Gondoltam begyűjtök pár infót, mások tapasztalatából.
[ Szerkesztve ]
Gondoltam begyűjtök pár infót, mások tapasztalatából.
[ Szerkesztve ]
Első japo autó amit vezettem 1995- ben , Nissan Sunny volt. Eléggé leharcolt darab volt, de így is élmény maradt.
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani a Hegyalja út környékén egy megbízható szakit, akit egy 2004-es Nissan Primera következő gondjaival meg tudok találni:
- Motorhibát jelez és javasolja, hogy kerüljem a nagy sebességet. (időként ránt egyet)
- Egy CD beragadt a lejátszóba.
- A légkondi kicsit gyengén fújja a levegőt, pedig nem rég töltettem fel.
- Szerviz emlékeztetőt kiütni.
- Esetleg nyári gumit is tudok nála venni.
Hali! Él még a topic?
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
Sajnos nem nagyon, de ha tudok segitek. Esetleg index forum jobban porog, ha konkret kerdesed van.
Csak a balekok alszanak [SAS]
Igazából Nissan 180/200/240 sx után kutakodom..
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
Hat az sajnos nem lesz egyszeru... 5 eve meg csakcsak, de manapsag...
Csak a balekok alszanak [SAS]
Külföldi oldalakat is nézegetek de nem megyek sokra sajnos.. ritkaságnak számít
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
Nemsoká tagja leszek a klubnak egy nv200 1.6 benzinnel.
Sziasztok,
Nemrég vettem egy Nissan Juke -ot. 1.2-es benzines motorral. Az a problémám, hogy 2000-es fordulaton az összes sebességnél a motortérből rezgő hang jön ki. Az autóban van összesen 2100km.
Egyszerűen nem tudok rájönni, hogy honnét jön a hang, mi rezeghet benne.
Valaki tud erről valamit? Esetleg típushibája lenne?
Köszönöm előre is.
A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!
Sziasztok. Van egy Nissan primerank p11. A gyári ràdio bekötèsi rajzàt valaki el tudnà küldeni előre is köszi.
Üdv New
Ui bocsi telefonról í rok
Sziasztok
Apósom 1997-es Nissan Micra 1.0 16V benzin típusú autója tolatólámpája nem működik.
A szervizben azt mondták neki, hogy le kell engedni a váltó olajat, hogy megcsinálják 30.000 Ft-ért.
Ez mennyire tükrözi a valóságot?
A váltóban van a kapcsoló?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Hát úgy látom kifolyik...
https://www.youtube.com/watch?v=TM8bY-FD1Sc
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Köszi szépen, így már világos.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Sziasztok!
Használt autó vásárlás előtt vagyok, és elnézve a piacot, ahogy gondolom sokan mások, kezdek alább hagyni az álmokkal, és megbarátkozni azzal hogy a jó autót kell megvenni ami elérhető, nem azt ami tetszik.
Most néztem egy ilyet.
Persze hogy vigasztaljam magam, most bemesélem hogy tetszik.
Van valakinek véleménye erről a típusról? Esetleg saját tapasztalat?
-benzines
-kombi
-esetleg vonóhorog
-ködlámpa (ez meg már úgyis hozza magával a többi alap dologt, klíma, abs, légzsák stb...)
Ezek lennének a főbb szempontok.
Nem tudok sok mindent a Nissan/Renault dologról, de most akkor hogy is van ez? Mennyi részben maradtak japánok a Nissanok? Konkrétan ez a típus?
Előre is köszönöm ha valaki segít.
Konkretan ez meg Sunderland-ban keszult a benzines motorok Nissan fejlesztes, a dizelek Renault. Na azt probald kerulni. Amugy jo ar ertek arany szerintem, en is gondolkozom P12 primera vasarlasan.
Csak a balekok alszanak [SAS]
Sziasztok!
Akinek N16-os almerája van (ha van itt ilyen) tudna arról nyilatkozni mennyire vált be a járgány? Az 5 ajtós csomagtere elég lehet babakocsival is?
Nissan NOTE 2014 pollenszűrőjét szeretném kicserélni, de sajnos nem bírom felfedezni hogy hol van.
Talán le kell szerelni a kesztyütartót -ezt még nem próbáltam- ?
Valaki segítsen. ha tudója a témának...
Sziasztok!
k11-es micrát keresek, ötajtósat és kicsi, ezres benzinest napi használatra, ha esetleg valaki tud ilyet jelezze kérem.
köszi
Rajtam kívül van itt Nissanos? Elég halott a topic
Én, mivel azóta sikerült találni egyet
énisénis mi a kérdés? [link]
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Nah, végre Nem vagyok egyedül
Mi is Nissant vettünk, 2003.12. havi Almera Sedant. [link] Ezek a mi tankolásaink.
[ Szerkesztve ]
Irtam privit
Csak a balekok alszanak [SAS]
Ment válasz
Sziasztok!
Nissan 200SX S13-at használ a fórumtársak közül valaki?
The Danee™ | PSN/Steam/Epic/Ubi : Nomad-HUN
Fel kell emelni az autot (legalabb az elejet) es alulrol hozza lehet ferni. Amugy az olajleereszto csavarhoz mindenkeppen csak alulrol fersz hozza, tehat igyis ugyis emelni kell.
Csak a balekok alszanak [SAS]
Köszönöm, ez gyors volt
Ahogy nézegettem én is valahogy így gondoltam. Le kell szedni a karter védő műanyagot, és úgy hozzáférni a leeresztőcsavarhoz. De szerintem a szűrő kiszedése alulról is necces. Főleg ami nekem van szíjas szűrő leszedő szerszámmal.
Ilyesmi fogos szerszamot kellene beszerezned (amugy nekem sincs )
Csak a balekok alszanak [SAS]
Note 2006 - 1.6 Tekna
Sztem vmi fordulatszám probléma:
Amikor piros lámpához érkezve sebességből üresbe rakva ugrál a fordulatszám 2-3000 között, aztán csak 15-20mp elteltével esik vissza 1000 körülre.
Amikor váltásnál elveszem a lábam a gázról és kuplungolok akkor kicsit megugrik a fordulatszám
Sztetek mi lehet?
Passz... Nissan klubban benne vagy? Facebook-on van, az pörgős
megtennéd h belinkeled? nem találtam meg
Pl ez
Én is, én is! Ha már spritmonitor.
Jó a fogyid😀 Nekem 6.5 az átlag 😀 Hogy vagy megelégedve az autóval?
Köszi! A túl gyors autópályázás nem tesz jót a fogyasztásnak, azért eszik az utóbbi időben 7 fölött.
Most már lassan, de érezhetően kezd öregedni, de azért még szeretem, kedves kis igásló. Három darab váltócsapágyon kívül minden főeleme gyári, a motor bontatlan.
Váltó csapágy hiba honnan vehető észre? Helyileg merre vagy? Nekem hangosnak tűnik, pályán 120-al szeretek vele menni, afölött hangos. Hol érzed rajta az öregedést?
2003-as Almera, műszaki vizsga újabb 2 évre pipa, röccenés nélkül ment át. (a fószer közölte: jó autód van)...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Zárt helyen, leengedett ablakkal gurulva hallottam, hogy darál valami, de nem a kinyomócsapágy, mert a kuplungtól függetlenül csinálta. A csoporttengely csapágyai adták meg magukat. Ilyen esetben érdemes kérni, hogy eredeti Nissan szimeringgel rakják össze a váltót, nekem elsőre nonamet raktak be, és tócsa állt alatta. A javítás után elég karcos volt a váltási érzet egy ideig, de most már újra önmaga lett, nagyon szeretem (Mazda6-okat próbáltam az utóbbi időben, azokhoz sokszoros erő kellett).
A hangossága relatív, évekig szívócső-hangtompító nélkül jártam vele (az a trombita a légszűrőház előtt), úgy nagyon erős volt a szívóhang terheléskor. Városban még izgalmas is, de autópályán idegölő, nemrég raktam vissza. Most halknak tűnik. Pár hónapja használtam egy vadonatúj 1.4 szívó Astrát, az hangosabb volt mindenhogyan (azt is kipróbáltam szívócső nélkül, annál nem okozott túl sok változást).
Az engem is zavar, hogy sokat forog pályán, a csapágycserekor akartam hosszabb ötödiket is rakatni bele, de nem tudtam időben megfelelő fogaskerékpárt szerezni hozzá.
De már megszoktam, a motorom úgyis hangosabb, az 5000-et forog 90-nél hatodikban.
Az öregedés akkor vágott mellbe, mikor 2 hét után visszaültem az Astrából. Odafelé is kellemetlen volt a váltás, nagyon gyenge volt az az autó, visszafelé viszont visszasírtam az apró kényelmi extrákat, meg azt, ahogy az az autó egyben volt, pedig sose vennék Opelt. A futóműve különösen jó volt.
Az Almeránál nagyon zavarnak a cicergések, van néhány, a leghangosabb az ajtó belsejében az ablakemelő vagy a zár szerkezete, még nem mertem szétszedni. Plusz beázik a csomagtartó nagy esőben, a pótkeréknél összegyűlik a víz. Nagyon régen volt javítva a komplett hátulja egy ráfutás miatt, lehet, hogy onnan maradt meg a hiba, és csak most vettem észre.
Kár hogy ilyen messze vagytok tőlem, összefuthatnánk pedig, érdekelne annak a véleménye annak aki új korától hajt ilyet. Tavaly vettük, 2003.12 havi fekete 1,5 Visia Plusz a miénk. 183.000 km-el vettük, most van benne 194.000 km.
Ami nem tetszik, az a váltója, meg a lomhasága..
A vezető ülése ám sztem nagyon jó. Be nem ázik, egyben van.
Milyen astrát próbáltál?
Zozzant: lassan megy a miénk is műszakira, remélem hasonló jókat mondanak. 😀 Eredetvizsgakor és a kipufogósnál nekem is dicsérték 😀
Vál[link]tóm
[ Szerkesztve ]
Ha egyszer úgy alakul, szívesen megnézném, én is kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet a többi.
Újkorában próbáltam másikat szalonban, annak nagyon rossz volt a motorja, sehol nem ment, nem tett jót neki a sok tesztvezetés.
A lomhaság a hosszú 1-2-3 miatt van, kicsit benézték a fokozatkiosztást. Nem normális dolog, hogy 80-nál még vissza lehet dobni kettesbe, és 100 fölé ér.
A váltód ránézésre jó, az enyém is ilyen hosszú úton mozog, bár talán nem lötyög ennyit sebességben. Viszont a tiédhez sem kell sok erő, ahogy elnézem, nekem ez többet ér, mintha túl szoros lenne. A váltószoknyád is szép, le lett cserélve, vagy ez még a gyári?
Műszakinál az enyémet is mindig meg akarják venni.
Az Astra ilyen K volt. Volt benne több apró idegesítő hülyeség, de a brútuszos kihangosító önmagában kárpótolt mindenért, meg az üléspozíció is nagyon jó volt. Meg hát szinte nullkilométeres volt.
😀
Váltó szoknya cserés, após cipész, ő csinálta. Amúgy elég rongy volt.
Ha lehetne valamit csinálni hogy passzentos legyen az király lenne. Ignis és bejön pl. Neked nincs olyan érzésem hogy alig van benne anyag? Ralepsz a gázra, elveszett, megint ralepsz, akkor a váltón érzel pici mozgást? Lehet tartóbak csere kellene, de egy éve vt cserélve..
Sziasztok!
Egy 98-as, 1 literes, 16 szelepes Nissan Micra váltójával kapcsolatban kérnék segítséget. Mostanában tűnt fel, mintha kicsit nehezebben venné a fokozatokat és azt gyakran elég hangos kattogással teszi, illetve nehezebben ugrik vissza üresbe, ha ki akarom venni fokozatból. Ami viszont tényleg pár napja tűnt fel, hogy álló motornál és lehúzott ablaknál, ha üresben van a váltó és elkezdem mozgatni oldalra (mintha egyesbe akarnám tenni) akkor valami zörög a váltókar alatt, elég jól hallhatóan. A hangot nem befolyásolja, hogy benyomom-e a kuplungot vagy sem. Mire gyanakodjak, mi okozhatja ezeket a tüneteket?
Mivel meg is nézetném a biztonság kedvéért, tudna valaki ajánlani egy megbízható szerelőt aki lecsekkolja? Budapesten lakok a Keleti pályaudvar környékén, nem bánnám, ha nem kéne túl messzire vinni, de ha csak messzebb van jó szerelő, akkor bevállalom Előre is köszönöm a válaszokat!
Lehet váltó csapágy adja magát? Olajat mikor cseréltél a váltóban? You+Nissan programban kedvezményes áron szervizelnek Nissanéknál is.
A hosszú váltó korábbi Nissan örökség, ami még talán az N14 Sunny-nál jött be. Hajtottam sokat, én nagyon szerettem, mikor 3-ban leforgott 160-ig. Az 1,6-os azzal is képes volt 10s alatt 100-ra, de az 1,4 is fürgébb az N16 Almeránál. Ott az euro norma a gond, meg hogy a gyenge verzió jöhetett európába. Annak az 1,5-ös motornak volt 110 ló körüli verziója is tán messzi keleten. Nekem akkoriban úgy tűnt, egyszerűen nem jöhetnek erős Nissanok európába. Nézd meg a QG18-at, 2800 1/min a nyomatékcsúcs a frissítés előtt. Abban a motorban jóval több volt. A QG sorozat a GA változó szelepvezérlésű frissítése, közben meg sokkal lustább azoknál.
A qg 15 facelift előtti verziója is 2800-nál tudta a nyomaték csúcsot. Azt nem értem hogy lehet ilyen egy 16 szelepes motor. Vagy az 8 szelepes lett volna? Azokra vt az jellemző. A qg motorhoz tartózó váltó az amit még nagyon szidnak, nem tudom ez mennyire valós. Mert tán gyenge (nyelestengely).... Az 1,8-at tán nem érinti. Kár hogy nem vt elterjedve az 1,8 mert ahogy az 1,5 megy.... Kellene az 1,8. Ennek ellenére többször bebizonyította hogy, megy ez. Multkor az 1,6-os feliratú V Golfos nyomta neki, én is, körforgalomból 3-ba jöttem ki (kb 40-el) innen padlóztam, 110-ig nyomtam kezdtem rá közlekedni, pedig igazán csak onnan jött volna a power... Az pedig vagy egy 1,6-8v 102 le volt, ami alul nyomatékos, vagy az fsi ami 115 le. Gondolom inkább a 8v, tehát ehhez képest is vt elég nyomaték benne. Ha akkor 2-be tolom seccperc otthagyom.
Gyerekek, hová lett mindenki?
Üdv!
Belépek a klubba.
Jó egy hónapja egy Nissan Qashqai tulajdonosa vagyok.
Eddig elégedett vagyok vele.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!