Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lenry: Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
-
LOGOUT
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz
Alien! #27724 üzenetére
Igen. És azután a mosógép szerelőnek elromlik a hűtője és pár hét eseménytelenség után ugyanúgy lehülyézi a hűtőgép szerelőket. Persze ez csak egy fikció.
Egyébként a versenyhelyzetben lévő birkaságokat se kell az ügyfélre rálőcsölni. Ha meg úgy járunk, ahogy a példádban van, akkor azonnal kellene a kuncsaftot értesíteni és nem megvárni amíg ő telefonál. Mert akkor már olyan, mintha a szerelő sumákolna.
Na, pont ez a fajta kommunikáció hiányzik a legtöbb esetben és nagyrészt ez szándékos, mert az általánosan elterjed vélekedés, hogy az ügyfél alapból hülye. De ha feltesszük, hogy ez igaz lenne, akkor is a hülye ügyfelekből élnek és az lenne az érdekük, hogy minél több hülye ügyfél keresse fel őket. Az ügyfeleket meg úgy lehet megtartani, ha rendesek vele.Más. Jártak nálam az utóbbi időben szakik, akik úgy pocskondiázták az előző szakik munkáját, mintha azért fizetném őket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Bomba ár! Dell Latitude E6220 - i7-2GEN I 8GB I 128SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Garmin Forerunner 405 GPS óra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest