Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bladeee
csendes tag
Sziasztok!
A következő kérdésem lenne: TrueHd hangot szeretnék kivinni a gépből az erősítőbe hdmi-n keresztül (harman kardon avr 260). Elég kezdő vagyok még ebbe. Azt olvastam hogy VGA-n is megoldható. A geforce gtx460 1gb-ra gondoltam vagy hangkártyából az Auzentech X-Fi HomeTheater HD Hangkártya. Megoldható ez igy? Ha igen milyen szoftvereket kellenek hozzá?
Lenne erős minőségbeli különbség a vga és a hangkártya által kiadott hangban?
Előre is köszönöm! -
sellerbuyer
őstag
Amivel nem tudok mit kezdeni, az az hang hdmi-n keresztül!
Ebben ha valaki tud segíteni, azt nagyon megköszönném.
Ugyanis hol megjelenik az Ati HDMI a hangeszközök között úgy, hogy csatlakoztatva van, hol azt írja, hogy nincs csatlakoztatva, ami ugye lássuk be fura, mivel kép van a hdmi-n és hát az ati 4870-be van integrálva a dolog.
Szóval a lényeg az, hogy hol megy az Ati kártyámon a hdmi hang, hol pedig nem. Már a legújabb driver van fent, kifejezetten a 2010.08. havi Ati Catalyst hdmi hang driver és mégsem jó, ugyanaz a jelenség. TV-n semmilyen erre utaló beállítást nem találok... Nem tudom, mi tévő legyek... plíz segítsen valaki ha tud, akár privátban is, köszönöm!
Ja még valami: van egy külső profi firewire hangkártyám, ha azt bedugom a firewire portba úgy, hogy az ati hdmi nincs csatlakoztatva (legalábbis ugye ez jelenik meg), akkor egyszercsak csatlakoztatva lesz. Nagyon fura jelenség... Nem tudom, nem az irq kiosztásokkal lesz-e kapcsolatban....
-
sellerbuyer
őstag