilye pöcsköszorű hondák amik 8k rpm-nél adják le a nyomatékot... :)

[ Szerkesztve ]

(#42) INMOTEP válasza ExtremeClock (#41) üzenetére


INMOTEP
őstag

Ez a fogyasztás lábtól is függ ,ki hogy vezet nem mind1 .Én is klimás értékeket irtam ,de azt ne felejtsük azért el hogy az enyém 131 lovas nem 110 .Itt már geometriás turbó dolgozik az autóban .Én városon sem tötyörgök ha érted mire célzok :) Ahol lehet megyek ahogy a forgalom engedi .Persze hogy nagyobb a nyomaték mint egy átlag benyás autónál ,ép ezért jó hogy már alacsony fordulatszámon képes leadni a teljesítményt .Én dízelt soha nem pörgetnék ,ezek nem erre vannak tervezve hogy 20 éves suhanc kölkök városon piros lámpánál agyon pörgessék az autót és utána még kitapossák a lelkét .Ezek az autók hosszútávra legfőképp autópályára van tervezve ,nem ilyesmikre .De persze megállja a helyét ott is ,szégyenbe biztos nem fog hozni ha arról van szó !

(#43) ExtremeClock válasza INMOTEP (#42) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

Diesel-t eleve nem kell pörgetni mert erőből megy :D
Új vw motorokban meg van valami tiltás ami ha üresben van a verda nem engedi asszem 2000rpm?! Fölé. Bárdis gyerek mutatta múltkor a caddy-n.

(#44) GabN73 válasza ExtremeClock (#41) üzenetére


GabN73
addikt

Nem "flém"nek szánom, de egy olyan pöcsköszörű Honda sokkal nagyobb vezetési élményt nyújt, mint bármelyik dízel... :U

(#45) ExtremeClock válasza GabN73 (#44) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

Izlések és pofonok :)

ráadásként ha annak a hondának ha kinyomod a szemét nem fog megállni 7-8liter körül max

[ Szerkesztve ]

(#46) GabN73 válasza ExtremeClock (#45) üzenetére


GabN73
addikt

Látom, csak nem bírtad megállni.

Dízel? Olyan a traktorokban, hajókban, kamionokban van. Hány sport-szupersport dízel kocsit láttál a világon? Ohh, wait a minute...
Ha meg már ennyire bánt a fogyasztás, még mindig lehet gázosítani...

Nem tudom hogy vezettél e életedben olyan "pöcsköszörű" Hondát?

(#47) ExtremeClock válasza GabN73 (#46) üzenetére


ExtremeClock
aktív tag

Te benzin, én dízelpárti vagyok.

Pont mint egy intel vs. amd vita. Semmi értelme fojtatni.

Benzinest lehet gázosítani de akkor kapsz egy bacott nagy tartályt...

(#48) GabN73 válasza ExtremeClock (#47) üzenetére


GabN73
addikt

Ja csak még mindig olcsóbb lesz az üzemanyag... :U
Gondolom nem 17 féldisznót szeretnél szállítani egy Civicben. :U

(#49) 8th válasza INMOTEP (#38) üzenetére


8th
addikt

Igen.

(#50) Nono BGW


Nono BGW
újonc

Sziasztok!
Van egy VW Passatom 2.0-PDTDI! Problémám az, hogy a víztartályba a visszatérő csőnél nem jön vissza a víz, illetve 1000-2000-fordulatnál a fűtő radiátornál vízáramlási zaj van! Vizem nem tűnik el, olajszint nem növekszik, fűtés van! Valakinek valami ötlete?

(#51) INMOTEP válasza Nono BGW (#50) üzenetére


INMOTEP
őstag

Erre nehéz mit mondani ,javaslom gyere fel a Passatklubra .Ott biztos mondanak rá valami okosat :U [link]

(#52) Nono BGW


Nono BGW
újonc

Oda már írtam, de sajnos valaki törölte...

(#53) INMOTEP válasza Nono BGW (#52) üzenetére


INMOTEP
őstag

Valószínű rossz helyre írtál ,a moderátorok hsz-t soha nem törölnek hanem inkább áthelyezik a megfelelő helyre ! Bevagy egyáltalán regisztrálva ?? Mert odabent a fórumon belül van mindennek saját topik-ja ,motor,váltó,hifi stb stb ...

(#54) Nono BGW válasza INMOTEP (#53) üzenetére


Nono BGW
újonc

Én csak annyit látok ott : Leendő tulajdonosoknak , PASSATOT szeretnék!

(#55) INMOTEP válasza Nono BGW (#54) üzenetére


INMOTEP
őstag

Hát ez itt a probléma ,még nem regisztráltál be . Naszóval a fórum menüpontot hagyd. A főoldalon keresd meg a regisztrációs fület bal oldalt ,arra klikk .Ha kész a regisztráció megkapod azt hiszem emailben az aktiváló linket,majd ha beléptél akkor a fórum menüponton belül ott lessz a tömérdek topik :)

(#56) Snipee válasza INMOTEP (#42) üzenetére


Snipee
csendes tag

Csak úgy mellékesen jegyzem meg, és nem kötekedésképpen, hogy a 110 lovas passatnak is geometriás a turbója, és tényleg kevesebbet eszik mint egy pd. Az enyém, ha nagyon nyomom neki max 6 liter, de ez 130 körüli tempo pályán, átlagban 5-5.5 között eszik.
És ha az ember egészséges keretekek között és hozzáértővel chippantja meg, akkor a LE és a nyomaték nőhet, a fogyasztás viszont csökkenhet.

Ennek ellenére én sem idegenkedek a PD-től. :)

No Comment

(#57) Geri86


Geri86
csendes tag

Nekem 2003-as vw passat kombi b5-van 1.9 PD TDI 131Le Tipronic 5 sebességes váltóval. Nem értem hogy ha kézzel váltok felfele akkor nem engedi a sebesség fokozatokat felkapcsolni amennyire akarom hanem ahogy ő engedi. Magyarul mondok egy példát.
45-nél vált fel 4.be és 60-65-nél szeretnék egy ötödiket váltani és nem engedi :S, de bármilyen km-er álllásnál váltanék hamarabb feljebb akkor se engedi szóval fokozatt független. Kérem segítsetek.

[ Szerkesztve ]

(#58) Octi válasza Geri86 (#57) üzenetére


Octi
aktív tag

Ez ilyen ;)
40 felett engedi a negyediket, és csak 60 felett az ötödiket :K

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#59) Geri86 válasza Octi (#58) üzenetére


Geri86
csendes tag

Értem, hát én azt hittem hogy simán kézzel bármikor fel lehet kapcsolni. Kicsit csalódtam akkor.. :(

(#60) Octi válasza Geri86 (#59) üzenetére


Octi
aktív tag

Nekem azt mondták a szakik, hogy compban kikapcsolahtó, de ők ezt nem ajánlják.

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#61) Geri86 válasza Octi (#60) üzenetére


Geri86
csendes tag

Világos, ha hozzáértő mondja akkor inkább nem kéne. Egyébként városba egy ilyen autóval 8,5 literes fogyasztás(tiptroniccal) az milyen? lehetne kevesebb volt már 8-is. Valamit tudnál erről írni?

[ Szerkesztve ]

(#62) Octi válasza Geri86 (#61) üzenetére


Octi
aktív tag

Nekem városban 225/45/17-es gumikon 8-8.5 liter. Országút, autópálya 5.5-5.7 liter a fogyi.

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#63) Geri86 válasza Octi (#62) üzenetére


Geri86
csendes tag

Neked is ugyan ilyen autód van, mármint motor váltó stb? Enyémen 205/55 R16-os gumi van.

[ Szerkesztve ]

(#64) Octi válasza Geri86 (#63) üzenetére


Octi
aktív tag

2001-es B5.5, 1.9 PD, 131 ló, tiptronic limuzin :K

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#65) Rolli


Rolli
aktív tag

Sziasztok.

tudna valaki intrukciót adni,hogy a xenon izzókat hogy tudom cserélni egyszerűen?

Vagy tényleg bontani kell az egész első lököst?

B5.5 2004-es variantról lenne szóó.

Köszönöm.

(#66) Octi válasza Rolli (#65) üzenetére


Octi
aktív tag

A lámpák kivételéhez valóban le kell kapni a komplett első lököst ;)

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#67) Rolli válasza Octi (#66) üzenetére


Rolli
aktív tag

De én csak izzót szeretnék cserélni,xenon izzót,ahhoz ki kell szedni a lámpát tuti,máshogy nem lehet?

(#68) Octi válasza Rolli (#67) üzenetére


Octi
aktív tag

Próbáld meg. Ha eléred rendesen, nyertél. Ha nem, akkor sajna bontani kell.
Megoldható, de sok türelem, és gumi ujjak kellenek hozzá.

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#69) Rolli válasza Octi (#68) üzenetére


Rolli
aktív tag

Az a gond,hogy kevés a hely,és csavarokkal van rögzitve,azt kicsavarni lehetetlen a bontás nélkül szeerintem.

(#70) Rolli válasza Rolli (#69) üzenetére


Rolli
aktív tag

szia.

Érdeklődnék,hogy mi a b5.5-ös passat gyári lemezfelni mérete?
Et számra gondolok.
azt tudom hogy 5x112.
szeretnék télire venni valamit,csak nem tudom melyiket szabad,mert sok féle et számmal van ..

Köszi

(#71) tomy198705


tomy198705
újonc

Sziasztok!

Nem tudom h él e még mostanába ez a fórum, remélem igen! :) 5 Passatot szeretnék venni, de nem tudom h automata vagy kézi váltos legyen e. Sima automatát használtam már, ami probléma mentesen működött, de a Tiptronic váltósról nincs tapasztalatom, és ez a fajta váltó érdekelne engem, megbízhatóság szempontjából! :)

a választ előre köszönöm :)

(#72) INMOTEP válasza Rolli (#70) üzenetére


INMOTEP
őstag

195/65/15 ET 35

[ Szerkesztve ]

(#73) INMOTEP válasza tomy198705 (#71) üzenetére


INMOTEP
őstag

Kézi váltóst vegyél ! ,automata az B5-B5.5 nél problémás szokott lenni ....

(#74) osi80


osi80
újonc

Szia érdeklődnék hallotatok már esetleg ilyen jellegű problémáról??Egy b5 2001-es avf motorkódó 130le pdtdi automata passatról van szó.Függetlenül midentől indításkor rögtön felpörög 1200-1300as fordulatra és néha vissza sem áll csak ingadozik az alapjárat,ilyenkor a váltó is szegény össze vissza kapcsolgat.Sajnos nem állandó a probléma és a diag sem mutat semmit/SKODA-SerVICE/műhelyfőnök:: nem tudnak vele mit kezdeni amíg nem állandósul a probléma!!!Fél éve járok így vele de nagyon idegesít ha valakinek ötlete lenne megköszönném.

(#75) bigsmoke95


bigsmoke95
újonc

Sziasztok.
Nekem egy 2008-as ugyan ùgy 1.9pd-m van csak golf 5 variantba. 105pacis.
Kicsit lomhànak érzem a motort,igy gondolkodok egy chipbe,mit gondolsz?
Olvastam hogy nem jò ha magas fòrdulatszàmig van huzzatva a motor! Mekkora fordulatig szabad huzzatni a motort hogy ne kàrosodjon?

(#76) gulacsi89 válasza FoBCRaistlin (#21) üzenetére


gulacsi89
újonc

sziasztok nekem van egy 3 golf 19 tdi 110 ló 2,5 bár ig birja a kompjuterben a nyomástmérö szenzor és sokszor letilt szal 2,5 bár felé tölt a turbóm mondjuk az enyém az szét is van tekerve és 1300 töl már tölt a turbó

(#77) gulacsi89 válasza bigsmoke95 (#75) üzenetére


gulacsi89
újonc

problémár valószinü oka a kompjuterben a kis szenzor ami a turbónyomást méri a gumimembránja ki van szakadva és emiatt pörög fel ez az olaj miatt szakad ki

(#78) enddav válasza bigsmoke95 (#75) üzenetére


enddav
aktív tag

"A nyomaték öl, nem a fordulat"

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#79) Petya110


Petya110
újonc

Egy dolgot megjegyeznék: fentebb írta valaki, hogy a dízelmotor alacsony fordulaton adja le a teljesítményt, Lóf...t! Nekem is 110 Le sima tdi-m van. Amit érezni kb 1700-as fordulattól az a nyomaték(!) amit alacsony fordulaton ad le, a gyárilag meghatározott teljesítményt(Le) azt ez a típus 4000 1/min-nél adja le. A kettő nem összekeverendő! Ezek a motorok nagyon nyomatékosak, egy széria 110 lovas is 235 Nm, chippelt társairól nem is beszélve

(#80) Redbull941


Redbull941
tag

Helló. Nézegetem a Passatokat pont ugyan ebben a kategóriában (b5.5 1.9 tdi variant 131le-t), nos a felszereltségekkel, hogy comfortline vagy highline nem vagyok tisztában, erről ha valaki tudna egy táblázatot adni annak örülnék, és még valamit, hogy mik azok a dolgok, amikre figyelni kell? Mondjuk széria hibára, hol rozsdásodik leghamarabb, ilyen dolgok. Passatklubra regisztráltam, de elutasítottak, mivel saját kocsit kell feltölteni, nekem meg ugye még nincs saját passatom... :((( Köszönöm szépen a válaszokat!

(#81) Pite800131


Pite800131
újonc

Sziasztok!2004-es passatom van!Az a gondom,hogy a könyöklő mögött lévő szivargyújtóban nincs áram!Az ajtó melletti bizti táblában néztem a biztosítékokat de ott mind jó!Mondták hogy több helyen is van biztosíték tábla a kocsiban!Nincs ötlete valakinek,hogy hol lehet a hátsó szivargyújtó biztosítéka?Köszi a segítséget!

(#82) gamma81


gamma81
friss újonc

Üdv
érdeklődnék hogy mi volt a hiba???

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.