Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Hát azért ez többrétegű probléma volt, MS meg az akkori gyakorlata szerint lelőtte inkább az egészet a francba.
Vegyünk egy ellenpéldát, Sony leszerződött egy játékra a Frommal, aztán végül a saját belsős stúdiójuknak kellett kiadható állapotúra kalapálni a Bloodborne-t.
Hozzá lehet egy külsős projekthez állni így is, meg úgy is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát pont ez az, hogy nem hagyták elúszni, összerakták valahogy, kiadták, játszható, mai napig az egyik legjobb PS4 exkluzívnak érzik sokan.
Az Evolutionnel nem tudnám ezeket párhuzamba állítani, belsős stúdió volt, nagy nehezen kiszenvedték magukból a Driveclubot, ami aztán se kritikailag, se eladásokat tekintve nem hozta az elvárt számokat (bármik is voltak azok).Igazából ez egy általános, érzésre inkább projetkmenedzsment és marketing különbség volt az elmúlt mondjuk másfél évtizedben a két cég között. A Sony-nál valahogy nincsenek tömegével ilyen sztorik, hogy már bejelentett, meg agyonmutogatott first és second party játékokat lőnének le (Scalebound, Fable Legends így fejből), sikerjátékokat fejlesztő, futó projektekkel rendelkező stúdiókat zárnának be (Ensemble, Lionhead) és teljesen megromlana a viszonyuk a saját fejlesztőivel és a szerződött partnerekkel (Bungie, Remedy, Moon*, Platinum, Insomniac).
Most vagy jobb gazdája a Sony a saját IP-jainak és leányvállalatainak, vagy jobban marketingelnek (eltussolnak ) és ha már bemutatnak valamit, akkor azt ki is adják végül. Két nagyobb bezárás jut eszembe így fejből, az általad említett Evolution meg a Japan Studio: az egyik kiadott egy csalódást keltő játékot, a másik meg szépen leépült az évek alatt, de amúgy a munkavállalók egy jó része a Playstation csoporton belül maradt valamelyik másik csapatnál.* A Moon Studios-szal való viszonyuk inkább a Moon hibája.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
De itt a különbség, hogy az Evolution meg a Ready at Dawn azután lett kegyvesztett a Sony-nál, hogy fejlesztettek egy-egy játékot, ami nem hozta azokat az eredményeket, amit elvártak tőlük és ezután építették le őket. Meg amúgy mindkét csapat talált új gazdát a Sony után, bár ez szerintem mellékes. A Japan Studio-t amúgy nagyon sajnáltam, mert rengeteg játékukat szerettem az elmúlt két évtizedben, de aztán utánaolvasgatva nagyjából érthető a bezárás (vagy inkább átszervezés) oka. Guerrilla UK nem is tudom, micsoda így hirtelen.
Ezzel szemben az Ensemble bezárásáról már akkor tudtak a stúdión belül, mikor még javában hegesztették a Halo Wars-t, ami aztán egy kritikailag és közönség által is elismert játék lett, mai napig a legnagyobb példányszámban eladott RTS konzolon, aztán a DLC-ket már nem is ők csinálták hozzá. Lionhead a Fable Legends fejlesztése közben lett bezárva, miután a játék be lett jelentve és párszor mutogatták is.
Igazából nem is az a lényeg szerintem, hogy milyen projekteket törölnek és melyik stúdiót zárják be, mindkét kiadó likvidált az évek során rendesen, inkább az, hogy ha a Sony mutat valamit egy játékból, akár belsős, akár külsős fejlesztő csinálja nekik, abból valszeg kész produktum lesz.
Meg igazából az se mindegy, hogy hiába volt pl. shitstorm a Bloodborne fejlesztése, nem beszél arról egyik fél sem, hogy soha nem fog dolgozni a másikkal, sőt, állandó pletyka, hogy PS exkluzívot fejleszt a From. Valahogy az nem kerül a hírekbe, hogy a Sony-nak rossz viszonya lenne a partnereivel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy igen. Szóval legalább nem várták meg, hogy összedőljön az egész, pl. amit most a 343-nál csináltak az is nagyon pozitív a szememben, hogy nem lőtték le az egész bandát, hanem megpróbálnak felelős gazdaként viselkedni és kritikus pontokon változtatni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát a PSVR játékfelhozatal témához annyit hozzá tudok tenni, hogy kettő darab péntek du-tól vasárnap du-ig tartó hétvége elég volt, hogy minden értékelhető címet végigvigyek rajta és tartottam azért egészségügyi szüneteket is bőséggel.
Akartam egyet venni a PS4 generáció végén, aztán mondta ismerősöm, hogy teljesen felesleges, kölcsönadja és vigyem végig a jobbnak tartott címeket. Ennyi idő elég volt hozzájuk.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz negyven2 #7177 üzenetére
Ez azért is érdekes, mert a Square Enixnek eddig úgy tűnt, elég jó a kapcsolata a Microsofttal. Btw jövő hónapban három japán játék is day 1 kezd GP-ben, most kíváncsiságból megnézegettem és amúgy tele van a szolgáltatás JRPG-kkel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Steam Deck-et most kifejezetten ilyen játékokhoz használom, Titan Souls, Moonscars, Into the Breach, Hades, fantasztikus élmény mind, főleg így handheld módon. Az idei év játéka meg a Vampire Survivors volt, ez nem kérdés tárgya.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Semennyire. Nem véletlen került a kőkeményen single játékokat gyártó Sony-nál is a játékaikba hosszabb távon támogatott multi (Uncharted 4), koop és pvp mód (Ghost of Tsushima). Nem lenne meglepő, ha egyre több játékukban lenne valami online, társas komponens, mindenki tudja, hogy a live service az egyetlen fenntartható modell ilyen fejlesztési költségek mellett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #7222 üzenetére
A Ubisoft működését nem tudod összemérni semmi mással jelenleg, mert egyik másik kiadó sem működik olyan struktúrában, mint ők. Persze, a Montreál meg a Quebec a két legnagyobb fejlesztőstúdiójuk és ők viszik a projektek oroszlánrészét, de az összes többi kisebb csapat besegít nekik általában, az AC-knél biztosan, aztán ha ügyesek, megkapják a maguk kiugrási lehetőségét, mint a Sofia az ACIII Liberation meg Rogue részekkel, vagy most a Bordeaux-i csapat a Mirage-zsal. Globálisan állnak a projektjeikhez és egészen komoly tehermegosztással dolgoznak.
Az AC Origins-en pl. a hírek szerint 1000-500 ember dolgozott a Föld minden tájáról és utána a kisebb stúdiók egyből mentek az Odyssey-re majd a Valhallára, vagy esetleg valamelyik Far Cry-ra. Ezzel a rendszerrel nem igazán tud versenyezni senki jelenleg, max totális átszervezésekkel.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #7224 üzenetére
Persze, a Valhalla már készülőben volt, mikor a Syndicate megjelent.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na ja, az az Avatar játék instant get lesz, ha megjelenik. Amúgy nem lennék meglepődve, ha a Massive SW játékát már meglátogatta volna Kasza Tibi, és ezért nem jelentették még be, ahogy az Eclipse megjelenésére se tennék sok pénzt...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Azzal nem feltétlen értek egyet, hogy nem kiemelkedő az AC-k sorában, mai napig nem tudott kitermelni a játékipar ennél kidolgozottabb urbánus open world világot.
Amúgy konzolon is problémás volt, nem véletlen kellett 30 fps lockot rárakni megjelenés után az egyik patch-csel mindkét konzolon, amit a mai napig nem oldottak fel sajna.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát akkor valszeg a day1 patch-ben volt a 30fps lock, viszont ha valaki lemezes verzióval játszana és nem frissíti, akkor Series X-en 60 fps-sel tud játszani vele. DF még tesztet is csinált róla.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #7242 üzenetére
Na én meg pont tavaly éreztem, hogy végre 100%-ban megérte a GP. Nagyjából 1000-1200 órát játszottam kb. 35 játékkal, annak harmada passzos volt és csomót végig is vittem, voltak köztük nagyon jó kis indie címek (FAR Changing Tides, Vampire Survivors, Moonscars, Tunic, High on Life), a maradék jelentős része free multi (Halo Infinite, World of Warships ~ 400 óra) meg Elden Ring koop/pvp ~200 óra. PS-en egyszerűen képtelen voltam végigvinni a HFW-t, Last of Us remake-et és a Ragnarököt, nem volt hozzájuk hangulat valahogy...
Amit észrevettem, hogy 2022-ben sokkal többet játszottam ismerősökkel inkább, egyszerűen a single AAA játékok nem voltak elég vonzóak.Szerk.: ezt offba írom, mert nincs konzolra, de amire kegyetlenül ráfüggtem amúgy decemberben az az Into the Breach, ilyen jó gameplay loopot nagyon rég tapasztaltam játékban, szörnyen erős a na még egy kört érzet a játékban és rendesen megdolgoztatja az ember agyát is nehézségtől függően.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Csak azért mert nincs szénné promózva annyi minden még nem lógatnak lábat a Bethesdánál sem.
Tango: tavaly lett kész a Ghostwire Tokyo.
id: sanszosan új Doom.
MachineGames: Indiana Jones és sanszosan új Wolfenstein.
Arkane: Redfall.
Bethesda: Starfield, Elden Scrolls 6, sanszosan preproduction fázisban új Fallout.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Na ezek után csak még jobban várom a Ghostwire-t. Eddig is az tűnt fel, hogy nagyon széles skálán mozognak a vélemények a játékról és ezért nem is néztem utána semminek, full vakon fogok majd belevágni (az is újdonság, hogy fps, azt hittem ez is tps kalandjáték).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Bad Pritt #7227 üzenetére
Úgy fest, nem lett kaszálva, sőt: Rumors on Ubisoft Massive’s ‘Star Wars’ Game Compare It to ‘No Man’s Sky’.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #7290 üzenetére
Én mondtam, mert annyira nem volt róla semmilyen hír, ami nem vall a Ubisoftra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Lies, Broken Promises and The Death of Google Stadia
Tanulságos összefoglaló.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Jaja, totálisan ki lett véreztetve az AC, de tényleg annyira, hogy a Valhallát 20 millióan próbálták ki két év alatt és 1 milliárd dolláros bevétele volt az első évében és nemrég jelentett be a Ubisoft három különböző AC projektet. Gyakorlatilag az egyetlen valamirevaló érték a Ubisoftnál jelenleg.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Egyik legnagyobb az cím az AC ez kétségtelen, csak kezd lejáratódni, már most valami nagyot kéne dobni amit nem látom hogy jönne.
De ez mi? Mire alapozod? Néhány itteni károgóra? Az első rész óta aktívan követem a szériát és kicsit vicces, hogy a Revelations óta "kezd lejáratódni" és a "végét járja" a széria és az nem ma volt. A valóság az, hogy az AC köszöni szépen, jól van, pozitívak a kritikai és közönség visszhangok, úgy termeli a pénzt amit egy jobb multi is irigyelne és látható tervei vannak vele a Ubisoftnak. Far Cry ugyanez pepitában.
A fontosabb kérdés az, hogy mit akarnak kezdeni a tetszhalott live service (R6, The Division, For Honor) és régi nagy játéksorozataikkal. Watch Dogs valszeg offos egy ideig a Legion bukta után, Brothers in Arms fogalmam sincs, mióta nincs, az utolsó Rayman kereken tíz éves lesz idén, az utolsó Might and Magic kilenc, Heroes sincs a láthatáron, a Prince of Persia remake épp elvérzik, Beyond Good and Evil 2-ről semmit sem tudunk, Tom Clancy játékok is csak porosodnak náluk, a Driver sorozatra meg szerintem már senki sem emlékszik.
Pedig nem lehet azt mondani, hogy ne foglalkoznának rétegjátékokkal, volt új Anno meg Trackmania pár éve (utóbbi most jön konzolokra), jön új Settlers meg Valiant Hearts idén és nagyjából ennyi a nagy franchise-okon túl, szóval nem az AC meg a FC a baj náluk, hanem szinte minden más.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
De mit jelent az, hogy kifulladt? Nem volt azóta új, amiből le lehetne szűrni ilyesmit. Valami nagyon alternatív világból tájékozódsz szerintem, vagy csak találtál egy-két negatív véleményt és az akkor a "hazai és kinti youtube/újságírók". Far Cry 6 is sikeres volt a semleges/negatív visszhang ellenére.
Hát akkor szidd őket azért, ne az AC-t hozd elő.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Kicsit utánaolvasgattam most ennek a friss Ubisoft sírásnak és a következőket látom:
- Rengeteg problémás fejlesztésük van jelenleg, ezért is töröltek több, akár előrehaladott fázisban lévő projektet, összesen 300-500 millió dolláros veszteséget könyvelve el ezzel (forrástól függ a szám).
- Az utóbbi években megjelent free to play játékaikat totális csődként értékelte a piac, ez gondolom a Hyper Scape, Trackmania 2020 és Roller Champions, illetve az xDefiant zárt alfát jelentheti, nem véletlen nem hallunk ez utóbbiról sem egy ideje.
- A Ubisoft Quartz-ra szintén elszórtak egy rakat pénzt és óriási blama lett.
- Az is baromi beszédes, hogy semmilyen eladási adatot nem tettek közzé az Immortals Fenyx Rising, WD Legion, Riders Republic, R6 Quarantine és évek óta egyik Just Dance résszel kapcsolatban sem.
- A még működő live service játékaiktól is elvonták az erőforrásokat, a Brawlhalla és az R6 Siege kap még érdemi támogatást.Amit érdemes ebből az egészből leszűrni, hogy elképesztő módon égetik a pénzt és ez most ért el egy tűréspontot, ezért jöhetett Guillemot-tól az az ominózus email, amit felkapott az internet. Érzik ők ott a menedzsmentben, hogy nem okés, amit az utóbbi években művelnek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #7322 üzenetére
Hát igazából ezekről az elkaszált játékokról sem tudunk semmit, mert mind olyan, ami nem lett bejelentve (elvileg). Inkább a rájuk fordított összeg az érdekes adalék.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #7324 üzenetére
Na és akkor visszakanyarodva a Ubira: az agyatlan játékaikra sincs keresetlen és ez most a nagyobb problémájuk. Hyper Scape, Trackmania, xDefiant mind jelentős befektetés volt és kutyát sem érdekli, rosszhiszemű pletykák szerint utóbbinak a zárt alfáját nem is sikerült megtölteni kellő számú játékossal.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Erre gondolsz? A tavalyi év után semmiképp, de kíváncsi lennék, tetszene-e neked, mert ez a játék így ebben a formájában, amit ez a 30 perc lefest csont nélkül elmenne egy következő AC-nek és ezt mindenféle túlzás nélkül mondom.
Nekem idén a Suicide Squad az egyetlen, aminek szemernyi esélye van arra, hogy tesztek után megrendeljem, minden más vagy GP vagy ráér. Ez a Hogwarts Legacy is szerintem az elvakult Potterheadeknek készült, elképesztő fanservice ordít minden percéről.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
De a Witcher 3-ból nem csináltak, mert volt a játékban más, amivel lehetett promózni. A Hogwarts Legacy-ban úgy tűnik nincs és az eddigi anyagok alapján AC copy-paste a játék HP köntösben. Nem baj ez, ettől még lehet korrekt játék.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez a 30 perc pont elég volt ahhoz, hogy leszűrjem, ennyire még semmi nem hasonlított egy AC-ra. Sztoriban lehet több, de a UI, a nyílt világ, a feladatok, harcrendszer, ez a térkép, minden ismerős lehet a Valhallából.
Persze, pálcával hadonászol balta helyett, szobát dekorálsz falunapozás helyett, de semmi olyat nem mutattak ebből a játékból, ami érdemben megkülönböztetné egy Ubisoft játéktól. Ha lenne benne bármi egyedi (a HP skineken túl), gondolom azzal próbálnák reklámozni, lásd Shadow of Mordor meg a Nemesis rendszer, Mad Max meg a vehicle combat, Ghost of Tsushima meg a harcrendszere. De nincs.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem negatívum, inkább csak érdekesség, az majd úgyis a megjelent játéktól függ, hogy jól rakták-e össze vagy sem. Engem az jobban zavar, hogy az eddigi anyagok alapján semmi egyedi dolgot nem sikerült beemelni, ami úgymond kiemelné az open world tengerből, tényleg csak a Potterverse témára húzták fel az egész marketingkampányt, ami persze elég a fandomnak, meg jó lenne a Roxfortban csatangolni újra, de nekem erős hiányérzetem van. Aztán ki tudja, a sztori lehet baromi jó és változatos lesz és az majd eladja.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Bár tudom, hogy divat fikázni, de az Infinite nem volt fiaskó, annak ellenére sem, hogy alapvető dolgok hiányoztak belőle. Már ha a kampányra gondolsz.
Amúgy nem érzek semmi ilyesmit, inkább a Bethesda akar valami nagyon újat mutatni a Fallout 76 után, ami tényleg egy fiaskó volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Jönnek hozzá folyamatosan új tartalmak és lesz két kiegészítő, egy sztori és egy multi (valszeg standalone). Nem tudom a Microsoft jelenleg miben méri a sikert, én egyetlen játékukkal kapcsolatban sem láttam bármilyen hivatalos elismerést, lehet, hogy kétszer akkora siker volt, mint az FH5 mondjuk, de az is lehet, hogy feleakkora. Ez az egyetlen adat, amiből ki lehet indulni, meg azért az általános visszajelzések pozitívak voltak mind a kritikusok, mind a játékosok részéről.
Voltak átszervezések, struktúrát váltott a cég, leléptek csomóan, de ez alapvetően független attól, hogy a játék milyen lett, inkább a live service modellel van nekik is bajuk, nem a single player résszel.
Szóval hiába volt problémás a Forza Horizon 5 meg a Halo Infinite is, a 2021-es utolsó negyedévet pozitívan zárta az Xbox részleg és ehhez kellett ez a két játék.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Halo-nál is ennyit tettek ki, de ez ki tudja, mit jelent a MS számára.
Pls... Egyrészt Joe Staten nem lépett le, másrészt a multiról beszélt, harmadrészt azóta jött egy Winter Update kismillió single és multi tartalommal, Forge-dzsal, új fizetős Battle Passt is indítottak, folyamatosan frissítik kisebb-nagyobb ingyenes tematikus eventekkel, feladatokkal, hetente változó playlistekkel, jöttek új pályák, játékmódok és a játék ott van az Xbox legjátszottabb játékainak listáján.
Szóval összegezve az Infintie launch baromi nagy volt Xbox belső mércével mérve (fenti linkem), a fogadtatása összességében pozitív, utána volt egy szar háromnegyed évük, majd összeszedték magukat és a játékot is.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A lényeg ott lenne, amit hombre ír hárommal feljebb, hogy változik-e a szemléletmód a Microsoftnál és nő-e az állandó munkavállalók száma a határozott idejű szerződésesekkel szemben, mert jelenleg ez a legnagyobb rákja az egész cégnek. Emiatt rengeteg a redundáns feladatkör náluk, ezért nem haladtak semerre nemcsak az Infinite-tel, de az MCC-vel sem előtte és égetik a pénzt ész nélkül.
Arról ne is beszéljünk, hogy óriásira hizlalták a csapatot, az utolsó hivatalos infó alapján a Halo 5 óta majdnem a duplájára, 750 főre nőtt a 343 teljes egészében. Tök mindegy, hogy 50, 100, 200 embert küldenek el most, ha továbbra is időszakos conctractorokkal töltik fel az állományt, akiket aztán másfél év után mindig elküldenek.A nyári leakek óta nyilvánvaló amúgy, hogy egy szarul működő cég ez a 343, de mikor azt írtam, hogy összeszedték magukat akkor azt úgy kell érteni, hogy ősz óta végre jön az állandó content a játékba, a Winter Update is jól sikerült. Vannak hülye ötleteik, a local coop hiánya baromi gáz, de látszik egy irány, amerre vinni akarják a játékot.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- (PSN/PS5) COD Black Ops 6 PS5 letöltő kódok - TÖBB DB
- Playstation 1 , Ps1 eredeti használt játékok
- Új, bontatlan dobozos PlayStation VR 2 év gyári Sony garanciával
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Disc Edition!
- Bezámítás! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD digital konzol + Pulse 3D headset garanciával hibátlanul
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest