Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#451) DonMaster válasza Pug (#420) üzenetére


DonMaster
addikt

mert szerinted ha csucskarit akrsz venni az sima 1080 az csucskarui mikor van 1080ti ?
én irtma hgyo minimum 1db 1080ti a csucs kari , poersze a több az értelem szerüen játéktöl függöen lehet akár sokkal több fps , de mint még mindig 4k-ra minimum 1080ti sli kell mert a sima elég karcsu.

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#452) subaruwrc válasza Cathulhu (#445) üzenetére


subaruwrc
félisten

nemsemmi

kiváncsi leszek hogy fogja bírni a hőingadozásokat ..

(#453) Cifu válasza repvez (#446) üzenetére


Cifu
nagyúr

Anno azért írtam ide a Logoutra a HD 4870X2 HDMI kimeneteléről és a tapasztalatokról, mert egyetlen egy tesztben sem lehetett normálisan olvasni róla. Nem csak a PH!-n, de kb. sehol sem írtak erről. Ott is nem egy ember amiatt nyafogott, hogy hát miért nem hasonlítottam össze Creative Live!-al... :DDD

Sokkal korábban volt ugyebár az Abit NF7-S deszka, és annak Soundstorm hangrendszere (korai Dolby Digital Live! implementáció, vagyis 5.1-es hang optikai kimeneten). Arról sem írt kb. senki, sehol, semmit. Ha jól rémlik a HWSW fórumában osztottuk meg egymással a tapasztalatokat.

Egyetértek azzal, amit írsz, csak hát a helyzet az, hogy ezek olyan dolgok, amik kevés embert érdekelnek (vajon az olvasók hány százaléka ismeri a DCS World-ot vagy az ARMA3-at például?), és ugyanakkor sok erőforrást igényel a tesztcsomagba berakni őket.

A DCS-ből ha jól tévedek a mai napig Tiborrr tesztje a legjobb. Az ARMA3-ról a Techspot csinált egy alaposabb tesztet 2013-ban (amikor kijött a játék), de az x64-es update óta sehol sincs komplexen letesztelve. Ezek csak egy szűk réteget érdekelnek, és emiatt aligha fognak bekerülni a tesztpalettába - nem csak a PH!-n, de úgy kábé egyetlen HW tesztoldalon se...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#454) awexco


awexco
őstag

Én egy ideje azon agyalok , hogy mikor jön majd az olyan proci amire hbm-et raknak ? Az aktuális ddr ram kiegészítéseként . Lenne vajon olyan piac ahol ki tudnák ezt használni vajon ?

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#455) Cifu válasza awexco (#454) üzenetére


Cifu
nagyúr

Igen, úgy hívják, hogy játékkonzol. :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#456) stratova válasza Cifu (#455) üzenetére


stratova
veterán

Esetleg Apple subnotebook :)

[ Szerkesztve ]

(#457) awexco válasza Cifu (#434) üzenetére


awexco
őstag

Jó meglátás :)
Én anno projektorral szívtam be valamit nagyon.
Volt rajta wifi de szarra se volt jó. Talán még utp-n is 0.5-1 seces késés volt a képben .
Ergo még sima filmnézésre is alkalmatlan volt nem d-sub vagy hdmi-n
Wifi-n meg meg meg se lehetett hajtani talán .
De teszt sehol nem volt róla csak az a adatok .

40.000 el volt drágább a wifi miatt. Úgy rémlik .

[ Szerkesztve ]

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#458) awexco válasza Cifu (#455) üzenetére


awexco
őstag

Azt tudom de ott picit komplikáltabb a helyzet.
Bár nem lennék meglepve ha a zenVegás next gen konzolokon már az lesz .

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#459) Cifu válasza awexco (#457) üzenetére


Cifu
nagyúr

A proji vásárlás külön tortúra. Gyakorlati tapasztalatokért legjobb, ha az ember külföldi fórumokat vizslat. De sokszor ott se talál az ember pont olyan projiról infót, amit kinézett magának.

A Wifi-s projektorokról az rémlik, hogy mindenki istenítette őket, hogy végre, nem kell kábelezni. Aztán a forgalmazó lehűtötte gyorsan a kedélyeket, hogy ezek alapvetően prezentációs célra vannak, nem filmnézésre, szóval tessék szépen csak elfelejteni őket Házimozi célra... :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#460) awexco válasza Cifu (#459) üzenetére


awexco
őstag

Vagy 4-5 éve vettem de semmi infó nem volt róla a neten .

[ Szerkesztve ]

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#461) awexco


awexco
őstag

Ha már radeon Topic.
Az AMD mért nem tudja előnyére fordítani , hogy az egész konzol piac az övé ?
Mert most vagy kb 1-1.5 éves lemaradásban van az nVidia mögött.

I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77

(#462) gainwardgs válasza awexco (#461) üzenetére


gainwardgs
addikt

Mert túltervezik mindig saját magukat

(#463) Resike válasza BReal (#430) üzenetére


Resike
tag

Szép és jó a Vulkan, csak azt senki sem említi meg hogy a töltési ideje erősen 1-2 perchez konvergál egy WD Black lemezről, míg az OpenGL betölt 5 mp alatt és azzal is simán elérhető a 200 fps-es limit. Valószínűleg SSD-n sem javulna sokat a helyzet.

(#464) MongolZ válasza Resike (#463) üzenetére


MongolZ
addikt

?????

(#465) icon válasza Resike (#463) üzenetére


icon
senior tag

Nem vettem ilyen dolgokat észre, pedig egy másik teszt keretében lepróbáltam Dota 2-nél meg Doomnál...

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon

(#466) Raysen623 válasza awexco (#461) üzenetére


Raysen623
addikt

Nem az AMD van lemaradva hanem az NVidia méghozzá PC oldalon. Mai napig több olyan eljárás van ami PC-s GPU-kon nem támogatott. DX12-nél meg NV dolgozik Tier2-vel mai napig, tehát ő az aki több mindent számoltat le (de ez is csak elviekben) a CPU-val jelenleg.

Mint korábban is írtam: a GPU sebességnek és jobb tuningnak ára van. Zöldek a nyers erőre alapoznak, míg pirosak a tudásra. Kérdés mennyire fogják kihasználni a fejlesztők, vagy PC-n továbbra is marad a middleware tömködés és mesterséges hw igény növelé.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#467) Yutani válasza Raysen623 (#466) üzenetére


Yutani
nagyúr

Hát, szép dolog a tudás, de a nyers erőnek áll a zászló már 2 éve.

#tarcsad

(#468) zorrokalap


zorrokalap
tag

Jo cikk, egesz kedvet kaptam egy Sony Bravia OLED TV-hez.

(#469) Raymond válasza zorrokalap (#468) üzenetére


Raymond
félisten

En is, de csak azert mert jol nez ki itt a kepminosege, szerintem eloben meg jobb lenne!

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#470) FLATRONW válasza Raysen623 (#466) üzenetére


FLATRONW
őstag

Ezt a tudás dolgot azért lehet több szempont alapján is értékelni.
A Tier szint mellett lehet Feature Level alapján is rangsorolni az architektúrákat.
Annak ellenére, hogy az egész low-level API az AMD hardvere alapján lett kialakítva, a Maxvell 2. generációja óta az NV a 12.1 szintet támogatja. Sem a közvetlen konkurens GCN3, sőt a GCN4 (Polaris) sem támogatta ezt a szintet. Persze ez nem jelentett előnyt nekik, ahogy az AMD-nek sem jelent előnyt a Tier szint szerinti tudás.
A Vega ilyen szempontból már előrébb jár.
Szerintem az AMD-nek ez a "tudás" előnye kb. olyan mintha én kitalálnák egy nyelvet, és mindenki mást hülyének tartanák, mert nem értik a hablatyolásomat.

(#471) kenwood válasza repvez (#431) üzenetére


kenwood
veterán

nekialltam az elejenek,de eselytelen volt.
jobb megis igy. akit erdekel elolvassa,mig meg atlapozzuk

Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

(#472) gbors válasza Yutani (#467) üzenetére


gbors
nagyúr

Van az 12 is szerintem. Az FX vs 9000 szériák óta a brute force architektúrák vannak nyerésben.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#473) repvez válasza Cifu (#453) üzenetére


repvez
addikt

Pedig egy tesztnek pont ez lenne a lényege, hogy minden hasznos funkciót bemutassom. A másik dolog még luxmark és compubench progikat se sokan használnak csak úgy mint a 3dmark tesztprogit ezek is csak egy számot adnak vissza, de nem tudja tőle az ember, hogy 3dmax vagy ps vagy egyéb ismerosrbb grafikai programnál hogy megy. Az említett dcs és Arma viszont pont meg tudná mutatni, hogy hol fogy el az erő a kartyabol, egy reálisabb képet kapva, hogy sok egység nagy látótávolság esetén az említett memória kezelés és töltési idők hogy alakulnak. Nem kell olyan nagy eroforras ehhez a dcs ingyenes, az Arma meg csak egyszer kell megvenni vagy akár tesztre meg kapnak is. A rendszert meg úgyis újra kell telepíteni hozzájuk.

A többiek hsz-re válaszolva erre akartam utalni, hogy az okos megoldások helyett meg mindig a nyers erőt erőltetik gondolom nv nyomásra, ha nem így lenne akkor már a CPU vonalon is a tobbszalu feldolgozás dominalna a magasabb egyszalu freki helyett, de már lassan 10 éve van tobbmagos CPU, de a legtöbb program 2magnal nem kezel többet, teljesen véletlenül az Intel meg csak most csinál 4magnal több CPU-t, miközben AMD már évekkel ezelőtt 8nal járt.
De biztos csak én látom az összeesküvés dolgot bele.

(#474) Yutani válasza gbors (#472) üzenetére


Yutani
nagyúr

Mondjuk az NV4x vs R4x0 esetén az ATI még gyorsabb volt (bár nekem akkor NV volt, AMD-re csak az RV670 idejében álltam át), ugye itt a csúcskorszakban még nem volt jelentősége, hogy SM2.0 vagy 3.0, tehát a buta, de brute force volt a gyorsabb. Viszont a G70-től kezdve az NV van nyerésben, és jellemzően a G80-tól kezdve van az, hogy "butább" az NV GPU, de gyorsabb, mint az AMD-s versenytársa. És nem is okozott az elmúlt 10 évben gondot az, hogy nem tudott annyi fícsört az NV, mint az AMD. És ezután sem fog. :N

Szerk: És igen, a G70 12 éves már. :K

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#475) gbors válasza Yutani (#474) üzenetére


gbors
nagyúr

Az X800 és különösen az X1950 erősen brute force alapon működött. A G80 ledarált mindent, aztán viszont jött a (relatíve) faék megközelítésű RV770, ami ugyan technikailag lassabb volt a konkurenciánál, viszont mindezt feleakkora chippel érte el. A Cypress ezt a vonalat követte, az sem volt egy túlcizellált design, itt az nVidia oldal (Fermi) egyértelműen okosabb volt. A GCN-es sztorit meg ismerjük...

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#476) Cifu válasza repvez (#473) üzenetére


Cifu
nagyúr

Pedig egy tesztnek pont ez lenne a lényege, hogy minden hasznos funkciót bemutassom.

Ezzel annyi gond, hogy szó szerint véve előbb kerülnének be a tesztösszeállításba a Wargaming játékok (World of Tanks, stb.), mint a DCS vagy az ARMA3. ;)

Az említett dcs és Arma viszont pont meg tudná mutatni, hogy hol fogy el az erő a kartyabol, egy reálisabb képet kapva, hogy sok egység nagy látótávolság esetén az említett memória kezelés és töltési idők hogy alakulnak.

Élek a gyanúval, hogy a nagy (valós) látótávolság az átlag, hétköznapi AAA játékokban nem fog egyhamar megjelenni. Az átlag, hétköznapi user pedig nem fog találkozni ezekkel a korlátokkal...

Nem kell olyan nagy eroforras ehhez a dcs ingyenes, az Arma meg csak egyszer kell megvenni vagy akár tesztre meg kapnak is.

Az idő egy igen drága és roppant fontos erőforrás... ;)

De biztos csak én látom az összeesküvés dolgot bele.

Nem kell összeesküvést belelátni, illetve nem ebből a szempontból.

Akik a játékok fejlesztésével foglalkoznak, azt nézik, hogy a potenciális vásárlóknak milyen gépük van. Ehhez elég egy Steam Survey-t megnézni, abban meg azt látják, hogy a felhasználók csaknem felének még mindig csak két fizikai magos procijuk van...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#477) stratova válasza kenwood (#471) üzenetére


stratova
veterán

Akkor csak páran vagyunk olyan betegek akiknek tetszett, bár inkább egy picit már-már esszé ez, mint teljesen száraz leírás, én pár ábrát szívesen láttam volna, ha már ennyi karakter ment bele.

[ Szerkesztve ]

(#478) Raysen623 válasza Yutani (#467) üzenetére


Raysen623
addikt

Ha PC-ről beszélünk akkor igen.

(#470) FLATRONW: AMD-ék ott követték a hibát, hogy nem tolták rendesen a szupportot a fejlesztők irányában. Most ez talán változni fog, mert a hírek szerint talicskával tolják be alájuk a Vega-kat. Ezen túl persze még szoftveres oldalról is meg kell őket segíteni a jó végeredményhez. Az eredményt jövőre meglátjuk.
Ha nem megy nekik, akkor meglépik itt is azt amit CPU fronton.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#479) subaruwrc válasza zorrokalap (#468) üzenetére


subaruwrc
félisten

:D :C

(#480) #54625216 válasza Cifu (#476) üzenetére


#54625216
törölt tag

Ez amolyan "tyúk vagy tojás" probléma: ha nincs szoftver, ami kihajtja a több magot, akkor az emberek nem vesznek többmagos gépet, emiatt meg nem írnak több magra szoftvert.
Nem hinném, hogy a fejlesztők feltétlenül az aktuális PC hardvereket vennék figyelembe, mert akkor nem emelnék évről évre a minimál hardver igényt.
Szvsz a fejlesztők azért nem erőltették eddig a többszálas játékokat, mert a CPU-k alap órajele folyamatosan növekedett (ráadásul a kevesebb mag nagyobb órajelet is jelentett ugyanazért az árért), így egyszerűbb volt beírni a hardver követelmények közé, hogy "minimum 3.5Ghz CPU" mint leprogramozni a több szálat.

(#481) martonx válasza repvez (#473) üzenetére


martonx
veterán

Tegyük hozzá, hogy az AMD sok éves 8 magos CPU-ja pont úgy volt 8 magos, ahogy az intel i7-ese :)
Sok párhuzamos processzormagot használni nagyon nem egyszerű. Szóval nem kellenek ide összeesküvés elméletek, egyszerűen csak ha valami már működik, akkor azt nagyon fáj sok szálasra átírni, ráadásul a párhuzamosítás okozza a leggecibb bugokat.
Plusz ott van még az az egyszerű gazdasági megfontolás, hogy a fejlesztő olyan kódot igyekszik írni, ami minél kevesebb befektetéssel normálisan fut az átlag konfigurációkon.
Na most, ha durva intel - nv (illetve intel integrált gpu) fölény van a CPU - GPU piacon, akkor az egyszeri fejlesztő nem fog azért ötször annyi erőforrást beleölni a fejlesztésbe, hogy azon a másik 10-20%-nyi konfigon némi plusz teljesítményt sajtoljon ki a hardverből, ha amúgy a hardverek 80-90%-ából már kihozta a maximumot egységnyi erőforrás ráfordítással is.

Én kérek elnézést!

(#482) .LnB válasza Raysen623 (#466) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

[link]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#483) repvez válasza martonx (#481) üzenetére


repvez
addikt

Ez nem egészen így tudom, az AMD -nel fizikálisan voltak elkülönített magok már a kezdetektől az Intel viszont csak szoftveres úton duplázott a ht eljárással.

Amikor elkezdtek jönni az infók a több magokrol akkor még arról szólt, hogy így külön magok szamolhatjak az ai-t, a fizikát, hangot Stb.. Külön modulkent azóta sincs megcsak próbálkozás se.

Ha az elején több támogatást kap a tobbszalu feldolgozás, már nagyobb lenne az arány.

Cifu

(#484) Raymond válasza martonx (#481) üzenetére


Raymond
félisten

Amig igy nez ki a helyzet addig nem lesz itt jelentos sokmagosodas jatekoknal:

Majd ha a 4 CPUs lesz a 42% es nem a 2 CPUs plusz az a mostani 51% 4 CPU fog 6 es 8-bol allni akkor majd estleg inkabb problemas lesz a keves mag, de akkor is inkabb a keves szal. Mert a masik ket fo platformon (XB es PS) is csak 7 *szal* van max a motorokban hasznalva annak lesz (mar van) a legnagyobb eselye hogy egy 6-8 szalat fog igenyelni a zome jatek max. Es ez a piaci reszesedes (6-8 szal) most kezd majd felepulni, erre lesz jo az R5 es a CL-es i5-ok hogy az i7 es az FX-ek alltal felepitett szelet kibovuljon. Nem par honap alatt fog ez se lefutni.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#485) hobizoli


hobizoli
nagyúr

AMD-nek nem kene ezt vhogy átgondolnia, hogy tobb szamoloegyseg van az orajel is hasonlo es 30%-l lassabbak megis?
vmi a texturazo vagy render egysegek egymashoz viszonyitott szamaval nem jo itt szerintem

meg a RX es a 10-s szerianal is ha megnezed a 2x annyi render output unit van egy 1070-ban is mar, mint egy RX580-ban (64 vs 32)

RX-570 2048:128:32
RX-580 2304:144:32

1070: 1920:120:64
1080: 2560:160:64

1080Ti: 3584:224:88
Vega64: 4096:256:64

vhogy csak az jon ki ebbol, hogy tobb render output unittal rendelkezo VGA veri a masikat, hiaba van elotte unified shader meg texture mapping unit tobb, mintha a render reszre varna az egesz pipeline

megnezed a teszteket a Vega64 kb pont annyit tud mint az 1080 is, de 1.5x annyi shader meg TMU van benne a kvázi semmiert ugyanannyi render unit mellett
azert is zabal kb tobbet

több drón kell ;P

(#486) stratova válasza hobizoli (#485) üzenetére


stratova
veterán

Ezen nagyon régóta rugózunk :) kb. Fiji óta. Bár Abu kitér a cikkben arra, hogy nem lenne előrelépés 4 helyett 6 SE-vel operálni (és kevesebb CU-val) ami lehetővé tennél a 96 blending egységet. Ehelyett elvileg AMD a belső limitációk kiiktatásán dolgozik, brute-force megoldás helyett.
Szerintem a Tonga, Polaris vonal szándékosan lett 32 blendingre herélve (bár annak nem néztem még utána mi a minimális egységszám korlátja 64 blendingre, de pl kisebb lapkák esetében az RX 550-nél megmaradt a 16 blending és 2 SE-be szervezettség is), ha abból indulunk ki, hogy már csupán a 384 -> 256 bites buszmódosítás is azért történt, mert AMD szerint nem lett volna helye 380X és 390 között, mert a gyártók egyedi tuningolt kártyái ezt az átmenetet lefedik.
Bár mindegy is bizonyára lehetséges lenne ez is, hiszen volt már korábban a mainak megfelelő CU számú GCN (HD 7850 vs RX 560) szélesebb backenddel.

[ Szerkesztve ]

(#487) hobizoli válasza stratova (#486) üzenetére


hobizoli
nagyúr

hat de most b.szki....nem?

miert nem 128 render unit van rajta?
mennyivel lenne nagyobb a core, tiz negyzetmillimeterrel?

OK, hogy egyszer beleszaladtak ugyanebbe, de allandoan ugyanebbe szaladnak bele es mar mióta?

több drón kell ;P

(#488) Cifu válasza stratova (#486) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ehelyett elvileg AMD a belső limitációk kiiktatásán dolgozik, brute-force megoldás helyett.

Hát figyelembe véve, hogy a Vega 64 kb. a GTX 1080 szintet hozza 100W plusszal, úgy látom ezen erőfeszítéseik eléggé sikertelenek...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#489) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

nem mind1 hogy milyen a vega ha már lehet a navit várni? fejezzétek be a veszekedést és várjátok csöndben :K

/s

(#490) stratova válasza hobizoli (#485) üzenetére


stratova
veterán

Kellene egy Vega 56, vega 64 c2c mérés, kíváncsi vagyok ki lépi meg először.

(#491) Remus389


Remus389
veterán

Na egy kicsit a Vega64 védelmében :)

[link]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#492) hobizoli válasza stratova (#490) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Vega56: 3584:224:64
1080Ti: 3584:224:88
TitanX: 3584:224:96

es ez is a loerosorrend

több drón kell ;P

(#493) Raymond válasza Remus389 (#491) üzenetére


Raymond
félisten

Mindig ugyanaz:

1) Ugy kellett volna kinezni ennek hogy a ket GF DX11-be megy mert nem lovi magat tokon senki szandekosan es ott van +10%
2) A ket GF kartya FE, custom kartyaval megintcsak ott van 5-10%+

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#494) Remus389 válasza Raymond (#493) üzenetére


Remus389
veterán

Szerintem megérkezhet a Vega64 a két 1080-as közé, ha rendesen megírják a drivert.

Innentől már csak ár kérdése.

Jó nem sikerült túl fényesre, iskolai osztályzattal 3/4-edet adok az AMD-nek, de csak miután rendes driver is elkészül minden játékra.

Mellesleg szerintem nekem az RX 470-esem utódja, a Vega die-shrink-je lesz.

Messze van ez azért az R600-zastól, túlzás.

Ja a plusz fogyasztás, kb. 4Ft/óra(játékkal), ki lehet bírni a többletet. Egy kilowattóra 40 Ft, ha jól tudom.

Jövőre ennek a die shrink-je jön olcsón, és majd az X2-es verzió veszi fel versenyt a Voltával, úgy mint régen az RV670, RV770-el, szódával elmegy.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#495) sb válasza stratova (#490) üzenetére


sb
veterán

Fury vs 56 vs 64 c2c
Vannak benne csúnya részek.
Pl. az elég fejlett AotS-ben aláz a Fury.

[ Szerkesztve ]

(#496) #54625216 válasza Raymond (#484) üzenetére


#54625216
törölt tag

Erről beszéltem az imént: "tyúk vagy tojás".
Ha manapság valaki felteszi a kérdést egy fórumban, hogy 4 mag 4GHz vagy 8 mag 3.5GHz, akkor mindenki azt mondja, hogy a 4 mag magasabb órajelen, mert 2-nél többet úgysem használnak ki a játékok.
Innentől pedig a folyamat saját magát erősíti.
Ez pedig egyértelműen a fejlesztők sara, mert a nép akkor vált hardvert, ha az új szofterek miatt rákényszerül, tehát ha a játékok kihasználnák a több szálat, akkor a többmagos cpu eladások is jobbak lennének.

(#497) Raymond válasza #54625216 (#496) üzenetére


Raymond
félisten

Arra is ki akartam lyukadni hogy elmeletileg lenne mar igeny tobb magra/szalra, de a PC-n nincs elterjedve es az ami az igenyt gerjesztene (konzol fejlesztes) meg nemigen gerjeszti mert hiaba van ott 6-7 szalra epulo engine ha a magok olyan gyengek hogy egy 4/4-es i5-on jobban megy a jatek mint a 6-7 magos/szalas konzolon. A 200EUR-os aron majd lassan lesznek 6-12 szalas CPU-k otthon is, de ez annyira messze van meg hogy jelentos legyen. Nem az a baj hogy nem irnanak motort tobb szalra, a workoad olyan hogy a kevesebb szal is megbirkozik vele. Ez amig a XB es a PS a kovetkezo 2-3 evig minimum a 2.3Ghz Jaguart hasznalja nemigen fog valtozni.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#498) stratova válasza sb (#495) üzenetére


stratova
veterán

Köszönöm, úgy rémlett csak Vega 64 vs Fury X teszt készült. Egy ilyet megnéznék reduxszal is.

(#499) ZuluMASTER


ZuluMASTER
csendes tag

DX12-ben tényleg a Ti és a normál 1080 közé ékelődött be a normál Vega64.. Egy rendes driver kell még.. és árazás. Talán kicsit alá lett becsülve a Vega,vagy csak én látom rosszul? Fogyasztani fogyaszt.. sőtt zabál.. De most komolyan,aki 1080at,vagy 1080Ti-t vett.. annak nem i3 van a gépében(magyarul nem a fogyasztás lesz a fő prioritás)... Javítsatok ki ha tévednék.

Minden publicitás jó, kivéve a nekrológot.

(#500) Raysen623 válasza Raymond (#497) üzenetére


Raysen623
addikt

Már megint olyasmivel magyarázol valamit, ami teljesen rossz még érvelésileg is. A példának felhozott 4/4-es i5 is jóval drágább processzor volt éveken át, és majdnem a konzol árának a felét tette ki!!!! Szerinted a laptopok mitől ennyire drágák és miért kapsz 300K-tól olyat ami már tényleg is jó valamire (irodai munkán túlmenően)?!
Nem az AMD hibája a Jaguar magok leadott teljesítménye. Volt egy előre megírt specifikáció a megrendelők részéről és arra kellett hardware-t készíteni. Ez így működik és nem máshogy. Olyan nincs hogy jön a proci gyártó egy 2x olyan erős procival 3x annyiért és majd a megrendelő fizeti ki zsebből a veszteséget mert olcsóbban kell adni a konzolját. FPS huszárkodás csak PC körökben menő, konzolon az ember ezalatt remekül játszik és nem is érdekli igazán.

Ki lesz az 500.? :DDD Én lettem :C

[ Szerkesztve ]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.