AMD-nek nem kene ezt vhogy átgondolnia, hogy tobb szamoloegyseg van az orajel is hasonlo es 30%-l lassabbak megis?
vmi a texturazo vagy render egysegek egymashoz viszonyitott szamaval nem jo itt szerintem
meg a RX es a 10-s szerianal is ha megnezed a 2x annyi render output unit van egy 1070-ban is mar, mint egy RX580-ban (64 vs 32)
RX-570 2048:128:32
RX-580 2304:144:32
1070: 1920:120:64
1080: 2560:160:64
1080Ti: 3584:224:88
Vega64: 4096:256:64
vhogy csak az jon ki ebbol, hogy tobb render output unittal rendelkezo VGA veri a masikat, hiaba van elotte unified shader meg texture mapping unit tobb, mintha a render reszre varna az egesz pipeline
megnezed a teszteket a Vega64 kb pont annyit tud mint az 1080 is, de 1.5x annyi shader meg TMU van benne a kvázi semmiert ugyanannyi render unit mellett
azert is zabal kb tobbet
több drón kell ;P