Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz Kolondrum #12709 üzenetére
Gondolom pénteken amikor betetted előtte már ürítettek, így a következő ürítés már csak hétfőn volt. Az automatába helyezésről nem küld üzenetet, csak amikor kiveszik onnan, ezért kaphattál csak hétfőn. Én ezt úgy értelmezem hogy az automata ahova vitték tele volt, ezért ilyenkor a postán vehető át a csomag.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
gyulaszu
senior tag
válasz Kolondrum #12108 üzenetére
Én is hasonló cipőben járok, de már eljutottam odáig, hogy reklamáltam is.
A következő válasz jött az üsz-tól:Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az online fizetéshez küldött értesítések automatikusan generálódnak a feladó által előzetesen - küldeményenként - megküldött elektronikus elérhetőségre.
Amennyiben a feladó a küldemény elektronikus adatainál nem adott meg sem e-mail címet, sem pedig telefonszámot, vagy azok formátuma nem megfelelő, akkor nincs lehetőségünk elektronikus értesítést küldeni a bankkártyás fizetésről. Az adatok módosítására vagy azok hiánya esetén a pótlásukra utólag nincs lehetőség.
Abban az esetben sem garantált, hogy a küldemény postára adásakor az elérhetőségeit elektronikus formában elküldték társaságunk részére, ha az a küldeményen a címadatoknál szerepel. A címiraton lévő esetlegesen feltüntetett elérhetőség gyakorlati használatára a kézbesítő postahelyeken van lehetőség, azonban az online fizetés lehetősége utólag nem biztosítható, kizárólag a kézbesítésre vonatkozó üzenetek küldésére van ekkor lehetőség.
A jelzett küldemény esetében nincsenek megadva az elérhetőségei, ezért nem jutott el Önhöz az értesítés.
Szíves megértését köszönjükErre reagáltam én a következőt:
Tisztelt Ügyfélszolgálat, kedves abc,
nekem továbbra sem világos sok minden.
" a feladó által előzetesen - küldeményenként - megküldött elektronikus elérhetőségre "
" feladó a küldemény elektronikus adatainál nem adott meg sem e-mail címet, sem pedig telefonszámot"
Milyen lehetősége van a feladónak az elektronikus adatok megadására, amennyiben csak egyszerűen bemegy egy postára és felad egy ajánlott küldeményt? Szerintem ő megtett minden tőle telhetőt, hiszen ráírta a borítékra esetemben az eMail címet.
Mi alapján dől az el, hogy Önök a vámkezelési eljárást az én részemre végzik el? Ha jól látom a xxxxxx számú számlán, akkor a vevőkódom yyyyyy
Miért nincs ennél a vevőkódomnál berögzítve az elektronikus elérhetőségem, eMail, mobilszám?Erre kaptam a következő választ:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
A vámkezelt küldemények vámköltségének online fizetése abban az esetben lehetséges, ha a felvevő postától a küldeményre vonatkozóan elektronikus adatban érkezik e-mail cím vagy sms fogadására alkalmas telefonszám és azok helyes formátumban is vannak rögzítve. Az Ön által leírt küldeményéhez azonban sajnos nem érkezett e-mail cím vagy mobiltelefonszám elektronikus adatban. Ilyen esetekben a vámkezelt küldeményt utánvételes fizetéssel lehet átvenni.
Az automatikus vámkezelés során a Posta nem vizsgálja, hogy a küldemény borításán/címiratán milyen adatok szerepelnek, mert a küldemény fizikailag nincs jelen az eljárás alatt. A címiraton lévő esetlegesen feltüntetett elérhetőség gyakorlati használatára a kézbesítő postahelyeken van lehetőség, azonban az online fizetés lehetősége utólag nem biztosítható, kizárólag a kézbesítésre vonatkozó üzenetek küldésére van ekkor lehetőség.
Mivel az előbbiekben leírtak a feladó mulasztásából, így javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a feladóval.
A későbbi rendeléseire vonatkozóan azt tudjuk javasolni, hogy az eladónak mindenképpen jelezze, hogy a postára adáskor elektronikus adatban és megfelelő helyen/formátumban feltüntetve továbbítsa az Ön e-mail-címét és/vagy mobiltelefonszámát is.
Megértését köszönjük.Na szóval itt tartunk most.
Holnap megyek a postára más ügyben és beíratom az yyyyy vevőkódom alá az összes elektronikus elérhetőségemet, ha egyáltalán lehetővé teszi ezt a rendszer. Kíváncsi vagyok, hogy akkor mi lesz a kifogás...gyulaszu
-
ACE-
addikt
válasz Kolondrum #12108 üzenetére
Semmit, az automatikus vámkezelésnek az a lényege, hogy automatikus. Ha a feladó nem viszi fel az adatokat, vagy hibásan, akkor nem megy át rajta, és manuálisan csinálják, nem a Mariska néni nézegeti meg minden csomagon a telószámot vagy e-mailt. Ennyi.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
mirci18
addikt
válasz Kolondrum #3753 üzenetére
Fellebbez nyugodtan ha más nem a postaköltség s egyéb benne található dolgok miatt ami eltűnt belőle.
Sajnos nekem ha a postával vitás ügyem volt mindíg fellebeznem kelett mert nem akaróztak fizetni.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
XaraX
addikt
válasz Kolondrum #3706 üzenetére
Nekem mindegy.
Nem kérdeztem, sőt nem is érdekel, hogy Nálatok mi miért van.
"Aki itt postás az nagyon nagyon jól tudja,"
A csomagot legritkább esetben viszi a kézbesítő, ezáltal a csomagos koránt sem biztos, hogy tudja, mi nálatok a szokás.
Most már így azt is értem, hogy mostanában miért van egyre kevesebb helyen csengő.
Gondolom, az elv ugyanaz, a szomszédnak sincs, nekünk sem kell.[ Szerkesztve ]
-
XaraX
addikt
válasz Kolondrum #3702 üzenetére
" Mert 90m-re van a ház a ládától"
A csengőt azért találták ki, hog az érkező tudjon jelezni, ha megérkezik a csengőhöz tartozó ingatlanhoz.
Mostanában sajnos egyre többen úgy gondolják, hogy ez tök fölösleges.
Megépítik a kacsalábon forgó kis házikójukat, csak a fránya kapu csengő valahogy elfelejtődik, vagy már nem marad rá pénz.
Aztán jön a csomag, rá van írva, " Hívni a címzettet, mert nincs csengő".
És ha hiszed, ha nem, általában ezeknél a csomagoknál annyit sem kapsz, hogy köszönöm.
Feltételezem, mindenki szívesen hívná saját költségen az ilyen ügyfelet.
Egy kis adalék:
Ügyfél beront a postára, hogy küldeménye érkezett, és sz*****t kézbesítő be sem csengetett, bedobta az értesítőt, és elment.
És Ő követeli, hogy megfelelő módon kapja meg a büntetését, meg irgum-burgum.
A szóban forgó kézbesítő éppen bent volt a hivatalban, így egyszerű volt elővenni, hogy tisztázódjon, mi is történt.
Kézbesítő:
Uram, hiszen Önnek nincs is csengője, hogy tudtam volna csöngetni?
Ügyfél:
Ott a pont, valóban nincs.
A Te esetedben, mint írod, a ház az utcától 90 méterre van.
Nem köteles, sőt hivatalosan nem is ajánlott ingatlanon belül kerülni, ezzel is elejét véve az esetleges támadásoknak,gyanúsításoknak, + elkerülhető az éber házőrzővel való találkozás is. -
mirci18
addikt
válasz Kolondrum #3698 üzenetére
Lehet privátban is de ha nem akarod nem kell.
Csak azért érdekelt volna mert a tanyavilágon kívül tudtommal Magyarországon mindenhova ki tudják vinni a csomagokat és a leveleket.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz Kolondrum #3696 üzenetére
Én elhiszem nekem is vannak rossz tapasztalataim csak neked akartam jót ezért szóltam hogy itt ne fújj a postásokra mert a végén megszólnak?
Egyébként hol laksz ahol ilyen rossz a posta?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
-
Fancy-boy
addikt
A postás csak a postaládáig köteles menni.
Ha felbaktat az plusz meló, tehát jogosan kérne érte borravalót.
Miért nincsen a postaláda mellett csengő? Miért csak fent van?[ Szerkesztve ]
-
Timocicu
senior tag
Pénzt én h kapok?
Visszaviszik Neked, ha utánvéttel adod fel és kikerülöd az utalgatást. Viszont benne van a pakliban, hogy ha a címzett nem veszi át a postai díjat bebukod. Van rossz tapasztalatom ezzel kapcsolatban.
„Kell, hogy valahol hiányozzak, hogy álmatlan éjt okozzak, hogy valaki, ha nincs is messze, felriadjon minden neszre, hogy én legyek az élete értelme.”
-
Timocicu
senior tag
Szia!
Szépen tedd bele a megfelelő méretű dobozokba a küldeni kívánt dolgokat. Biztonságosan csomagold be, nehogy megsérüljön. / Ha olyan, akár buborékos borítékban is feladhatod / . Zárd le a dobozt / vastag cellux /. Írj rá feladót és címzettet. Vidd el a postára. Ha 2kg- alatti a küldemény akkor elmegy ajánlott levélként és a doboz nem túl nagy,mert azzal is vannak kitételek / Nem jut eszembe, pedig a napokban mondták,hogy mekkora a max, azt tudom,hogy a doboz hossza, szélessége és magassága összege van meghatározva A címzettnek kiviszik a címére, alá kell írnia az átvételt. A postán kérj ajánlott szelvényt, töltsd ki / feladó- címzett/ és kifizeted a díját a postásnéninek. Ha 2kg feletti, akkor csomagnak tudod feladni.
Ha bármit nem érthetően írtam le, írj nyugodtan. Ha tudok segítek.
ui:Ha utánvéttel akarod feladni, akkor külön nyomtatványt kell kitölteni, ebben az esetben magasabb a postai díj, viszont a postásnak fizeti ki a címzett a termék árát átvételkor.
„Kell, hogy valahol hiányozzak, hogy álmatlan éjt okozzak, hogy valaki, ha nincs is messze, felriadjon minden neszre, hogy én legyek az élete értelme.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Egérpad topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xbox Series X|S
- Poco X6 Pro - ötös alá
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest