Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz VR6-Fan #13169 üzenetére

    Elhiszem csak kicsit olyan mint amikor az F1-ben fogja magát a versenyző és az első kanyarban nekiszáll a gumifalnak majd elmondja, hogy:
    -alul kormányzott volt az autó
    -a fék túlmelegedett
    -a motorerő csökkent
    -vibrációt éreztem az autó hátulja felől

    És mindezt kb 500 méter után :)

    Nem tudom mennyire érzékeny rá vagy sem de pára volt a másik autónak is, átlagban 95-ös benzint használnak, és 3-dikban mennyivel mentél, hogy nem érted utol? Nekem 160-at is fut harmadikban ha nagyon muszáj.

    Amúgy neked mennyit jelent a jobb üzemanyag? Hogyan érezhető a hatása? Csak, ha már így szóba került elképzelhető, hogy én az X20XEV + V Power Racing üzemanyaggal magasabb fordulatszámig tudom pörgetni? Mintha annyiban lehetett volna észrevenni változást a tiszta v-powerrel, hogy 5e fölött is olyan mintha még húzni akarna jóval tovább is és olyan tisztább hangja van mint ami még dolgozik és nem érezni feljebb sem, hogy na itt a motor vége és nem engedi tovább és hallani, hogy már leszabályzás közelében van és üveghangon megy hanem még húz? Vagy ez csak az általános bebeszélem magamnak dolog? Amúgy 5 literrel mentem 140 kilométert vele jó ez ultrapapásan és főúton és tempomattal :D

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés