- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- Rák
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
Hihi DPD
Nem lenne etikus közzétenni a velük lefolytatott levelezésem, de az igen érdekes lenne
Az ügyfélszolgálat napról napra csak ugyanazt tudta ismételni egy náluk (depóban) beragadt csomagom ügyében, hibás címre hivatkozva, hogy adjak meg helyes címet... Többedik nap után már a lakcímkártyámról is küldtem képet, de ugyanaz ment tovább: adjak meg új, helyes címet. X nap után már azt is hozzáfűzte, hogy ha Y napig nincs átvéve, visszaküldik a feladónak. (Egymásba fűzött levelezés volt, ügyszámmal, tehát az ügyintéző láthatta az előzményeket is.)A vége az lett, hogy felhívtam a központi telefonszámukat, de a menüben nem az ügyfélszolgálatot választottam, hanem (kvázi random) a pénzügyi osztályt. Tudod mi történt? Aki felvette meghallgatott (azzal kezdve, miért nem az illetékeseket választottam a menüben), kért fél perc türelmet, majd megadta a depóban dolgozó mobilszámát. A következő munkanapon kezemben volt a csomag... Ekkor derült ki (a depóban dolgozó telefonon elmondta), hogy a futáruk valóban nem találta meg a címet, a csomagot félretették és mivel mindig ugyanazt a címet kapták, mindig hibás címet jeleztek vissza a rendszerben. (a futár "újonc" volt, helyismeret nélkül, az utcánkban teljes a káosz a házszámokban, az utcán sem kérdezett meg senkit - utóbbi csak azért érdekes, mert más cégek futárai engem már nem is egyszer kérdeztek meg, merre találják XY-t, vagy egy címet)
-
llax
senior tag
Nem vagy jóban a futárral
Nálam két cég is automatikusan viszi családtaghoz (vagy tőlük hozzám, vagy másikhoz) a csomagot, ha nem valamiért nem tudok otthon lenni
Mondjuk mindig "jól kerekített" összeggel szoktam az uv. csomagot fizetni...
Ha már családtag... Az egyikőjüknek 2017 első fele az e.d.-lal való közdelemmel telt, előre kifizetett (100k+++), a rendeléskor és utána is folyamatosan raktáron lévőnek jelzett háztartási gépre várva... A csomag mérete miatt 24 órás szállítás ugyan nem jöhetett szóba, de heti talán 1 (2?) kiszállítási lehetőség igen. Egy ki kezdeti megakadás után mindig a következőre ígérték, cca. 5 hónapon keresztül. (Hozzá kell tenni: a választott színben más kínálatában nem találta.)
-
llax
senior tag
Akkor nézegesd az ászf-et, abban is a határidőket. Ha bármiből kifutottak, akkor kérd vissza a pénzt. Nem a futártól, hanem attól, akinek fizettél. Nem az áru eltűnésére hivatkozva, hanem a szerződés nem teljesítésére. Nem mutogathatnak senkire, a futárcéggel megverekedni nekik kell.
Más lenne, ha Te küldenéd el egy áruért a futárt. A futár mindig a szolgáltatás megrendelője felé felel az értékkel, webshopos vásárlásnál ez jellemzően a kereskedő.
-
llax
senior tag
Ha utánvétes a cucc, Te is tedd azt, amit az illetékesek...
Idén jártunk úgy, hogy egy "fél trambulin" eltűnt (2 csomagból állt). A futár letette az egyik felét - fizetni nem kellett -, azt ígérve, hogy következő napon hozza ki a másik felét, majd akkor kell fizetni. A fél itt maradt, a másik soha nem jött meg, a kereskedő kompletten újraküldte, a felet sem kérte vissza. Hogy van ez???
(gondolom fizet nekik a futárcég/annak biztosítója - féllel nem mennének semmire)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo December első napjaiban asszony rendelt edigitalból pár cuccot, h majd karácsonyra biztos ideérjen.Rendelést le is...
- Precision 5480 14" FHD+ IPS i7-13800H RTX 2000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Kedvező ár! Dell Precision M4600 laptop (15,6FHD/I7-G2QM/8GB/320HDD/FirePro/AkkuX)
- Karcmentes, független, Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB /8GB RAM/ Onyx Grey
- Kedvező ár! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/8GB/128SSD/Good)
- Meta Oculus Quest 2/3/3S Szemüveg és Kiegészítő Shop
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest