Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#190) Moleman válasza Vesztor87 (#188) üzenetére


Moleman
addikt

Zárt helyen, leengedett ablakkal gurulva hallottam, hogy darál valami, de nem a kinyomócsapágy, mert a kuplungtól függetlenül csinálta. A csoporttengely csapágyai adták meg magukat. Ilyen esetben érdemes kérni, hogy eredeti Nissan szimeringgel rakják össze a váltót, nekem elsőre nonamet raktak be, és tócsa állt alatta. A javítás után elég karcos volt a váltási érzet egy ideig, de most már újra önmaga lett, nagyon szeretem (Mazda6-okat próbáltam az utóbbi időben, azokhoz sokszoros erő kellett).

A hangossága relatív, évekig szívócső-hangtompító nélkül jártam vele (az a trombita a légszűrőház előtt), úgy nagyon erős volt a szívóhang terheléskor. Városban még izgalmas is, de autópályán idegölő, nemrég raktam vissza. Most halknak tűnik. Pár hónapja használtam egy vadonatúj 1.4 szívó Astrát, az hangosabb volt mindenhogyan (azt is kipróbáltam szívócső nélkül, annál nem okozott túl sok változást).

Az engem is zavar, hogy sokat forog pályán, a csapágycserekor akartam hosszabb ötödiket is rakatni bele, de nem tudtam időben megfelelő fogaskerékpárt szerezni hozzá.
De már megszoktam, a motorom úgyis hangosabb, az 5000-et forog 90-nél hatodikban. :DDD

Az öregedés akkor vágott mellbe, mikor 2 hét után visszaültem az Astrából. Odafelé is kellemetlen volt a váltás, nagyon gyenge volt az az autó, visszafelé viszont visszasírtam az apró kényelmi extrákat, meg azt, ahogy az az autó egyben volt, pedig sose vennék Opelt. A futóműve különösen jó volt.

Az Almeránál nagyon zavarnak a cicergések, van néhány, a leghangosabb az ajtó belsejében az ablakemelő vagy a zár szerkezete, még nem mertem szétszedni. Plusz beázik a csomagtartó nagy esőben, a pótkeréknél összegyűlik a víz. Nagyon régen volt javítva a komplett hátulja egy ráfutás miatt, lehet, hogy onnan maradt meg a hiba, és csak most vettem észre.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.