Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  [Re:] Relikvia kalapács alatt (téma lezárva)

Hozzászólások

(#51) mozso válasza SpoonTHX (#50) üzenetére


mozso
senior tag

vlsi ?

(#52) SpoonTHX


SpoonTHX
tag

amikor egy kábellel öszzekötöttek két voodoo2-őt és duálban ment....aszem nekem nem volt sajna soha.

(#53) mozso válasza SpoonTHX (#52) üzenetére


mozso
senior tag

Azt SLI-nek hivtak (scan-line interleave).
A VLSI (Very Large Scale of Integration) egy integralt aramkor tervezesi metodus.

(#54) Keitaro válasza SpoonTHX (#50) üzenetére


Keitaro
addikt

Hát van olyan, hogy négy kártya van egymás mellett. Nem tudom, hogy az a 16-os vagy 32-es, de képet már láttam róla, talán meg is van valahol

(#55) SpoonTHX


SpoonTHX
tag

bocs azt tényleg elnéztem ...
ilyenben is van olyan ?
tényleg mivel hűtik azt a kártyát? vagy gondolták a nasa-nak ugyis van sugárhajtóműve,igy nem mellékelnek hozzá?

(#56) SpoonTHX


SpoonTHX
tag

mert oké hogy magában egy olyan chip nem egy micro kályha de 8db nál már olvad a pci mellett a forrasztás....

(#57) mozso válasza SpoonTHX (#55) üzenetére


mozso
senior tag

Ennek nem kellett semmi extra hutes, csak 166MHz-en megy (a teljesitmenybol nem erre szamitanank). :D

(#58) mozso válasza SpoonTHX (#56) üzenetére


mozso
senior tag

Ez nem GeforceFX :D

(#59) SpoonTHX válasza mozso (#58) üzenetére


SpoonTHX
tag

nem értem miért nem csinál az envidia ilyet ..4db ti4200 az sem melegszik és ütne...még fejleszteni sem kell...gondolom én :)

(#60) SpoonTHX


SpoonTHX
tag

4db komplett ti 4200 az 100.000ft és 512mb ram csak adjanak egy rohadt kábelt amivel összeköthetem ...mert nekem is van kábelem itthon csak azzal nem megy:)

(#61) mozso válasza SpoonTHX (#60) üzenetére


mozso
senior tag

Mert a 3dfx kezdetektol fogva parhuzamosithato architekturat tervezett, reszben emiatt buktak bele a Desktop marketbe (ahol olcso, nagy teljesitmenyu termek kell, tobbi nem szamit). A Quantum3D (szinten 3dfx) altal keszitett kartyak pont ezt a parhuzamos tervezest hasznaltak ki ott (profi szint), ahol nem az szamit, hogy 1db chip mit tud, hanem, hogy az egesz rendszer jol skalazhato legyen, tehat 8-16-32 chip egyutt is tudjon mukodni, raadasul usson is.

Nvidia sohasem keszitett parhuzamos architekturat.

(#62) SpoonTHX


SpoonTHX
tag

4db ti4200 gyorsabb mint egy efiksz ugyhogy nem okosak...de értem.

(#63) SpoonTHX


SpoonTHX
tag

és olcsóbb is ÉS halkabb is

(#64) mozso válasza mozso (#61) üzenetére


mozso
senior tag

Emiatt 4db GF4200 meg sem mukkanna, driver sincs hozza, pedig egy 4-8-16, stb. GPU-t osszehangolo drivernel mar olyan szintu problemakat kell megoldani, mint ugyanennyi CPU-nal. Ami viszont mar tisztan nagygepes kornyezet, mezei halando hozza sem szagol altalaban.

(#65) Keitaro válasza mozso (#64) üzenetére


Keitaro
addikt

Igen, az ilyen dolgokban az nV mindig is messze volt a 3dfx-től, de a Quantum3D tudtommal átáll nV-s dolgokra mióta megvette a 3dfx-et.
Bár jó ideje VSA-100-akat vesz még mindig! Az pedig 3dfx :))

(#66) mozso válasza Keitaro (#65) üzenetére


mozso
senior tag

Errol van szo, parhuzamos tervezes mindig is kulon mufaj volt. A 3dfx is azert volt jo benne, mert Gary Tarolli es Scott Stevens eredetileg az SGI (Silicon Graphics) alkalmazasaban allt. Onnan hoztak a tudast es a szemleletet, de a desktop piacon ez az elkepzeles kicsit draganak bizonyult, akarmennyire is volt elonye.

Vegyunk pl. az UltraSPARC CPU-t, 1 ilyet siman lenyom egy gyors P4-es, de 4 Ultrat, meg sem kozelit 4db P4-es....

(#67) eddie303


eddie303
őstag

De még mindig nem értem, mit csinál rajta a két hálózati csati? :F

Linux.... The choice of a GNU generation.

(#68) eper-fa válasza HiperG (#16) üzenetére


eper-fa
aktív tag

ha már így megkérdezed: 100% h ezt és nem egy 9800XT-t. pedig így sem tudok HL2zni, se semmi más hasonló remekjó (nemlétező...) játékkal játszani: egy szar gf2ti-om van. és?
egyébként pedig egyáltalán nem vok 3dfx rajongó, abban a korban, amikor még az volt A cég, még nem is tudtam h eszik-e vagy isszák a 3dfx-et...

''A puszta ötlet még el sem kezdett gondolkodni azon, hogy adjon-e esélyt önmagának arra, hogy felbukkanjon a fejemben.'' (from Galaxis útikalauz...)

(#69) mozso válasza eddie303 (#67) üzenetére


mozso
senior tag

Tavoli adminisztracio, halozaton keresztul elert eroforrasok. Ez mar total mas szinten mozog, mint a sima kartyak. Ilyenekkel azt is meg lehet tenni, hogy 100mbites halon egyeztet tobb kartya, hogy mit szamoljanak.

(#70) eper-fa válasza mozso (#69) üzenetére


eper-fa
aktív tag

ez komoly?? ááááá. ilyen helyen akarok dolgozni ;)

''A puszta ötlet még el sem kezdett gondolkodni azon, hogy adjon-e esélyt önmagának arra, hogy felbukkanjon a fejemben.'' (from Galaxis útikalauz...)

(#71) Sanya


Sanya
nagyúr

Szép kis cuccot dobtak össze itt. és még működött is.

Grat! hogy nem hallunk ezekről a cuccokról? lehet most is van egy- két nagyondúrva videókártya(szerverekbe, szimulátorokba), amiről mi majd csak 3-4 év mulva hallunk. azért elég szép teljesítményt mutatott fel.....

Hyper-g:
nem mindenki játszik a gépen. vannak, akik dolgoznak is vele, hogy te játszhass!!!

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#72) TitiRii


TitiRii
senior tag

JUJ
kicsit sokan vannak itt akik nagyon nagyon abóla dobozból indulnak ki amit elöttük van..
az igazi repölügép , hajó stb szimulátoroknál nem is egy ilyen hanem több is van és mint irták lanon keresztül komunikálnak(ráadásul több gépben vannak)
egy átlagos repülö gép szimulátor is min 9 db monitorbol áll
ezek cél hardverek,amikre irják a programot, közük nincs a direct 3d hez ...

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#73) twollah


twollah
nagyúr

Hát játékra tuti nem lehet használni.

(#74) maniac


maniac
senior tag

Gyonyoru egy kartya. Ha lenne penzem vennek egy ilyet. Mikor a 3dfx-rol van szo mindig osszeszorul a szivem. Mindig 3dfx-m volt, es soha nem vettem mas kartyat, csak miutan az nvidia felvasarolta :)
Kellene nekem is egy ekkora monstrum osszeraknek egy gepet ezzel a kartyaval. Utana meg kiallitanam a jovo novendekeinek, akik nem ismerik ezt a kultuszt. VOODOO MAGIC!

(#75) maniac


maniac
senior tag

Egyebkent a halo csatlakozo a hatuljan amiatt van, hogy furtokbe szedjek, es egyszerre dolgozzon meg tobb?

(#76) McJames válasza maniac (#74) üzenetére


McJames
senior tag

Sajnos magától is megoldhatatlan csődhelyzetben volt a dfx, és ha nem az nVidia szerezte volna meg, akkor más, pl. az ATi, aztán most lehetne nVidia FX-ed és ''szidhatnád'' az ATi-t - azt sem jogosan. :)
Zárójelben: egyébként az ATi a TsengLab-ot vásárolta ''fel'', pont az előtt, hogy az első igazi 3D-s kártyájukkal kijöhettek volna. A fejlesztőcsapat azóta is az ATi-nak dolgozik.

Aki a villamos alatt fekszik, annak nem természetes a mosolya.

(#77) zsoltee10


zsoltee10
addikt

Jaj, de nagyon tetszik. A Quantum3d-nek volt anno 32db v2 chipes kártyája. Az mennyire durva volt anno...

(#78) Keitaro


Keitaro
addikt

maniac : meg tudom érteni amit érzel, én is így vagyok vele :))
McJames : szvsz még ha nagyon necces is, de talán lett volna esély a megmentésükre. Egy 3dfx-es pedig hidd el jobban örült volna ha az Ati veszi meg és nem az nV-hez kerülnek a 3dfx szabadalmak, de az nV-nek kellett, főleg, hogy ha más veszi meg akkor befejezheti a pert, ami elég balül üthetett volna ki nekik. Az is durva, hogy mik derültek ki megvételkor. Azt mindenki tudta, hogy kész a Rampage chip és már alfa kártyákat tesztelnek, na de hogy a tervező asztalon a Fear is kész volt...

(#79) Gábor vitéz válasza Keitaro (#37) üzenetére


Gábor vitéz
tag

Miért ne menne egy FF VII 9800-zal? Mert glide-os? Van glide->D3D wrapper ATi-hoz is (nem próbáltam még de vszínű működőképes, mivel a 3dfx anno közzétette a forráskódot)

Vetkőzz szépen Tündérke! A kívánság az kívánság!... (o)(o) XD

(#80) Keitaro válasza Gábor vitéz (#79) üzenetére


Keitaro
addikt

Nem. D3D-s. Csak az Ati driverek nem támogatják a 8-bites palettázott textúrákat és nem is fogják. Enélkül meg azt mondja neked, hogy sorry... Nyomhatod software rendererben, de akkor szegény úgy néz ki, hogy ellenségemnek se :)

(#81) Gábor vitéz válasza Keitaro (#80) üzenetére


Gábor vitéz
tag

Hm.. Nekem a Quake2 megy 8 bites textúrákkal 9800-zal. Szerintem tuti meg lehet oldani egy glide wrapperen keresztül is a dolgot. Hiszen akkor a glide-ra írt programok nagy része nem menne. De mindjárt meg is nézek egy két régi progit.

Vetkőzz szépen Tündérke! A kívánság az kívánság!... (o)(o) XD

(#82) Gábor vitéz válasza Gábor vitéz (#81) üzenetére


Gábor vitéz
tag

Ja hogy D3D az is.. hát ez fura :F

Vetkőzz szépen Tündérke! A kívánság az kívánság!... (o)(o) XD

(#83) Keitaro válasza Gábor vitéz (#81) üzenetére


Keitaro
addikt

De nem Glide! Nem azért nem megy. D3D.

[L]http://mirror.ati.com/support/infobase/3689.html[/L]

Nekem nem jön be, de elvileg ez az. Valamiért nem megy az Ati.com...

(#84) Gábor vitéz válasza Keitaro (#83) üzenetére


Gábor vitéz
tag

Értem már.

Vetkőzz szépen Tündérke! A kívánság az kívánság!... (o)(o) XD

(#85) Keitaro válasza Gábor vitéz (#84) üzenetére


Keitaro
addikt

Oké. Mondjuk nem tudom miért nem csinálják meg, a régi Rage 128Pro driverek képesek rá :

[L]http://www.ati.com/support/infobase/3187.html[/L]

No mindegy ez van. Csak azért szúrja a szemem, mert a kedvenc játékom :)

(#86) ArchElf válasza Keitaro (#78) üzenetére


ArchElf
addikt

Jaja...

Nem akarom a megkövesedett nV-3DFx flamet felszítani, de szerintem a 3dfx fanok mindennek jobban örültekvolna, mint hogy az nV-hoz került a cég...
(Mellesleg most az nV nem is lenne sehol, ami mondjuk nem feltétlen jó a felhasználóknak, de hova tűnt a minőség...)
In memoriam 3DFx.

AE

Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

(#87) ArchElf válasza Keitaro (#85) üzenetére


ArchElf
addikt

Esetleg meg lehet próbálni beállítani defaultnak a 'reference-renderer'-t...
Azt hiszem a DX7 SDK-ban már volt ilyen... Ez mindent(!) kiszámoltat aprocival, amit a videokártyának számolnia kellene... Nem hinném, hogy olyan lassú lenne a reference-renderer FFVII alatt. (Amúgy én még akkor nyomtam végig, amikor még egy V3-3500TV lelkes tulajdonosa voltam)
Amúgy még van egy 4 megás Orchid-om elfekvőben.:)

AE

Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

(#88) ArchElf


ArchElf
addikt

Az FF8-al most játszom, de akkor már értem, miért volt SOKKAL szebb a kép a Voodoo3-on mint az R8500-ön...
:(
AE

Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

(#89) marso válasza ArchElf (#86) üzenetére


marso
tag

minőség???

pont hogy az fx reklámozta magát úgy hogy minden a sebességért. ezért nem volt 32bit a voodoo3 ban sem, illetve ezt mondták ;] ha meg azt nézzük, hogy az nvidiot fx az első közös gyermek akkor szintén kár a minőségről beszélni.

(#90) Keitaro válasza marso (#89) üzenetére


Keitaro
addikt

Jelzem a V1-el Glide-al már anno is 24biten repesztgetett, és V3 óra nincs 16bit a Voodookon, mert 22 bitet használnak. Ha érdekel linkelek cikket ahol le van írva, hogy hogy csinálja. Szebb is volt 16 biten :)

(#91) Keitaro válasza ArchElf (#88) üzenetére


Keitaro
addikt

FF8-at már be lehet izzítani Radeonokkal, mert bár megbukik a teszteken, de elindul hardverrel, míg ez FF7-ről nem mondható meg. Softwareben nagyon csúnyácska szegény :DD

(#92) rog válasza Keitaro (#90) üzenetére


rog
addikt

nekem ugy remlik, hogy ezt a 22 bitet ugy kellett hackelni..
biztos hogy nem kamu volt az egesz?

(#93) Keitaro válasza rog (#92) üzenetére


Keitaro
addikt

Biztos. A baj az volt, hogy a képlopók nem kezelték és egy 16 bitre redukált képet loptak amit ők úgy kerekítettek le ahogy akartak.
De pill előtúrom a cikkeket róla

(#94) rog válasza Keitaro (#93) üzenetére


rog
addikt

a lenyege a storinak az volt, nem hogy a szamitas pontossaga volt 22 bit a megjelenitett kep tovabbra is 16 bites volt.
ha jol emlekszem, akkor ez az amit nem lehet ellenorizni szerintem.

(#95) Keitaro válasza rog (#94) üzenetére


Keitaro
addikt

De valami ilyesmi, már rég foglalkoztam vele, de tessék a Beyon3D-s cikk ezzel kapcsolatban :

3dfx 22Bit Colour Explored
[L]http://www.beyond3d.com/articles/3dfx22bit/index.php[/L]

(#96) rog válasza Keitaro (#95) üzenetére


rog
addikt

ez szerintem nem tobb, csak vudu. :)

(#97) ArchElf válasza rog (#94) üzenetére


ArchElf
addikt

Amúgy most is így van...
Szerinted van olyan megjelenítési mód, ahol a DX9 lebegőpontos(!) színképzését kerekítés nélkül meg tudják lejeníteni? Szerintem nincs. Van 16 bit, meg 32 bit aztán annyi.
Szóval szerintem egy 22 biten generált kép sokkal szebb tud lenni 16 biten, mint egy 16 biten generált 16 biten...

AE

Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

(#98) bendi válasza Gábor vitéz (#82) üzenetére


bendi
tag

Lehet, hogy rosszul emlékszem, és csak kötözködni akarok, de a Quake2 meg még a 3 is, nem openGL?

A4-es papíromat hasonló Audira cserélném

(#99) rog válasza ArchElf (#97) üzenetére


rog
addikt

kozben kiderult, hogy nem errol volt szo. de a valosag megjobb. nezd meg a linkeket. :)

(#100) tocsa


tocsa
senior tag

Mer nem lehetett az ebay linket megmutatni?
Ott nagyobb felbontasban lathatjuk a kepeket:

[L]http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2757667106&category=19567[/L]

Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz

(#101) tocsa válasza HiperG (#16) üzenetére


tocsa
senior tag

Gondolkodas nelkul ezt valasztanam. Es irnek drivert hozza.

Nem erted a Zen-t. Te nem tiszteled ezt a relikviat. Nem erzed at a lenyeget. Csak ennyit tudok mondani, nem tudok segiteni rajtad.

Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz

(#102) duke


duke
aktív tag

Azert elkepeszto hogy profeszionalis celra miket fejlesztenek ki.
A teljesitmenyetol valoszinuleg senki nem esne hasra a negy chipes 6000-es egy sima GF2 -vel teljesit egy szinten(egy nemet oldalon teszteltek) akkor ez mondjuk egy GF3-al volna egalban,legalabb is pc-s kornyezetben.Ha jol remlik egy a 6000-es fogyasztasa 128 mega rammal 200 watt volt akkor tuti 400 folott van,hat nem semmi.

(#103) Pötyi válasza tocsa (#101) üzenetére


Pötyi
őstag

Még csak drájvert se kell hozzá írni, itt a link a NT 4.0 és a W2000 drájverekhez:

[L]http://www.quantum3d.com/support/aalchemy/index.htm[/L]

QNX is cool!

(#104) rudi


rudi
nagyúr

Nemtudom volt-e már azért leírom:
Olvasgattam egy komolyabb r300 leírást és a sorok között elejtették hogy bizony kálázkató, ergo több is összekapcsolható, számszerint 256! Aztán találtam még egy leírást ahol emlegették hogy Disney, Dreamworks stb. is használ r300akat :D

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#105) mozso válasza rudi (#104) üzenetére


mozso
senior tag

Elkepzelheto, hogy volt 1-2 ilyen probalkozas, a 256 osszekapcsolt GPU az csak 1 elmeleti szam, nehez lenne kivitelezni. Viszont 32 chipes 3DFX kartya letezik.

A 3DFX-nel az volt a plane, hogy kulon ceg valt ki beloluk (Quantum3d), amely ilyen megoldasokat arult. Atinal ez nincs meg most sem.

Mashogy gondolkoznak, a 3DFX soha nem tudta levetkozni a parhuzamos tervezest, benne volt a verukben. En meg mindig azt mondom, hogy reszben emiatt buktak el, mert a megoldasaik tul dragak voltak az arerzekeny desktop piacon. Viszont az, hogy meg mindig adnak el ilyen kartyakat profi szinten megiscsak a tudasukat igazolja. Profi szegmensbol jottek (SGI) es oda is tertek vissza. Csak kozben a desktop resz elhalt.

Azt sem szabad elfelejteni, hogy a 3DFX volt ez elso, aki bele mert vagni a 3D-s gyorsitasba a PC piacon (Nvidia Edge 1 es 2 nagyon gyenge probalkozas volt). A 3DFX vezetett be minden fontosabb elvet a consumer 3D grafikaban a koztudatba. Csomo szabvanyuk volt/van. Ok dolgoztak ki a mit es hogyant.

(#106) rudi válasza mozso (#105) üzenetére


rudi
nagyúr

Gonolom a felemlegetett cégeknél nem 1-2procis r300 clusterek vannak. OpenGLben nagyon állatul lehet programozni ezeket a 2.0s shaderekt. Szinte már végtele ciklusokat lehet képezni, nincs megkötve hányszor futhat végig a pipelinen egy-egy pixel/vertex. Én nem lennék meglepődve ha 16-32es r300 clusterek is lennének.

Abban teljesen egyetértek hogy 3dfx volt az isten, (meg talán a powerVR a tile based renderinggel). Ők találták ki az aniso filteringet, a dietheringet (16bitem majdnem 24bitnyi szín), olyan kétprocis super sample AAjuk volt ami minden további nélkül többszörözhető volt 4-8 procira. Kár hogy a V5 már csak mutatóba volt. Ők nyomták már ősrégen a minél több független pixel/vertex feldolgozó elvet, ezért nem értem hogy az NV nem tudott mit kezdeni a hagyatékukkal. Ha mégis 3dfx alapokon hozzák ki az NV40et valami full superskalár shader elosztással akkor leborulok előttük.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#107) Keitaro válasza rudi (#106) üzenetére


Keitaro
addikt

Igen, nagyon elmentek egy ilyen iriányba anno. Ahogy Laa-Yosh fogalmazott anno : a Rampage egy shader szörnyeteg lett volna!
Nem semmi tervezés volt mögötte.
Eleinte azt hittem az NV30 egy olyan chip lesz ami felhasználja a 3dfx hagyatékot, de ebből semmi nem lett.
Felhoztad a PowerVR-t. Ők voltak az elsők akik Tile based renderinget használtak, de a 3dfx-nek is kész volt a maga overdraw elleni megoldása. Tetszett, hogy anno megpróbálták driverben is megcsinálni, csak nem volt idejük befejezni.
Egyébként valahol volt egy olyan, ahol meg is kérdezték az nV-t, hogy miért nem használják fel pl ezt azúj chipben. Erre ők : hát izé.. szóval a kompatibilitás meg minden...
No mindegy. A végén még totál rossz kedvem lesz :(
Örülnék ha most egy Fear chipes kártya dolgozna a gépemben.

(#108) rudi válasza Keitaro (#107) üzenetére


rudi
nagyúr

OFF
Tudod hogy a Beyond3Ds Dave anno dolgozott a 3dfx-nek? PowerVRel is jóban vannak :) No lépek mert éppen most nyomtattam 20-30oldalat VGA témában. Ma éjjel az nv3x van terítéken, tegnap r3xx volt és előtte meg általános képmegjelenítés. Kedden meg mehetek képfeldolgozni az egyetemre.
ON

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#109) mozso válasza Keitaro (#107) üzenetére


mozso
senior tag

Latod, te is ugyanoda lyukadsz ki. Nvidia PC piacrol probal a profi piac fele nyitni (Obsidian FX, NV, stb.), 3DFX pont forditva csinalta.

Nvidia nem tudja pont emiatt gyorsan felhasznalni a 3DFX otleteket, es nem is egyszeru atlatni a nagy koponyak altal meglakotott architekturakat.

(#110) Keitaro válasza mozso (#109) üzenetére


Keitaro
addikt

Utolsó két soroddal nagyon egyet értek, csak nem mertem leírni, nehogy túl rosszmájunak tartsanak :P

(#111) mozso válasza Keitaro (#110) üzenetére


mozso
senior tag

Igazsag szerint lehet gyulolni es szeretni a 3DFX-et, egy dolgot nem szabad elfelejteni, az egesz PC-s 3D grafikat nekik koszonhetjuk. Ok elbuktak, mert hibas donteseket hoztak, de ettol meg amit keszitettek (foleg profi piacra) ott voltak/vannak a szeren. Aki kicsit is ert a 3D-s grafikahoz, az tudja, hogy itt nem arrol van szo, hogy kinek milyen kartyaja van otthon, illetve ki milyen ceget szeret.

Sok gyarto / tervezoceg alkotott jo dolgokat (nVidia, ATi, PowerVR), de az uttoro szerep ezen a teren a 3DFX-e volt.

(#112) Keitaro válasza mozso (#111) üzenetére


Keitaro
addikt

Igen, én is így látom a dolgot. Azért jó néha hallani, hogy más is, mert az utóbbi időben mindenhol csak Ati, nV flame megy. Én már kezdek belefáradni.
Egyébként ebben a témában lehet elfogult vagyok kicsit, de nekem ők jelentették A 3D fejlesztéseket. Néha elgondolkodok hol tartanának most, ha még lennének. Egy biztos : nagyon jó helyen ^_^

(#113) mozso válasza Keitaro (#112) üzenetére


mozso
senior tag

nVidia jobb donteseket hozott, de az elet szamos teruleten lattuk, hogy egy-egy nagy talalmany, nagy koponya elbukott, mert nem volt meg a kello tamogatas. Engem szemely szerint marhara hidegen hagy kinek a temeket veszem, ha tudom az a jobb az en szempontjaim szerint. 1996 ota kovetem a 3D-s vilagot, talan par embernek meg mond valamit a www.dimension3d.com nev...

Nekem sem tetszik az a sok flame topik, de ilyen a vilag, egyre tobb a fiatal, aki konnyen befolyasolhato.

(#114) Keitaro válasza mozso (#113) üzenetére


Keitaro
addikt

Sajnos nem ismertem az általad említett oldalt és most bepötyögve már nem jött be rá semmi :(
Egyébként manapság sokkal több a marketing szerintem.

(#115) mozso válasza Keitaro (#114) üzenetére


mozso
senior tag

Anno az az oldal volt az os, ott alakult ki minden, kicsit ugy, mint a 3DFX-nel. Ma mar nem letezik, ok is csodbe mentek 3-4 eve. Tul jok voltak, csak nem tudtak eladni magukat.

(#116) Keitaro válasza mozso (#115) üzenetére


Keitaro
addikt

Sajnálom, hogy nem láthattam őket :(

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  [Re:] Relikvia kalapács alatt (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.