Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  Programozás topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:18:28

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11201) opr válasza axioma (#11198) üzenetére


opr
veterán

"meg siman kiderulhet, hogy nem is az a feladat."
Ebben teljesen egytertunk, sot, sajnos tapasztalataim szerint ez az esetek also hangon 60-70%-ban igy van. Ezert is irtam, hogy aldaskent elem meg, hogy el lettem szeparalva a megrendelotol. :DDD :R

zsolti_20: Hat igen, igy mar mas a leanyzo fekvese. :)

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#11202) Citroware


Citroware
addikt

Sziasztok! Érdeklődöm a programozás iránt. Otthonról hogyan lehet a leghatékonyabban megtanulni? Egyetemet egyszer már kijártam gépészmérnökként, nincs kedvem végigülni még egy képzést, főleg úgy, hogy a tantárgyak kb fele ugyanaz (pl matek), de mivel amit abból tanítottak, kis túlzással azt is ugyanúgy meg lehetett volna tanulni az internet segítségével, így bizonyára programozásból is ez a helyzet, csak jó forrásokat kell találni.

Programozáson belül milyen irányba érdemes mennem? Talán kipróbálnám magam gépészmérnök helyett szoftverfejlesztőként egyszer, ha jó a munka, vagy akár a kettőt össze is köthetném, tehát gépészmérnöki tervező szoftvereket programoznék...

[ Szerkesztve ]

(#11203) bandi0000 válasza Citroware (#11202) üzenetére


bandi0000
nagyúr

Programozásnak is van több iránya pl hw programozás sw programozás,webfejlesztés

kezdésnek, sztem simán jók a magyar források, holott itt isten káromlásnak tartják :D 24 órás könyvből tanult meg haverom, legalább is az alapokat pl

Xbox One: bandymnc

(#11204) Citroware válasza bandi0000 (#11203) üzenetére


Citroware
addikt