Hirdetés
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAMválság és annak lehetséges hatásai
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
r3pl4y
aktív tag
A problémát az alap beállított memory limit okozza... felállítottam 32 megára az alap 8-at most már megnyitja a nagyobb méretű mailokat is... de az lenne a kérdésem, hogy menniyre ajánlott ezt max beállítani, gondolom nem kéne a csillagos égig felengedni ezt a limitet...

-
r3pl4y
aktív tag
Hello!
Eléggé kezdő vagyok még a php terén, de használok egy mail szervert és hozzá egy webmail felületet (xmail, és a T-Dah féle webmail).Na most nekem olyan gondom lenne, hogy amikor csatolmányként 1 mega vagy a fölötti levelet kapok akkor nem nyitja meg, egyszerűen üres kimenetet ad, semmi nem jelenik meg, de ha ilyen 1-200 kb-s adat jön akkor azt szépen meg is jeleniti hiba nélkül... gondolom, hogy ez valami php beállítás miatt lehet... Valaki nem tudná nekem megmondani, hogy mit kellene beállítanom, hogy ne legyen ilyen... vagy teljesen máshol kellene a probléma után néznem?
Üdv!P
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Közvetve bedarálja az AI a Switch 2 tárhelyét
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen házat vegyek?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Gyúrósok ide!
- Akciókamerák
- Apple TV+
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 8700 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone XR / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 95% Akku
- Több db Nvidia Quadro M4000 8GB GDDR5 videokártya számlával