Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- moongoose: Mennyire tűnik kamunak ez a weboldal? http://kymera.hu/
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- tordaitibi: Chatcontrol
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Frenky89 #3001 üzenetére
Sziasztok!
Előre bocsájtom teljesen kezdő vagyok a php-hez, a html egy kicsit megy.
Szeretnék készíteni egy weboldalt, de úgy, hogy bizonyos tartalmakat csak regisztrált felhasználók érhessenek el.
Utánanéztem pár letölthető login rendszernek, de számomra túl bonyolultak.Egyet beüzemeltem ami lényegében működik.
Ha helyes felhasználónév/jelszó párost adok meg, akkor kiírja hogy beléptem, tehát ez működik.
Van egy " védet tartalom " link amire ha rákattintok azt írja csak regisztráltnak!
Ha belépek és úgy kattintok kiírja belépve.Kérdésem az lenne, hogyan tudnék úgy megadni védett oldalt, hogy belépés nélkül elérjék?
Mert ahol kiírja, hogy csak regisztráltnak, abban a php-ban print értékkel írja, de ha beleírok a php-fájlba, megjelenik belépés nélkül is.Hálás lennék, ha valaki tudna segíteni.
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro (használt, Független, 128 GB, 8 GB RAM, natúr titán)
- új, bontatlan Kingston FURY Impact 32 GB KIT DDR4L-3200 SoDIMM CL20-22-22 memória / kisker garancia
- Asztali PC , i5 10400F , RX 6600 XT , 16GB DDR4 , 512GB NVME
- Bomba ár! Fujitsu H760 - i7-6820HQ I 32GB I 500SSD I 15,6" FHD I Nvidia 4GB I Cam I W10 I Garancia!
- LG 32" ívelt Monitor 32MR50C-B
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max