- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kempingezés és sátrazás
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- bambano: Bambanő háza tája
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geniusg
csendes tag
Üdv!
A laptopomba szeretnék RAM-ot venni, de nagyon kezdő vagyok ebben a kérdésben, ezért a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy NEC Versa M500E típusú notim, de ugye minden típusnál meg van szabva, hogy mennyivel lehet bővíteni (legalábbis én így tudom). Kis keresés után találtam egy oldalt, ahol ennek a típusnak az adatai le vannak írva:: [link]. Itt azt írják, hogy "Max Supported RAM 1 GB", azaz ha jól gondolom 1 GB RAM-mal lehet bővíteni. Viszont felraktam az EVEREST-et és ott az Alaplap/Lapkészlet/-nél az áll a Maximális memória mennyiség mellett, hogy 2 GB. Lehet, hogy valamit nagyon elnéztem, mert laptopot még nem bővítettem, de ha így van, akkor légyszives magyarázza el valaki, hogy mi a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Tesla topik
- Házimozi belépő szinten
- Kuponkunyeráló
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Apple iPhone 8 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Asus TUF F15 FX506HM Gamer notebook - i5 11400H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD RTX 3060 6GB W10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)