Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- GoodSpeed: Egy bihari a Hajdúságban
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Frenky89 #3001 üzenetére
Sziasztok!
Előre bocsájtom teljesen kezdő vagyok a php-hez, a html egy kicsit megy.
Szeretnék készíteni egy weboldalt, de úgy, hogy bizonyos tartalmakat csak regisztrált felhasználók érhessenek el.
Utánanéztem pár letölthető login rendszernek, de számomra túl bonyolultak.Egyet beüzemeltem ami lényegében működik.
Ha helyes felhasználónév/jelszó párost adok meg, akkor kiírja hogy beléptem, tehát ez működik.
Van egy " védet tartalom " link amire ha rákattintok azt írja csak regisztráltnak!
Ha belépek és úgy kattintok kiírja belépve.Kérdésem az lenne, hogyan tudnék úgy megadni védett oldalt, hogy belépés nélkül elérjék?
Mert ahol kiírja, hogy csak regisztráltnak, abban a php-ban print értékkel írja, de ha beleírok a php-fájlba, megjelenik belépés nélkül is.Hálás lennék, ha valaki tudna segíteni.
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Acer KG241QSbiip 24 165Hz TN FHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 32GR93U-B 32 144Hz IPS UHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Xiaomi Mi 2K 27 165Hz IPS QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Eladó gamer / workstation PC i7-9700K, RTX 3070 Ti, 32 GB RAM, SSD!
- BESZÁMÍTÁS! Xiaomi 15 Ultra 5G 16GB / 512GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPad air 4 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- AMD AM4-es HP OMEN 25L GT12 alaplapok - B550 chipset
- iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3660