Új hozzászólás Aktív témák

  • -FreaK-

    veterán

    válasz enginev3.0 #3 üzenetére

    Ahány oldalt olvasol annyi vélemény van.

    A dolog úgy működik, hogy ha driverben bekapcsolod a V-Sync-et a G/Free-sync mellé, akkor az csak akkor lép életbe, ha a G/Free-sync tartományon kívül esel az fps-el. Viszont ilyenkor jön vele az input lag is. Ennek elkerülésére érdemes limitálni a maximális fps-t, a maximális képfrissítés értéke alá 2-3-al. Szóval be lehet kapcsolni, de így nem lesz állandóan aktív.
    Viszont azt írtam, hogy tartományon kívül, szóval elvileg akkor is bekapcsol, ha alá mész, pl. a játékban egy 30fps-es átvezető videónál. Bár ilyenkor meg az LFC az fps egész számú többszörösén (értelem szerűen a max. alatt) kell tartsa a képfrissítést, szóval ez lehet, hogy nem így van, ez most nekem sem tiszta.

    Néhány észrevétel még:

    - Azt írod, a monitor OSD-ben legyen bekapcsolva a Freesync. Nos ez nem minden monitornál van, sok esetben nem kell külön bekapcsolni (nálam sem).

    - Leírhattad volna a bejegyzésben, hogy hogyan lehet ellenőrizni a működését, pl. az AMD Windmill demo-val. Letöltés: [link]

    - Bele írhattad volna azt is, hogy az NV Control Panel-ben van Display menüben egy "G-SYNC compatible indicator", ami egy kis OSD-vel jelzi teljes képernyős alkalmazás esetén, hogy aktív-e az adaptív szinkronizáció. Ezt mondjuk most épp kipróbáltam a Windmill demoval és nem jelenik meg semmi, de majd tesztelem játékkal is.

Új hozzászólás Aktív témák