- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Fenyő: Ingyenes iskolai linux szerver disztrók a Sulix, Huedu utánra
- Yézi: 10 év
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az európai gyártók valamilyen megmagyarázhatatlan idiotizmus* áldozatai, mert az "invest in the lows..." gazdasági alapszabály ellenére az egész COVID időszakot átaludták, minden projektet visszamondva.
Ez igaz a teljes VW csoportra, Daimler, RNM, Stellantis, valamint a JLR-ra is - kinézett ide 1-2 projekt, de 2020-21-ben mindet törölték.
Az egyetlen üdítő kivétel talán a BMW.Én csak a powernet+safety részre látok rá, de ezen keresztül látom az autók elektromos architektúráját és a karosszéria egy részét.
Nem kezdték meg a gyártók időben az új standard-ra (ASIL A -> B / C (felszereltségtől függően), majd pedig D a távoli jövőben) való átállást, így most utólag kapkodnak bepasszírozni az új ECU-kat a 2025...27 platformokba, amiknek 2024/25-re már az úton kellett volna lenni.
Lásd Porsche eMacan, amit eredetileg 2022-re ígértek.Csak ezzel a döntéssel minimum 2 év lemaradást generáltak saját maguknak. Itt nem csak a "state of the art" technológiát értem, hanem a teljes architektúra átállást és ennek az integrálását COVID alatt kellett volna csinálni, de csak most utólag foltozzák össze, kapkodva '25-re.
A kínaiak ezidő alatt lefejlesztették az új elektromos autókat, új architektúrát, most pedig letarolják vele a piacot.
Az USA piacról röviden: döglődés.
A GM a fentebb említettnél is lassabban reagált, a Ford pedig teljesen leépíti az európai fejlesztést, miközben az USA-ban nincs párja egy pár fejlesztési osztálynak.
Egy kész vicc az egész USA, mióta kiderült hogy a hadiipari alkatrészek 80%-a Kínából jön (kezdve az olyan lényegtelen elemekkel mint egy tank toronycsapágya, vagy egy repcsi radarja), nincs még autóipart kiszolgálni képes dia-cast beszállítója sem, nemhogy precízebb dolgokhoz (mexikói és brazil cégek vannak a kínai konkurencia mellé)...De ne menjünk bele jobban, nehogy elkotyogjak itt valamit - az eddig elhangzottak szerencsére nyilvános dolgok, csak ritkán van így összeszedve.
*én sejtem a választ, a mi cégünket is mérgezi: az alkalmazottak szaktudása" manager", azaz semmihez nem ért, és még büszke is rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 7 8700F - Új, 3 év garancia - Eladó!
- AMD Ryzen 9 7950X3D 16-Core 4.2GHz (128MB Cache, Up to 5.7 GHz) AM5 Box Processzor!
- Intel Core i7-13700KF - 16-Core 3.4GHz LGA1700 Box
- i7-3770 4x3.40 GHz CPU + Top ár!!!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix B550-F Gaming Wi-Fi II Alaplap + Ryzen 7 5800X3D Processzor!
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Update 06.03 Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- AKCIÓ! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest