Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) dugynok válasza Moleman (#300) üzenetére


dugynok
senior tag

Köszi :)
Lehet törve volt?

(#302) Moleman válasza dugynok (#301) üzenetére


Moleman
addikt

Lehetséges, nincs teljesen vonalban a lökhárító illesztése, az alsó fekete betét sincs bepattintva a helyére középen a rendszám alatt, de hát összejöhet ennyi egy parkolási sérülésből is.

A lámpa beázása amúgy nem biztos, hogy összefügg bármilyen sérüléssel, nekem kétféle, ránézésre hibátlan utángyártott ködlámpám van, a jobbos bepárásodik az erősebb nagynyomású mosóktól. :W

(#303) Zozzant válasza Moleman (#300) üzenetére


Zozzant
addikt

Az szerintem tükröződés, mondjuk a kocsi feletti tető képe. A másik lámpán is van, csak ott alul + a lökhárítón is. A két krómcsík tényleg hiányzik, volt itt valami kocc elöl.

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#304) dugynok


dugynok
senior tag

Esetleg tud valaki normàlis szerelőt, aki otthon van az Almerakban Dél-budai és aglomeràciója környékén és ajànlható?

(#305) Vesztor87 válasza dugynok (#304) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Facebook Nissan csopiba jelentkezel, ott van egy valamilyen Attila nevű ember, érdi, na ő nagyon otthon van Almerákban.

(#306) szotyika77


szotyika77
aktív tag

Sziasztok!

2010-es évjáratú 1.2 Benzines Nissan Micrához keresek használati utasítást! Tudnátok benne segíteni hogy honnan tudom pdf-ben letölteni? Kerestem a googleben, de nem hozott eredményt :/

(#307) hhenry


hhenry
őstag

Sziasztok! Valaki tudna segiteni Nissan Leaf Android auto problémában?

(#308) stevenToth8


stevenToth8
újonc

Sziasztok!

Egy nissan x-trail esetében (T30) azt tapasztaltam, hogy nagyobb fékezés esetén a fékpedál jobban benyomható és nincs meg a kellő fékhatás. A főfékhenger felújításra került, de a hiba továbbra is fennál.
A szerelő ABS kocka hibájára gyanakszik.

Ti találkoztatok már hasonló hibával, esetleg nincs itt valami triviális tipus hiba amivel elkerülhető lenne az ABS kocka szerelése?

Előre is köszönöm a válaszotokat.

(#309) konyi79 válasza stevenToth8 (#308) üzenetére


konyi79
addikt

Nagyon ritka az ABS ilyen hibája, nem fogy a fékolaj? Tuti rendesen le van légtelenítve? Fékolajcsere volt?

(#310) stevenToth8 válasza konyi79 (#309) üzenetére


stevenToth8
újonc

Szia!

Igen le lett cserélve most a fékfolyadék, ahogy a főfékhenger felújításra került, és természetesen légtelenítve is van. A fékfolyadék sem fogy.

Igazábóé pont így viselkedik:
https://www.youtube.com/watch?v=0IiGrpUPy6E

A fék többi része rendben van, munkahenger, féktárya, fékbetét, csövek, stb.

Az autót egy éve vettük és előtte nem tudni milyen formában volt karbantartva, lehet, hogy ritkán volt a fékolaj cserélve, ez okozhatta azt, hogy az ABS kocka elromlott.

(#311) kelly416


kelly416
veterán

Sziasztok!

Látom, nem nagyon pörög a topik, de azért kérdezek egyet, hátha kapok választ. Autó vásárlásra (cserére) adom a fejem, és többek közt Primera kombikat is nézegetek. Benzinesek közül (Acenta vagy Tekna felszereltésggel) megéri akármit is nézni külön, vagy kb. csak annyi a költségvonzata a 3 eltérő köbcentis motornak, hogy három eltérő fogyasztás jár hozzájuk? Valamelyiknek van-e kimagaslóan rossz híre? Vagy olyan tulajdonsága, amire megéri ráfigyelni már vásárláskor?

(#312) hun005a


hun005a
tag

Hello

Mivel ez a link[link] jelenleg nem működik vagy már esetleg meg is szűnt itt teszem fel a kérdést.
Nissan Maxima QX 2004 (A33) magas alapjárati probléma megoldását keresem.
Folytószelep tisztítás vagy légtömegmérő vagy alapjárati motor esetleg gázpedál állás érzékelő cseréje.Nem emlékszem pontosan mi volt a megoldás kulcsa.Sajnos ez a tipushiba most kezdett előjönni meleg motornál :(

köszönöm

(#313) Vesztor87 válasza hun005a (#312) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Indexen próbáld, vagy fb. Ez itt kihalt topic, ahogy a márka is lassan ..:-)

(#314) leslieke válasza Vesztor87 (#313) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

A vége azért erős túlzás. :))

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#315) Vesztor87 válasza leslieke (#314) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Van egy quasqai, meg egy két réteg modell (juke), átmatricázott renault (micra), hova lett a nagy japán önálló márka... Remelem kimaszik a renault ágyából végre.

(#316) leslieke válasza Vesztor87 (#315) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Most olvastam, hogy még jobban összeolvadnak.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#317) vzsryl válasza Vesztor87 (#315) üzenetére


vzsryl
nagyúr

A magyar piacon kb. 60-40% arányban a Renault vezet az eladásokban, de a világpiacon ez pont fordítva van, tehát a Nissan-t, ha önálló márkaként néznénk, akkor sokkal előkelőbb helyen szerepelne.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#318) leslieke válasza Vesztor87 (#315) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Ott a Leaf is, ami kategóriájában piacvezető.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#319) vzsryl


vzsryl
nagyúr

Előfordulhat, hogy féktárcsákat kellene cserélnem az Almera N16, 1.5, 98LE, 2005-ös kocsimban. Elkezdett nyikorogni nagyobb fékezésnél. 25k km-rel ezelőtt volt betét csere, de akkor a szerelő azt mondta, hogy a tárcsák még rendben vannak, de a következő betétcserénél már lehet tárcsa cserére is szükség lesz. 18-án viszem gumiztatni, és féket szereltetni az autót.
Milyet javasoltok? Sajnos azt sem tudom, hogy melyik a gyári beszállító.
Illetve nyári gumi vásárláson is töröm a fejem. Elvileg a gyári acélfelnire a következő méretek mehetnek: 185/65R15 és 195/60R15. Eddig 185/65-ös volt rajta, de úgy gondoltam, hogy a kicsit szélesebb, peresebb guminak jobb lehet a tapadása. Valaki próbálta már a gyári acélfelnin a szélesebb verziót?

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#320) Vesztor87 válasza vzsryl (#319) üzenetére


Vesztor87
senior tag

185-ös vt nekem is, jó az. A gumi nem ért ki a felni széléig:-)
Fék: japanparts olcsó, nem túl tartós, trw meg hamar elkezdett randán nyikorogniy mint valami agyonkopott szar.. :-)

(#321) vzsryl válasza Vesztor87 (#320) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ventus Prime-ot rendeltem 195/60R15 méretben.
Tavaly Japanparts betétet kapott, ami 25k km-t bírt úgy, hogy sok volt benne a város és hegyi közlekedés, de most megint elkezdett fütyülni nagyobb fékezéseknél. Nem túl tartós, de piszkos jól fogott. Tárcsára ötletem sincs, de valami normálisabb kellene.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#322) Vesztor87 válasza vzsryl (#321) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Lacettire valtottam, én nexen n blue gumikat rakattam fel, 195/55 r15 méretben, jól mutat:-)
Ha jól fog akkor eselyes hogy gyorsan fogy:-)

(#323) leslieke válasza Vesztor87 (#322) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Az jó autó, a Qashqai előtt az volt nekem is.

[ Szerkesztve ]

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#324) Vesztor87 válasza leslieke (#323) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Kapcsolatunk nem indult zökkenőmentesen. Hazaérve erős benzinszag, kiderült hogy egy bilincset ki kell cserélni a tanknal mert szivargott, aztan az ablakmosó csove viccelt meg (szetjott az 5. ajtónál, beaztatta a vezetekeket, igy kulcs nélkül gyújtásra rakta a kocsit, kulcs kivétel nélkül nem allt le...parszor szet kellett ott kapni a dolgokat mire jó lett...aztan hibakod, rángatas, lett egy map szenzort kellett cserelni... Ez három hónap alatt összejött... Közben alváz es uregvedelmet kapott, négy új gumit, csomagtér tálcát es gumi szőnyegeket, légterelőt vettem rá... Benne van 3 kilóban, de a fogyival nem tudok megbékélni... N16 elment 5,5-7,0 közt, javarészt 6-6,5 körül....na ez benyeli a 7,5-8,5-et 😓

(#325) vzsryl válasza Vesztor87 (#324) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Elég durván papásan kell haladni az N16-ossal, hogy ilyen fogyasztás kijöjjön. Nekem a Dinári-hegységben sikerült egy 6L-es átlagot elérni, mert 5-ösben, 50-es tempónál is gyorsult hegynek felfele. Gondolom a tiszta levegő miatt jobb volt az égés vagy franc tudja. Azóta se tapasztaltam még hasonlót sem. Pályán megeszi a 9-et is, városban meg 10 fölött.

Btw. Spritmonitor szerint is magas az átlagfogyasztása az N16 97LE változatnak.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#326) leslieke válasza Vesztor87 (#324) üzenetére


leslieke
Jómunkásember

Enyém közel 4 évig volt meg, de összesen nem volt vele ennyi gondom. Gyakorlatilag csak a kötelező dolgok voltak.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#327) Vesztor87 válasza vzsryl (#325) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Felmegyek pályára, és sík úton tartom a 100-110-et 30 km-en keresztül, ennyi:-) vagy országút, de nem pörgetem 3000 fölé, ahol lehet motorféket használok, finoman gyorsítok. N16-al egyébként se lehet jól kilőni, ha 2-3 fő már van az autóban, ha a klíma megy akkor meg a járatos buszt előzünk max gyorsan:-)

leslieke
Remélem innentől nekem is.

[ Szerkesztve ]

(#328) vzsryl válasza Vesztor87 (#327) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Én óra szerint 140 alatt ritkán járok pályán. :D
Mivel pont ott éri el a 4000-es fordulatot, ezért nagyon kellemes azon a sebességen tartani, mert onnantól kezdődik a teljesítményből autózás, és kezd véget érni a nyomaték. Amúgy 190-et mentem már vele, csak elfogyott az egyenes, tehát valószínűleg elérné a 200-at.
Mindenki azt mondja az N16-ra, hogy nem lehet vele kilőni. Ha nem japán, szívó motorosként használja az ember, akkor tényleg borzasztó lomha, de ha megtaposod, akkor meglepő dolgokra képes. Mentem már fel erősebb lejtőn, kapaszkodósávon 4 emberrel, klímával 130-as tempóval úgy, hogy még csak akkor kezdett igazán gyorsulni, mivel 3-asban volt a váltó. Ezért rengetegszer 3-asban kezdek bele az előzésekbe, mert pár mp alatt 120km/h óra alatt találom magam. Mindig fasza olajat kell használni, és meg kell várni, míg bemelegszik (nem a víz, hanem az olaj), és akkor lehet neki kenni rendesen. Megy ez, de akkor el kell fogadni, hogy sokat kér enni. Aki ezt nem tudja elfogadni, az turbódízelt vesz.

Btw. amikor megvettem, akkor kellett bele pár száz km, hogy elkezdjen menni is az autó, mert előttem 12 évig egy nénié volt (ügyfélkapun csekkolva, nem kamu), akinél szépen elkormolódott a pillangószelep, amit szervizben ki is kellett takaríttatnom, mert pár hét után feldobta a check engine-t.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#329) Vesztor87 válasza vzsryl (#328) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Nekem az autózás leginkább a komfortos helyváltoztatásról szól, márpedig az n16-os 120 felett sztem borzalmas hangos. 120-nál még épp elfogadható, főleg ha nincs nagy szél.
Mikor átültem a Lacettibe ez fogott meg, hogy ez csendes. 100-nál kb olyan mint az Almera 60-al V-be. Párszáz km után már fel se tűnik hogy csendes, de mikor hazahoztam végig ámélkodtam. Pályán már ez is sok, 100-nál forog 3000-et, az N16 110-nél forgott annyit... hát evvan.
Az n16 ette az olajat is, mikor megvettem nem ette, nyáron vettem, tél elejéig nem ette, egyszer csak azt vettem észre minimumonnvana nívó... onnantól folyamatosan töltöttem után, fél litert kért 1000 km-re... Pedig nem gyilkoltam, sőt, ellenkezőleg....

(#330) vzsryl válasza Vesztor87 (#329) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Szerintem az N16 és a komfortos helyváltoztatás, az kettő. :D
Szerintem nem vészesen hangos addig, amíg nem kell pályázni, de 120 vagy 150 kb. mindegy, mert főleg a szélzaj erős.
A legnagyobb problémája a verdának az, ami a legnagyobb előnye is, és ez nem más, mint a futómű. Feszes, élvezetes vele a szerpentinezés, de az úthibákon összemorzsolja a vesekövét az embernek. Én F Astra Caravan-ról váltottam, és először azt hittem, hogy hú de jó az Almera, mert kb. hangtalanul suhant városi, országúti tempóban, de ahogy jött egy sz@r minőségű útszakasz, azonnal megváltozott a véleményem...
Az olajat az enyém is kedveli, de ez attól is függ, hogy milyen a felhasználás. Sajnos én hétköznap szinte csak városban, rövidtávokon használom, így olyankor jobban nyeldesi. Tavaly sok, nagyobb távot mentem vele, és akkor 10000km-en 1,5-2L-t kellett rátöltenem két olajcsere között, de az utóbbi fél évben sokkal nagyobb arányban volt város, hidegen hajtás, így ez felugrott 4L-re. :(

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#331) Vesztor87 válasza vzsryl (#330) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Az n16 vezető ülését én személy szerint szerettem, a szervóját, kormányzását imádtam. Ellenben a hátsó futómű kegyetlenül üt, zajcsillapítás 0, erő nem sok...:-)

(#332) Zozzant


Zozzant
addikt

Érdemes Almera II-nél plusz gumi szigetelést felragasztani, sokat vesz lesz a szélzajból, pedig a gyári is elég vastag. Pár kép erről, Kínából fillérek.

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#333) Vesztor87 válasza Zozzant (#332) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Linket dobsz? Miért nem beszéltük ezt korábban bakker😱

(#334) Zozzant válasza Vesztor87 (#333) üzenetére


Zozzant
addikt

Ilyen, érdemes keresgélni. Én 3-4 éve csináltam meg. Már nem tudom mennyi kellett belőle.

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#335) thotzoltan


thotzoltan
tag

Sziasztok!
Vannak itt a klubban Muránósok is? :)
2010 Nissan Murano 2.5 DCI
Szeretnék egy pár kérdést intézni hozzájuk.. :)
Zoltán

(#336) ati05


ati05
aktív tag

Sziasztok!

Érdemes Nissan Qashqai 2.0 literes benzines autót venni? Automata váltós 2011-es évjárat.
Elsősorban a tartósságára lennék kiváncsi 110.000 km van az autóban.

üdv

(#337) Tarisznyarak válasza ati05 (#336) üzenetére


Tarisznyarak
tag

Szia, Qashqai ról nincs sok tapasztalatom. Nekem egy Juke om van ugyan ez az évjárat, és elég hasonló minőségű a két autó. Az enyém dízeles, tartósságra nekem eddig nagyon bevált nem nagyon kért eddig semmi extrát az autó. 180.xxx kilométer van az enyémben. Ezekről mondják sokan hogy megzörgősödnek a belső elemek, én ilyesmit nem tapasztaltam, nem kopik benne a gyakran érintett részek sem. Nekem Tekna felszereltségű van benne minden szóval tud mindent. Elektronikával eddig soha nem volt baj, pedig van benne rendesen. Szerintem ha gondos gazdája leszel és nem egy vödör csavar az autó akkor sokáig hű társad lehet. Rohadás nem igen láttam egyik ilyen autón sem.

(#338) johnny82


johnny82
őstag

Hali!

Ilyen 1,2-es, 98 lovas Nissan Micra-val találkozott már valaki? Mik a vélemények róla? Benzines, városi 5 ajtós kisautót keresek 2M körülig. Szerintetek milyet? Mostani is Micra és teljesen elégedett vele a párom.

Köszi, üdv!

(#339) Zozzant válasza johnny82 (#338) üzenetére


Zozzant
addikt

A "check engine" lámpából ki kell venni az égőt és akkor nem jelez:)

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#340) Zozzant válasza Zozzant (#339) üzenetére


Zozzant
addikt

Ja köszi hogy lefokoztatok... :(((

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#341) johnny82 válasza Zozzant (#339) üzenetére


johnny82
őstag

De ezzel a motorral van valami tapasztalat/vélemény?

(#342) vzsryl


vzsryl
nagyúr

Sziasztok!

Nissan Almera 1.5 benzin, 2005-ös.
Hibajelenség: Parkolóban tolatva álltam kifele, majd 1-esbe rakva a gázpedál lenyomására nem volt reakció, és csak az alapjárati motor vitte előre, ahogy engedtem vissza a kuplungot. Újraindítás után azonnal reagált a gázpedál, és ugyanúgy működött tovább az autó, ahogy kell, de a check engine azóta is világít. Hűtővíz és olaj oké. Egyelőre nincs lehetőségem kiolvastatni, de tudomásom szerint ebben elektromos gázpedál van, és arra tippelnék, hogy azzal lehet valami. Ha viszont ugyanilyen hibát okozhat más, akkor kérlek osszátok meg velem. A héten ezzel kellene bejárnom dolgozni (néhány km, szóval nem lenne kitéve túl hosszú útnak), és nem szeretném, hogy nagyobb kár keletkezzen az autóban. Ha azt tanácsoljátok, hogy így ne használjam és az első útja inkább egy szerviz legyen, akkor megfogadom.
Pl. Lamda szonda okozhat ilyen hibát?
Eddig egyszer világított a check engine, de csak azért, mert be volt kormolódva' a pillangó-szelep, és meg kellett takarítani. Akkor elvittem Nissan szervizben, és ott olvasták ki ezt a hibakódot. Azt is elmondták, hogy a hiba csak egyszer jelentkezett egy rövid időre, de a lámpa úgy maradt, és emiatt ki is kellett üssék.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#343) Zozzant válasza johnny82 (#341) üzenetére


Zozzant
addikt

Nincsen sajnos.

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#344) konyi79


konyi79
addikt

Hali,
QR 20 motorral van valakinek tapasztalata? 200 000km környékén szabad még vele foglalkozni?

(#345) caverinha


caverinha
aktív tag

Sziasztok!

https://youtu.be/x2N1fHC5Coc

Segítséget, tippeket, ötleteket kérnék!
Ugyanaz a problémám, mint a fenti videóban látható!
Részletesen:

Adott egy 2000es Nissan Micra K11 kocsi és meleg időben, amikor indítanám a kocsit villódszik a check engine folyamatosan, a hűtővíz hőmérséklet mutatója nem mozdul és nem is tudom indítani az autót, majd 15perc várakozás után a check engine villódzás abbamarad a hűtővíz hőmérséklet mutató bemozdul a normál tartományba és indul a kocsi, ahogy kell neki. Menet közben sem érezhető rajta semmi, megy ahogy kell neki. Csak melegebb időben csinálja ezt indításnál. Egyszer fordult elő, hogy menet közben is elkezdett villódzni a check engine, de akkor sem érződött a kocsin, hogy bármi hiba-gond lenne, nem rángatott, nem dadogott... Gondolom valami kontaktos a hőtágulás miatt van ez a problémája, de valami közelebbi ötlet kellene, hogy pontosabban hol és mi okozhatja ezt?

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget, ötleteket, tippeket, javaslatokat! :)

Viktor

(#346) thotzoltan


thotzoltan
tag

Sziasztok!

Nissan Murano 2.5 tulajdonos van itt a fórumon? Zoltán

[ Szerkesztve ]

(#347) Jaszika


Jaszika
friss újonc

Sziasztok!
új vagyok a fórumon és a segítségeteket szeretném kérni! P12 1,9 dci motoros szépségem van. Feszítőgörgő és szíj cserém volt, azóta azt vettem észre, hogy rángat a motor, indításnál is berázkódik, eddig nem csinálta. Alapjáraton is berándul. Szerelőre lenne szükségem Budapesten. Tudtok ajánlani nekem?

köszi előre is.
Szilvi

(#348) Directors


Directors
senior tag

Sziasztok!

Adott egy Nissan Micra K11 2000-es évjáratú 3 ajtós kocsi.
Hátul sajnos nincs hangszóró sehol sem (Vagy csak én nem találom.), viszont szeretnék tenni a kalaptartóba 1-1 ovál hangszóró. Eredetileg kivan építve hátra a hangszóró kábele ? Ha esetleg nincs akkor hol lenne a legegyszerűbb hátravinni kábeleket ?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#349) kissdvid01


kissdvid01
újonc

Van egy 2004-es Nissan Almera II Sedan-om azt szeretném kérdezni, hogy hol található az előtét ellenállás, mert csak 4 es fokozatban működik a fűtés kapcsoló.?

(#350) mrbarbrady


mrbarbrady
tag

Üdv!
2008 körüli 1.2 80hp micrat vennék. Hol rohadnak ezek jellemzően? Motoron mit figyeljek? Úgy általában mire figyeljek ennél a típusnál? Elöre is köszi!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.