Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikk
senior tag
A path tracingnek illetve a mostani kártyáknak igencsak elég a teljesítménye arra, hogy töredékére csökkentsenek renderidőket. Nyilván nem fogunk folyamatos képet kapni, de jelenleg nem is ez a cél, hanem az, hogy tört részre csökkenjen a renderidő.
Amúgy egyébként tessék megnézni a profi alkalmazásokat, ahol sok-sok kártya, de nem feltétlen kell, hogy optikai kapcsolat legyen köztük, elég QuadSLI példának okáért, képesek arra, hogy pixeleket osszanak szét egymás közt. Nyilván a számítási kapacitás, egy pixelre vonatkozóan, nem lesz valami hatalmas, de a több szálúsítás miatt, már édes mindegy, hogy 1 pixelt 0,1, vagy 0,15 másodper alatt számol ki a gép, mivel a képek általában nem úgy néznek ki, hogy az egyik kártya csak többszörös mélységű objektumokat számol (üveg) a másik meg egyszerű műanyagot, aminek nincs mélysége. Nyilván ekkor jelentkezne ez az eset, ami megbonthatná ezt a folyamatot, de a programok írói ezekre is gondolnak. Amúgy egyébként ez az eset eleve kizárt, tehát nagy valószínűséggel nem is gondolnak ilyesmire.
A régebbi renderelők bucket renderelési eljárásai a PathTracing területén igencsak háttérbe szorultak, ugyanis LightCache-t használnak. Ilyen esetben nincs szükség bucket-re, ugyanis egy pixel egy bucket. Azt, hogy melyik kártya számolja illetve, hogy melyik szál kapja meg a számolandó pixelt, az a puszta véletlentől függ...
Bizonyos szempontból ez a program kicsit fals, mivel ez szétbontja a rendert bucket-okra, holott az alapját a Bi-Directional típusú LightCahce adja, ami elve pixelenként számol. Minden pixelre egyre és egyre több mintát számol, így kifinomodik a kép. Még akkor is ha ennél a programnál ezt momentán nem látjuk.
Érdemes megnézni pár ilyen programot:
VRay RT 2.0
Octane Renderer
Arion (habár ez hibrid CPU + GPU)
Talán még a Maxwell renderer is, habár erről nem tudom, hogy CPU vagy GPU. Vele még nem foglalkoztam annyit...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Lelövi a Messengert a Facebook Windowson és Macen
- Házimozi haladó szinten
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Milyen autót vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Nintendo Switch
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- További aktív témák...
- LG L192WS monitor eladó: 19" 1440 900
- Lenovo ThinkPad P14s Gen 1 i7-10510U 32GB 1000GB Nvidia Quadro P520 14" FHD Gar.: 1 év
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen 5 PRO I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 9060XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest