Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#601) kbadam83 válasza szkorhetz (#598) üzenetére


kbadam83
senior tag

Szia,
Mit írtál nekik és milyen chaten?

(#602) O.CS


O.CS
aktív tag

Eredeti gyári szíjakat hol lehet venni?

(#603) Lackooo84 válasza O.CS (#602) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát itthon nagyon sehol.

The Truth is out there...

(#604) szkorhetz válasza kbadam83 (#601) üzenetére


szkorhetz
őstag

[link] Ezen a chaten és annyit írtam, hogy körülöttem már többen megkapták, felvettek egy csomó adatot és ma kaptam e-mailt is róla, hogy kiküldték a legfrisebb verziót.

(#605) kbadam83 válasza szkorhetz (#604) üzenetére


kbadam83
senior tag

És a Harmony 3 az megjelent utána?

(#606) Lackooo84 válasza kbadam83 (#605) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Persze utána már jön a többi. Anno Honor 8 telónak is volt ilyen beragadása egyik fw verziónál amit utána vissza is hívtak, és csak rollback-el lehetett szabadulni belőle. Óránál sajna ez nem játszik.

The Truth is out there...

(#607) szab13


szab13
aktív tag

Sziasztok!

Létezik, hogy nincs hagyományos foci a sport módok között?
Csak amerikai foci és strand foci.

Köszi

(#608) kbadam83 válasza szkorhetz (#604) üzenetére


kbadam83
senior tag

Szia, mennyi idő telt el a chat és a kapott e-mail között?

(#609) O.CS


O.CS
aktív tag

Egy Samsung S23-as telefonnal használom az órát.A Spotify -t nem igazán akarja kezelni.
Nag ynehezen megjelenik rajta amikor elkezdem használni a telefonon, de léptetni már nem tudom aszámokat vele, mert kiírja, hogy stabil BT kapcsolat kell.Anno a Samsung S21Fe telefonommal tökjól ment.Tapasztalta ezt valaki? Most a Huawei alkalmazás a xar, vagy az, hogy az óra BT verziója régebbi mint a telefoné?

(#610) szkorhetz válasza kbadam83 (#608) üzenetére


szkorhetz
őstag

1 nap

(#611) Ghostface válasza szkorhetz (#604) üzenetére


Ghostface
senior tag

Én most beszéltem a chattel, de csak annyit mondtak, hogy töröljem az Egészség appot, töltsem le a az appgaleryt, és onnan telepítsem újra az Egészség appot, és a HMS Core appot is. Majd ha ez megvan akkor az órát állítsam újra vissza gyári beállításra, és várjak pár napot...
Egyelőre nem csináltam még meg. Gondolom ha letörlöm és így újra telepítem, akkor az eddig elért eredményeim, méréseim megmaradnak, igaz?

PSN: Nifty_Ghostface

(#612) kbadam83 válasza Ghostface (#611) üzenetére


kbadam83
senior tag

Majd írd meg frissült e így neked! Megmaradnak az eredményeid igen

(#613) Lackooo84 válasza Ghostface (#611) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Én azt vettem észre, hogy az üfsz-nél teljes a sötétség, alapvető dolgokkal nincsenek tisztában. Ha nekem csak egy "app legfrissebb" meg "töröld, gyári visszaállítsd" bullshittel tudnak jönni, akkor onnantól nem igazán tudom őket komolyan venni. Ezek közül egyiknek sincs köze a problémához, és nem is segít semmit. Az egészég app verzió is teljesen mindegy, ha a Huawei szerón az óra SN-jére engedélyezve van az adott sf verzió, akkor megkapja az óra.

The Truth is out there...

(#614) Ghostface válasza Lackooo84 (#613) üzenetére


Ghostface
senior tag

Ezt próbáltam volna elmagyarázni, mondtam hogy itt fórumról másnak is megoldották, de ezt hajtogatta az ügyfélszolgálatos, hogy lehet hogy az Egészség app nem szakszerű telepítése miatt nem kapja meg a frissítést.
Szóval ha beszéltek az ügyfélszolgálattal, és Vivien jelentkezik akkor ne is próbálkozzatok... :D

PSN: Nifty_Ghostface

(#615) Lackooo84 válasza Ghostface (#614) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Lucával (remélem jól értettem a nevét) viszont nincs baj. :D

The Truth is out there...

(#616) kbadam83 válasza szkorhetz (#610) üzenetére


kbadam83
senior tag

Pénteken beszéltem chaten velük, minden adatot elkértek a telefon adatitól kezdve, az óra minden adatát stb. Azóta még semmi email nem érkezett! Nem fogom annyiba hagyni a dolgot, ha másoknak megoldották akkor a többi embernek is legyen már megoldva!

(#617) bébi67 válasza kbadam83 (#616) üzenetére


bébi67
aktív tag

Szia . Én is pénteken beszéltem az ügyfélszolgálattal. Felvették az adatokat és azt ígérték, hogy emailban értesítenek.
Ez idáig semmi sem történt .

(#618) kbadam83 válasza bébi67 (#617) üzenetére


kbadam83
senior tag

Ma megint beszéltem velük ezt a választ kaptam :
"Köszönöm! E-mail címe alapján a megkeresése jelenleg az illetékes ügyosztálynál van. Amint a kollégának lesz információja, értesíti Önt a megbeszéltek alapján. Addig is szíves türelmét kérjük!"

(#619) Ghostface válasza kbadam83 (#618) üzenetére


Ghostface
senior tag

Én is kiváncsiságból megpróbáltam ma egy másik ügyintézővel, de eredmény ugyanaz...
Töröljem az egészség appot, telepítsem app galeryből + mellé még a HMS Core-t is, utána órán gyári beállítás visszaállítása, és ha így sem sikerül akkor küldjek e-mailt, a mobile.hu@huawei.com címre az óra sn számával, a harmonyOS verzió számával, az Egészség app és a HMS Core verziószámával, és hogy milyen telefonnal , milyen android rendszerrel használom.
Majd talán hétvégén kipróbálom ha több időm lesz rá.

PSN: Nifty_Ghostface

(#620) sarkan


sarkan
aktív tag

Alzánál reklamált már valaki?
A Huawei a sorozatszám alapján azt mondta, hogy mivel nem magyar régiós az órám
( nem tudom ez miért számít) nem tud segíteni.
Az alzával chateltem és másnap jött egy értelmezhetetlen emil egy cseh hölgytől de semmi egyéb.

(#621) Lackooo84 válasza sarkan (#620) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ez hülyeség, nekem egy másik azt mondta, hogy nem számít a régió, csak a garinál számít, hogy ha román a régió akkor legyen román székhelyű bolt számla, és akkor él a gari. Szotfver téren rohadtul nem számít, hisz ott csak kína és global van, és az össszes global régió ugyanazt a fw-t kapja. Ezért mondom, hogy inkompetensek ülnek ott...

The Truth is out there...

(#622) gyuri2008 válasza kbadam83 (#618) üzenetére


gyuri2008
veterán

Kivel beszéltél a Huawei ügyf.szolgálattal?

(#623) kbadam83 válasza gyuri2008 (#622) üzenetére


kbadam83
senior tag

Chaten beszéltem már, Vivien,Viktória, Luca biztosra próbálok menni :D

(#624) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Én ezt nem értem, hogy van, akinek másnapra megoldják, van akiknek meg nem...

The Truth is out there...

(#625) kbadam83 válasza Lackooo84 (#624) üzenetére


kbadam83
senior tag

Reméljük megoldódik akik a 2.1.0.399-en maradtak és utána már szépen megy majd a frissítés.

(#626) gyuri2008 válasza kbadam83 (#623) üzenetére


gyuri2008
veterán

Április 4-ig minden régió megkapja a frissítést ezt írta nekem Viktória.
Ha nem újra kell írni nekik.
Kíváncsi leszek rá :F

(#627) O.CS


O.CS
aktív tag

Amúgy miért olyan fontos ez a frissítés?Nincs benne semmi extra.

(#628) gyuri2008 válasza O.CS (#627) üzenetére


gyuri2008
veterán

Pl.Az ébresztésből csak 5-öt engedélyez.
Frissítés után többet fog.

(#629) kbadam83 válasza O.CS (#627) üzenetére


kbadam83
senior tag

Van ember akinek nem a Harmony OS 3 frissítés a gondja, hanem az, hogy be van ragadva az óra a korábban írt verzióra és az azóta kiadott frissítést sem kapta meg.

(#630) gyuri2008 válasza kbadam83 (#629) üzenetére


gyuri2008
veterán

Igazad van :C

(#631) Ghostface válasza gyuri2008 (#626) üzenetére


Ghostface
senior tag

Ma én is Viktóriával beszéltem, de nekem ezt nem mondta, csak a szokásos ügyfélszolgálatos sablont...

PSN: Nifty_Ghostface

(#632) bébi67


bébi67
aktív tag

Viktoria , Zsanett, Luca. Telefon, e-mail, chat.
Végeredmény : április 4 után kapjuk a frissítést.
Hiába mondtam nekik a távoli frissítést, mint lehetőséget , úgy látszik számomra nem lehetséges.
Nem vagyok a kiválasztottak között . :W

(#633) pdave


pdave
aktív tag

Na nekem sima gt3-ra most érkezett meg a frissítés.

https://www.facebook.com/pasztordavidphotos

(#634) koxmatyi


koxmatyi
tag

Asszony gt3 -ra is megjött.
Megpróbáltam feltenni az ő telefonjáról (mate 20 pro) az enyémre is,de arra ugyan úgy nem talált.
Nekem igazából azért lenne jó mert belehet állítani hogy érintésre nem reagál a kijelző csak ha eltekerem a gombot.
Aztán lehet másban is van haszna az új szoftvernek csak az használat alatt derülne ki....

(#635) Lackooo84 válasza pdave (#633) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azok is be voltak ragadva?

The Truth is out there...

(#636) Lackooo84 válasza koxmatyi (#634) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A zseblámpával tudsz majd diszkózni. ;] Amúgy ez is baromság, hogy "legfrissebb egészség app kell". Ha van frissítés tök mindegyek ezek, normál esetben az óra mindig látná a frissítést függetlenül az app verziószámától.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#637) O.CS


O.CS
aktív tag

Ti lecserélnétek az órát egy Samsung Watch 5Pro órára? Természetesen akinek Samsung telefobja van.

(#638) kbadam83 válasza O.CS (#637) üzenetére


kbadam83
senior tag

Én arról az óráról jöttem, akárhogy is van ez a frissítési mizéria én ezt az órát le nem cserélném jelenleg semmire sem! Watch GT 3 PRO Titanium van nekem

(#639) O.CS válasza kbadam83 (#638) üzenetére


O.CS
aktív tag

A Samsunggal mi volt a probléma?

(#640) kbadam83 válasza O.CS (#639) üzenetére


kbadam83
senior tag

Kinézete ehhez képest nagyon gyatra ( de ez szubjektív )
Pulcsi, kabát alatt hordástól már látszódtak rajta kopás nyomok itt ott
Minőségileg szerintem ez a titanium verzió ég és föld ahhoz képest
Akkumulátor időt imádom, hogy hetente egyszer kell töltenem
A Samsung health számomra puritánabb és csúnyább mint a Huawei Health.
Ennél egy ami idegesítő az a messenger üzenetek hektikus kezelése, de mint kiderült ez nem az óra hibája hanem, maga a messengeré

(#641) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Na gyerekek... most megtudtam Lucától, hogy a Watch 3 pro és a GT3 pro NEM rendelkezik EKG szenzorral, és csak rendszerhiba miatt működik, és hivatalosan csak a Watch D-ben van EKG. "Hivatalos belsős info", ő mondta..... (WTF :DDD ilyen marhaságot nekem még ügyfélszolgálat nem mondott. És váltig álította, hogy így van... na erre már nem mondok semmit, csak annyit, hogy így higgyetek egy magyar ügyfélszolisnak. )

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#642) kbadam83 válasza Lackooo84 (#641) üzenetére


kbadam83
senior tag

Akkor az enyém limitált, mert ebben van :D :D

(#643) O.CS


O.CS
aktív tag

Azt volna jó megtudni, hogy számíthatunk-e valamikor is fizetési funkcióra, mert hát decemberre igérték.

(#644) Lackooo84 válasza kbadam83 (#642) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Kajak ezt mondta ott vitatkozott velem, mondom jó akkor nincs benne EKG szenzor. :D

The Truth is out there...

(#645) Ghostface válasza Lackooo84 (#641) üzenetére


Ghostface
senior tag

Gratulálok ehhez az ügyfélszolgálathoz...
Még jó hogy minden nap használom ezt a funkciót, ami amúgy nincs is beépítve az órába és csak egy rendszerhiba miatt lehet használni...

PSN: Nifty_Ghostface

(#646) gyuri2008


gyuri2008
veterán

Ma reggel megjött az emagos gt próra is a frissítés.

Még egy jött

[ Szerkesztve ]

(#647) kbadam83 válasza gyuri2008 (#646) üzenetére


kbadam83
senior tag

Neked is csak a Huawei Health van fent, HMS nélkül?
Az enyémre még mindig semmi :o

[ Szerkesztve ]

(#648) Lackooo84 válasza kbadam83 (#647) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nekem se nem semmise, csak health van. :D

The Truth is out there...

(#649) kbadam83 válasza gyuri2008 (#646) üzenetére


kbadam83
senior tag

Tied milyen régiós?

(#650) Lackooo84 válasza kbadam83 (#649) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ja és ez magyar régiós.

The Truth is out there...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.