analízis eléggé hasonlít mindenhol.
játékprogramozás Magyarországon annyira nem jó ötlet, kevésbé fizetik meg őket. gyakorlatban meg jól hangzik, de alapvetően a játékok hard realtime systemek, amikbe kell grafika, baromisok procedurális kód (logika, ai, fizika), meg esetleg adatbázisok... gépi kódot pedig mai napig használnak/tanítanak hozzá. gyakorlatban azért annyira nem áll messze az OS programozástól (persze, annyira közel se, de OSre általában C/C# megy, játékra C/C++/C#).
hálózatra más felkészülés kell, de az Magyarországon kicsit vicces, felsőoktatás keretein belül nem szokták végigtolatni a diákokkal a CCNAt. meg oda inkább kell scriptprogramozás, C/C++ programozót hálózatokhoz nem nagyon keresnek.
Crystalheart: egyes részei kellhetnek azért analízisnek, pl 3d grafikához alapok kellenek, ugyanígy jel analízishez is. bár monjuk tcp/osi alsó rétegével pont nem infosok szoktak foglalkozni (ld kik állították ki a szabványokat). az viszont tény, hogy kissé túlzásba viszik, és az is, hogy a programozás rovására.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.