- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Egy korszak vége
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz szitaati #4054 üzenetére
"Komolyan mondom, csak 36 vagyok, de nem gondoltam volna, hogy ide fajul a világ"
Azért irigylem a problémáid, hogy a pedelec tuning a legnagyobb gondod. Bár igazad lenne, sajnos a világ elfajulásának egészen más okai vannak, de ebbe most inkább ne menjünk bele.Ami a pedelec-et illeti van igazság abban amit mondasz, de azért számos ponton nem értek vele egyet. Kezdjük azzal, hogy azt mondod az emberek fele bőven képes akár 25-nél gyorsabban is haladni, önerőből, ráadásul tartósan. Ez teljesen abszurd állítás, ennek annyi a valóság alapja, hogy egy egészséges ember valóban képes akár 30-35-re is felgyorsítani egy átlagos kerékpárt síkon, csak éppen nem tartósan, esetleg egy utca végéig, aztán lóg a bele és levegőért kapkod. Meg az a gyorsítás sem olyan mértékű, egy izmos pedelec pillanatok alatt éri el azt a sebességet. Az emberek hajlamosak túlértékelni a saját teljesítményüket, a valóságban az átlag bringások, tehát nem a nagyon edzettek és versenyzők, hanem a nagy többség, az átlag bringások, nagyjából a 20km/h-ás átlag sebességeket nem szokták elérni hosszabb távon, de még közepes távon sem. 15-16-18 km/h átlagokat tekernek. Esetleg 20 mondjuk, de akkor már a sportosabban tekerők közé tartozik. Egy stabil 25-ös átlaggal már gyorsabb vagy mint a bringások legnagyobb része. Főleg ha emelkedők is vannak. Akkor ha csak ezt nézzük mire nem elég a 25? Annyiban persze igazad van, hogy egy egészséges és biztonságban kerékpározni tudó embernek kicsit zavaró lehet a 25-ös korlát pl hosszabb sík utakon, városban, de ez is főleg azért, mert a pedelec-el könnyedén gyorsít és feltűnő amikor vége a segítségnek. Rengeteg olyan ember ült pedelec-re, akiknek közük nincs a kerékpározáshoz, nincs stabil, biztonságos kerékpár kezelési tudás, esetleg idősebbek, gyengébb reflexekkel. Majd ráülnek egy olyan bringára, amivel pár pedálcsapásra 35-el meg 40-el mennek. Ez valóban jelenthet veszélyt, erre ezek az emberek nincsenek felkészülve. Külföldön ahol milliós nagyságrendben adtak el pedelec-et, számos halálos baleset volt ebből! Már eleve az is kifogásolható, hogy a hagyományos kerékpárokra nem kötelező legalább egy KRESZ vizsga, most akkor abszolút bárkinek a kezébe adjunk segédmotoros kerékpár teljesítményeket? Azért nem értem a problémád, mert ha erre van igény, hogy egy ember 40-el tekerjen a pedelec-el, akkor arra is van lehetősége. Ezt nem vették el az emberektől, csak jogszabályokhoz kötik, legalább segédmotoros jogsi, biztosítás és motoros bukó. Mi ezzel a probléma? Szerintem az is üdvözlendő, hogy egyáltalán a sima pedelec kerékpárnak minősül és semmihez nem kötik, bárki használhatja! Persze jobb lenne egy US régiós 32km/h, igen ideálisabb lenne, akik biztonságban tudnak használni 25-ös pedelec-et, meg úgy általában kerékpárt, azoknak nyilván a 32-vel sem lesz gondjuk. De full kezdőknek, mamiknak, papiknak, gyerekeknek stb kapásból 45-ös S-Pedelec kissé túlzás, ezt azért szabályozni kell.
BUÉK mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Milyen processzort vegyek?
- BestBuy ruhás topik
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Projektor topic
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest