Áhh nee
Az pedig nagyon jól hangzott. Nem kellett volna megválnod tőle
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
Áhh nee
Az pedig nagyon jól hangzott. Nem kellett volna megválnod tőle
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
Ha nem xboxra verném el a pénzem, már rég lenne egy 14ezerre dolgozó, 50 ccmes robogó hengeres, kb 20 le-t tudó csodám... Na de off vége.
Életed legnagyobb vágya egy autó? A legnagyobb?
(#104) gamek!ller válasza Crystalheart (#103) üzenetére
Mondjuk úgy, hogy amit pénzen meg lehet venni. Nem szálltam el azzal, hogy kell egy luxusvilla a tengparton.. 15 év múlva majd tudok venni egy 17 éves M3 GT2-őt..
Szerintem ne bízzd el magad, tartani fogja az árát, ha nem drágább lesz... Lásd M3 CSL
Megveszem 30 éves hitelre..
gratulálok.
megnyitottad a "carlo" v2.0 topikot.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
Bocsi, de házszámot tévesztettél! A kék osztriga egy saroknyira van!
Akkor bezarom
jaja.
engem nem húztak meg emiatt, de sok mással együtt nagyon sokszor elmondta az oktató...
És pont ennek a "szabálynak" még praktikusságbeli okai is vannak, mégis sokan "szegik meg".
Fu, ma még jó h lekéstem a buszt, mert a kövi buszról láttam, hogy csúnyát ütközött... itt a kerületbe van egy olyan főút ami elkanyarodik balra, itt ütöttek el engem is...Az emberek többsége nem is nagyon figyeli a táblát, akkora fékezések szoktak lenni, rosszabb esetben karambol. Nekem szerencsére egy kisebb sokkon kívül nem lett bajom. Lényeg, hogy én kanyarodtam balra amerre a főút ment bicóval, és a mögöttem lévő belém jött. Estem egy jó nagyot, letörtem a visszapillantó tükrét, persze nő volt ! Hívott volna mentőt, mondtam semmi szükség rá (ja, aznap volt a szülinapom ). A mai "nyertes" szinte frontálisan beleszállt a buszba, a féknyom se volt túlságosan hosszú, szerintem megúszta, a szélvédőt nem fejelte be, meg lufi is megfogta, de az autó eleje beépült a buszba.
ez hol is van?
egy gmaps linket tolhatnál képünkbe
[ Szerkesztve ]
+47° 28' 4.81", +19° 14' 38.66" guglimapsbe másold be
egyszer volt, de akkor még nem csak hogy nem vezettem, de elég kicsi voltam ahhoz is, hogy mindenre emlékezzek, nekünk jöttek, szemből, de szerencsére senkinek nem lett semmi komoly baja.
ami talán a legcikibb helyzet volt, amikor egy belátható, de előzésre csak nagyteljesítményű autóval és komoly odafigyeléssel kihasználható (ennek ellenére mégis szaggatottan felfestett...) szakaszon nyomtam egy kövéret, de jobbról egy földútról még a megelőzendő autó előtt kifordult egy autó, persze éppen velem, az előzővel szembe. na az az illető akkor a villamosmérnököknek köszönhette az életét, annál a satunál egy eleve enyhén kanyarodó, nem túl jó minőségű úton lényegében minden létező elektronikának segédkeznie kellett, hogy időben visszataláljak az előzendő autó mögé.
persze volt még egy halom, nyilván mindenki tudna sztorizgatni aki autóval közlekedik, de talán ez volt a leginkább halál, helyesebben inkább gyilkolás (a 15 éves szembeforduló opelnek?suzukinak? esélye nem lett volna sajnos a 120-szal érkező, svéd acéllal erősített 1,7tonnám ellen...) közeli közlekedéses élményem...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Azt gondolom neked is megvan, hogy előzés közben sem lépheted át a seb határt
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Nem volt még balesetem,mármint autó,motor,busz,vonat stb.
Remélem nem is lesz..
Ha ez így van akkor én naponta megszegem a kreszt. Amúgy meg hülyeség.. most megy valaki előtted 60-al, te mehetnél 80-al,de csak 90-el tudod megelőzni. Nyilván nem tötymörögsz 60-al. Persze lakott területen én is ritkán előzök, de komolyan a múltkor jöttem a 4-esen és 4 autó, mintha séta kocsikázna...
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
Hülyeség, vagy sem, a szabály az szabály. És ezt hívják kollektív szabályszegésnek. És nagyon jó neked, ha csak naponta szeged meg a kreszt.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Nem létezik olyan aki vezetés közben ne szegné meg a kreszt...
Egyébként oktatni is így oktatták nekem, hogy ha helyzet van lépjek oda inkább..
Arról meg nem tehetek fél M.O. tele van ottfeledett 30-as táblákkal feloldó meg nincs.. Száguldozni meg úgy sem nagyon lehet, mert totál szarak az utak.. nézd meg pl. Csonrád Békés megye határát LOL.
Nem attól lesz baleset, hogy 60 helyett mész egy előzés közben 70-el..
Azt meg megint nem értem, hogy akik kurva lassan mennek azok miért nem nézik, hogy más haladna. Itt arra gondolok, hogy megy 50-el a 80-as táblánál. Most komolyan 800 km vezetés után nem fogok 50-el kullogni utána...
Nem érdekel, hogy hívják. Van videó net-en is bácsikát megbüntetik 30 rugóra 1 pohár bor miatt húsvétkor. Én mondjuk nem ittam vezetés előtt sosem ( másnaposan is kerülöm ), de azért vicces a falunkba is beállnak a yard-ok és az időseket büntetik, míg mások kilopják a ház falát...akkor az mi?
[ Szerkesztve ]
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
a kresz ilyen formán sosem érdekelt, utoljára akkor figyeltem rá amikor vizsgáznom kellett belőle. én az útviszonyoknak, a saját vezetési tudásomnak és az autóm képességeinek megfelelően vezetek a lehető legnagyobb biztonság és sebesség elérése érdekében. ennek megfelelően lehet, hogy én vagyok az, aki az üres országúton elhúz melletted 130al, ugyanakkor az is lehet, hogy én vagyok, aki miatt tényleg 60-al és nem afölött haladsz el az autópályán az építkezés mellett, mert egyetértek a szabályozóval abban, hogy ahol emberek dolgoznak, ott a lehető legalacsonyabb sebességre van szükség.
mint ahogy látod, a fenti esetben sem azon gondolkodtam, hogy kinek a hibája lett volna a kresz meg egyéb jogszabályok szerint, baromira nem is érdekel, ellenben meghalhatott volna valaki, ez már annál inkább izgat.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Mielőtt moháva egyetemben meglincselnétek: azért évi 40k km-el a kezemben ti sem gondoljátok, hogy mindig, minden esetben betartom a kresz minden betűjét
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Nem lincselek meg senkit ( téged meg amúgy sem ), csak néha van ami ésszerűbb, mint a kresz.
Szerk: És azért én mindig bekötöm magam stb.. szóval tartom magam a szabályokhoz ( alapból ilyen vagyok ), a naponta is túlzás volt, mert annyit nem vezetek, de tartalak annyira értelmes és rugalmas embernek, hogy tudod mit szerettem volna mondani.
[ Szerkesztve ]
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
Mivan, én értelmes? Most belémkötc vagy mivan? Tudom a címedethallod. Odamegyek asztán a tesóm lever cölöpnek.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Ki van írva a címem az adatlapomra. pro hacker
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
ha betartanád mindig, csak a szerencsének köszönhetnéd, hogy még élnél, de mégis te jöttél a szabályosdival, nyilván válaszoltam amúgy egyébként a 120 csak egy tipp volt, nyilván nem a km órát figyeltem abban a helyzetben, csak általában 70-80-ról kickdown-nal indulva mire az előzött mellé érek kb. 120nál járok.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Teljesen érthető az álláspont. Sőt! Hidd el, hogy 15 óra meló után én sem 110-el közlekedek az autópályán, hogy hazaérjek. Amikor a főnököm meg a fogyasztásomat mutogatta finoman elküldtem melegebb éghajlatokra.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Csak gratulálni tudok a kedves apukának, volt kettő, majdnem 3 ráfutásos balesete. Az ilyen hülyéket kellene örökre letiltani az utakról. Van a hülyeségnek az a szintje hogy csak akkor tanulja meg miután hibázott. Az annál is ostobább még akkor sem.
Ahogy elindulok a kocsival felelősséggel tartozom mások életéért. Nem viccből találták ki a kreszt, és nem azért hogy szegény autósokat jól megbüntessék.
Ha azok vezethetnének autót, akik szellemileg alkalmasak rá, tized ennyi gépkocsi lenne az utakon.
/人◕ ‿‿ ◕人\
Mivel te is lehülyézted Apámat, én is lehülyézlek téged. Egy az, hogy olvasni nem tudsz, kettő az, hogy a követési távolság meg volt, három pedig az, hogy ha majd te levezetsz közel 2.000.000km-ert 2 ráfutásos balesettel akkor veheted majd a bátorságot arra, hogy lehülyézz egy tapasztalt kamionsofőrt aki a redvás kenyeredet szállítja a boltokba. Gondolom te mindig 4012312312 méter követési távolságot tartasz még a pesti dugóban is, 50 helyett 49-el mész, stb.. Rohadtul nem érdekel, hogy PH! Addikt vagy, attól még nem hülyézhetsz le senkit. Idióta. Azt most jöhet a bann.
A követési távolság azt jelenti hogy ha besatuznak előtted akkor te is meg tudsz állni. Nyilvánvalóan egyik esetben sem volt betartva.
/人◕ ‿‿ ◕人\
Gyere MESTER és taníts! (csak zárójelben: ha előtted mondjuk épp száraz felületen áll meg valaki, te meg épp salakos, vagy netán jeges szakaszon vagy, hiába a követési távolság. De biztos igazad van, én nem vitatom)
Ja két koccanásom volt, és nem balesetem. Tudod mi a kettő között a különbség?
Te ÁSZ....
[ Szerkesztve ]
A világon a legszebb nyelv a magyar. Pl. ha az "anya" szó négy betűjéből egyet elveszünk, hármat pedig megváltoztatunk, a SÖR-t kapjuk eredményül...
Akkor nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedtél. Ha koccanás volt, akkor is te vagy a hibás. Ha rászaladsz valakire a 40 tonnával és meghal, akkor nem az út felelősségét fogják vizsgálni, hanem a tiédet.
/人◕ ‿‿ ◕人\
Ez komoly? Te fejből kiszámítod mennyi a követési távolság? Mert mondjuk már megyehatárnál is más nemhogy esőben. kamionost lehülyézni.. no comment..
Én is koccoltam már emiatt, mert nem gondoltam olyan balfasz valaki, hogy megáll a sín előtt és nem csak lassít, erre satufék, mert ő úgy tudta úgy van..
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
Öreg megkérhetlek ne akarj tanítani? Most nem jönnék azzal, te még hol voltál, amikor én már vezettem. Ha ennyi idő után, majd neked is ennyi "baleseted" lesz, akkor villogj OK? ha netán továbbképzésre akarok menni, akkor majd szakemberhez fordulok. Van itt éppen elég szájkaratés, ne akarj közéjük állni. Javaslom, ha már itt olyan nagy lótuszfaktusz vagy, akkor inkább az idióta kommentelőkkel foglalkozz, ahhoz talán értesz is. Kösz.
moha21: neeeeeeee! Akkor most te is idióta hülye vagy, akit ki kell tiltani az utakról. Üdv a klubban.
[ Szerkesztve ]
A világon a legszebb nyelv a magyar. Pl. ha az "anya" szó négy betűjéből egyet elveszünk, hármat pedig megváltoztatunk, a SÖR-t kapjuk eredményül...
Szerintem vedd észre, hogy itt igazad nem lehet.
De. Ő a nagy ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!
A világon a legszebb nyelv a magyar. Pl. ha az "anya" szó négy betűjéből egyet elveszünk, hármat pedig megváltoztatunk, a SÖR-t kapjuk eredményül...
Nem is vitatkozom tovább, mert ezen nincs is értelme. Ha beleszaladok valakibe, akkor én vagyok a hibás. Lehet itt hivatkozni a levezetett kilométerekre, meg hogy ki hitte volna hogy ott megáll, a hibás akkor is én vagyok. Ha az utolsó "majdnem" balesetnél nem kapcsol az előttetek lévő időben, akkor könnyen lehet hogy ott hal meg.
Ha egy patikus 50 év alatt egyszer cseszi el a gyógyszerkiadást és a beteg meghal, akkor börtön. Ha egy mérnök 50 év alatt csak egyszer számolja el a statikát és a ház ráomlik valakire börtön.
/人◕ ‿‿ ◕人\
Igazad van. De egyet azért ne felejts el: én nem hülyéztelek le ismeretlenül. És ez téged minősít. Lehet, profi sofőr vagy, de amúgy...
Azt javaslom, maradjon mindenki a kaptafánál.
Ja és az utolsó esetnél: megnyugtatlak, nem én lettem volna a hibás, miután a másik vágott be elém, ő váltott szabálytalanul sávot. Ilyenkor nem tudom, milyen követési távolságról papolsz. Előbb tanulj meg olvasni, aztán okoskodj. Tudod, nagyon nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik, vagy a hülye okoskodik...
[ Szerkesztve ]
A világon a legszebb nyelv a magyar. Pl. ha az "anya" szó négy betűjéből egyet elveszünk, hármat pedig megváltoztatunk, a SÖR-t kapjuk eredményül...
Ja, aha, biztos, ha te mondod haver.. Mondtam én, hogy nem tudsz olvasni.
[ Szerkesztve ]
Ja én azt nem olvastam csak a te írásod. Arról nem tehetek ha úgy következtetek tévesen, hogy rosszul írod le az eseményeket. Így teljesen más a helyzet, mivel bevágott elétek. Nyilvánvalóan a hülyét is visszavonom.
/人◕ ‿‿ ◕人\
Nem kell semmit visszavonni. csak leírtad a véleményed. Én is. Kvittek vagyunk. A hiányos neveltetés meg nem a te hibád...
A világon a legszebb nyelv a magyar. Pl. ha az "anya" szó négy betűjéből egyet elveszünk, hármat pedig megváltoztatunk, a SÖR-t kapjuk eredményül...
"kamionost lehülyézni.. no comment.."
Anélkül hogy bele akarnék szólni a témába, ha itt a kamionos nem konkrét személyre utal, hanem úgy általában a szakmára, akkor azért vitatkoznék ezzel az általánosítással. Elhiszem hogy többségében jól vezetnek, de eddig 2x féltettem az életemet közúton és mindkétszer azért mert kamionos kielőzött és nemes egyszerűséggel rám húzta a vasat. Ugyanez történt akkor amikor megvettem az autómat. Mentem haza, fater az ő autójával előttem. Közúton 90-el mentünk, kielőz mögülem a kamion egy beláthatatlan szakaszon, én egyből fékeztem, hátha lesz annyi esze, hogy nem fog két autót is megelőzni minimális tempókülönbséggel. Hát nem a f*szt nem... faterra úgy ráhúzta a kamiont és annyira hirtelen hogy pár centin múlt az hogy nem lökte be az árokba. Így is az árokpartra kellett húzódia, de szerencsére nem lett belőle baleset. Legszívesebben utánamennék az ilyen parasztnak, és a saját fülkéjében verném agyon..
Bocsi, csak kijött belőlem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Wow! Azért para egy ilyen pont vétel után.
pohár: le az utakról!
[ Szerkesztve ]
ja, pár éve elütöttem egy álló autót biciklivel, épp valami fűszereszacskó hátulját olvastam, és elengedett kormánnyal közlekedtem, össze is törtem a bicikli elejét szépen, azóta is jobbra húz a kormány
később meg egy biciklis ütöttem el ugyancsak biciklivel, oldalról beleszaladtam kőkeményen
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
egy újabb helyzet, ahol a szabályozó által megállapított 90 nem hogy nem biztonságos, de kifejezetten veszélyes sebesség volt ha a kamion tudott 90 fölött menni, hogy megelőzzön titeket, ti lazán mehettetek volna 110-et, akkor meg már nem előz meg, utol sem ér...
na mindegy egy csak egy apró széljegyzet, nyilván nem bíztatlak szabályszegésre, félig magamnak írtam csak le, hogy igen, ez egy újabb bizonyíték arra, hogy a merev sebességhatárok nem hogy nem jók, de kifejezetten rosszak, veszélyesek.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Azon az útszakaszon nagyon sok baleset történik, még a 90km/h-t is sokallom az út minősége és egyéb hiányosságok miatt...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nem érdekel, hogy ki mennyire respektált tag, ha tovább folytatjátok egymás hülyének titulálását és egyéb módon történő becsmérlését, könnyen lehet, hogy pihenőn találják magukat páran.
engem is ütöttek el biciklivel, ugy, hogy autoban voltam...
mellékut, rá a főutra....de kerítések közt. egy zebra és egy bicikli ut, mindkettőnek elsőbbséget kell adni, mielőtt kikanyarodnék a főutra. biciklis vagy 100 méterre szal' nem volt gond, simán mentem tovább, viszont meg kellett állnom. a kocsi hátulja belogott a bicikliutra...és ez az istenbarma meg nem tudom mit csinált, de belémjött fékezés nélkül...
én meg WTF fejjel szállok ki a kocsibal, az meg felpattan és teker tovább...mai napig nem értem hogy csinálta.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
Igazad van.
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
bakker ezen szakadok 5 perce
(#151) dízelracer válasza Motion_Blur (#142) üzenetére
Pár éve történt velünk is egy kisebb baleset. Ford Mondeo Kombi 2.0 TDdi-vel...együtt a család...Székesfehérváron keresztül mentünk hazafelé, beértünk egy lámpás kereszteződéshez. Zöldet kaptunk, normális tempóban indultunk a sorral együtt. A ránk merőleges útról(jobb oldalról)érkezőknek meg piros volt akkor, de az egyik kocsis ebbe szart bele, leelőzte a sort és úgy lazán 80-al belénk durrantott.Az ütközéstől elkaptuk a balról mellettünk haladót, a kocsi első tengelye eltörött, így kormányozni nem nagyon lehetett és így pár cm-en múlott, hogy egy új barátra találjunk egy villanyoszlop személyében. Személyi sérülés csak annyi történt, hogy beb*sztam a könyökömet, térdemet...én ültem az anyósülésen..
Rendőrök kijöttek, a vétkes sofőr tagadott mindent, aztán rábaszott mert tudták, hogy piroson jött át és simogatta meg a Mondeónkat...jah és ittas állapotban is volt...
Itt nem volt baleset, csak kilométer hiányos a billentyűzetem:
Romániába mentünk nyaralni...ott mennyi hülye ember van Világítás nélküli főúton mentünk este 8 körül...sötét volt és pár gyökér úgy stoppolt, hogy kiálltak majdnem az közepére...Úgy, hogy legalább 110-el mentünk, mert tartani kellett a tempót a sorral...Egy két stoppolót majdnem telibe kaptak előttünk
[ Szerkesztve ]
Sry.
Prágába menet történt:
Arra fele az autópályára felhajtó nem gyorsító sáv, hanem egy elsőbbségadásos kereszteződés volt. Én ilyesmire gondolni se mertem, ezért teljesen váratlanul ért, hogy az előttem 3 kocsinyi távolságban haladó autó megáll a felhajtás helyett. Szemerkélt az eső, a Focusban pedig nem volt ABS. Félig lenyomott fékre is blokkoltak a kerekek, és mi csak csúsztunk-csúsztunk és csúsztunk az álló kocsi felé. Abban már biztos voltam, hogy így neki fogunk menni, ezért úgy döntöttem a B megoldást választom, azaz mellé sorolok és hátha megússzuk. Fékről leléptem és így újra egyenesbe állt a kocsi, valamint kormányozni is tudtam. Elgurultunk az álló autó mellett, fel a pályára, ahol egy volvós lélekjelenlétén múlott, hogy nem jött nekünk.
Azóta is néha-néha felriadok erre az emlékre.
Amúgy áldom az eget, hogy szoktam otthon játszani rFactorral kormánnyal, mert szinte 100% hogy a kocsikezelést amit leprodukáltam ott tanultam meg
Keszthelyre menet karamboloztunk másfél éve.
Nem lett komolyabb bajom, csak egy nagy véraláfutás lett a hasamon, meg ropogtak pár hétig a csontjaim, legalábbis ott ahol az öv fogott.
2 napig befektettek a kórházba megfigyelésre.
Ez ennyire vidám dolog?
"A ránk merőleges útról(jobb oldalról)érkezőknek meg piros volt akkor, de az egyik kocsis ebbe szart bele, leelőzte a sort és úgy lazán 80-al belénk durrantott. Személyi sérülés csak annyi történt, hogy beb*sztam a könyökömet, térdemet...én ültem az anyósülésen.."
Poénnak jó volt de ha valakibe 80km/h-val oldalról belecsattannak az nem csak beüti a könyökét meg a térdét.
Nem poén volt, csak 60 volt az a 80 helyett. Elírtam. De pontosan nem is tudom, sünbácsik mondták. Egy kicsivel több bajom lett...de elég, ha a többiek ennyit tudnak...
[ Szerkesztve ]
Egyáltalán nem az, még ha ez is jött le a hozzászólásomból.
Megis mi mas jonne le egy ilyen smiley-bol: ?
Jogos, rosszat tettem oda.
[ Szerkesztve ]
bejegyzés Nektek volt már balesetetek?