Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  Programozás topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:18:28

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16001) opr válasza coco2 (#15999) üzenetére


opr
veterán

Oszinte leszek: Azt se ertem, mirol beszelsz. Soha nem lattam meg olyan coding standard dokumentumot, ami konkret nyelvi elemeket tiltott volna. De miert is lenne ilyen, szvsz baromsag az egesz.
Nem attol lesz olvashato/szep egy kod, hogy milyen nyelvi elemeket hasznalsz es hogyan.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#16002) emvy válasza opr (#16001) üzenetére


emvy
nagyúr

Nalunk nehany aprosag 'tiltott' (illetve: ha nem nyomod el explicite pl. metodusszinten a lintert, akkor szol), peldaul Java-ban a regi stilusu Date osztalyokat nem szabad hasznalni, vagy lokalis valtozot nem szabad 'final'-nek deklaralni, vagy a 'maybe monad'-jellegu konstrukcioknal muszaj expliciten lekezelni mindket agat. De ezek nem annyira fasiszta dolgok szerintem.

while (!sleep) sheep++;

(#16003) fatal` válasza emvy (#16002) üzenetére


fatal`
titán

Miért baj, ha a lokális változó final, ha nem változik az értéke (kvázi local konstans, hogy pl. ne legyen 500 kilométer feltétel egy ifben)? Nem javazok, csak hobbiprojektem volt benne marharég (de akkor használtam) ezért komolyan kérdezem (C#-ban nincs ebben az értelemben final).

Nekem egyébként az a tapasztalatom, hogy ha nincs komoly code review, akkor tökmindegy mennyire szép egy projekt, minél többen nyúlnak hozzá, idővel annál ocsmányabb lesz, általában domain félreértésből, vagy projektismeret hiányából fakadóan (pl. 2x leimplementálva ugyanaz, mert "nem tudtam, hogy már van ilyen").

[ Szerkesztve ]

(#16004) emvy válasza fatal` (#16003) üzenetére


emvy
nagyúr