Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Surci1

    tag

    válasz Peaceliker #2535 üzenetére

    Múltkor ajánlottad, hogy a motor kímélése szempontjából érdemes lenne a szabin a punch-ot alacsonyabbra állítani. Azóta kicsit olvasgattam szabi szabályzásról. Az angol tudásommal még nem is lenne baj, de amatőr rc-sként a szakzsargon értelmezésével meggyűlt a bajom, ezért ismételten segítséget, felhomályosítást szeretnék kérni. Mielőtt rendelnék ilyen programkártyát, el tudnád nekem magyarázni, hogy egyes beállítások mit jelentenek.

    Egy-két beállítási lehetőséggel tisztában vagyok, de vannak erősen homályos foltok. Próbáltam utána olvasni ezeknek magyar fórumokon, több kevesebb infót sikerült is magamban szívni, de örülnék egy szájbarágósabb felhomályosításnak.
    4. Punch: valahol azt olvastam hogy ez az indulás erőssége,
    a level-t nagyobbra vagy éppen kisebbre kell állítani a a finom induláshoz? Ha a punchot lejjebb veszem akkor a végsebesség is kisebb lesz vagy csak a punch-nak az indulás erősségéhez van köze?
    5. Brake force és 6. Reverse Force ezeknek tudom mi a jelentése, csak azt nem hogy a 25-50-75-100%-os értékeket mint takartnak, érdemes 25-ön hagyni, mert a távirányítón is tudom pl. EXP FW vagy EXP BK állítani vagy ezek teljesen mást jelentenek?
    7. Initial brake force ( a mekkora legyen kezdő fékerő a fék húzásánál vagyis tolásánál? tehát ha finoman is tolom a ravaszt előre ez lesz az fékezés alap ereje? )
    8. Neutral range( gondolom a távirányitó jelével távolságával van összefüggésben de hogy a %-os beállításokat hogy kell értelmezni arról halvány dunsztom sincs)
    9. Timing (motor tekercseivel van kapcsolatban, magas értéknél nagyobb fordulatszám és teljesítmény de alacsonyabb hatásfok és így nagyon melegszk a motor, valahol azt javasolták hogy érdemes alacsony értékere állítani, de kérdem én a 0 az jó vagy inkább középérték?
    10. Over-heat protection ( talán ez a túlmelegedés védelem a szabin?)
    Bocsánat a sok kérdésért és hosszú hozzászólásért, de úgy éreztem inkább egy füst alatt megkérdezek mindent a program kártya használattal kapcsolatban. Természetesen tudom azt is, hogyha ennyi kérdésem van akkor inkább nem is kéne a programozással foglalkoznom, de az információ és "tudás" mindig jól jön. :)

  • Surci1

    tag

    válasz Peaceliker #2535 üzenetére

    Igazad van méretét tekintve inkább 1:8 kategória. Most így a minuszokban nem melegedett nagyon, de természetesen érezhető hogy mondjuk 5 perc alatt a 3s akkuval csak langyos a motor, míg ugyanennyi idő alatt 4s akkuval már azért meleg. Nincs lézeres hőmérőm, de lehet nyárra majd beszerzek egyet akcióban, meg veszek egy a motorra felpattinthatós hőtőbordát amin van egy kis venti. Gondolom az se számít sokat, de a semminél több.
    Nem szedtem még szét a gépet, ahhoz kell még bátorságot gyűjtenem, de szerintem nincs benne csúszó kuplung. A szabi állításához meg tök vagyok, így nekem nem mond semmit a punch állítás. A videókból úgy láttam hogy az enyémben a spur kerék műanyagból van, de árulnak fém kereket is. Lehet majd azt is kicserélem előbb utóbb, csak még 2 hetes gépet nem akarok szétszerelni. :D Most még óvatos duhaj vagyok, de ahogy érzem előbb utóbb biztos törni fog valami és akkor szerelni kell. Puding próbája az evés, lehet 5 dolcsiért bepróbálok egy 17t piniont. A gyári aksija műanyag házba csomagolt, a 4s 4200mah-s ZOP akksi amit én vettem az meg csak zsugorfóliázott.
    Nagy rizikót vállalok azzal, hogy ilyen akkut használok autóba, vagy azért a zsugorfólia is véd annyit amennyi szükséges.
    Szerinted csináljak hozzá műanyagból kemény tokot, vagy aliról vegyek hozzá? Attól tartok ha egyszer úgy puffan a földre, hiába a bódé könnyen megsérülhet az akku hard case nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák