Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-01-18 15:21:58

LOGOUT.hu

Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12801) Mr.Pentele válasza Fundiego (#12800) üzenetére


Mr.Pentele
tag

Ezt értem, viszont A küldemény a célországba elküldve állapot mikor volt? A 10.18 és 10.19-es státuszok már a célországban történt események. Én arra lennék kíváncsi, hogy mikor hagyta el Magyarországot, ami pedig az elküldve állapotban történik meg.

(#12802) edk-


edk-
őstag

Üdv,

Mi most a legkedvezőbb mód utánvétes házhoz küldésre? A feladás helye Bp., lehet automata is.

"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado

(#12803) Remekelek28


Remekelek28
őstag

Üdv Külföldre,unios országba melyik a legolcsóbb boritéknyi ,akár automatás feladási lehetőség?

(#12804) gyulaszu válasza Remekelek28 (#12803) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Szerintem a postakész boríték [link]

gyulaszu

(#12805) Kristof_94


Kristof_94
nagyúr

Sziasztok!

Microsoft szervízből az UPS hozta vissza a csomagomat, de tegnap azt jelezték, hogy elkerültük egymást. Természetesen se hívás, se csengetés pedig otthon voltam. Arra gondoltam, hogy adok meg alternatív címet vagy módosítom az eredetit, de kellene hozzá valami info notice szám, ami ugye azon a cetlin lenne amit hagynak maguk után, de ez sem történt meg. Másnak is ez a tapasztalat? Mire számítsak? Megkapom valaha a csomagot? :D
Ügyfélszolgálat természetesen fel lett hívva, de csak tereltek.

(#12806) azbest


azbest
félisten

Fura ez a posta.
Csütörtökön értesítenek, hogy átvettek küldeményt.
Pénteken valamiért nem szállíították át vidékre.
Erre szombaton délelőtt jött értesítés, hogy jön és délután arról, hogy megpróbálták kézbesíteni (az irodánkban). De hát nem is munkanap a mostani szombat.

[ Szerkesztve ]

(#12807) Remov válasza Kristof_94 (#12805) üzenetére


Remov
aktív tag

Szia, infonotice csak az online módosításhoz szükséges, telefonon az eredetileg megadott címmel tudod azonosítani magad és az első sikertelen kézbesítés után (Ami ugye már megtörtént) tudod módosítani a kézbesítési címet. Én hétfőn felhívnám, hogy megerősítsem biztosan a jó cím van-e megadva, azt is érdemes megkérdezned, hogy szerepel-e a csomag adatai közt a telefonszámod. Ha minden oké akkor a helyedben azt a napot még megvárnám, amennyiben megint sikertelen kedd reggel hívd fel őket, hogy emiatt szeretnéd megkapni a futár telefonszámát. Pontosan nem tudom, hogy megy, de minden országban tökölős, az ügyfélszolgálatos talán felhívja a központot vagy valakit (Nekik közvetlenül nincs meg a futárok privát telefonszáma, céges tudtommal nincs) és vagy visszaszólnak neked vagy a futár hív fel, de majd biztos elmondják mi lesz.

Ha módosítod a címet a megjegyzésbe akár bele is írathatod, hogy kéred szépen hívjon fel majd kiszállítás előtt.

(#12808) Kristof_94 válasza Remov (#12807) üzenetére


Kristof_94
nagyúr

Köszönöm! Mindenképpen fel lesznek hívva, de amúgy pénteken azt mondták, hogy jó volt a cím, le is ellenőrizte. :(
Az a baj, hogy rajtuk kívül mást nem lehet választani az MS szerviz esetében.

(#12809) #57171968


#57171968
törölt tag

Sziasztok!
A vaterafutár DPD-s része működik még?
Tegnap megcímeztem egy csomagot, de semmi értesítés nem jött az óta.

(#12810) Scale


Scale
őstag

Valaki tapasztalt már olyat hogy automatában csomag behelyezese után nem kapott emailt illetve a csomagkovetesnel se írja hogy feladtam?
Ma kettő csomagot adtam fel, mindkettőt ki is fizettem az automatanal az elsőnél miután beraktam a csomagot nem is írta ki hogy sikerült-e behelyeznem, stb viszont a szekrény zárva maradt benne a csomagommal. A másodiknál megkérdezte és látom is a csomagkovetesnel.
Mivel ünnepnap van ezért gondolom semmilyen telefonszámon nem tudok érdeklődni ezután, legközelebb holnap viszont mi a jó telefonszám amit hívják ezzel kapcsolatban? Az automatán elhelyezett számot vagy központi telefonszámot ?

(#12811) Scale válasza Scale (#12810) üzenetére


Scale
őstag

Közben megoldódott, vannak ünnepnapokon is, ha nem jeleztem volna akkor valszeg nem vitték volna el, sikertelennek jelezte a rendszer.
Hátha másnak is jól jön az info, telefonszám: 0614217282

(#12812) ACE- válasza Scale (#12811) üzenetére


ACE-
addikt

Mindent írtál csak éppen azt nem hogy milyen automata...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#12813) Remov válasza ACE- (#12812) üzenetére


Remov
aktív tag

MPL automatáról beszélt.

(#12814) Scale válasza ACE- (#12812) üzenetére


Scale
őstag

Igaz nem írtam, valamiért csak postás fórumnak néztem ezt, bocsánat. De igen MPL automata.

(#12815) Rogiii


Rogiii
aktív tag

Sziasztok!
Már végső elkeseredésemben írok ide.
Van egy MPl csomagautomatába küldött csomag, amit másfél hete adott fel nekem egy fórumtárs.
Sikeresen eljutott a csomag a Tatabányai Logisztikai Depóig és innen kezdődik a baj.
A nyomkövetés szerint ott megakadt a csomag.
Az ügyfélszolgálat szerint betárolták egy rossz rekeszbe és majd a futár egyszer kiveszi és akkor egyeztet velem a továbbiakról.
Csak sajnos ez 1 hete nem történt meg. Én naponta hívogatom az ügyfélszolgálatot és ők mindig ezzel védekeznek. meg azzal hogy jelezték a hibát a futárnak. Visszejelzés persze semmi.

A kérdés az, hogy szeritnetek, hogy lehet ezt az ügyet tovább vinni, hogy megkapjam a csomagot. Mit lehet ilyenkor tenni?

A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!

(#12816) Remov válasza Rogiii (#12815) üzenetére


Remov
aktív tag

Nem hiszem, hogy fel tudnád gyorsítani. Nekem ugyanígy automatás csomagnál elcsesztek valamit tavaly novemberben, januárban kezdett újra mozogni a csomag.

(#12817) Rogiii válasza Remov (#12816) üzenetére


Rogiii
aktív tag

Szuper kilátások.
Nem szeretnék ennyit várni.

A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!

(#12818) Scale válasza Rogiii (#12815) üzenetére


Scale
őstag

Most nekem is volt egy esetem az MPL csomagautomatával és én is 3x felhívtam őket és sürgettem őket hogy várják a csomagot, stb, 1 napos küldési határidő, belső levelezésük elvileg volt a logisztikai központtal és végül sikerült a csomagot "megtalálniuk".
Szerintem hívásban nyomatékosítsd, hogy sürgesse meg, levelezésben oldják meg..
Sűrű elnézéskérések közepette mondta ezeket az ügyintéző..

(#12819) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Sameday-el van tapasztalata valakinek? vaterfutáron keresztül adtam fel csomagot, de fizetni még nem kellett. A vaterafutár oldalán sem találtam erre vonatkozólag infót. Most ez hogy megy? A címzettnek kell majd fizetni vagy mi az isten?

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#12820) orkester válasza TheProb (#12819) üzenetére


orkester
senior tag

Szia,
Vaterafutáron nincs tapasztalatom, csak a céggel volt korábban: [link] Én csomagneten, vagy fürgefutáron rendeltem, ott meg rögtön kellett fizetni, furcsa hogy Vaterán nem úgy megy, ha csak nem automatás feladást választottál, mert akkor gondolom ott fizetsz. De én nem ajánlom őket. Azt már meg se írtam ott, hogy csütörtök helyett végül hétfőn jöttek a csomagért és persze ki se vitték másnap. Gondolom Emag a legfontosabb náluk, aztán ha belefér, jöhet mindenki más.

[ Szerkesztve ]

PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!

(#12821) TheProb válasza orkester (#12820) üzenetére


TheProb
veterán

Háztól-házig szállítást kértem, nekem meglepően gyors volt a felvétel. Reggel leadtam az igényt és aznap fél 11kor már jött volna érte (Bp.) a futár (nem voltam otthon, mert ilyen gyorsaságra nem számítottam). Kérdeztem a futárt a fizetésről, de azt mondta, hogy nála még soha senkinek nem kellett fizetni a feladást, szóval ötletem nincs...

Minden esetre az kibaszás lenne, ha a címzettől akarnák behajtani a díjat, mert ez egy visszárú...

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#12822) gyulaszu válasza TheProb (#12821) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Hacsak nem az a visszárú policy, hogy ingyenes visszakülddés.

gyulaszu

(#12823) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Reggel óta nem üzemel nagyon a vaterafutár MPL ezen része.
Konkrétan nem tudok csomagpont, postapont, automata, se semmit jelölni.. ezt írja ki. [kép]

Vajon ez mikor kerül javításra? :B :F

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#12824) TheProb válasza gyulaszu (#12822) üzenetére


TheProb
veterán

Önszervezéses a visszárú, szóval nem.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#12825) Zozzant válasza MaxxDamage (#12823) üzenetére


Zozzant
addikt

Posta weblap azt írja, hogy vasárnap 18 óráig karbantartás.

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#12826) MaxxDamage válasza Zozzant (#12825) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

:R
Igen, már jó is lett este 8 körül.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#12827) Corleone33


Corleone33
aktív tag

Csomagküldeménynél (Temus csomagnal) rokon átveheti letétbe tett csomagomat helyettem is vagy mindenképpen kell valami írásbeli hozzájárulás részemről?

Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!

(#12828) leslien


leslien
nagyúr

üdv,

Németországba szeretnék küldeni kis dobozt (telefon) melyik ajánlott? pl UPS, GLS ..
választ előre is köszönöm.. :R

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#12829) BITBOYS


BITBOYS
addikt

Már el is felejtettem az ügyet amire a mai nap reagáltak.
Mindenesetre megtisztelő, hogy legalább foglalkoztak vele, de azért ekkora felhajtást nem vártam, egy sima elnézést válaszlevél is megfelelő lett volna :)

Tisztelt blablablaa!
Elnézését kérjük, amiért a blablablaa azonosítószámú 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagot késedelmesen kézbesítettük.
A 2023. október 20-án tett panasza megalapozott, ezért 200 Ft (2 X 100 Ft) kártérítési átalány kiutalásáról 8 napon belül intézkedünk. Az összeg megérkezéséig szíves türelmét kérjük.
A kártérítési átalány összege az 1 munkanapos időgarancia többletszolgáltatásért fizetett külön díj kétszerese.
Arra törekszünk, hogy a jövőben minél magasabb minőségben nyújtsuk szolgáltatásainkat ügyfeleink részére. Célunk, hogy a kézbesítést az Ön által is jogosan elvárt színvonalon és határidőre teljesítsük.
Reméljük, hogy a történtek ellenére a Magyar Posta iránti bizalma megmarad és a jövőben megelégedéssel veszi igénybe szolgáltatásainkat.
Tisztelettel:
blablablaa

ügyfélszolgálati ügyintéző

Konklúzió: 3x szívtam meg sorban a posta(MPL) miatt, mindegyikben volt némi prémium szolgáltatás a biztonságos, gyors szállítással kapcsolatosan.
Korábban semmi gondom nem volt velük, alap szolgáltatással is gyorsan, biztonságosan megérkeztek a csomagok házhoz vagy automatába.

Mára csak a Foxpost lett a menő, mert jelenleg ők pontosak, kiszámíthatók, biztonságos és valós időben jelzik merre tart éppen a csomagom.
Mindez Szerintem

[ Szerkesztve ]

Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.

(#12830) leslien válasza leslien (#12828) üzenetére


leslien
nagyúr

vagy még a
MPL Europe Standard
is szóba jött beleolvasva a topikba...
:F
vki tudna segíteni? :R

[ Szerkesztve ]

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#12831) ablack válasza leslien (#12830) üzenetére


ablack
senior tag

Az is jó lehet, előnye hogy van rajta 150 ezer Ft-ig értékbiztosítás. Viszint elég lassú. Nekem Belgiumba néhány hónapja 10 napig tartott a szállítás.

Vagy ezt nézd meg: https://www.ecoparcel.eu/en/
GLS futárral szállít.

Vagy esetleg a Fürgefutár oldalt nézd meg.

[ Szerkesztve ]

(#12832) leslien válasza ablack (#12831) üzenetére


leslien
nagyúr

az a baj ,h GLS csak 50.e ig biztosítást vállal..

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#12833) ablack válasza leslien (#12832) üzenetére


ablack
senior tag

Fürgefutárnál úgy emlékszek lehet külön értékbiztosítást választani bizonyos futároknál, de előtte ki kell a teljes címet tölteni.

Itt van róla leírás: link

[ Szerkesztve ]

(#12834) leslien válasza ablack (#12833) üzenetére


leslien
nagyúr

már megvolt a fürgefutár... csak beleolvastam a fórumban és láttam ,h többen mondják a MPL t.. nekem nem baj,h picit csúszik csak odaérjen épségben...

[ Szerkesztve ]

Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....

(#12835) angyalpc2


angyalpc2
aktív tag

Újfajta csalás?

Jófogáson árulok 1 cuccot,
Jelentkezett egy vevő.. viberen keresztül (már ez is furcsa és magyar 30-as szám). Majd Háztól házig opciót kért. Mikor kértem a címét, az alábbi szöveget küldte.

A címem és egyéb adataim a GLS személyes fiókomban vannak. A GLS weboldalán fizetem a szállítást és a teljes árat. A szállítási kérelmet e-mailben kapja meg, ezért szükségem van az Ön e-mail címére az ilyen megrendelés regisztrálásához. Ön megerősíti a küldeményt, és a pénzt jóváírják a bankszámláján, majd a futárszolgálat munkaidőben felveszi Önnel a kapcsolatot.
Telefon hívást fel nem veszi. Majd arra biztat, hogy csak azon a felületen keresztül egyeztessünk. Na persze...
Létezik a jófogásnak háztól házig, de azt a jófogás felületen kell kérnie a vevőnek az eladótól... és a cég a háttérben csinálja az utalási küldési folyamatot.
GLS oldalán nincs erre lehetőség se, a címzett adatait kell megadni először.

[ Szerkesztve ]

(#12836) ferenck válasza angyalpc2 (#12835) üzenetére


ferenck
senior tag

Nem új, elég régóta próbálkoznak hasonlóval. Tiltani kell azonnal. Mostanában főleg marketplace-en jönnek hasonlóval. Minden újonnan felrakott hirdetésemre még aznap 3-4 ilyen és hasonló próbálkozás van. Ébernek kell lenni, de egy idő után már az első mondatából vagy kérdéséből tudom, hogy csaló.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#12837) MaxxDamage válasza ferenck (#12836) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ppntosan.
Engem is mindig megtalálnak...de nem járnak szerencsével. :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#12838) Sumptuous


Sumptuous
senior tag

Üdv, làtom sokan szívunk itt az MPL automatára címzett csomagokkal.. Nekem ez akadt el, szerintetek érdemes lenne bemennem rákérdezni? Ilyenkor hol lehet egyáltalán érdeklődni?

Itt vettem hardveraprón a cuccot, nem tudom milyen csomagolást kapott, illetve mekkora a doboz. Nyílván az eladóval tudok futni egy kört, de egyelőre a postát szeretném csak kérdőre vonni.

(#12839) orkester válasza Sumptuous (#12838) üzenetére


orkester
senior tag

Ez még nagyon friss. MPL automatáról van szó sajnos, szerintem nincs az elakadva még. Múltkor újra azzal kellett küldenem csomagot, hiába nem akartam, csütörtök kora délelőtt tettem be, hétfőn vették ki belőle, szerdán vitték ki a címre úgy, hogy házhoz kértem a szállítást. Úgyhogy kb. 1 hét lett belőle. :(((

PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!

(#12840) lypen99


lypen99
aktív tag

Sziasztok.

A posta automatát esetleg tudjátok milyen időközönként ürítik?

Várok egy csomagot (postán maradó az igaz), de tegnap óta az automata leadás után még nem történt változás. (nem azonnal várom el)

Köszi előre is a segítséget.

(#12841) Onderon


Onderon
senior tag

Hahahaha, 18:53 van, szerintetek ideér még vele? :C :C :W :W okád**k, szánalom, sz*r Magyar Posta.

És hiába panaszkodsz email-ben, telefonon, e-Papíron, NMHH-nál, a kutyát nem érdekli. Ez van paraszt, pofádat evésre!

[ Szerkesztve ]

(#12842) lypen99 válasza Onderon (#12841) üzenetére


lypen99
aktív tag

Látom nálad se kapkodnak.

(#12843) Onderon válasza lypen99 (#12842) üzenetére


Onderon
senior tag

Áh. Minek. Állandóan ez van. Kíváncsi vagyok most milyen hazugság lesz benyomva. Legutóbb ezt sikerült:

Sikertelen kézbesítés
zárt lépcsőház
:C

Nyilván zárt, hiszen társasház :W Viszont 2 db, azaz kettő darab kaputelefonunk is van. Nem sikerült őket megtalálnia.

Második kézbesítést pedig felejtsd el. A második egyből a postán átvehető volt. Értesítő sehol. Csak a követési szám játszik. És a Postánk a másik fele. A múltkor szabályosan hisztizett a 70+-os néni, amikor meg merészeltem kérdezni, hogy pontosan mennyibe kerülne a levelem az USA-ba. Neki be kell ahhoz lépnie a rendszerben és háp háp háp háp. Mondtam oké. És vártam. Belépett. Csodák csodájára nem halt bele. Rajtam kívül senki nem volt a postán, eskü. Elképesztő az egész. Gyűlölöm. Szabályos örömtáncot járok, ha egy csomagomat nem ők, hanem az EasyOne/ViddL hozza.

(#12844) lypen99 válasza Onderon (#12843) üzenetére


lypen99
aktív tag

Én csak egy csomit várok.
Tegnap adták fel, valszeg jövőhéten érkezik pedig már a mai nap feldolgozhatták volna.

(#12845) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! Leadtam egy UPS visszaküldendő csomagot a NIKE-nak, a MBE Dunyov Centerben. Egy hölgy vette át, kérdeztem átvételi elismervényt nem kapok? Azt mondta nem, a tracking számon tudom követni a csomagot. 10.30-án kézbesítették. NIKE-ot felhívtam, hogy miért nem kaptam visszatérítést. Azt mondták üres volt a doboz. Kérték az átvételi elismervényt, amit csomagleadáskor adtak. Mondtam azt nem kaptam. Kértem, hogy írják le, hogy ezt be kell mutatnom. Elküldték. Továbbküldtem a UPS-nek, MBE-nek. Kértem küldjék meg az átvételi elismervényt és nézzenek utána mi történt.
Hallottatok már ilyen problémáról? Egyáltalán szabályos átvenni egy csomagot elismervény nélkül? Mondjuk nem is értem azt miért kéri a NIKE, hiszen látják a tracking alapján az útvonalat. Az is fura, hogy tud eltűnni a csomag tartalma útközben.

[ Szerkesztve ]

(#12846) MaxxDamage válasza pinnacle (#12845) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Úgy nem adunk le vagy nem hagyunk sehol semmit, hogy arról elismervényt ne kapnánk!
Kivétel nélkül mindenre igaz ez, főleg ha gyártó felé küldik vissza... :U

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#12847) pinnacle válasza MaxxDamage (#12846) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Minden csomagfelvételi ponton adnak elismervényt? Azért nem reklamáltam, mert a DPD-nél, a Toner Köpontban sem kaptam, igaz ott volt annyi eszem, hogy lefotóztam a csomagot az átvevővel együtt. Mondjuk esetemben nem az a probléma, hogy leadtam-e egyáltalán a csomagot, ha a trackingnek sem lenne semmi nyoma, az lenne az igazi gond. Mondjuk gondolom ezt csak egyszer lehet megcsinálni.

[ Szerkesztve ]

(#12848) MaxxDamage válasza pinnacle (#12847) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Pécset/aláírás a minimum azon a lapon amin a nyomkövető szám is rajta van. :K
Ha nincs elismervényed, akkor honnan van Tracking Number számod? :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#12849) xcvbxcvb válasza MaxxDamage (#12846) üzenetére


xcvbxcvb
aktív tag

Pedig sok helyen nem adnak semmit... A tények makacs dolgok.
Jön futár és elviszi, vagy berakod az automatába , nem kapsz semmilyen elismervényt.

[ Szerkesztve ]

ELADÓ Work Sharp® Precision Adjust Knife Sharpener™ kézi késélező https://hardverapro.hu/apro/work_sharp_precision_adjust_knife_sharpener_kezi_k/hsz_1-50.html

(#12850) MaxxDamage válasza xcvbxcvb (#12849) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én úgy biztos nem csinálnám... 21. Század van, nem?
Tudod...."a szó elszáll, az írás megmarad" ami erre is igaz...
Vannak elveim, mindenben. :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.