Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz opr #6602 üzenetére

    Teszteltem neked kicsit. A Lyra starter game-ben is megneztem. Mondjuk sok mindent nem csinaltam, csak atallitottam a ray tracing-re vonatkozo beallitasokat a project settings-ben es ennyi. Tudom ajanlani hogy nezd meg magad ezt a projektet es allitsd at, mert az a biztos, ha te teszteled ki.
    Van ertelme rt-t hasznalni amugy, bar oriasi kulonbsegek nincsenek, csak a szokasosak. Kevesebb a zaj es a screen space szamitasok hibai is csokkennek. Termeszetesen minden jobban nez ki, mivel pontosabb az egesz szamitas. A Lyra-ban a kezdohelyen allva 6900xt-vel epic preset-en 12.8ms-rol 13.8-ra nott a gpu frame time-ja rt shadows nelkul, mert az artifact-olt. Ez ugy, hogy ahogy emlitettem, semmilyen mas parametert nem allitottam at, csak atnyomtam rt-re azt, amit at lehetett a project settings-ben.
    Meg mindig ugy gondolom, hogy pc-n jo ha van, de konzolon en nem eroltetnem. Az asset-ek distance field minoseget amugy lehet novelni, ami miatt pl a tukrozodo feluleteken is jobb minosegben fognak kirajzolodni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés