- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- mefistofeles: Érdekes történések a hardveraprón...2.
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
Szeptember végén visszautalták a pénzt.
-
flymi
addikt
No kérem. Eljutottunk odáig, hogy az edigi kiállított két mínuszos számlát az egyiket május elején, a másikat egy hónappal később amiben ráírták, h a fizetési határidő (mármint a részünkre történő pénzvisszafizetés) 8 nap mindkét számla esetében. Szerintetek megjött a pénz máig?
Ugyan...Hatodjára próbálom hívni az ügyfélszolgálatot csak ma de nem veszik fel. Megvannak, visszakapta a bolt azokat a tételeket amiket a futárszolgálat szétszedett és elkutyult, kiállították a mínuszos számlát és mindeközben csak 9 hónap telt el a rendelés óta. Ha tippelnem kéne még pár hónap és meg is kapjuk a pénzünket.
Fa**om edigital meg előre utalás! -
llax
senior tag
Hihi DPD
Nem lenne etikus közzétenni a velük lefolytatott levelezésem, de az igen érdekes lenne
Az ügyfélszolgálat napról napra csak ugyanazt tudta ismételni egy náluk (depóban) beragadt csomagom ügyében, hibás címre hivatkozva, hogy adjak meg helyes címet... Többedik nap után már a lakcímkártyámról is küldtem képet, de ugyanaz ment tovább: adjak meg új, helyes címet. X nap után már azt is hozzáfűzte, hogy ha Y napig nincs átvéve, visszaküldik a feladónak. (Egymásba fűzött levelezés volt, ügyszámmal, tehát az ügyintéző láthatta az előzményeket is.)A vége az lett, hogy felhívtam a központi telefonszámukat, de a menüben nem az ügyfélszolgálatot választottam, hanem (kvázi random) a pénzügyi osztályt. Tudod mi történt? Aki felvette meghallgatott (azzal kezdve, miért nem az illetékeseket választottam a menüben), kért fél perc türelmet, majd megadta a depóban dolgozó mobilszámát. A következő munkanapon kezemben volt a csomag... Ekkor derült ki (a depóban dolgozó telefonon elmondta), hogy a futáruk valóban nem találta meg a címet, a csomagot félretették és mivel mindig ugyanazt a címet kapták, mindig hibás címet jeleztek vissza a rendszerben. (a futár "újonc" volt, helyismeret nélkül, az utcánkban teljes a káosz a házszámokban, az utcán sem kérdezett meg senkit - utóbbi csak azért érdekes, mert más cégek futárai engem már nem is egyszer kérdeztek meg, merre találják XY-t, vagy egy címet)
-
flymi
addikt
Ma melóban voltam, a terhes feleségem épp sziesztázott ezért az anyósom ment ki, mikor ma meglepetésszerűen érkezett egy futár és ezt a félig kifolyt, újracsomagolt tusfürdőt hozta, ami egyik tétele volt a decemberben rendelt csomagnak:
A legszebb az egészben, h a papíron jól látható a december 4-ei dátum (rendelés dátuma) és az is biztos, h a tusfürdő tömege nem 2,89 kg. Mosópor is volt a csomagban 18 kilónyi, plusz egy szendvicssütő. Sehogysem jön ki nekem a 2,89 kg...Én olyan ideges lettem mikor megláttam a fentebb bemutatott "csomagot", h elborult az agyam és felhívtam az edigi ügyfélszolgálatát, mert valakinek a vérét akartam venni.
Közel 7 percnyi várakozás után sikerült egy ügyintéző kisasszonnyal értekeznem aki miután ránézett az ügyszámra és meghallgatta a történetet, sűrű bocsánatkérések közepette küldött mailben egy bszámlaszám bekérő üzenetet, szóval remélem hamarosan viszontláthatjuk a kis pénzikénket, de majd akkor nyugszom meg teljesen ha újra a számlán lesz a pénz. A többit meg kenje hajára a futárszolgálat és az edigi is.
Ezek után soha többet előre utalással egy boltnak. -
mephi666
nagyúr
az ügyfélszolgálat úgy néz ki elég vérszegény náluk... írtam korábbi kommentben, hogy mosógépet intéztem gépcsereprogramban... telefonon nem tudtak értelmesen válaszolni, helyben meg elintéztek mindent, ahogy kellett
ja és pénteken intéztük el a papírokat, akkor fizettem, srác mondta, hogy 8 munkanapon belül szállítják a gépet: kedden jött üzenet, hogy a csomag a royal-nál van... hozták is aznap
amit fel tudnék hozni negatívumként: egyedül jött a fuvaros és úgy szenvedte fel lépcsőnként a gépet az elsőre egy molnárkocsival, majd lefelé a régit hasonlóképp... (de ez nem az edigital hibája, hanem a futárcég spúrsága: jó móka lehet lift nélküli 5emeletesbe 70kilós mosógépet felvinni egyedül, majd a régit le)
ui: nincs a közelben üzlet, ahova bemehetnél? hátha ott írni-olvasni tudó, segítőkész emberek vannak? (meg panaszkönyv, amibe be lehet írni
...azt nem lehet letagadni, hogy "rendszerhiba miatt nem kapták meg az üzeneted / spamba került az email")
-
flymi
addikt
A történetnek még nincs vége. Küldtek ugye egy mailt január első napjaiban amiben jelezték, h a küldemény valóban visszakerült hozzájuk és amit kifizettünk azt levásárolhatjuk vagy visszautalják. Leírtuk szépen, h küldjék vissza.
Ennek már lassan egy hónapja. Két nappal ezelőtt írtam nekik, h fogyasztóvédelemhez kellene-e fordulni, h végre viszontlássuk a pénzünket vagy mi legyen, de mai napig nem jött semmilyen válasz. Ma azért írtam nekik megint, nehogy már elfelejtsenek, de remélem nem kell újabb 20 napig várni egy levélre. Nevetséges.
Már komolyan kezd elegem lenni belőlük. -
domos
senior tag
Volt hasonló esetem, hogy a transoflexnél eltűnt az ipontól rendelt SSD. Az ipon kiküldte újra, az elveszett SSD-t meg gondolom leverték a futárcégen. Akinek fizettél, az a felelős azért hogy a termék eljusson hozzád.
-
Chaser
legenda
válasz
SunMount3r #30 üzenetére
és kipróbáltad már?
-
SunMount3r
nagyúr
Én most dec 27.-e délelőtt rendeltem valamit tőlük, a webshop-ban 1-3 napos házhoz szállítást írtak. A rendelésem még aznap a 3. státuszba került ("Összekészítés alatt"), de a alul már azt írja ki, hogy "Feladásra került". Már az e-számlát is megkaptam, sőt már az az e-mail is megjött, hogy "Már kipróbáltad? Értékeld a terméket!". Tegnap délelőtt írtam nekik egy "polite érdeklődő levelet", hogy legyenek szívesek már tájékoztatni a rendelés állapotáról.
Tehát: Ahhoz képest már az 5. munkanap is letelt, de eddig semmi további fejlemény.
-
mephi666
nagyúr
pénteken voltam épp náluk: vettem egy routert és adták automatikusan a garpapírt most is
ami a komplikáltabb: háztartási gépcsereprogramban kaptunk támogatást x mosógépre, ami 2hónapja volt több helyen (pl mediamarkt, edigital, stb), de most csak ediginél... nem akartunk változtatni, tőlük akarjuk megvenni a konkrét típust: hívtam csütörtökön a központi ügyfélszolgálatot, hogy náluk lehet-e érvényesíttetni a támogatást, valamint edenred aranykártyával ki tudom-e fizetni az egészet előre az üzletben, amikor lepapírozzuk és megrendelem... ügyfélszolgálatos csaj egyik kérdésre sem tudta azonnal a válasz: csereprogramot megkérdezte ott valakitől 1 perc alatt, az mehet, de a kártyát nem tudja, kérdezzem az üzletben
neten megrendeltem a gépet házhoz szállítással, utalást adtam meg (hogy véletlenül se küldjék, míg nem zongorázom le, de foglalásban maradjon a gép), megjegyzésbe meg beírtam a bánatom a csereprogramról meg a kártyáról, hogy ezt a részt az üzletükben intézném... ahogy átvettem a routert, mondtam mi a másik nyűgöm, srác ment a sorszámkiadó géphez és adott egy számot, ami direkt erre az ügyletre vonatkozik... ügyfélszolgálat ennyire volt jól felkészült
(lerendeztük a papírt, másik srác átállította a rendelésemben a fizetést kp-ra és helyben kifizettem kártyával, kiszállítást is kifizettem, most pedig csak a futárcéget kell várnom... 2éve valami royal futárral szállíttattak ide mosogatógépet, semmi probléma nem volt... remélem most a héten is így lesz)
-
válasz
Geri Bátyó #25 üzenetére
Volt, de nem sokáig üzemelt. Emlékszem, pár raklap volt bent meg egy pult az eladóknak.
-
Chaser
legenda
válasz
Geri Bátyó #22 üzenetére
és valóban nincs, pedig elférne...
-
Bird
addikt
Tipikus tanmese, miert ne fizess elore! Csak utánvétellel szabad... Tanulópénz.
