- Digi és a követeléskezelő házassága... (újra nincs netünk)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- leslieke farmerzsebe
- Mindent a StreamSharkról!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Audience #13695 üzenetére
Gondolom attól függ, hogy mi a cél. Kevesebb olajat akarunk elégetni és kevesebb lerakodott koszt felhalmozni a motor egyes részein, ha már kopott, akkor gondolom a nehezebben szivattyúzható segít, mert lassabb a kenés, kevesebbet hagy el a kopás miatt keletkezett részen, kevesebb kerül az égéstérbe, kevesebbet kell időnként rátölteni.
Na de mi van, ha a további kopást akarjuk lassítani? Akkor elméletben jobb lenne egy bele való, nagyon jó minőségű, jó kenésű, jól szivattyúzható olaj. Ellenben ez az olaj nem biztos, hogy ellenáll a gyárinál nagyobb résben, a több olajégetés miatt lerakodások keletkeznek egy sor helyen ami negatívan befolyásolja az egész működést.
Valószínűleg a mennyiség az ami optimálisan el tudja ezt dönteni. Ha még nem eszik annyit, hogy problémát okozzon, addig jobb az előírt. Kérdés, hogy az adott motornál ez mennyi.
Gondolom gyárilag eszi, nem az van, hogy kopott a henger és meg lehet ... az egészet.Szóval mennyi az a "nagyon eszi"?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Pentax DSLR topic
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Spórolós topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Cyberpunk 2077
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- CES 2025: A Garmin Instinct is AMOLED-re váltott
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest