Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xdmilan

    csendes tag

    válasz dani3l #7621 üzenetére

    Gondoltam megosztom a gyári szervizes tapasztalatom ha már pont szóba került.
    Már több mint egy jó hónapja vettem a One-t T-től, örültem is neki meg minden erre egyszer csak észrevettem egy dead pixelt ami pont a 3 pöttyös "menü gomb" sávban volt így a dead pixel test progival eredetileg nem szúrtam ki. Mivel ekkora sajna kifutottam a 8 napból, és volt némi illesztési hibája is (nem volt vészes) gondoltam megpróbálkozom a szervizzel. Így is lett, T-ben leadtam, nem kekeckedtek, azt mondták 8-10 nap :D Hát ehhez képest ma kaptam vissza a telómat amely röpke 33 nap volt végül is. A csehek javára szóljon, hogy kicserélték a kijelzőt sőt ahogy elnéztem a házat is, mert a sorjázási hibát nem találom az USB port körül és az illesztések is kifogástalanok, továbbá a kicsit elszíneződött fehér csík is ragyogó fehér ismét. Makulátlan szép állapotban át is vettem a T-s szervizestől, kicsit várnom kellett, mert csutkára le volt merülve és hát kicsit rátöltött a kolléga, hogy ki tudjam mégis próbálni. Ott helyben minden fasza is volt, de hát lámpa meg természetes fényben nem lehet jól pixeleket keresni. Most este néztem a böngésző fehér hátterén, hogy valóban kicserélték a panelt, mert bal alul tényleg nem volt rossz pixel, azonban éles látásommal kiszúrtam egy dead pixelt a képernyő jobb alján :W
    Úgyhogy ennyit erről, kaptam cserébe egy másik rossz panelt, de legalább foglalkoztak vele...
    Mindazonáltal ez a pixel kisebbnek tűnik valamiért úgyhogy lehet a múltkor kettő volt rossz egymás mellett.

    Amit ebből megtanultam, hogy soha többet nem veszek első szériás telót, sőt szerintem mást se...
    Üdv!

  • gyuri2008

    veterán

    válasz dani3l #7621 üzenetére

    Igen
    Ezt én sem értem.
    Mit sejtesz :F

    Lehet,hogy pü-be kéne a válasz,mert le leszünk b......

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés