Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Pszihonaranc


Pszihonaranc
senior tag

cool story bro, kár hogy le tudom olvasni az IMEIdet :DDD :R

(#2) szasz1


szasz1
tag

Szerintem még egész szerencsésen megúsztad így, de tényleg lehetne valami épkézláb leírás, hogy tényleg a főzött rom vagy esetleg valami más ölte meg a telefont :) a romolgatás meg szerintem mindenki saját felelőssége ahogyan te is írtad :)
A szerviz hozzáállásán meg meg sem lepődök, Magyarországon vagyunk :D Őket kurvára nemérdekli mi van vele, amikor nekem volt kis bajom ugye hogy a telefon mozgott a "házban" műanyagos nyikorgással, meg a kijelző kicsit elvolt válva a GG-től, de alapjában véve hibátlanul működött, nekem azt mondta a Ts arc, hogy mit várok manapság, ma már nincs olyan hogy prémium kategória, ezt úgy ugye hogy szintén 110kért vettem 2 héttel előtte az üzletükben...de szerencsére egy másik Ts arc egy másik üzletben mondta hogy simán elküldik, ki is cserélték az egész telefont, új imei stb stb, de a csomagolás hasonló volt, kihozta a "raktárból" kezében 4 darabban a telefont :D

(#3) Something_ válasza Pszihonaranc (#1) üzenetére


Something_
őstag

Na kitakartam még jobban:D Amúgy mit tudnak kezdeni az IMEI-mel? Hitelt vesznek fel rá?:D

szasz1: hát igen, saját felelősség. Amikor írtam a leírásokat, én akkor arra gondoltam, hogy a lépések be nem tartása miatt téglásíthatja az ember a készüléket, szóval ha elbassza az ember a szoftveres részt, akkor aláírom, hogy gariba ne csinálják meg. Én elrontom, megcsináltatom. Ha betöröm a kijelzőt, megcsináltatom. Ha magától hal be a kijelző, de s-offolt a telefon, akkor ugyan már, csináltassa meg a márkaszerviz, mivel véleményem szerint nem sok köze van a kijelzőnek a főzött romhoz, a táphoz, stb stb.
Ha valaki a procit öli meg setcpu-val, akkor azt aláírom...

(#4) szasz1 válasza Something_ (#3) üzenetére


szasz1
tag

Persze, nem mondom, hogy neked nincs igazad abban amit leírtál, de megint csak Magyarországot és az ÁSZF-et tudom említeni(vagy nemtudom hol van ez leírva), amiben tuti bennevan, hogy mindenféle "módosítás" garivesztést von maga után, és onnantól kurvára nem érdekli őket szerintem hogy volt e köze a készülék hardveres problémájának a szoftveres hacknek :/

(#5) Mr X válasza szasz1 (#2) üzenetére


Mr X
veterán

A mókolt szoft nem nyírja ki a tápot. A posztolónak pechje volt, gyári rendszerrel is behalt volna a telefon, sajnos a buhaerált szoft miatt bukta a garit.

(#6) Something_ válasza Mr X (#5) üzenetére


Something_
őstag

Tisztában vagyok ezzel, amit te leírtál, szerintem a posztból is kiderül az álláspontom és a helyzetem:)

szasz1: tudom, egyszerű a képlet. Ha a kijelző porosodik (ami elég gyakori jelenség a sensation-nél), akkor S-Off miatt ugrik a garancia, nem csinálják meg a porosodott kijelzőt. Annyi a különbség, hogy vissza lehet rakni S-On-ba. Én megszívtam.
De most mehet a rommolgatás, nincs vesztenivalóm:D

[ Szerkesztve ]

(#7) nggabi


nggabi
nagyúr

kétségtelen h hányinger az eker a gettó közepén, a nyitva tartásuk, a telefonos elérhetőségük... az is h nem ilyen "márkaszerviz" illik a HTC-hez... ettől függetlenül velem korrektek voltak, megcsinálták amit kértem.

az h te pont bebuktad az s-offot, hát van ilyen... pech... örülj neki h legalább nem kell plusz pénzt ráköltened a javításra.

"szenyor dzsíííí"

(#8) Mr X válasza Something_ (#6) üzenetére


Mr X
veterán

Nem is neked írtam, hanem szasz1 fórumtársnak erre a mondatára: "de tényleg lehetne valami épkézláb leírás, hogy tényleg a főzött rom vagy esetleg valami más ölte meg a telefont" :)

(#9) Something_ válasza Mr X (#8) üzenetére


Something_
őstag

Okay, figyelmetlen voltam:)

A poszt utolsó 4 hangulatjele ( :C :N :DDD :N ) szerintem tükrözi a boldogságomat :))

(#10) joey04


joey04
titán

Érdekes story. Mindenki hangoztatja, hogy a romolgatásra teszenk magasról a szervizben... hát nem mindegyik.

Ami bosszantó, hogy nem most olvasom/hallom először, hogy igénytelenül csomagolnak, karcosan, piszkosan jön vissza. Ez felháborító, akár 10k volt a telefon, akár 130. :(((

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#11) Mr X válasza Something_ (#9) üzenetére


Mr X
veterán

Örömöd az ürömben, hogy Magyarországon vagyunk, ahol lusták elvégezni a szolgáltatók a dolgukat, így neked lett egy ingyen javításod. :)

Hozzáteszem, eléggé jogtalannak tartom, hogy szoftveres átalakítás miatt megvonják a garanciát egy egyértelműen hardveres hiba esetén.

[ Szerkesztve ]

(#12) szasz1 válasza Something_ (#9) üzenetére


szasz1
tag

Jah sajnos, mert tényleg ha ha a szoftvert tennéd tönkre a romolgatással, és azért nem működne teljes joggal megérteném hogy oda a gari, de ha egyszer semmi köze a meghibásodásnak a történtekhez....de a lényeg hogy még ingyéééé megvan :D

(#13) randras


randras
veterán

Aaz fordulat, gratula! :DDD

Ezeket javítsd:
Harmadnak
tök
fogasztani
rommolgatást

Aztán ha minden rendben van, és visszaállt a vérnyomás, öntsd ezt valami negatívabb hangvételű formába az E-Care rovására, fordítsd le angolra, és küldd el a HTC-nek! Nekem sosem volt bajom velük különösebben (egyszer lehúztak egy kijelzővel, nagy kaland :DDD ), de a stílusuk, meg a szerviz helye, és működése... hát, nem illik hozzájuk, az biztos. A T-seken meg már meg sem lepődök! :W

[ Szerkesztve ]

(#14) Something_ válasza joey04 (#10) üzenetére


Something_
őstag

Szolgáltatás minősége és a magyar ember munkamorálja miatt tart ez az ország ott, ahol:) De ebbe ne menjünk bele:)

Úgy hallottam, hogy a samsung-nál nem nagyon veszik figyelembe a főzött romot, a hardveres hibát cserélik. Az E-Care pedig lehet, hogy az S-Off-okkal javítja az elfosott sensation-ök szervizelési statisztikáját:D

Mr X: ebbe az esetben a szolgáltatónak nem sok köze volt a javításhoz, max a postázás. Itt az E-Care-nak "köszönhető" a javítás.
Amit te is mondasz, hogy jogtalan a szoftver miatt megvonni a hardveres garanciát. Ha jelen esetben ez lett volna, akkor nem állok meg. Most sem fogok, habár semmi extrát nem teszek, max írok egy normálisan megfogalmazott angol e-mailt. Csak hogy a nagyobb HTC képviseletek tudják, hogy milyen az mo-i márkaszerviz. Hátha tesznek valamit.

(#15) nggabi válasza Something_ (#14) üzenetére


nggabi
nagyúr

a samsungosok is vontak már meg elég garanciát ne izgulj. elég egy csepp víz, vagy egy ottmaradt nyom a főzött cuccról. de persze van amikor lesz@rják és megcsinálják a telót ha épp olyanjuk van.

ami a samsung mellett szól az az h mindegyik plázában van reggeltől estig nyitva tartó szerviz, így nem kell átutaznod a fél várost, szabit kivenned 2x (mert ugye el is kell menni az ecarebe az elkészült telóért).

"szenyor dzsíííí"

(#16) Mr X válasza Something_ (#14) üzenetére


Mr X
veterán

Az E-Care is szolgáltató, hiszen szerviz szolgáltatást nyújt. :)

A jogtalant nem úgy értem, hogy nincs jogalapjuk rá, mert van. Erkölcsileg tartom kifogásolhatónak.

(#17) Something_ válasza Mr X (#16) üzenetére


Something_
őstag

Teljes mértékben egyet értek veled:)

(#18) nggabi


nggabi
nagyúr

még csak annyit h aludj rá egyet, és holnap gondold át mielőtt elkezded lehordani a sárgaföldig az ecaret. aki főzött romot használ és s-offol annak tisztában kell lennie azzal h ha bebukik akkor ugrott a garanciája.

a porosodás az egyetlen kivétel, amiért még én is ugatnék és ha előhívnád a főnököt az ecareben sztem átgondolnák h kijavítsák e.

"szenyor dzsíííí"

(#19) Something_ válasza nggabi (#18) üzenetére


Something_
őstag

Akkor hazaküldenek, hogy rakd S-On-ba. Ezzel nincs is probléma. Nekem pechem volt, nem volt lehetőségem S-On-ba rakni, mivel egy szaros tájváni táp halt be:)

(#20) Eastman


Eastman
őstag

...pont velem fordul elő, pont egy 130e ft-os telefonnál...

Itt hagytam abba az olvasást.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#21) Something_ válasza Eastman (#20) üzenetére


Something_
őstag

Köszöntem a részvételt, további szép estét!:D
Ha tudnád értelmezni azt a mondatot, akkor rájönnél, hogy a magamban lévő elmélkedést írtam le, ezek jártak a fejembe. Ilyenkor az embernek a fsza ki van, hogy megszívta, keresi az okokat, mindent hibáztat (csak saját magát nem), idegeskedik. Stb.

(#22) nggabi válasza Something_ (#19) üzenetére


nggabi
nagyúr

tájván az kína ;] akárki akármit mond, az az :DDD

"szenyor dzsíííí"

(#24) nggabi válasza #40993792 (#23) üzenetére


nggabi
nagyúr

samsungoknál is hasonlóan fele-fele arány lehet kb. van amikor gyári rommal megjavítva visszakapod és van amikor jön a piros filc...

mivel mindegyik beadott telót több lépcsőben nézik át az kizárt h hanyagságból nem vesznek észre egy hekkelést.

"szenyor dzsíííí"

(#25) Eastman válasza Something_ (#21) üzenetére


Eastman
őstag

Szép estét!

Valszeg félreértettél. Nem tudom átérezni egy 130 ezres telefon problematikáját. Cipőt sem vennék 50 ezerért.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#26) Gergő_


Gergő_
őstag

egy 20 ezer ft-os huawei-n még lehet romolgatni, de egy 130 ezres telefonnál megéri?

ezért kell áfonyát venni ;]

@Eastman

A telefonban nagyrészt egyetértek , de a cipőben nem. Nemrég vettem egy túrabakancsot leárazva de pont ebben az értékben, életem legjobb döntése volt. :D
Megfogadtam, hogy ha megtehetem csak márkás, gore-tex cipőt, ruhát veszek.
A bakancsra egyébként 2 év garancia van, és a talpát bármikor tudják cserélni, ergo örök-életű. Amúgy 16 ezer forint értékű(újonnan) telefonom van. Samsung E2370.

[ Szerkesztve ]

(#28) RI/OS


RI/OS
őstag

Nem értem a felháborodásod, komolyan. A gari megvonás ilyen. Tök jogos. Inkább hálás lehetnél hogy ingyen megcsinálták. Vissza dobhatták volna úgy hogy hozzá sem nyúlnak. Vegyél legközelebb samsungot, rakj rá másik romot, és vidd be a telemaxba aztán rájössz. Át sem veszik, élből kapod a gari megvonást. Komolyan pofám leszakad, hogy csinálsz egy hülyeséget, ők ennek ellenére megcsinálják ingyen, és még te vagy ki. Az rohadtul mindegy, hogy mitől halt meg. Főzött rom=garmegvonás. Le van írva mindenhol feketén fehéren. Ha megírod a htcnek max azért fogják lebaszni őket, hogy egyáltalán minek nyúltak hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#29) Something_ válasza #40993792 (#23) üzenetére


Something_
őstag

Köszönöm. Gondoltam megosztom veletek az esetemet, plusz "kötelességnek" éreztem, hogy azok, akik az általam posztolt főzött rom útmutatót használták, lássák, hogy visszanyalhat a fagyi.

Eastman: hát figyeld. Úgy voltam vele, hogy sikeresen letelt 2 év telenor hűség és végre el tudtam szabadulni tőlük és átmentem a T-hez. Gondoltam, hogy veszek egy olyan telefont, ami 1 év múlva sem lesz elavult. Ezért vettem ezt, ennyiért. Gondoltam, hogy ennyi pénzért minőséget és "gondtalanságot" kapok. Tévedtem, ez történt velem. Ha 30e ft-os telefon hal be, akkor abban nem csalódtam volna ekkorát.

Gergő_: hát a 20e ft-os huawei-re hány fajta rom van?:D 5?:D Asszonynak amúgy u8500-ája van, jó kis telefon. Teljesen ok, arra, amire ő használja. Telefonálás, sms, néha egy kis net. Én másra használom.
Nézd meg xda-n a sensation részleget. Kb 50 rom van, amiket hetente, kéthetente frissítenek. Szóval nem csak én gondoltam úgy, hogy nem a legjobb a gyári rendszer:)

RI/OS: ez is egy nézet:) Visszadobhatták volna persze, de mivel be sem kapcsolt, ezért megcsinálták. Ki is vehették volna, de az plusz idő és ők is tudják, hogy nincs köze a romnak a táphoz, ezért hagyták így. Max ezért lehetek hálás.
Figy, megértem a te nézetedet is. Hajtogatod, hogy főzött rom=garimegvonás. Ez van leírva, szerinted ez így van jól. Vagy nem érdekel téged, nem tudom.
Minimálbér 70.000 ft, de 47.000 ft-ból meg lehet élni. Ez is le van írva mindenhol. Ezzel is egyet értesz?

[ Szerkesztve ]

(#30) Eastman válasza Gergő_ (#26) üzenetére


Eastman
őstag

...ha túrázol... ;)

(#29) HGabor89

Logikusnak tűnik, de nem az. Fogyasztói társadalomban élünk. Pörög ki mindenből a legújabb. Hosszú távra gondolkodsz? Rab vagy. Hosszú távon.

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#31) randras válasza Eastman (#25) üzenetére


randras
veterán

Én is félre értettelek, abszolút nem voltál egyértelmű. Egyébként, kinek mi a fontos, ahogy lentebb is leírták, nekünk kell az ilyen.

(#32) Something_ válasza Eastman (#30) üzenetére


Something_
őstag

-

[ Szerkesztve ]

(#33) RI/OS válasza Something_ (#29) üzenetére


RI/OS
őstag

Galaxy nexusom van, ami kétszer annyi volt, mint a sensation. Főzött rom van rajta. De elfogadom, hogy megvonhatják a gart. Eszembe nem jutna idejönni pocskondiázni. Főleg nem akkor, ha megjavìtanák ingyen. Nagyon jól tudtad, mikor ráraktad a romot, hogy bebukhatod a telt. Mintahogy én is. Az mindegy hogy jól van-e a gari megvonás vagy nem. Mikor vetted akkor is tudtad ezt, ennek ellenére megvetted. Szal elfofadtad hogy ez van...

[ Szerkesztve ]

(#34) Something_ válasza RI/OS (#33) üzenetére


Something_
őstag

Te srác, nagyon el vagy tévedve. Hol pocskondiázom én?:D Mutasd már meg légyszíves, mert tényleg fogalmam sincs. Megosztottam egy story-t, szerintem semmi botrányos nincs benne, semmi vádaskodás. Eszmecsere az egész.

Szerk.:
látom szerkesztettél, erre reagálnék. Én naív, amikor megvettem, nem gondoltam, hogy kell moddolnom a szoftvert. Ha van egy kis időd, akár vissza is keresheted a Sensation topikban, hogy az első hónapban ellene voltam a főzött romnak. Ahogy pakolgattam a rendszert, úgy kezdte elfosni magát, lassú lett, megbízhatatlan stb. Nagyon telepakoltam, hülye vagyok? Most kb 3szor ennyire van telepakolva a főzött.

[ Szerkesztve ]

(#35) RI/OS válasza Something_ (#34) üzenetére


RI/OS
őstag

Persze. Az "ezek a gecik" az meg csak úgy ott van. Meg az egész írásnak sem olyan a hangvétele, hogy mekkora csótány az ecare, hogy megvonta a garidat :)

Na mindegy, máshogy látjuk. Én nyilván könyebben szövegelek, mert nem én buktam. De szerintem korrektül jártak el. Valószinüleg ha személyesen vitted volna be, nem vonták volna meg a garit, hanem hazaküldenek egy bootloader cserére :)

[ Szerkesztve ]

(#36) Something_ válasza RI/OS (#35) üzenetére


Something_
őstag

Úristen, kezeltesd magad:D Ezt megint csak magamba mondtam, amikor szembesültem vele, hogy nem kapcsol be a készülék. Úristen, ember, mi van veled?:D Te ide jössz kötekedni?
Át is írtam, kiszedtem az "e" betűt, de ha nem látnád, ott van, hogy "Gondoltam magamban". Ilyet csak leírhat az ember..

Ez van a posztban? Hogy mekkora csótány az e-care? Te figyeljél már, nagyon beteg egy alak vagy. Idézzél már légyszíves és ne csak 3 szót vegyél ki. A bejegyzés eleje arról szól, hogy nagy csótány az e-care, a te szóhasználatoddal élve, de nem azért mert nem csinálja meg gariba, HANEM azért mert NEM lehet elérni őket telefonon, kb 100 hívás után sem és az egy hete írt e-mailemre sem válaszoltak.

Most komolyan írjam oda zárójelbe a gondolatok jelentését? Áhh, nem vagy te hülyegyerek, csak a kötekedés kedvéért jöttél ide posztolni és osztod az észt. :R

Szerk.: látom megint szerkesztettél egy bekezdést:D Reagálok:
ha személyesen megyek be, akkor is ugyan ez a forgatókönyv, nem küldenek haza, mivel nem lehetett bekapcsolni a készüléket.

[ Szerkesztve ]

(#37) RI/OS válasza Something_ (#36) üzenetére


RI/OS
őstag

A személyeskedésre nem reagálok.

A többire:

Mondjuk ez igaz, hogy nem lehetett bekapcsolni. De ha esetleg úgy adod le, hogy szólsz nekik, hogy miújság, lehet hogy másképp kezelik. Neki is megköti a kezüket a htc. Egyébként csak azért "védem" őket ennyire, mert nekem nagyon pozitiv tapasztalatom van velük. Én a speedben vettem a htct anno, ott szopattak ezerrel, aztán beszéltem az ecarrel, és tók máshogy álltak hozzá. Mondjuk ennek nem így kéne működnie, ebben igazad van. De ha belegondolsz, megkapják a t-mobiltól a telt, tök más, mintha te személyesen adod át. Ettől függetlenül a tmobileos hülyegyereknek tényleg le kellett volna nyomni egyet :)

(#38) nggabi válasza RI/OS (#37) üzenetére


nggabi
nagyúr

nem mindegy h a trében adod oda egy ügyintézőnek vagy az ecareben a pultos csajnak? a végén úgyis a szervizes dönt...

"szenyor dzsíííí"

(#39) RI/OS válasza nggabi (#38) üzenetére


RI/OS
őstag

Annyi különbség volt mondjuk a két sztori közt, hogy nekem visszaírtak a levelemre, felhívtam a srácot, és élből őt kerestem. De igen, ez a része tényleg jogos, mint írtam, ennek nem így kéne működnie. De ha tudod, hogy turpisság van a tellel, szó nélkül azért bátorság leadni hivatalos szervizbe sztem.

Off: egyébként a szakszervizben is adnak cseretelt. Legalábbis az ecarebe meg a telemaxba igen

[ Szerkesztve ]

(#40) joey04 válasza RI/OS (#37) üzenetére


joey04
titán

Teljesen mindegy, hogy megvonták-e a garit, egy szerviz nem lehet ilyen elérhetetlen, és nem küldheti ilyen állapotban vissza a készüléket. A gari megvonása jogos, de nem is ezzel van a gond.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#41) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Én mondtam, hogy mi ilyenkor a teendő... :U

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#42) Something_


Something_
őstag

Majd privibe beszelhetnenk.

[ Szerkesztve ]

(#43) Brutális eb


Brutális eb
addikt

Én biztos beprobálkoznék egy gvh,békéltető testület,homár kombóval.A nyilvánosság néha csodákra képes.
Pénzbe nem kerűl.
Mert igazán nem értem mi köze a szoftnak a hardver hibához.....

[ Szerkesztve ]

Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.

(#44) Cyberpunk


Cyberpunk
félisten

Egy jó nagy baromság ez az egész. Még jó, hogy miénk a készülék, és azt csinálhatunk vele, amit akarunk. Ha veszek egy laptopot Win7-el ott sem dobják vissza a szervizben mert hogy hát Linux-van rajta, biztos attól ment tönkre. Na szóval disznóság ez, de nagyon. És részvétem.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#45) Tv válasza Brutális eb (#43) üzenetére


Tv
senior tag

Pl. sok rom-ban húzva van a proci. Ami nyilván a processzor-ra is káros lehet, illetve a nagyobb órajelen hajtott proci nagyobb áramot vesz fel a tápról, szélsőséges esetben ezek túlmelegedhetnek. Ez teljesen logikus. Nem az adott esetről beszélek most, hanem általában.

(#46) Cyberpunk válasza Tv (#45) üzenetére


Cyberpunk
félisten

Vagy a feszültségeket babrálja az illető. Igen, de aki ehhez nyúlkál az magára vessen.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#47) joey04 válasza Cyberpunk (#44) üzenetére


joey04
titán

Még jó, hogy miénk a készülék, és azt csinálhatunk vele, amit akarunk.
Vagy inkább mégsem. :)

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#48) dabadab válasza Mr X (#16) üzenetére


dabadab
titán

"A jogtalant nem úgy értem, hogy nincs jogalapjuk rá, mert van."

Tudnad is idezni? Mert en a vonatkozo szabalyzasban nem latok semmi olyat, ami alapjan ezt megtehetnek. Illetve de, ha bizonyitanak (es itt tenyleges, birosag elott megallo bizonyitasrol van szo, nem arrol, hogy fozott rom van rajta, innen kezdve a tapproblemakkal sem foglalkoznak), hogy a hiba a fozott rom miatt keletkezett - ezt viszont nem tettek meg.
Ez az eljaras nagyon-nagyon ugy nez ki, hogy hatarozottan jogserto.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#49) Something_ válasza Tv (#45) üzenetére


Something_
őstag

Stock kernel volt fent, ha esetleg megnézték volna az alkalmazások listáját, még a set cpu sem volt felrakva:)

Mindegy, lényegtelen már, vicc az egész, de nekem nincs időm, energiám ezért menni puncsolni, köröket futni.

De gondoltam megosztom ezt veletek és kiadom magamból.
Amúgy 1-2 nap és írok egy iPhone vs pixel-hiba vs por vs T-Csere vs SzarReburfished cikket. Ez is érdekes és meghökkentő lesz, csak még mindig folyamatban van az "ügy":DD

dabadab: ennél mókásabb már csak az E-Care facebook üzenőfala. Ha van kedvetek olvassatok bele. Írogatnak az átlag-userek, hogy újraindul a sense (kifagy), erre az E-Care első kérdése, hogy "vajon gyári rom van a készüléken? ha nem, akkor a módosított szoftver miatt zárulhat be a sense felület." Akinek volt már HTC készüléke, az tudja jól, hogy ez egy nagy VICC:D Sokan ezért sem szeretik a sense-t, mert sok ramot eszik és bezárul GYÁRI romnál, főzöttnél nagyon-nagyon ritkán fordul elő ilyen, mivel normálisan van optimalizálva..

[ Szerkesztve ]

(#50) Something_


Something_
őstag

Elfelejtettem írni, hogy április 2-án válaszoltak a március 21-én küldött e-mailemre.
Szerintem ez is felháborító, hogy ennyi idő után és az egész írásos "hangnem" és kifejezés, ennyi állt az e-mailben:

"T. H. Gábor!

A készülék nem garanciális. A javításról árajánlatot tudunk adni, ha a készüléket behozza 2500Ft-ért."

A logout cikkemben megtalálható az e-mail szövege amit írtam nekik, szerintem teljesen korrekt üzenetet küldtem neki, erre egy ilyen semmilyen e-mailt kapok.

Kérdeztem valamit, választ nem kaptam, elköszönést sem, szánalmas véleményem szerint a hozzáállásuk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.