az ügyfélszolgálat úgy néz ki elég vérszegény náluk... írtam korábbi kommentben, hogy mosógépet intéztem gépcsereprogramban... telefonon nem tudtak értelmesen válaszolni, helyben meg elintéztek mindent, ahogy kellett ja és pénteken intéztük el a papírokat, akkor fizettem, srác mondta, hogy 8 munkanapon belül szállítják a gépet: kedden jött üzenet, hogy a csomag a royal-nál van... hozták is aznap amit fel tudnék hozni negatívumként: egyedül jött a fuvaros és úgy szenvedte fel lépcsőnként a gépet az elsőre egy molnárkocsival, majd lefelé a régit hasonlóképp... (de ez nem az edigital hibája, hanem a futárcég spúrsága: jó móka lehet lift nélküli 5emeletesbe 70kilós mosógépet felvinni egyedül, majd a régit le)
ui: nincs a közelben üzlet, ahova bemehetnél? hátha ott írni-olvasni tudó, segítőkész emberek vannak? (meg panaszkönyv, amibe be lehet írni ...azt nem lehet letagadni, hogy "rendszerhiba miatt nem kapták meg az üzeneted / spamba került az email")
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris