Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz stratova #181 üzenetére

    Akkor nézzél még körül, szinte minden openworld játéknál gondot okoz. Mivel a feladatkezelő nem képes értelmes cpu használatot mutatni cpunként (amit mutat az kamu, köze nincs a valósághoz, csak az összesített cpu használat info használható), de egyszerű tesztelni. Ha egy játéknál az összesített cpu használat nem jár 100% közelében, de eközben nem 60 az FPS(vagy a maximum ami be van állítva), és a GPU használat sem 100%, az azt jelenti hogy a render szál ami általában 1 magon fut azt 100%-on terhelve fogja vissza az egész játékot.
    Ilyenek az (fsx, xplane, il2-k, Arma-k, de pl skyrimnél is az 1 szálas teljesítmény jelenti a legtöbbször a limitet).
    Ezért van az hogy játékra még mindig jobb szokott lenni 2 darab 6 ghz-re húzott mag, mint akár 8 darab 3 ghz-s :)

Új hozzászólás Aktív témák