Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jolida

    tag

    válasz zsolosz #54151 üzenetére

    A telepítés során a telepítő a saját hálózatodra csatlakoztatta az invertert (valószínűleg DHCP címre: 192.x.x.x), amikor megadtad neki a hálózat belépéshez az adatokat (én írtam be a tabletjére a vendéghálózat elérését).
    Ez egy többnyire fixen maradó IP szám (az inverter nem fog kérni másik számot a hálózatodtól), amit egy hálózati programmal, vagy a routeredbe belépve meg tudsz nézni.
    Ezt az IP számot beírva a böngészőbe jön be az inverter alapmenüje.

    A menüpontok használata jogosultsághoz kötött, legalább "customer" jog kell.
    Az inverter programozásához "technician" jogosultság kell, de gondolom ezt nem Te akarod végezni a továbbiakban.

    A telepítő lépett be az inverter oldalán található számokkal és rögtön adott magának "technician" jogot/jelszót, regisztrálta a készüléket a Fronius oldalán (gyári számmal), ezért nem tudsz azzal már belépni.

    Ha a telepítő cég ad neked (a Fronius utasítása szerint kötelessége!) "customer" jogosultságot, tudod kérni az inverter felületén a jelszó megváltoztatását. Az email címedre küldi el a rendszer a belépéshez szükséges adatot, amit utána már meg tudsz változtatni a saját jelszavadra.

    Én ezek után a telepítő cégnek/rendszermérnöknek a solarweb.com oldalon "Rendszerfelügyelő" jogosultságot állítottam, amivel minden olyan funkciót el tud látni, ami a felügyelethez kell, jelentéseket, szervizüzeneteket ugyanúgy megkap. Ha kell, gond esetén "technician" joggal lokálisan hozzáférhet az inverterhez a belső WiFi hálózatomról ... ha kiszáll a helyszínre, és egy "eldobható" jelszóval felengedem a WiFi-re. :DD

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés