Hirdetés
- bambano: Bambanő háza tája
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- [K2]: Synology NAS és a felhő
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jack Hunter: Aqua webáruház, soha többet.
- GoodSpeed: A megfelelő matrac kiválasztása egy hosszú folyamat végén!
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
sghc_toma
senior tag
válasz
HThomas
#3647
üzenetére
Hello!
Először is létrehozod a buffert:
ID3D10Buffer * g_pCBuffer;
// Fill a buffer description structure
D3D10_BUFFER_DESC cbDesc;
cbDesc.BindFlags = D3D10_BIND_CONSTANT_BUFFER;
cbDesc.ByteWidth = sizeof(D3DXVECTOR4) * 100;
cbDesc.CPUAccessFlags = D3D10_CPU_ACCESS_WRITE;
cbDesc.MiscFlags = 0;
cbDesc.Usage = D3D10_USAGE_DYNAMIC;
// Create the buffer
g_pd3dDevice->CreateBuffer(&cbDesc, NULL, &g_pCBuffer);
// Tell the device that we want to use the buffer
g_pd3dDevice->PSSetConstantBuffers(0, 1, &g_pCBuffer);Aztán az .fx fájlban (vagy ha nem használod az effekt frameworkot akkor értelemszerűen a pixel shader-ed forrásában) létrehozol egy konstans buffer változót:
cbuffer MyConstantBuffer
{
float4 Coordinates[100];
};A buffer adatait a shader-ből simán a Coordinates változót használva éred el.
A CPU-ról a bufferbe így tudsz másolni:
D3DXVECTOR4 * data;
// Map buffer to system memory
g_pCBuffer->Map(D3D10_MAP_WRITE_DISCARD, NULL, (void **)&data);
// Fill the buffer
for (int i = 0; i < 100; ++i)
{
data[i].x = 1.0f;
data[i].y = 0.0f;
data[i].z = 1.0f;
data[i].w = 0.0f
}
// Unmap buffer
g_pCBuffer->Unmap();Természetesen a for ciklus helyett úgy töltöd fel a tömböt, ahogy csak akarod (memcpy, például).
Remélem tudtam segíteni. Ja, még valami, amire figyelned kell: egy konstans buffer-ben max 4096db 4*32 bites vektor lehet, és a pixel shader-hez max 14 db cbuffer-t köthetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Universal Dock UD22 (DisplayLink)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3847
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 4060 Ti 8GB Zalman Z1 PLUS Cooler Master 700W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5600XT 6GB Zalman S2 Corsair 650W
- Apple iPhone 12 Mini / 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 89%
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


