Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
"A Crysis 2 egy nagy vicc. A nemrégiben kiadott -házi, nem a gyári!!!- textúrapakkal és grafikai móddal pariban van a Battlefield 3-mal, de a gyári dx11+ultra a ph-n is gyakran hangoztatott bugok miatt pocsék, és még ronda is. Próbáld ki a moddal, az már valami. Ötször jobb grafika lassulások nélkül, dx11-ben, tesszelációval."
Ha nem tévedek, akkor itt a Maldo-féle textúrapakkra gondolsz, ahova a modder írt egy utility-t, ahol a víz tesszellálását ki lehet kapcsolni és ezzel nyer jelentős sebességet. Az eredeti (mod nélküli) verzióban nem lehet különb kikapcsolni ezek szerint?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Persze, persze! Az eddigi hozzászólásaim még csak véletlen se kiszúrásból, kötekedésből készült vagy csak azért, mert nagyon unatkoztam.
Mivel ezt a cikket bárki olvashatja, így gondoltam szükséges egy egyfajta korrektség a cikkben és a részrehajlást még egy szubjektív cikk esetén is érdemes minimálisra csökkenteni. Mindössze a korrigálás vezérelt.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Értelek, csakhogy minden más játéknál is igaz az, ami a Doom 3-nál, azaz, hogy a V-Sync maximális grafikai részletesség mellett tökéletesen megy, és 60 FPS- futtatja a játékot (na persze feltéve ha 60 Hz-en megy a monitor).
Én például még nem találkoztam olyannal, hogy egy modern játéknál V-Sync nélkül ne tört volna a kép, azaz nálam minden modern játéknál csúnyán előjött a képtörés jelensége. Amelyik játékban nincs integrált V-Sync, azzal én nem is foglalkozom már többet, ez az első dolog egy játék telepítése után, amit lecsekkolok, hogy a szinkron aktív legyen!
VGA tesztelésnél értelemszerűen kikapcsolják, hiszen lockolja a frameratet. Itt jön viszont a következő dolog, hogy mivel több játékban aktív volt a szinkron, így nem derült fény a kártyád valódi teljesítményére az adott játékban.
Szerintem egy VGA tesztnél vagy legyen minden játékban bekapcsolva vagy pedig egyikben sem, de inkább az utóbbi! Bár ha a tesztben az aktív szinkron miatt a játék fix 60-al megy, végül is azt is lehet látni a grafikonon.
Az OpenGL-nek nem sok köze van a tearing-hez, hiszen egy API-ról van szó, ez olyan, mintha az mondanánk, hogy a DX9-es játékokhoz kell vagy nem kell.Amúgy a BF3 neve még mindig rosszul van írva a Crysis 2 szekcióban.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Én is hozzászólnék a cikkhez egy keveset. Először is gratulálok, amiért ennyi energiát és időt fektettél eme írás létrehozásához. Ennek ellenére akadnak benne hibák, de ami engem a leginkább nem hagy nyugodni, hogy a két id játéknál miért emeled ki a 60 FPS-t? Pontosabban a Doom 3-nál még a V-Sync-et is kiemeled, de teljesen értelmetlenül, hiszen az minden játékban elérhető, minden más, általad tesztelt játékban ugyanolyan szép fix 60 FPS érhető el, mint a két id játékban. Mindössze nem értem, hogy a 60 FPS-t és a V-Sync-et egy helyen kiemeled. Ez olyan, mintha a többi játékban nem lehetne ezt elérni.
Amúgy nagyon furcsa látni, hogy minden játékhoz raktál fel magyarítást, nekem mondjuk ez nagyon szúrná a szemem, na meg én például V-Sync nélkül nem tudok játszani, látom ez neked nem okoz problémát.
Egy másik dolog, hogy többször kiemeled, nyomatékosítod, hogy a Gigabyte által gyártott 550Ti jobb, pontosabban gyorsabb, mint a többi termék. Ez így nem igaz és félrevezetés. Itt arról van szó, hogy a mezőnyben szereplő 550TI kártyák közül a Gigabyte-é kapta a legnagyobb tuningot és ezért lett az az első. Azonos órajelek mellett azonban teljesen mindegy milyen gyártótól származik a kártya, mert 1-2 FPS-nél nem lesz nagyobb a különbség.
Csak ennyit akartam. Majd az elgépelési hibákat javítsd! (DX 1, Battlefiled 3 -> 6. oldal, Crysis 2 szekció)
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest