Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Öregszem
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz #90088192 #29 üzenetére
Megértem ezt a részét. A saját kocsimon általában elébe megyek mindennek. Idén pl. a vezérlés nekem is ugrik ki, hiába láncos, stb, akkor is. Jobb a békesség, minthogy összecsattanjon nekem.
A hátsó hidam is cserés lesz, mert futómű ellenőrzéskor kibukott, hogy a jobb hátsó széttart (kátyú, vagy padka). Semmit nem érezni belőle, de márciusban kicserélem akkor is. Van aki leszarná, mert futómű állításra se vinné el.
Mondjuk mindezek előtt most februárban kuplungcsere lesz, nem bírja a plusz nyomatékot már Ja meg egy olajcsere, mert hiába 20000 km a gyári ajánlás, én kicserélem akkor is 10000 után, az összes szűrővel egyetemben.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
#90088192
törölt tag
Sajnos 2 külön dolog, hogy meddig megy fizikailag, és meddig üzemel valami az előírt paramétereken belül.
Ezt nagyon sokan nem értik, hiszen még megy....
Mert a főtengely csapágyak is kopnak, aminek sokáig semmiféle külső jele nincs, de katasztrofális meghibasadossal végződik.
Vagy a dugattyú tetején/gyűrű hornyokban lerakódott koksz.
Ez igaz az egész olajzó rendszerre is.
Nálam lassan 300E van a vezérműláncban, lehet elmenne még egyszer ennyit, de nem fog, mert fontosabb az üzembiztos működés paramétereken belül, így nem tudja károsítani a többi elemet.
Nem sok magát hozzáértőnek gondoló ember gondolja ezt végig sajnos. -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz #90088192 #27 üzenetére
Bontatlan alatt értsd, hogy a hengerfej még nem volt levéve, nem volt gyűrűzve, síkolva, hónolva, se más.
PD elemet lehet hogy cseréltek, majd megkérdem. Párom Octijába viszont ott van 356 ezer, abban 100% hogy még PD elem sem volt cserélve. A szelepfedél tömítésnél kicsit könnyezik, de ennyi. Nem városi autó, jóformán 50-60 km-nél rövidebb utakra be sincs indítva (illetve nem volt soha 1200-as fordulaton kínozva és ha kell bizony akkor beleforog a 3500-4000-be is)
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
#90088192
törölt tag
Bontatlan?
Hogyan cserélték olajat/szűrőt?
Az összes tömítés folyik?
Mert a gumi/műanyag alkatrészek nem bírnak annyit ki.
600E kilométer alatt a porlasztó/befecskendező elem annyit kopik, hogy az kimondottan káros egy motor számára, azt benne hagyni barbárság.[ Szerkesztve ]
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
Tudom, hogy működik és a megnevezésekkel is tisztában vagyok. De a PD elemre a nagynyomású szivattyú nevet elsütni nem igazán helytálló. (a hsz amire válaszoltam)
Ha rendben karban volt tartva, akkor kutya baja az autónak, még ennyi km-nél is. Egyik kollégámnak van egy 5.5-ös Passat-ja, lassan 600 ezer lesz benne, a motor meg bontatlan.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
bambano
titán
a pdtdi motorba akár 2000 bar nyomáson is történhet a befecskendezés. ezt a nagy nyomást nem úgy állítják elő, hogy teszkó akciót hirdetnek a hengerben, amitől a gázolaj önként tolakodni kezd a henger felé. tehát van benne.
hogy konkrét is legyek: minden hengernél van, egybe van építve a befecskendezővel.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Ed3r_X_
nagyúr
Bocsi a beröfögésért, de az 1.9 PD-ben hol van nagynyomású?
Asszony Skodájában most lesz lassan 360k km. Jó rég óta használja, a kuplung-kettős tömegű még gyári, ráadásul 70 ezer km már lement úgy, hogy 150 lóra meg van írva. PD elemektől sem kell félni, már nem csillagászati áron mennek, illetve fel is lehet újítani őket.
A küszöbcsere miatt inkább ráncolom a homlokom. Nem szoktak ezek annyira rohadósak lenni, csak gondolom az évek alatt elfelejtették kitakarítani a retket az első sárvédőív mögött, ahol a küszöb kezdődik.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
Uh lett látom sok komment, igyekszem reagálni
DEJVID: Még csak ketten vagyunk, de anno apósékkal ezzel jártuk meg németországot és ausztriát, odafele két részben, visszafele csak egyben ami bő 10 óra volt. Nem egy kéjutazás volt, de arról már nem a kocsi tehetett, bármi másban is hosszú lett volna az út DE nyilván van jobb is, az biztos, attól h én dicsérem ez még mindig egy középkategóriás autó.
dabadab: ezt kikérem magamnak, nem szoktam belsőbe menni 110el, max 90el okés?
Másrészt mivel a 85-ösön s a 86-oson megyünk legtöbbször ott 110 a sebességkorlát tehát még jó is vagyok velebambano: Én is félnék mástól ilyen dízelt venni, meg úgy amúgy dízelt, de ez 1 éves korától apóséknál volt, ők meg vigyáztak rá, mind belül, mind kívül Motorügyileg rendben, majd valamikor a kettőstömegű fog bejátszani, azonkívül minden rendben van vele két műhely szerint is. Meg elég kedvezményes áron kaptuk meg, majdnem fele annyiért mint amennyiért a piacon látunk ilyeneket, így meg ha komolyabb összeg el is megy rá, akkor is helyben vagyunk
DE hangsúlyozom ismeretlentől én sem vettem volna meg, a 105 paci meg lehet kevés, de arra amire kell(A-ból B-be elvigyen) untig elég, hülyéskedni meg majd a fiesta lesz pályán, mert rendes közlekedők között hülyéskedjen akinek 7 anyja van Meg szerintem a 105 paci a legtöbb ember vezetőképességének még így is sok, nem hogy a több, de ez csak az én magánvéleményemGépelés nem az erősségemasdsdk
-
bambano
titán
válasz szabonagyur #14 üzenetére
az eléggé elterjedt vélekedés a szaksajtóban és a szakportálokon, hogy 300 ezer km után a dízelek zöme felújításra szorul, ami nagyon messziről is jól látható összeg. nem ritkán a vételár többszöröse.
de megígérem neked, hogy drukkolni fogok, hogy a posztoló ne így járjon.a véleményem másik része meg az volt, hogy ez milyen autó. mivel két és fél évig jártam az elődjével, kb. 75 ezer kilométert toltam bele, így az elődjéről eléggé konkrét tapasztalatom és véleményem van. nekem is adtak egy "megismételhetetlen" meg "kihagyhatatlan" ajánlatot, simán otthagytam, és vettem helyette rendeset.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
válasz szabonagyur #16 üzenetére
Egyébként láthatóan elment melletted, de bambanoval alapvetően arról beszéltünk, hogy az "alulmotorizált" meg az "alul motorizált" az nagyon mást jelent
DRM is theft
-
félisten
Ugyanannyi autót látok bőven jobb gyorsulással meg nagyobb motorral a belsőben keringeni, mint gyengébb motoros autót.
Na mindegy, én örülök a kollégának, tudja mit vett és mennyiért, és a kollégát ismerve legalább nem egy lerúgott szar lesz az úton mert legalább szervizbe is fog járni az autó.
Ha ennyi pénz volt rá hiába jösztök itt azzal, hogy kevés.
-
dabadab
titán
válasz szabonagyur #14 üzenetére
Ha pályán utazik vele mondjuk 200 km-t nem teljesen mindegy az a gyorsulás?
Nem. Az ilyenek szoktak 110-zel beköltözni a belső sávba, mert gyorsabban nem akarnak menni, a külsőbe meg nem mennek ki, mert ha valami lassabbat utolérnek, akkor könnyen beragadnak mögé.
DRM is theft
-
félisten
Ha pályán utazik vele mondjuk 200 km-t nem teljesen mindegy az a gyorsulás? Értelmezésem szerint nem versenyezni vette.
Ahogy írta apróért vette, lehet tényleg nevetséges áron, annyiért ha 2 évet van nála is lehet megéri neki.
#13DEJVID: 2 ember meg 2 gyerek miért ne férne el (ha lesznek ennyien egyéltalán vagy meglesz még akkor is az autó)? Ne essünk már túlzásokba. Most ha nekik megfelelő mi ezzel a gond? Véleménye szerint előre lépett és neki megéri.
[ Szerkesztve ]
-
DEJVID
őstag
válasz szabonagyur #7 üzenetére
2 embernek a méreteivel talán, de arra meg nem kell 4 ajtó. Anyagok, kényelem, zaj, teljesítmény, ezek szerintem nem megfelelőek ahhoz, hogy jó utazóautó legyen.
-
bambano
titán
válasz szabonagyur #10 üzenetére
mert egy 1345 kilós saját tömegű autóhoz egy 105 lovas motor az én fogalmaim szerint gyenge. 10.4 alatt gyorsul százra.
az elődjéhez volt szerencsém, igaz, benzinesben, az reumás lótetű kategória nálam. pedig a számok szerint nem rosszabb.másrészt 300 ezret futott dízel az szinte biztosan komoly felújítás előtt áll. azért akarták eladni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
vimes
senior tag
Hmm, szép - nálam szépen elkezdett csöpögni, ami aztán konkrétan olyan folyássá fokozódott, hogy kb. 100km alatt minimumig esett a szint - a szervizben mondtak, hogy ez típushibája a Fiestának, es hogy a hasonló korú társainál már szinte az összesben cserélve lett a kormánymű...
(#2) aujjobba: igen, tudom hogy ez nem tesz jót neki, nem is csinálom/csináltam bár hogy a korábbi tulaj "fárasztotta-e így" azt nem tudom. Azt mondjuk tudom, hogy 50e km-rel korábban javították már egyszer...
"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!
-
félisten
-
dabadab
titán
válasz szabonagyur #7 üzenetére
legalább nem alul motorizált.
Ez mondjuk igaz, mert nem alul, hanem elöl van a motorja - ami egy kicsit gyenge, de nem erről volt szó
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
bambano
titán
válasz szabonagyur #7 üzenetére
"legalább nem alul motorizált.": de, az.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
félisten
Jesus... meghívók miatt ennyit menni... öcsém ugyanezt csinálta nyáron, őt sem értettem
Jettába ennyi idő után benzin is ment?
(#5) DEJVID: 2 embernek miért ne lenne jó utazó autó? Fiesta után főleg, legalább nem alul motorizált.
-
bambano
titán
14 éves fóccvágen csoportos dízel 300 ezer kilométerrel...
jön még derűre ború...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
DEJVID
őstag
Jetta, mint nagy utazóautó?
-
#42431471
törölt tag
a sajátom (1.6 benzin seat altea xl):
össz: 591 000 Ft
üzemanyag: 438 000 Ft (7,8 l/100km átlag)50,4 Ft / km (11 726 km 2021-ben)
Teljes életútra 68 Ft/km, mert ez a 3. év és én is vezérléscsere + 1 szett új gumival kezdtem. Meg vonóhorog, meg apró javítások, épp ami kellett mindig.
-
-
vimes
senior tag
A “hangja van a szervónak” dolog nekem is ismerős bár annak az lett a vége nálam, hogy ki lett cserélve a teljes szervó A tiedben még eredeti a kormánymű akkor?
"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest