Új hozzászólás Aktív témák

  • Geri89

    aktív tag

    válasz osztraksajt #37056 üzenetére

    Ahogy látom, nem vagyok egyedül, így énis megosztom a sztorit.. Hiba: nincs kimenő hang (mikrofon probléma), bekapcsoló gomb "be van esve", nehéz benyomni. A bekapcsoló gomb már korábban 2x fel volt írva, nem foglalkoztak vele. Most november 19-én közvetlenül a telemax-nál adtam le a készüléket javításra. Hivatalos garjegy szerint dec 19-ig garis. Még aznap írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy a gombot ugyan nézzék már meg. Ígéretet kaptam, hogy felhívják rá a szerviz figyelmét.

    Telefon VSP-hez beérkezett, ott már látom a rendszerben ,hogy nem garanciálisként kezelik.(gar idő lejárt, azt írta) HTC-t hívom, hogy mivan, azt mondják, hogy már felvették a központtal a kapcsolatot, mivel a telefon imei alapján már nem garis, így engedélyre várnak. Ez volt nov végén. A telefon közben visszajött úgy, hogy el lett utasítva a javítás a gar miatt. Ismét HTC-nek telefon, küldjem vissza. Ez megtörtént. Penteken be is érkezett a telefon a vsp-hez ismét. Most azt írja az oldal, hogy árajánlat küldve az ügyfél részére a javításról (nem kaptam semmit) HTC ügyfélszolgálatot hívtam is pénteken, hogy mi a helyzet. Továbbra is az engedélyre várnak, hogy javítás vagy csere lesz, ismét írtak nekik, több telefon is így járt, délutánra talán meglesz. Hát nem hívtak. Ma hívom őket, azt mondják, hogy továbbra is várnak, több telefon van, stb... A kérdésre, hogy az idén lesz-e még telefonom, semmi biztatót nem tudtak mondani.. egyszóval: KATASZTRÓFA!!! Egy hónapja nincs telefonom, és még most sem tudják, hogy mi van, mi lesz, és főleg azt, hogy mikor... A korábbi javítások mindig simán mentek, nem tudom, hogy mi van most a szervizzel..Ha valakinek van infója, akkor kérem ne tartsa magában! :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés