Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
na átrakom én
ezt próbáltad: /callvote event F1 2009 Rd 14
? -
proof88
addikt
na most már megy a közvetítés ... a szerver lehet hogy nem elérhető, mármint f1 szerver vagy ktcc nagt.
FIGYELEM!
Holnap, azaz szombaton kis kimaradás várható a szerverrel kapcsolatban, hardver fejlesztés miatt.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Nézem a 3. edzés streamjét (link), és mondják hogy mivel a hátsó gumik gyorsan elfogynak, a pilóták direkt kicsit alulkormányzottá állítják az autót, hogy az első gumik is jobban fogyjanak, így megtartva a balanszot. Hát én irigylem őket, bárcsak nekem is ez lenne a gondom fsoneban.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #15765 üzenetére
-
proof88
addikt
ma mentem dízel autóval életemben először. hát ez durva volt. nyomom és nem csinál semmit, aztán egyszer csak fogja magát és vrööömmmm ... hát eléggé át kell hangolódni rá, hogy finoman vezesse az ember. persze egyébként is sok különbség van egy nissan micra meg egy honda frv között.
-
proof88
addikt
Volt aki mondta, hogy nem vágja most mi lesz az esős brazil futammal meg a gumikkal.
Tehát akkor: lesz esős futam, a pálya tökéletes.
A jelenleg játékban lévő vizes gumi FOS. Tehát nem azzal fogunk menni. Nem kell szuperlágy se lágy gumikat használni, lesz rendes eső gumi. Illetve már van, elkészült, de egyelőre csak nálam van. Majd lesz peccs szingapúr után. A jelenlegi eső gumi, ami nálam van, kb 5 mp-cel gyorsabb, mint a szuperlágy. Ezt csak viszonyításképpen írtam. Tehát szuperlággyal 23-as időt mentem, vizessel 17-18. -
proof88
addikt
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Kedves emberek,
már többen is jeleztétek, hogy foglaljak állást a szingapúri pálya 1-2 pontjával kapcsolatban, mit szabad és mit nem. Szóval ma állást fogok foglalni valamikor.
A másik, hogy véglegesítettem az eső gumikat brazilra. De peccs csak sztem jövő héten lesz, addig minek kavarjak. Viszont még jó hírem, ugyanis az esős futamot fel szeretném dobni, ezért nem csak az lesz újdonság, hogy esős aszfalt és eső gumi, hanem az is, hogy a rázókövek tapadását lejjebb vettem, mert a valóságban is jobban csúsznak vizesen, mint szárazon! Bár jó móka teljesen nullára levenni a tapadásukat, nem vagyok se szadista se mazochista, ezért valamennyire még tapadnak, bár óvatosan kell rájuk menni, ha csak első kerekek vannak rajtuk akkor nehezen kanyarodik az autó, ha meg éppen csak hátsó kerék van rajtuk és még gázon is állunk, akkor könnyen eleshetünk. Egy szó mint 100, a tavaly brazilban megszokott rázóköveken fordulás most biztos nem lesz megszokott, vagy legalábbis nem túl egyszerű feladat.
-
proof88
addikt
más: akinek van kedve tesztelni brazil esős pályára, az most megnézheti az új eső gumit. Várom a véleményeket, a hétvégén tökéletesítem ha kell. Én 5-6 mp-cel jobb időt futok vele mint a szuperlágy gumikkal. Persze ha több előnyt akartok a szuperlágyhoz képest, lehet rajta változtatni de végül is esőben nem állatkodik az ember. Ilyen 19-es időt mentem rajta asszem, szuperlággyal meg 25-öset ha jól emlékszem de lehet felette.
A kopást eltérőre akarom az eddigiekhez képest, tehát a hátsó gumik is kopjanak azért, ne csak az elsők, valamint felhívom a figyelmet, hogy ezek az eső gumik NEM akkor tapadnak a legjobban amikor 0 kopásuk van, hanem 1-2 kör után pár %-os kopásnál tapadnak a legjobban. Ezt azért így csináltam, mert hallottam hogy van ilyen. Persze aztán ahogy kopnak tovább, szépen veszítenek a tapadásból. Amikor utoljára teszteltem túlságosan masszívak voltak, utána látatlanba átírtam a kopást nagyobbra, szóval remélem most jobban kopik. Opt hőmérsékletük 87 °C.
Hogyan lehet kipróbálni?
Most telepítőt nem csinálok hozzá, csak akkor majd ha teljesen készek.
Egyelőre a gumi fájlt töltöttem fel, ezt kell bemásolni a megfelelő helyre. Mivel a szerveren még nem ez van, ezért szerverre nem lehet felmenni egyelőre, csak offline kipóbálni. Éppen ezért, próba után vissza kell rakni az eredeti fájlt, különben nem tudok feljönni a szerverre.Tehát menjetek be az rfactor\gamedata\vehicles\fsone09\09 mappába, és az ott lévő NEUMA_2009.tbc fájlt nevezzétek át ideiglenes valamire, mondjuk NEUMA_2009_eredeti.tbc
Eztán itt a link, töltsétek le a fájlt (jobbklikk mentés) és másoljátok be a mappába. Ezután offline kipróbálhatjtok a vizes gumikat. Menüben semmit sem kell állítani, csak a setupban kell a Wet keveréket kiválasztani. Ettől nem fog a kinézete megváltozni a guminak, ezzel most ne törődjetek. Felesleges most bizbaszolni vele ráérünk még.
Ha kipróbáltátok, akkor vissza kell rakni az eredeti gumikat mintha mi sem történt volna. Tehát kiléptek rfactorból, és visszanevezikte a neuma_2009_eredeti.tbc fájlt neuma_2009.tbc-re, így felülírva a letöltött gumi fájlt. Eztán újra fel tudtok jönni a szerverre.
Mondom ez most nem kötelező, de aki akarja megnézheti hogy most milyen az eső gumi. Offline tesztelésnél a WCP-s Brazil WET pályát kell kiválasztani.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
aszittem olvastok F1-topikot.
Beragadt a hátsó szárnya nyitott helyzetben a gyors körén ezért nem tudta megfutni amit kellett volna :S -
proof88
addikt
Srácok nagyok vagytok, maximum respect!
-
proof88
addikt
seedeljetek lécci!
-
proof88
addikt
a szezon elején az volt a gond hogy nem volt tisztességes eső gumi. De most a héten már lesz, nyugi nem lesz gond. Most nem fogok elkésni vele. Most a BMW fejleszti a gumit. Mindenki BMW gumikkal fog menni. Úgyhogy bárki is nyeri a versenyt, a szerzett pontok jönnek a BMW-hez is.
-
-
proof88
addikt
Néha én is parázok 1-1 versenyhétvége előtt, hogy vajon befér-e majd az arcom is a kocsiba, de eddig még nem volt probléma!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
hát figy én megtehetek dolgokat most is monzában elengedtem a komplett mezőnyt, sőt még a hátsó szárnyam is sárgult amikor gumifalnak sodródtam! Aztán szépen körbeautóztam mindenkit, volt akit többször is mert nem ért a szóból, és 3. lettem. Pedig leszorítóerőm sem volt. Gyakorlatilag a tehetségem ragasztotta a pályára az autót. Ez nagyon szép eredmény. Jelöltetem magam Oscar-díjra is a show miatt.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
szerk.: közben rájöttem elírtam szal legalább 1:30-as köridők ... de akkor is 37 körre az elég sok. 55 perc legalább.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
37 kör legalább 1:40-es időkkel vazz ... az több mint 1 óra pure versenyzés
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Cila ezt már tegnap megbeszéltük hogy csak ideiglenesen ült Márk a teszt Merciben és ha szerzett volna pontot akkor átvinné ahhoz a csapathoz ahová véglegesen ül. De már megbeszéltem vele hogy ha marad akkor átül. Azt mondta, valszeg az Force Indiába ül át. Egyébként meg pont én kardoskodtam amellett a legjobban hogy először minden csapat legyen feltöltve pilótákkal és csak akkor legyenek teszt autók használva, ha minden hely betelt, ezt most is tartom, szóval ne aggódj nem végleges a 3 Mercis felállás.
Amúgy nem a Márk hibája hogy a Merciben ült, nekem kellett volna neki szólnom hogy melyik teszt autóba üljön, de nem mondtam meg neki, csak annyit mondtam hogy teszt autóba üljön. Szóval ez az én hibám volt.
Egyébként meg tegnap gyorsba azt is megbeszéltük a BT-vel, hogy a maradék hátralévő futamokon az újoncok kedvcsinálóként indulhassanak a versenyeken ingyen. Azt nem tudom pontosan, hogy ez a háttérben hogy lesz anyagilag megoldva. Én mondjuk beleadok plusz pénzt hogy ha gond lenne, mert szervező vagyok és nekem megéri hogy többen legyünk, de természetesen ez kivételes lehetőség kizárólag az újoncok részére, és a következő szezonban már nekik is tejelni kéne.
Sajnos most is elég kevesen voltunk. Ha minden összejön, akkor a szingapúri futamon viszont már tényleg itt lesz LaCeeN is, Zodo-nak szólok az akcióról bár ő gyakfutamon egyébként is lenne, de ha akar nagyfutamon is jönni akkor ő is átül a teszt autóból rendes kocsiba valahová, valamint most Farkas haverja (Ati) is gyakorol Szingapúrra. -
proof88
addikt
válasz Mastre #15655 üzenetére
Mastre: Büntetés átvitele következő futamra: ha a mások veszélyeztetéséért büntetett pilóta kiesett az adott futamon, akkor a büntetése átvihető a következő futamra, esetleg enyhébb formában.
és most megy a hotlaps úgy ahogy tegnap nem ment, nem vágom na m1 az a lényeg hogy jó
-
proof88
addikt
tudom hogy nem látható a hotlaps, sorry egyelőre nem tudom hogy értessem meg vele mit mutasson
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #15635 üzenetére
mert mikor tértünk volna át rá? volt szó róla? ha igen már nem emlékszem, de nem lett fixálva mert akkor beírtam volna a szabályzatba amúgy egyébként az említett embereknél inkább az a gond hogy túl kevés kört mentek. 40-hez képest a tizenx kör nagyon kevés. Tizenx körrel senkit nem engedek versenyezni.
-
proof88
addikt
És gyertek minél többen TS3-ra este!
este 6 körül néhány rajtgyakot még nyomhatunk, mert nem szeretnék balhét az éles rajtnál! a rajtgyakok után majd restartolnám a szervert a biztonság kedvéért, ne legyen megint bugos a rajtrács ...Szabesz: nem
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
woody és Ati limit időn kívül és túl alacsony kör szám... csak gondoltam jelzem itt is ...
-
proof88
addikt
egyelőre úgy néz ki csak woody nem indulhat szegény a rajtrácsról, csak a boxból ...
-
proof88
addikt
Megint megőrültem ...
You can't be me
I'm a Rock Star
I'm rhyming on the top of a cop car
I'm a rebel and my .44 pops farRockStar vagyok!
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #15584 üzenetére
majd megnézem hogy én érzek-e valamit.
Más pályán is tapasztaltál ilyet?
én egyedül tavaly tapasztaltam olyat csak a nürburgringen, hogy session végén már nem lehetett olyan jó időt menni. És ez 100% hogy nem a fáradtságnak tudható be, ugyanis miután felfigyeltem erre, több napon keresztül teszteltem ezt és tényleg az volt, hogy session vége felé már eltűntek tizedek, és amikor új sessionre váltottam, hopp első körben már megint hoztam a legjobb időmet. Fogalmam sincs ez miért volt, mert az 1 dolog hogy pár fokot változik a pálya hőmérséklete, na de a gumi hőmérsékletek nem igazán változtak ettől még, figyeltem.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz HorCsa #15562 üzenetére
mert pl nem kértél meg rá hogy írjak ilyen programot?
hát figy. szted az normális hogy bele kell menned emiatt a területi beállításokba? váltsd le a fostos programokat. shift_ capabilities.
-
proof88
addikt
válasz Mastre #15556 üzenetére
Őszinte leszek, fejből fogalmam sincs hanyadik helyen végeztem Spában, nekem a dobogós helyek és a dráma számít, ezeket jegyzem meg. Ha rajtam múlna, szívesen megbolondítanám a futamokat traffipaxozó rendőrökkel és üldöző helikopterekkel. Tavaly mindig én adtam össze a pontokat, de idén JColee-nak köszönhetően ez félig automatizált folyamat, mivel ő beírja az xls-ébe hogy ki hanyadik lett és máris másolhatom be a táblázatba a pontokat, szóval én nem számolok semmit. Továbbá, mióta Farkas is kiírogatja a futam eredményeket, még inkább ellustultam. Úgy voltam vele, hogy ha Farkas és JColee tudják hanyadik lettem és hány pontot kapok, biztos jól tudják. Úgyhogy én nem nagyon ellenőrzök már semmi ilyesmit.
Mindazonáltal köszönöm az észrevételedet, és kérem a mélyen tisztelt BT-t, hogy vizsgálják felül a Szpá Frankorshampsz futam végeredményét, hogy ki miért végzett ott, ahol.
szerk.: HorCsa: már múltkor írtam hibajelentést a progid topikjába, jó lenne ha elolvasnád és megtennéd a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy használható legyen a programod.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Kutya Vaok
-
proof88
addikt
az aszfalt állapotára reagálva: elismerem hogy elég rázós, túlságosan is. Viszont cserébe minden egyes rázókő, korlát, stb ott van ahol lennie kell. Ehhez képest a tavalyi pálya csak egy alfa verzió. Direkt néztem, a Lesmo1-ben is pont jól vannak a korlátok, ahogy élőben is vannak. Aki túl szűken akarja venni a kanyart, simán lekoccolja.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
közben annyi fejlemény van, hogy Horcsa több memóriát rendelt hozzánk, mert valszeg tegnap felzabálta az fsone szerver a memóriát
-
proof88
addikt
Más: mivel tegnap folyamatos tömegbalesetek voltak rajtgyakon, és amikor mondtam hogy most éles akkor érdekes módon mindjárt sikerült összehozni egy komoly rajtot, ezért azt javaslom hogy hozzuk vissza azt hogy a rajtgyak az 3 rajtgyak, se több se kevesebb. 3 rajtgyak alatt be lehet lőni mindenkinek a féktávon meg hogy mit szabad és mit nem. Innentől kezdve legyen az, hogy ha 3. rajtgyaknál is balesetek vannak, akkor sem lesz több rajtgyak, hanem éles gyakfutam aztán ennyi. Óvást meg lesz szíves benyújtani gyakfutamra is akit sérelem ért. Én aláírom hogy vannak olyan pályák ahol a sokadik rajtra tanulom meg a helyes ívet (Szuzuka pl), na de azt mondjuk egyedül is le tudom tesztelni. Azt is le lehet egyedül tesztelni, hogy milyen TC-vel milyen gázzal stb a legjobb elrajtolni. A 3 az sztem elég arra hogy belője mindenki hogy mikor kell fékezni a másik mögött, stb.
Azt persze én is tudom hogy az egyéni lagokon túl szerver lag is volt tegnap. Szóltam Horcsáéknak, sajnos nézte de nem látott semmi rendelleneset.
Akinek akadt a játék, az kérem vegye figyelembe, hogy viszonylag nagy volt a létszám, és ilyenkor egy erős gépet is meg tud fogni ez a fos program. A leghatásosabb, ha a beállításokban az Ellenfelek részletességét legfeljebb közepesre állítjátok, mert az rfactor jellemzően akkor kezd el szaggatni amikor sok autó van egyszerre a képernyőn (pl rajtnál). Ez köszönhető annak is hogy a tisztelt mod készítők úgy gondolják hogy attól lesz jó egy mod hogy egy autó kismillió sokszögből épül fel, meg azért is mert az rfactor se a legjobb módját tudja az autók kirajzolásának (mivel amikor készült a program nem ilyen bonyolult modellekre lett kitalálva, csak mint mondtam a modderek erőltetik a túl részletes modelleket).
Éles futamon rohadtul vigyázzatok hogyan vágjátok le az 1. kanyart, mert könnyen áthajtásos büntit oszt érte a program. Én is kaptam tegnap olyankor is amikor nem padló gázzal vágtam át. Persze edzésen csak érvénytelen kör jár érte.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #15536 üzenetére
dee fentebb írtam hogy milyen hibaüzivel dobott ki téged. Az 1 dolog hogy sosincs gond, de most lehet hogy gond volt. Lehet hogy éppen nem volt feltöltésed (ilyen volt már nekem amikor gond volt a netemmel, hogy kvékeztem neten és volt mikor 5 mp-re megakadt a játék lag miatt, na akkor letöltésem volt mert én láttam mindenkit hogy mit csinálnak, én meg egy helyben a levegőben álltam és nem tudtam mozogni). Lehet neked is hasonló volt most. Lehet buherált a szolgáltató. Legalábbis én abból a hibaüziből azt vettem ki, hogy megkapod a dolgokat, csak a géped nem küld semmit a szervernek. Lehet hogy csíteltél és nem sikerült.
A hányra meg az a válaszom hogy sokan, ott a results nézd meg
-
proof88
addikt
bocs srácok
csak most indítottam újra s szaerver -
proof88
addikt
Kleroo: Server is not receiving updates from client. Ez a hibaüzi. Netkapcsolatod rendben van?
-
proof88
addikt
te figyejjé má ide rosszakat töröltél ki, mert Farkas belevitt a bajba
ez az fsone-ban normális, hogy hallod a KATTINTÁSKOR ezeket a hangokat azt hittem hogy te folyamatosan "kurblizást" hallasz. Ez akkor fordult elő amikor vki a lite-ot rakta fel és a közönség hangja helyett valami más hang volt és ezért a garázsban a közönség helyett folyamatosan ilyen kurblizó hangot lehetett hallani na jól van akkor nem ez volt a gond bár nem is lehet mivel a peccs javítja. Ez a gombra kattintáskor hallható hangok ezek normálisak. Amit kitöröltél azt rakd vissza, mert az meg a közönség hangja bizonyos pályákon, azn agyon fílinges ha nincs meg sehol, a legnagyobb, első peccset tömörítsd ki vhova (ne az rfactor könyvtárba) és ahová kitömörítetted, keresdm eg azt a hangot és másold vissza az rfactor könyvtárban a megfelelő helyre különben nem fogod hallani a közönséget akik bíztatják az embert akkor ismikor már szanaszéjjel tört a kocsi
sietek haza emberek bár 1 kört nem tettem meg még ezen a pályán
-
proof88
addikt
Oldalon bejelentkezel, Szerver menüpont alatt találsz olyan gombot hogy Adatok, és ott megtalálod a szerver címét, jelszavát.
A segítségek listáját nem írtam ki, mert azt rfactor kiírja úgyis amikor felcsatlakozol a szerverre, felül vmelyik gombot megnyomod és ott mutatja hogy melyik segítség hogy van engedélyezve. Sőt már a szerver listában is ha kijelölöd a szervert akkor alul írja. Általában minden segítség engedélyezve van, kivéve az ilyenek hogy Helyes Irány meg Fékezési segédlet meg kanyarodási segédlet, na ezek tiltva vannak. Box utca segédlet sincs. Magyarul mindenkinek magának kell irányítani az autót, a gép ne szóljon bele. Persze a kipörgésgátló és ABS, valamint kuplung az engedve van, meg a stabilitás is. Érdemes ezeket bekapcsolnod és apránként csökkenteni őket.Fejlesztések alatt mit értesz? Egyenautók vannak, mindegyik ugyanolyan jó. Setup és vezetői tudás kell. Kocsit fejleszteni egyébként nem lehet. A Letöltések menüpontban találsz magyar nyelvű setup segédletet is. Ez is akkor látszik csak, ha be vagy jelentkezve. De attól még szabadon terjeszthető a segédlet.
köridők bemondás" - húha lehet hogy át kéne lépned egy másik modba és ott kikapcsolni vagy el van dugva ... én így ezt nem tudom, másnak már volt vele gondja.
A csavarrögzítőhöz annyit, hogy valszeg rfactor lite-od van, és abban tényleg gáz van azzal a hanggal. Elméletileg ha felrakod az fsone-t és rá a trackpackunkat meg a peccseket, megszűnik ez a probléma, mivel az egyik peccs vagy maga a trackpack tartalmazza a megfelelő hangot és már nem fogod hallani a csavarrögzítőt
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Beírtam a 3 regisztrált újoncot (LaCeeN, mark17, Ati) a Csapatok menüpont alatt a megfelelő csapatokhoz, így látszik, hogy melyik csapatnál milyen szabad helyen vannak még. Nyilván amelyik csapathoz nem írtam tesztpilótát az aktuális pilótákhoz, ott szabad a tesztpilóta helye.
Az újoncok figyelmét felhívom arra, hogy ma lesz gyakfutam Monzában. Vegyenek rajta részt, persze előtte már érdemes megismerni a pályát. A szabályzatot olvassák el, különösen a lenti büntetés részt, hogy miért lehet büntetést kapni. És ugye különösen felhívom arra a figyelmet, hogy időmérő közben NEM SZABAD CHATELNI!!! MERT ZAVARÓ!
És FUTAM KÖZBEN SEM! Kivéve rajtgyakok alatt, ott mindenki szeme a képernyő közepére tapad.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Mastre #15490 üzenetére
Igazából elvileg van a redbullnak is. Csak nem használták, vagy azért mert gond volt vele, vagy melegedés vagy nem tudom. Vagy ki tudja. Igazából eléggé flexi az az első szárny. Lehet rosszul emlékszem, de tavaly év közben még 50 kiló teszt terhelés volt az első szárnyon, aztán amikor a többiek problémáztak, akkor változtatták meg 100 kilóra, és akkor volt talán pont Spa, amikor a red bull nem igazán brillírozott, és azt mondták hogy ők azt a szárnyat használták amit eddig is, de valójában nem, mert a megváltozott teszt miatt ténylegesen lecserélték a szárnyat hog átmenjen a teszten. És a futamon lám lám nem is voltak olyan jók. Erre mondta Button, hogy de itt Spában talán a füvek hossza is más, stb, lehet hogy tényleg nem ez okozta a red bullok visszaesését de aztán lehet hogy előálltak olyan szárnnyal ami már 100 kiló fölött kezd el máshogy hajlani mint 100 kiló alatt. Meg valami elborultabb ötletet is olvastam hogy igazából nem is csak a szárny hajlik ott hanem az orr
-
proof88
addikt
Jó ez a DRS, de nem tudom ki mit várt egy ilyen pályán tőle, ahol gyakorlatilag a leghosszabb egyenes is csak alig 900 méter, utcai pálya lévén a szokásosnál is porosabb a nem ideális ív, és a ráfordító kanyarban is már enyhe tapadásvesztést okoz a másik mögött haladni. A DRS szerintem tökéletes, csak nem ezen a pályán élvezzük. Egyébként Gyulám ismételten elég idegesítő dolgokat mondott, szerencsére Csaba eddig nem mondott hülyeségeket tavaly sem, sőt ő legalább tájékozódik a netről, nem úgy mint Gyulám. Gyulánál mondjuk néha az is megkérdőjelezhető, hogy ő milyen autóversenyző volt, néha teljesen triviális dolgok esnek le neki ... Malajziában nem tudom mi lesz, de Kínában nagyon ideálisak a körülmények a DRS-hez, főleg ha a hátsó döntött kanyar után lévő egyenesben engedélyezik, ott látványos lesz.
-
proof88
addikt
Most az a pletyka kering, hogy a red bullnak egészen másfajta KERS-e van mint a többieknek. Valami olyasmi, aminek sokkal kisebb súlya van, de egyszer használatos, vagy legalábbis nehezen tölthető. Ugyebár nem minden autóban van KERS, de a közvetlen a Red Bullok közelében rajtoló autókban (Ferrari, McLaren) van. Ez egyértelmű veszélyt jelent a Red Bullokra, feltéve ha nekik nem lenne KERS. De van, mert hát megcsinálták, de tudva azt, hogy a KERS milyen hátrányokkal jár (plusz súly, illetve súlyeloszlás), ők másfajta KERS-et csináltak, ami ugyan nem használható folyamatosan, de rajtnál még használható, amikor a legnagyobb veszélyben vannak. Tehát a koncepció az, hogy van egy olyan KERS-rendszerük, ami rajtnál még használható, így védve vannak a szintén KERS-es autóktól, de utána már nem használható vagy csak nagyon ritkán a lassú töltődés miatt - cserébe kisebb a súlya és kevésbé rontja el a súlyeloszlását az autónak. Érdekesnek tartom ezt az ötletet, jól hangzik, végül is rajt után már elvileg el tudnak húzni a RedBullosok. Persze hiba csúszhat a számításba. Pl ha az 1. kör végén 1 mp-en belül marad Vettel mögött pl Hamilton: akkor Hamilton a célegyenesben laposabb hátsó szárnnyal támadhatja Vettelt, na meg KERS-sel. Úgy vélem ezek infók alapján, hogy a red bullnak nagyon az 1. körre kell koncentrálnia, mert ha ez tényleg igaz, akkor a verseny későbbi fázisában támadhatóbbak lennének a KERSes kocsikkal szemben. Persze az is igaz, ha Hamilton megelőzi Vettelt, akkor a köv körben Vettel támadhatja Hamiltont a DRS-sel.
szerk.. ja és időmérőn nem használták a KERS-et a red bullok. Valszeg azért, mert ugye utána már nem lehet nyúlni a kocsihoz, azaz a feltölthető cuccukat sem cserélhetik ki, azt a rajtra tartogatták, tehát időmérőn már feltöltött állapotban volt a kocsiban, de csak rajtnál használják valszeg. Meg ha esetleg 10 kör alatt töltődik vissza, akkor 10 körönként, stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest