Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    válasz Alien! #27724 üzenetére

    Igen. És azután a mosógép szerelőnek elromlik a hűtője és pár hét eseménytelenség után ugyanúgy lehülyézi a hűtőgép szerelőket. Persze ez csak egy fikció.
    Egyébként a versenyhelyzetben lévő birkaságokat se kell az ügyfélre rálőcsölni. Ha meg úgy járunk, ahogy a példádban van, akkor azonnal kellene a kuncsaftot értesíteni és nem megvárni amíg ő telefonál. Mert akkor már olyan, mintha a szerelő sumákolna.
    Na, pont ez a fajta kommunikáció hiányzik a legtöbb esetben és nagyrészt ez szándékos, mert az általánosan elterjed vélekedés, hogy az ügyfél alapból hülye. De ha feltesszük, hogy ez igaz lenne, akkor is a hülye ügyfelekből élnek és az lenne az érdekük, hogy minél több hülye ügyfél keresse fel őket. Az ügyfeleket meg úgy lehet megtartani, ha rendesek vele.

    Más. Jártak nálam az utóbbi időben szakik, akik úgy pocskondiázták az előző szakik munkáját, mintha azért fizetném őket. :F

Új hozzászólás Aktív témák