Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #4607 üzenetére
Tuti, amilyen kicsik a cod stúdiók.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ők maguk sem biztos, hogy tudják.
Mondok egy példát, Starcraft. Ismert brand, világszerte népszerű, vannak kapcsolódó könyvek, képregények, táblás játékok, kamulego szettek, mindenféle dolog, viszont jelenleg maga a Starcraft videojátékokkal nincs semmi előrelépés, SCII kifutott és nincs hír új részről. Hogy árazzák be? Árazzák be a jelenlegi értékét, amit pontosan ki tudnak számolni, vagy árazzák be a potenciális értékét, ha lenne egy új, sikeres rész?
A Blizzardnál lenne know how RTS fejlesztéshez, a Microsoftnál van pénz és ki tudná szervezni (Halo Wars 2-t a Creative Assembly, Age of Empires 4-et a Relic rakta össze, ismerve a két céget mindkettő kapkodna egy ilyen lehetőségért), szóval ha látnak benne fantáziát, akkor folytatódhat a sorozat.
Tehát a kérdés az lehetett, hogy ezt a mostani, tetszhalott állapotot éri a Starcraft egy ilyen akvizíciónál, vagy egy nagy múltú, folytatható sikersorozatét?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Mémek a Bungie felvásárlás után, vannak rohadt jók.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ahogy Fizzie írja, a Microsoft megteremtette a lehetőséget, most nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem azóta minden saját játékuk egérbill támogatással jön ki, innentől a kiadóktól és fejlesztőktől kell várni a csodát.
Volt más topikban erről szó amúgy, valszeg azért nem történt áttörés, mert nincs akkora piaca konzolon az egérbillnek, mint azt páran szeretnék.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A 3DS elég nagy siker volt, nem tudtak belőle eleget gyártani hosszú hónapokig, ráadásul alig pár éve fejezték be a gyártását, ezért kicsit érthetetlen, hogy máris lelövik a boltját.
Mondjuk a Nintendóból nem is néztem ki kevesebbet, amilyen banda.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Jaja, bár nem volt titok, hogy a Ninti örül volna, ha a teljes DS család eladásait tudja hozni vele, ami meg kétszer ennyi lenne.
De hát nyilván az élet közbeszólt, a hardver is drágább volt még a price cut után is, szoftver sem DS árban volt, plusz a touchpad mobil gaming is akkor robbant be, amikor a 3DS felfutott volna a rengeteg klón játékkal meg a live service modellel.
De így is nagy sikernek élték meg a japánok és habár nem éri el sem a Gameboy, sem a DS család eladási számait, de így is egy nagyon jó platform volt a játékosoknak és fejlesztőknek is (nekem is volt több).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Senki se szerette meg technikailag egy zsákutca volt az a 3D, de érdekes módon még így is a sima 3DS adta az eladások nagy részét, nem az XL vagy a 2DS variációk.
A 3DS XL viszont egy fantasztikus gép volt szerintem, kb. úgy, ahogy a Switch OLED is egy óriási quality of life upgrade a sima Switch-hez képest.Wii U egy érthetetlen korszak érthetetlen játékszere volt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na nekem a Game Boy sosem volt must have, a DSi (és méginkább egy jó PSP) viszont nagyon is.
Valahogy azt éreztem, hogy mikor én elkezdtem játszani, akkor már bőven 3D játékokat toltunk, míg a Game Boy még mindig egy 8bites rendszer volt. Ott sokkal nagyobb távolságot éreztem a Nintendo kézikonzol meg a csúcs hardverek között, mint manapság.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Azt mondjuk elhiszem, hogy a GB életpályája elején baromi jó cucc volt, csak a végére lett elképesztően elavult, majdnem másfél évtizedig volt valamilyen iterációjában a piacon, elképesztő hosszú életciklusa lett végül, gondolom a versenytársak hiánya miatt.
Amint jött a Sony a PSP-vel meg aztán a Vitával, hiába nem volt ez utóbbi nagy siker, mégis nagyobb fejlesztésekre ösztönözte a Nintendót is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nekem már csak egy értelmes méretű konzol kéne hozzá és fizetnék is elő.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dr. Venkman #4903 üzenetére
A Naughty Dogtól Neil Druckmann íróként, rendezőként és producerként, Evan Wells producerként vesz részt a munkában, megnyerték maguk mellé Craig Mazint (Csernobil író, showrunner) és Gustavo Santaolallát zeneszerzőnek, erős színészi gárdát verbuváltak, az HBO pedig irgalmatlan pénzt áldoz a projektre (15M dollár epizódonként a legutolsó hír) és szabad kezet ad a készítőknek.
Ha mindezeket figyelembe véve a Last of Us végül nem lesz jó sorozat, akkor mi másnak lehet esélye?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dr. Venkman #4911 üzenetére
Nem láttunk még belőle semmit, szóval bizalmam nekem sincs. De tényleg úgy gondolom, hogy ennél jobb dolga egyetlen adaptációnak sem lesz, szóval ha ezt elkurjantják, akkor inkább engedjék el a többit (a Netflixes Horizon sorit már most kukázhatnák ).
Amúgy a Station Eleven tényleg baromi jó, ha egy olyan minőséget hozna az már win.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem vágom, azt hittem még mindig 1:1-ben váltják. Bár az furcsa lenne, ha több euróba kerülne, mert többet ér az euró.
Te is összevissza veszel minden szart, én is, mindenki is, ezt is meg fogják venni feleslegesen. Amúgy jó játék a mai napig, meg egy elég fontos mérföldkő, de ez így elég lehúzásszagú azért.
Mondjuk azt azért remélem nem felejtik el a kedves PS vásárlók, hogy a TLoU 2 már több, mint két éves lesz, mire ez kijön, szóval teljes árért cserébe nem az a mérce 2022 végén, annál jobbnak kell lennie...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát amúgy a Gears Ultimate Edition gyakorlatilag ugyanezt csinálta: átírták modern UE3 és UE4 alapokra, cseréltek gyakorlatilag mindent és nem akarok hülyeséget mondani, de a 60 eurós korszakban 40 eurón nyitott talán? De az biztos, hogy nem teljes áron.
Ha most tényleg jön egy teljes remastered trilógia, jól fog kinézni és nem is lesz drága, az elég szép tükör a Sony-nak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Oké, akkor ilyen alapon a Naughty Dog meg Rockstar játékai miért nem maradnak teljes árasak élettartamuk egészében, ha már ennyire tiptop minőségűek?
Amúgy sem ez a lényeg ennél a remasternél, hanem az, hogy a költségek egy jelentős részével nem kell számolni, úgy mint: preproduction, azaz írók, rendezők, producerek, művészek munkája, aztán nem kellenek már a színészek, mocap és szinkrons stúdió, zeneszerző és akkor a tényleges játékfejlesztők menyiségéről és minőségéről nem is beszéltünk. A játék oroszlánrésze az 1-2-ből hozott anyag, amihez nem kell hozzátenni semmit és mégis teljes árú játék lesz.
Szóval három lehetőség van: vagy nem számítanak hatalmas eladásokra, vagy brutálisan magas a költsége ennek a változatnak, vagy le akarják húzni ezzel is a játékosaikat. A Rockstar műveli leggázabban ezt a műfajt, de a Sony is szépen zárkózik fel mellé.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Persze, a játékosok a pénztárcájukkal szavaznak, mondjuk én csak azt remélem, hogy nem veszik sokan. Ugyanígy vélekedtem anno a Control, Spider-Man nextgen patch-ek árazása, a GTA trilógia meg GTAV újra kiadások, meg kicsit a Demon's Souls remake kapcsán is, ez iscsak egy újabb sztori a sorban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
DF rakott ki videót a Last of Us re-remasterről, hát ez csak még jobban megerősíti azt, amit itt is írtunk, hogy elég szekunder szégyen ezért teljes árat kérni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Mobilon igazából előbb jelent meg a mikrotranzakció, csak később formálta az egész iparág a modellt olyanná, amilyen ma.
Számomra ezért is játszhatatlan sok free játék, mert olyan szar a UI a sok vásárlási lehetőség miatt, hogy már ott elveszi az ember kedvét. Volt valami tök jó fps, aminél ötféle pénze volt a játékosnak, ezt lássa át valaki guide nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Tudom, sőt, korábban még árkád gépek közt is volt olyan, ami hasonló elven működött.
Én arra gondoltam, hogy ez a mai orrvérzésig tolt in-app purchase modell mobilon futott be.Mobilon akkoriban voltak olyan játékok, amiknél sms-ért cserébe lehetett vásárolgatni, bár ahogy emlékszem nálunk nem is nagyon voltak ilyenek telepítve.
Én egyetlen egyszer vettem egy hátteret még valami Sony Ericsson telómra, tök menő volt akkoriban.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A lelki szemeim előtt látom, hogy az Apple megalkot egy gamereket célzó eszközt, ráadásul az a durva, hogy ők az egész csomagot össze tudnák rakni házon belül.
Más kérdés, hogy nem hiszem, hogy ez a piac érdekelné őket, az Apple Arcade is egy stagnáló platform, másrészt a gyártási kapacitás is egy gyenge láncszem bármilyen új szereplő belépése kapcsán, harmadrészt a Pippin óta a közelében sem jártak ennek a dedikált multimédiás eszköz piacnak, akkora bukó volt.A Valve-nál reálisabbnak érzem a belépés, a Steam Deckre épülő asztali konzol a középtávoli jövőben inkább elképzelhető.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na ezeket a stúdiókat pont nem kell megvenni, mert csak aprópénz van bennük. Hibás tévképzet az ma az emberek fejében, hogy a felvásárlás az egyetlen módja a gyártó stúdiók exkluzivitásának, a Bungie, Activision azért lettek felvásárolva, mert olyan pénzt termelnek a GaaS játékaik, amit átlag ember ép ésszel fel se tud fogni, a Bethesdánál pedig egy óriási IP mennyiség és ígéretes technológiák vannak, amiket a Microsoft is tud hasznosítani, legjobb példa jelenleg a cég Orion fejlesztése és a MS által nemrég bemutatott latency update.
Az Apple azért nem valószínű belépő, mert az elmúlt 15-20 évben gyökeret vert náluk cégen belül egy sikerkultúra, bármilyen eszközt mutattak be vagy fejlesztettek, instant siker lett a vevők körében, ennek egyik pillére pedig az volt, hogy piacvezetőként és innovátorként tudták diktálni az irányokat (vagy úgy kommunikálni, mintha ők szarták volna a spanyolviaszt ), na ez nem lenne meg a játékkonzoloknál.
A Microsoft azért tudta megvetni a lábát a szegmensben 20 éve, mert volt egy pokolian jó, korszakalkotó launch címük a Halo személyében (fun fact: az Apple-től halászták el a játékot) és akkori mércével giga összegeket költöttek exkluzív konzol megjelenésekre, úgy mint Project Gotham Racing, BioWare megjelenések (KotOR 1-2, Jade Empire), Shenmue 2, Morrowind, Ninja Gaiden Black és még így is alig adtak el a konzolból többet, mint a bukásnak számító GameCube-ból, pedig akkoriban ez egy aránylag könnyebben megközelíthető piac volt és még így is folyamatosan hullottak el az új belépők, többek közt az Apple meg az Atari is.
A jelenlegi játékipar meg minden új belépő számára halálos lehet, a MS, Sony lefedi a teljes otthoni szegmenst, a Nintendo uralja a kézikonzolokat, az általa hagyott, amúgy óriási réseket a számtalan kis kínai cég és most már a Valve próbálja betölteni. Gabenék ötlete amúgy nagyon jó, a Steam Deck egy átgondolt, jól összerakott eszköz remek szoftveres támogatottsággal, korrekt árral és jelenleg precedens nélküli rugalmassággal, mókolhatósággal.
Szóval jól átgondolva a jelenlegi helyzetet, nem igazán látni, mit is tudna az Apple nyújtani, amivel nagyobb vásárlóbázist tudna szerezni. Jelenleg minden eszköze több, mint alkalmas játékok futtatására, jó a támogatásuk, egyre több program M csip kompatibilis, szóval nincs is nagyon okuk belépni egy új piacra. Meg őszintén szólva az látszik az elmúlt két évtizedből, hogy nulláról felépíteni egy platformot még a világ összes pénzével se lehet nagyon, legalábbis úgy, hogy belátható időn belül profitábilis legyen.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Mindig is volatilis piac volt a konzoloké rengeteg szereplővel, a mostani állapot békebelinek tekinthető ezzel a három gyártóval.
A Playstation sikerénél azért ott volt, hogy szóbeszédek szerint annyi pénzt öntöttek bele, mint a Sega a Saturnba meg a Nintendo az N64-be összesen és ennek egy jelentős része a reklám volt. Érdemes utánaolvasni a marketingjének, baromi érdekes, akkoriban hogy nyerték meg maguknak a nyugati közönséget, direkt a gyerekeket célozva és ezzel tudatosan hatva azokra a fiatal felnőttekre is, akik gyerekként gamerek voltak.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #5183 üzenetére
Az már az iparág meg a modell hibája, hogy szégyenteljes módon jelennek meg ezek a játékok évek óta és utána évekig tart, mire helyrepofozzák meg feltöltik őket tartalommal, már ha egyáltalán eljutnak odáig.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nintendo semmit nem tarol, a top 10 végén kullog a tavalyi és tavalyelőtti bevétel charton. Nem az eladott eszközökből és first party játékokból van pénze a cégeknek és nem az exkluzívok határozzák meg a piacot már most sem, nemhogy a közeljövőben.
Tudom, hogy a nyolcadik generációig a konzolok negyven éves történetét ez a gondolkodás határozta meg, de megváltozott a piac. Ez nem azt jelenti, hogy ne férne meg egymás mellett egy szolgáltatásokban gondolkozó meg egy tradicionális konzol+exkluzív játékokkal jelen lévő szereplő a piacon, csak az elég l játszik, hogy a legnagyobb cégeknek miből is van bevételük.
Elég egyértelműen látszik abból, ahogy a Sony meg Microsoft formálja a piacot jelenleg, hogy az exkluzív játékok ideje lejárt. Ugyanezért nem lesz soha platformhoz kötve egy CoD vagy Destiny.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na, meg is magyaráztad, a Nintendo miért nem tarolt le semmit, eladnak sok eszközt, sok exkluzívot és ott vannak, mint az Activision a Candy Crush-sal meg a tetszhalott Blizzarddal.
Az egy elég látványos tendencia , ahogy a szolgáltatások lesznek egyre fontosabbak a fizetős multitól kezdve a többszinten Game Pass meg PS Plus előfizetéseken át a gaas-ként működő játékokig, a Nintendo le van maradva kb. egy évtizeddel a piacvezetők mögött ilyen tekintetben.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ProEvoFan #5277 üzenetére
A gaas játékok nem lesznek exkluzívok egyik oldalon sem, sem a Minecraft, sem a Destiny, sem a CoD. Az utóbbi pár évtized az exkluzívok körül forgott, de a Microsoft teljesen más gondolkodás mentén építi az Xbox divíziót (meg amúgy minden szolgáltatását is). A PC-s játékai is megjelennek Steamen, pedig ez is ellentétes az eddigi görcsös exkluzív szemlélettel, az Office is ott van az összes elképzelhető platformon, mert az a lényeg, hogy minden létező emberhez eljusson a termékük.
Az meg egyszerűen kezd szürreálissá válni, hogy nem a kimondott meg leírt szavak értelmét látjátok, hanem valami vélt mögöttes tartalmat hajkurásztok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hibásan mérték fel és nem vették komolyan az igényeket. A Halo 5 annak ellenére a legsikeresebb darabja a szériának, hogy a legalacsonyabbra értékelt mind közül, az MCC pedig a nyilvánvaló hibái ellenére is egy nagyon erős csomag mai napig rengeteg pozitív visszajelzéssel, úgyhogy valószínűleg nem úgy csapódott le az MS-nél a Halo utóbbi évtizede, hogy nagy gondok lennének a széria háza táján, inkább egy szolid reformra van szüksége.
A 343-nál, ahogy te is írod, egyértelműen menedzsment problémák vannak, egyszerűen nem tudják összerakni az Infinite-et, horrorisztikus látni ezt a tanácstalanságot, amit minden nyilatkozatuk és kiadott anyaguk mutat. A kampány egy óriási fanservice de félkész, a multiban hiába jó maga a játékélmény, ha érezni, hogy rengeteg minden hiányzik, az egyéb, eddig alapvetően gondolt feature-ökről nem is beszélve. Basszus, a Halo-val találták fel a matchmakinget és várakozás közben a lobby social elemeit, erre ez nincs benne rendesen...Én most reménykedem egy Halo Wars 3-ban így, hogy a Creative Assembly végzett a Warhammer franchise-szal, mert a Wars 2 volt a legjobb Halo content a Reach óta és ez valahol tényleg szomorú. Sőt, csináljanak ők egy Halo fps-t, végülis az Alien Isolation is az volt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Jogász topic
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo 3
- További aktív témák...
- Konzolok és tartozékaik felvásárlása azonnali készpénz fizetéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go 8APU1 Shadow Black játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series S Carbon Black 1 TB , Garancia: 2025.10.28.
- Nintendo NES, SNES - Super Nintendo dobozos játékok
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol konzol hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen