Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz Audience #13695 üzenetére

    Gondolom attól függ, hogy mi a cél. Kevesebb olajat akarunk elégetni és kevesebb lerakodott koszt felhalmozni a motor egyes részein, ha már kopott, akkor gondolom a nehezebben szivattyúzható segít, mert lassabb a kenés, kevesebbet hagy el a kopás miatt keletkezett részen, kevesebb kerül az égéstérbe, kevesebbet kell időnként rátölteni.

    Na de mi van, ha a további kopást akarjuk lassítani? Akkor elméletben jobb lenne egy bele való, nagyon jó minőségű, jó kenésű, jól szivattyúzható olaj. Ellenben ez az olaj nem biztos, hogy ellenáll a gyárinál nagyobb résben, a több olajégetés miatt lerakodások keletkeznek egy sor helyen ami negatívan befolyásolja az egész működést.

    Valószínűleg a mennyiség az ami optimálisan el tudja ezt dönteni. Ha még nem eszik annyit, hogy problémát okozzon, addig jobb az előírt. Kérdés, hogy az adott motornál ez mennyi.
    Gondolom gyárilag eszi, nem az van, hogy kopott a henger és meg lehet ... az egészet.

    Szóval mennyi az a "nagyon eszi"?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés