Hirdetés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- hege8888: Retro Kocka Kuckó harmadjára Hódmezővásárhelyen
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 10 – Alapanyagok/készételek többféle felhasználása
- Jhonny06: Új gépsárkány
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
martonx
#16834
üzenetére
Egy végtelenül bonyolult banki ökoszisztémában sajnos ez nem ilyen egyszerű. Mert könnyen rá lehet mondani, hogy 90% mehet kessből, de egyrészt azonosítani kell ezen adatok körét, másrészt azzal is számolni, hogy ez a 90% 10 rendszerből jön össze, amiket fel kell térképezni, töltést kitalálni, embert keríteni hozzá. A végén pedig kijön, hogy mindez 3 évbe, és 1500 embernapba kerül (nyilván nem konkrétan ennyi, de elő szoktak jönni ilyen szituk). Szóval ez azért nem olyan, mint egy zöldmezős webapp, amivel a fejlesztők 90%-a szembesül életében.
Ugye ennek a szolgáltatásnak multifunkciósnak kell lennie, és illeszkednie a bank SL-ébe, hiszen más appok is akarják használni. Szóval nem lehet csak a mi appunkra kihegyezni, hiszen lehet, hogy másnak más adat "változatlan".
Most abba az irányba indulunk el alkalmazás oldalról, hogy szét fogjuk bontani a hívásokat (alapból paraméterezhető, de nekünk teljes adattartalom kell egyébként), kvázi megpróbáljuk többszálasítani a lekérdezést. Cachelés lesz alkalmazás backend oldalon, mert magát a szolgáltatást is többször hívjuk egy cikluson belül, az első hívás tartalmát bekesseljük, és csak akkor kérdezzük le újra, amikor tudjuk, hogy változhatott az adat.
Mint látszik, ez csupán tüneti kezelés, a forrás service ettől nem lesz gyorsabb, csak az ügyfél kevésbé szembesül a hátrányaival.
#16836martonx
Persze, ez annyira tipikus üzlet, mindenből friss adat kell, és ráadásul lassú se lehet
Nézd, az üzlet az ügyfél valid igényeire próbál referálni. Szerintem az teljesen jogos elvárás, hogy egy webes alkalmazásra ne kelljen perceket várni, és az ügyfél a valós szolgáltatásképét lássa.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Cyberpunk 2077
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Tavaszi szél S26-ot áraszt, a nyári hőség meg exynosos Flipet
- Warhammer 40.000
- Path of Exile 2
- iPhone topik
- Spórolós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Asus RGB gamer pc Z790 i5/i7/i9 13600k 32GB DDR5 6400MHz nvidia RTX 5050 + garancia
- BESZÁMÍTÁS! Samsung S27D850T 27 75Hz PLS QHD 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus VG27AQL3A 27 180Hz IPS QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Lexar Ares RGB 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL28 - Élettartam garancia
- HP E2620 J9626A-48port - Managed switch
- HP ProDesk 600 G5 i5-9500 8GB 256GB 1 év garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