-
Chaser
legenda
Jah h ez az update ( :
Ha elismertek remek, ahogy fentebb irtam ugy jarj el, tisztajofejek' mar h vissza adjak a penzed v levasarolhatod ((( : legyen ennek nyoma ahol lehet, majd akkor lesznek pitsanrugasok', ha nem csinalsz semmit, akkor marad ez a hozzaallasSzerk:
DarthSun
Engem nem vigasztal h neked automatikusan adtak ami automatikusan jar ( :
Kb 3 eve borotvat vettem a kmeti uzletbol, ott sukerult maguktol adni a garjegyet is a gephez -
llax
senior tag
Nem vagy jóban a futárral
Nálam két cég is automatikusan viszi családtaghoz (vagy tőlük hozzám, vagy másikhoz) a csomagot, ha nem valamiért nem tudok otthon lenni
Mondjuk mindig "jól kerekített" összeggel szoktam az uv. csomagot fizetni...
Ha már családtag... Az egyikőjüknek 2017 első fele az e.d.-lal való közdelemmel telt, előre kifizetett (100k+++), a rendeléskor és utána is folyamatosan raktáron lévőnek jelzett háztartási gépre várva... A csomag mérete miatt 24 órás szállítás ugyan nem jöhetett szóba, de heti talán 1 (2?) kiszállítási lehetőség igen. Egy ki kezdeti megakadás után mindig a következőre ígérték, cca. 5 hónapon keresztül. (Hozzá kell tenni: a választott színben más kínálatában nem találta.)
-
Chaser
legenda
Amit elozoleg olvastam nalam nem frissult
Szerk:
DarthSun
Par aprosagot vettem amik tobb ev garosak, garpapirt ugy kaptam meg h kertem, mert amugy nem adtak volna ( : azt mondja a fomuvelt, h benne van a rendszerukben, mondom az nagyon jo, ha el akarom adni majd mondjam a vevonek h benne van a rendszeretekben a garido? ( : Tudtommal kotelezo garjegyet adni, mivel a szamlan utalas sincs garancia idejere...mintha a fogat huznak sikerult neki megirni
Ez az ors vezer teri edigiben volt -
Csodálkozom...rendeltem már tőlük pár cuccot, semmi gond nem volt. Hozzám a fehérvári bolt van közel, bolti átvétellel szoktam, nem utalok előre, kp- val vagy kártyáról fizetek, átvételkor. Karácsony előtt pld ajándékba rendeltem egy tévét, mondom most tuti sokat kell várni, hát már másnap kaptam emailt és SMS- t is hogy átvehető. A bolti eladók mint mindíg, most is nagyon kedvesek voltak, kibontották, ellenőrizhettem.
Garos ügyem egy volt, bevizsgálták, visszaadták a pénzt, típushibának bizonyult, mondták hogy az egész szériát vissza is küldik a gyártónak.
Boltonként ilyen nagy eltérések lehetnek ?.... -
Chaser
legenda
Eloszor is gratu, nem kell nekik utalni
Hetfon telefon, illetve be az egyik boltba, ha van uzletvezeto kerni, telefonon es emailen kozolni az ufsz-szel h minden lehetseges forumon feljelentest teszel - tedd is meg -
Panaszkonyvbe mindenkepp irj be, a tortentek utan pedig kerj min. 50% karteritest, 1 napon beluli kiszallitast, ha ezt nem akarjak vasarlastol elallas es penz vissza, termeszetesen homaton es egyeb helyeken is el lehet ezt meselni, ahogy itt is, errol is nyugodtan tajekoztasd oket
Kizarolag ok a felelosek a csonagodert, ha a futar ceg elkavarja az is az o gondjuk, ha piros ho esik 5m az is - ekkor azert lohetnenek egy viszmajort ( : -
Legyel tokos, ha ilyen a hozzaallasuk maskepp nem megySzerk:
Mindegy mit vartyognak, te semmilyen csomagot nem vettel at, a kiszallitasi ido tobbszorosen letelt, es neked semmi kozod hozza mit benaznak ok v a futar -
66zio
aktív tag
Mondjátok vissza és emailben magyarázzátok meg a döntéseteket. Sose lesz itt változás, ha mindenki benyeli ezeket. Barátnőm is csinált ilyet. Szülinapomra vett volna valamit a xiaomishoptól (mivel meglepetés volt nem is tudtam, hogy mit és honnan kapok)
Ott is ment az igérgetés, késés, de kivárta. Azóta persze megbeszéltem vele, hogy ilyet nehogy mégegyszer csináljon. Sose fognak így kihalni ezek a szemét cégek.
Nem te vagy az Edigiért elvileg hanem ő érted. Na jó ez nem igaz. Ő a pénzért van, de azt meg tőled kapja. -
Egon
nagyúr
A bejegyzés első sorában szerepel a bolt neve...
Egyszer én is megjártam velük. Valami akciós időszakban (talán BF idején) rendeltem tőlük valami apróságot (ha jól rémlik, telefontokot a gyereknek), de személyes átvétellel, a Köki plázában található boltjukban. Kiértesítettek, hogy megjött a cucc, átvehető. Odamentem, kiálltam egy igen hosszú sort (vagy egy órán át vártam), és aztán nem találták a cuccot a raktárban (háromszor is nézték, két különböző eladó).
-
sonar
addikt
Melyik bolt volt?
-
Nem utalunk előre.
-
flymi
addikt
Na kérem, feleségem ma reggel tájékoztatott, h tegnap kapott egy mailt, amiben a bolt elismerte, h a csomagot visszaküldték nekik és opcióként levásárolhatjuk a kifizetett összeget vagy visszaadják a pénzt. Egy hónap után visszakaphatjuk a pénzünket, ez igazán remek...
De h ezért senkit nem rúgnak hátsó fertájon azt nem hiszem el!Pécsre szoktunk járni néha, de most nem volt tervezve meg úgy is itthon voltunk ezért választottuk a házhoz rendelést és az előre utalást. Eddig kég alkalommal vásár'tunk ott személyesen (egy telefont meg még egy valamit, már nem emlékszem), tényleg nem valami ügyfélbarát az eladó személyzet.
-
Edigitálból semmit nem veszünk, mert az ügyfelet szarnak nézik.
Ha mégis vennél és pécsi vagy, akkor a személyes átvételt kell választani, ha szeretnél egy kis megalázást kapni. -
A futárszolgálattal nem te kötötted a szerződést, nincs elszámolási kötelezettsége feléd.A csomagon kívül, sennit, még információt sem adhatna ki a futárszolgálat.
A csomag útját tudod nyomon követni. De az ehhez szükséges információt, az eladó adja meg.Jogviszonyban az eladóval állsz. A cég felel a csomag tartalmáért és azért is ha nem kaptad meg. Ennyi. A többi csak mese, amit nem kell figyelembe venned.
Szólítsd fel az eladót tértivevényes levélben, hogy 8 munkanapon belül vagy a megrendelt árut szállítsa le vagy a kifizetett összeget fizesse vissza. -
llax
senior tag
Akkor nézegesd az ászf-et, abban is a határidőket. Ha bármiből kifutottak, akkor kérd vissza a pénzt. Nem a futártól, hanem attól, akinek fizettél. Nem az áru eltűnésére hivatkozva, hanem a szerződés nem teljesítésére. Nem mutogathatnak senkire, a futárcéggel megverekedni nekik kell.
Más lenne, ha Te küldenéd el egy áruért a futárt. A futár mindig a szolgáltatás megrendelője felé felel az értékkel, webshopos vásárlásnál ez jellemzően a kereskedő.
-
flymi
addikt
Előre fizettünk átutalással, szóval ezért az aggódás most már.
-
llax
senior tag
Ha utánvétes a cucc, Te is tedd azt, amit az illetékesek...
Idén jártunk úgy, hogy egy "fél trambulin" eltűnt (2 csomagból állt). A futár letette az egyik felét - fizetni nem kellett -, azt ígérve, hogy következő napon hozza ki a másik felét, majd akkor kell fizetni. A fél itt maradt, a másik soha nem jött meg, a kereskedő kompletten újraküldte, a felet sem kérte vissza. Hogy van ez???
(gondolom fizet nekik a futárcég/annak biztosítója - féllel nem mennének semmire)
-
A bolt nem mutogathat, az ő dolga a futárcégen leverni az elsikkasztott csomagot. Ők kötik a csomagbiztosítást és egyebeket, ez egyelőre jogilag annyi, hogy ti fizettetek, ők nem szállítottak, pont.
Különben mi a biztosíték arra, hogy nem fél kiló macskaalmot raktak a csomagba?
Ha utánvétes, akkor persze 1xerű a dolog...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo December első napjaiban asszony rendelt edigitalból pár cuccot, h majd karácsonyra biztos ideérjen.Rendelést le is...
- Használt Samsung Galaxy S23 Ultra 8/256GB fekete színben
- HP Envy 17,3" FullHD,core i7,GTX850 4/8GB 128BIT VGA,8-16GB RAM,SSD,
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB karcmentes bontatlan kábellel dobozában
- AMD Ryzen 7 7700X / RX 6950 XT 16GB / 32GB DDR5 RAM / 3TB SSD konfig eladó ÁRON ALUL!!!
- Eladó Új Steam Deck 1TB, 3 év jótállásal
- Dell Precision 5560, 5550, 3561 i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- Samsung S23 Ultra 256/8GB Fehér / Új állapotban / Áfás számlávál / 12 hónap jótállás
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest