Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- moongoose: Hajópadló (nem parketta) felújítása a realitások talaján maradva!
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- joghurt: frenda dsttöytoi
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
#90088192 #29 üzenetére
Megértem ezt a részét. A saját kocsimon általában elébe megyek mindennek. Idén pl. a vezérlés nekem is ugrik ki, hiába láncos, stb, akkor is. Jobb a békesség, minthogy összecsattanjon nekem.
A hátsó hidam is cserés lesz, mert futómű ellenőrzéskor kibukott, hogy a jobb hátsó széttart (kátyú, vagy padka). Semmit nem érezni belőle, de márciusban kicserélem akkor is. Van aki leszarná, mert futómű állításra se vinné el.
Mondjuk mindezek előtt most februárban kuplungcsere lesz, nem bírja a plusz nyomatékot már
Ja meg egy olajcsere, mert hiába 20000 km a gyári ajánlás, én kicserélem akkor is 10000 után, az összes szűrővel egyetemben.
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
#90088192 #27 üzenetére
Bontatlan alatt értsd, hogy a hengerfej még nem volt levéve, nem volt gyűrűzve, síkolva, hónolva, se más.
PD elemet lehet hogy cseréltek, majd megkérdem. Párom Octijába viszont ott van 356 ezer, abban 100% hogy még PD elem sem volt cserélve. A szelepfedél tömítésnél kicsit könnyezik, de ennyi. Nem városi autó, jóformán 50-60 km-nél rövidebb utakra be sincs indítva (illetve nem volt soha 1200-as fordulaton kínozva és ha kell bizony akkor beleforog a 3500-4000-be is)
-
Ed3r_X_
nagyúr
Tudom, hogy működik és a megnevezésekkel is tisztában vagyok. De a PD elemre a nagynyomású szivattyú nevet elsütni nem igazán helytálló. (a hsz amire válaszoltam)
Ha rendben karban volt tartva, akkor kutya baja az autónak, még ennyi km-nél is. Egyik kollégámnak van egy 5.5-ös Passat-ja, lassan 600 ezer lesz benne, a motor meg bontatlan.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Bocsi a beröfögésért, de az 1.9 PD-ben hol van nagynyomású?
Asszony Skodájában most lesz lassan 360k km. Jó rég óta használja, a kuplung-kettős tömegű még gyári, ráadásul 70 ezer km már lement úgy, hogy 150 lóra meg van írva. PD elemektől sem kell félni, már nem csillagászati áron mennek, illetve fel is lehet újítani őket.
A küszöbcsere miatt inkább ráncolom a homlokom. Nem szoktak ezek annyira rohadósak lenni, csak gondolom az évek alatt elfelejtették kitakarítani a retket az első sárvédőív mögött, ahol a küszöb kezdődik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Építő/felújító topik
- Sorozatok
- Computex 2025: megfrissült a Cherry kapcsolókínálata
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Lenovo Legion Pro 7 16IRX9H INTEL I9-14900HX RTX 4080 bolti ára 1.35 mill ft
- Asus TUF A15 FA507NU - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 8GB - 512GB - RTX 4050 -2.5 év gari
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest