- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
- sh4d0w: Tele a hócipőm
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz
Hieronymus #167 üzenetére
"Ebben nyilvánvalóan hátrányban vannak a hagyománnyal rendelkező gyártókkal szemben."
Ami egyben előny is, mert nem köti őket a már kiépült gyártási infrastruktúra.
Azaz a termékhez tudják igazítani a gyártést és nem a gyártáshoz a terméket.
A legtöbb autógyártó beszállítók ezreivel dolgozik, így egy paradigmaváltás az egész infrastruktúrájukat fenekestül felforgatná.
Így amolyan "tyúk vagy tojás" dilemmába kerülnek, mert amíg a bevételeik nagy részét az ICE autók adják, addig nem tudják a gyártást az EV-khez optimalizálni, mivel szükségük van a gyártókapacitásra olyan állapotban, amilyenben most van, amíg viszont a gyártás nem optimális az EV-khez, addig nem tudnak versenyképes minőségben és/vagy áron EV-ket piacra dobni, így viszont nem éri meg átállítani a gyárakat.
Tehát azt a tanulási folyamatot, amin a Tesla már nagyjából keresztül ment valójában nem 0-ról, hanem -10-ről kell kezdeniük.
"Ami aggasztó lehet az, hogy az árcsökkentés vonzata a takarékosság."Csak akkor, ha az árcsökkenésnek nincs mozgástere. A Tesla esetében viszont bőven van még tartalék.
"Korábban írta valaki. Musk személyes dolga a droghasználat.
Nagyon nem személyes ügy. Sok emberért felelős. Azokért, akik neki dolgoznak és azokért, akik a vásárolnak cégei termékeiből.
Egy hibás, tudat módosult állapotban hozott döntés, szó szerint embereket tehet tönkre."Pontosan ezért nem szabadna érdemi bizonyítékok nélkül, sőt a hiteles cáfolatok ellenére (pl. NASA által végzett rendszeres drogtesztek), ilyesmivel rágalmazni egy vállalatvezetőt.
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #167 üzenetére
"Ezt folyamatot járta végig az Opel. A nyolcvanas években piacvezető gyártó volt Németországban. Nagyon jó piaci pozíciót értek el.
Utána beindult a lejtőmenet. Amerikai kézbe került a cég."A 80-a években már régen GM kezében volt az Opel, tehát nem feltétlenül az okozta a lejtmenetét.
-
mjani1172
addikt
válasz
Hieronymus #167 üzenetére
Az Opelnél szvsz több tévedés is van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- OLCSÓBB!!! Dell Latitude Precision XPS Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest