Pedig egy tesztnek pont ez lenne a lényege, hogy minden hasznos funkciót bemutassom.
Ezzel annyi gond, hogy szó szerint véve előbb kerülnének be a tesztösszeállításba a Wargaming játékok (World of Tanks, stb.), mint a DCS vagy az ARMA3.
Az említett dcs és Arma viszont pont meg tudná mutatni, hogy hol fogy el az erő a kartyabol, egy reálisabb képet kapva, hogy sok egység nagy látótávolság esetén az említett memória kezelés és töltési idők hogy alakulnak.
Élek a gyanúval, hogy a nagy (valós) látótávolság az átlag, hétköznapi AAA játékokban nem fog egyhamar megjelenni. Az átlag, hétköznapi user pedig nem fog találkozni ezekkel a korlátokkal...
Nem kell olyan nagy eroforras ehhez a dcs ingyenes, az Arma meg csak egyszer kell megvenni vagy akár tesztre meg kapnak is.
Az idő egy igen drága és roppant fontos erőforrás...
De biztos csak én látom az összeesküvés dolgot bele.
Nem kell összeesküvést belelátni, illetve nem ebből a szempontból.
Akik a játékok fejlesztésével foglalkoznak, azt nézik, hogy a potenciális vásárlóknak milyen gépük van. Ehhez elég egy Steam Survey-t megnézni, abban meg azt látják, hogy a felhasználók csaknem felének még mindig csak két fizikai magos procijuk van...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.