Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz CHIPman #9380 üzenetére

    Igen és bocsánatot kérek tőled mert tényleg nem te írtad, hogy hülye vagyok, hanem egy amúgy számomra pont szimpatikus hozzászóló "Igen, én is hülyének tartom azt a mai világban, akinek nincs legalább egy minimális adatcsomagja, aminél még túlforgalmazás sincs, az okostelefonja mellé, de akkor is.. Ez olyan, mintha mindenkinek menne az HBO, de minden odakapcsoláskor ....." Ezt vettem magamra, amit tényleg nem te írtál úgyhogy bocsánatot kérek!
    Egyébként tényleg nehéz megállni, hogy ne szóljak közbe, bocs.

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz CHIPman #9369 üzenetére

    " Tehát a hülyékből gazdagodik meg a világ,... " na ezen kellene változtatni, mert lehet, hogy hülye voltam és most már nem vagyok hülye legalábbis ebben a témában, de mindenki úgy kezdi, hogy hülye.
    Ez még nem jogosít fel senkit, hogy a hülyékből gazdagodjon meg, ami szerintem nem is így van, bár inkább ez csak a jó magyar kishitű gondolkodás eredménye.
    Ha úgy is lenne, hogy a hülyékből gazdagodik a világ akkor ezt mindenképpen be kellene fejezni, mert az nem vezet jóra. Gondolok itt a tőzsdei spekulációkra is, ahol egyes magukat okos embernek tartó ügyeskedők( mert értéket nem hoznak létre csak pénzből pénzt csinálnak de a hasznukat végül is valakinek csak ki kell termelnie) a hülyéket kihasználva gazdagodnak.
    Ha az élet többi területére is ez lenne a jellemző akkor nagyon nagy baj lenne.
    A szolgáltatás viszont arról szólna elvileg, hogy valamilyen munkáért vagy dologért amit a szolgáltató ad ,pénzt kér olyan módon, hogy azt később is megtehesse a hosszú távú kapcsolat érdekében kölcsönösen előnyös legyen az üzlet a vevő és a szolgáltató között.
    Nagyon nagy tévedés az, hogy a hülyékből gazdagodik a világ!
    Én sem állítom, hogy hülye az, aki azt képzeli, hogy 100 ember 50ezrenként 50 milliót fizet, (mert ugye kiírtad betűkkel is, és nem gondolod, hogy az megállja a helyét, hogy a nullákat számolva írod ki szóval is mert ha igy gondolod akkor azon is el lehet csodálkozni) csak úgy gondolnám, hogy éppen rosszul gondoltad vagy elszámoltad. Inkább azt írtad volna, hogy 100 helyett 1000-ret akartál írni, úgy rendben lenne. Lehet, hogy ezt már meg se értetted, na mindegy.

    [ Szerkesztve ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz koviandri76 #9362 üzenetére

    "Megnézheted a NMHH közleményét az oldalukon, hogy a másik két szolgáltató hasonló csomagját is vizsgálja a hatóság.
    Elnézést ez nem valós, hanem ezt a híradó oldalán lehet olvasni nem a hatóság oldalán:
    [link]

    Ezek után továbbra sem értem, miért is vitatkozunk azon, hogy vajon kinek van igaza?
    Most már tényleg nem írok többet, csak ha változás lesz az ügyünkben. üdv.

    [ Szerkesztve ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz club1 #9360 üzenetére

    Megnézheted a NMHH közleményét az oldalukon, hogy a másik két szolgáltató hasonló csomagját is vizsgálja a hatóság.
    Igen te biztos jobban értesz a telefonokhoz, mint az átlag egyszerű ember, vagy az olyan aki még csak most "tanulja".
    Azok az emberek futnak bele a Net Startba rosszul, akik tapasztalatlanok és pont ezért nem lehet automatikusan minden telefonon rajta. Ezt nem én találtam ki, hanem a hatóság kötelezte a T-Mobilet, de nem arra, hogy szüntesse meg a Net Startot, hanem arra, hogy kérés nélkül alapból mindenkinek legyen. Egyébként kérni nem nehéz csak fel kell hívni a 1430-at, viszont ha nem tud róla valaki akkor előbb rá kell jönnie, hogy van (ami már a használatát is jelenti) aztán tudja csak lemondani. Azért ez nem mindegy. És még egyszer hangsúlyozom, hogy ezt nem én mondtam ki, hanem a hatóság. Legyen rajta annak aki kéri, vagy figyelmeztessék a telefon vásárlásakor a magas tarifára. Tudom nem kötelező figyelmeztetni, mert részükről a tájékoztatás már le van tudva.
    Szép gondolat a T-Mobile részéről, hogy alapból legyen internet minden telefonon. Az sms és mms is van, de azért 13FT/10kbyte az nem sms mms szintű kategória! Inkább luxus szolgáltatásnak lehetne nevezni. Gondolok itt az árára és nem az internetre mint luxusra.

    [ Szerkesztve ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz kali #9357 üzenetére

    Be is fejezem a témát mert már olyanok vagyunk mint a kutya aki a saját farkát kergeti.
    Körbe-köbe magyarázgatjuk és magyarázgatja mindenki a saját véleményét.
    Szeretnék visszautalni az eredeti hozzászólásomra #9290-es száma van.
    Egy panaszlevél teljes szövege amit a T-Mobile-nak küldtem.
    Ezt szerettem volna csak közzétenni hátha segít másoknak is a Net Starttal kapcsolatban.
    Köszönöm a megértő és segítő hozzászólásokat is.
    üdvözlettel:
    Kovács András

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz koviandri76 #9352 üzenetére

    Szerkesztettem ezért újra:

    Nem is mondtam, hogy vak lennék. Akkor elmesélem, hogy a ZTE-t majdnem üresen kapod, egy két alkalmazás két három játék:
    2MB+3MB+2MB+5MB+4MB+4MB a Marketről hamar le lehet töltögetni első lelkesedéssel éredekes dolgokat. You Tube videók nézegetése, Maps stb. egy üres telefon kipróbálásakor te is pillanatok alatt össze tudsz hozni 24 MB-ot. Nem is értem ezt miért nem hiszed el. Mi okom lenne hazudni ilyeneket? Már rég nem írogatnék ide, ha csak kamu lenne amit írtam. A 96 MB meg tényleg annyi lett nem is neked kell majd bizonyítanom, ehhez nem értek, de a szolgáltató biztos meg tudja valahogy majd nézni az adat forgalmat. Utoljára reagáltam ilyen dolgokra, mert látom, hogy itt nincs értelme.
    A szerződésben nincs benne, el is küldhetem neked. Az új szerződést még nem írtunk alá, mert telefonon rendeltünk.
    Sajnos csak azok járnak így akik nem kérnek internet előfizetést is a mobilra, mert még havi 500 Ft-is számít. Wifivel akarják használni az olcsó okostelefont. Nem figyelmeztetik őket, hogy ha a wifiről átvált a telefon 3G-re akkor a Net Start nagyon sokba kerül.
    Miért nem mondják el? Mert akkor elsőre mindenki rögtön kikapcsoltatná és majd később ha szüksége van rá, akkor kérné.
    Az sms-hez meg nem hasonlítanám, mert véletlen elküldök egy sms-t az talán nem kerül annyiba mintha véletlen valaki NetStarttal felmegy a netre.
    Ez kb. olyan lenne mintha egy államilag támogatott hitel kamatait hasonlítanánk össze a Provident kamataival.

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz CHIPman #9345 üzenetére

    Nem is mondtam, hogy vak lennék. Akkor elmesélem, hogy a ZTE-t majdnem üresen kapod, egy két alkalmazás két három játék:
    2MB+3MB+2MB+5MB+4MB+4MB a Marketről hamar le lehet töltögetni első lelkesedéssel éredekes dolgokat. You Tube videók nézegetése, Maps stb. egy üres telefon kipróbálásakor te is pillanatok alatt össze tudsz hozni 24 MB-ot. Nem is értem ezt miért nem hiszed el. Mi okom lenne hazudni ilyeneket? Már rég nem írogatnék ide, ha csak kamu lenne amit írtam. A 96 MB meg tényleg annyi lett nem is neked kell majd bizonyítanom, ehhez nem értek, de a szolgáltató biztos meg tudja valahogy majd nézni az adat forgalmat. Utoljára reagáltam ilyen dolgokra, mert látom, hogy itt nincs értelme.
    A szerződésben nincs benne, el is küldhetem neked. Az új szerződést még nem írtunk alá, mert telefonon rendeltünk. Miért nem mondják el? Mert akkor elsőre mindenki rögtön kikapcsoltatná és majd később ha szüksége van rá, akkor kérné.
    Sajnos csak azok járnak így akik nem kérnek internet előfizetést is a mobilra, mert még havi 500 Ft-is számít. Wifivel akarják használni az olcsó okostelefont. Nem figyelmeztetik őket, hogy ha a wifiről átvált a telefon 3G-re akkor a Net Start nagyon sokba kerül.
    Az sms-hez meg nem hasonlítanám, mert véletlen elküldök egy sms-t az talán nem kerül annyiba mintha véletlen valaki NetStarttal felmegy a netre.
    Ez kb. olyan lenne mintha egy államilag támogatott hitel kamatait hasonlítanánk össze a Provident kamataival.

    [ Szerkesztve ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz CHIPman #9343 üzenetére

    A Net Startot egy új telefon kipróbálásával sikerült tudatlanul használni, már másnap letiltattam az ügyfélszolgálaton mert elég nehéz volt rájönni, hogy miért használ mobilnetet a telefon a wifi helyett amikor az előző nap a megrendeléskor nem kértünk mobilinternet csomagot, mert wifivel szerettük volna kipróbálni. (ZTE Blade gyenge wifi esetén pikpakk átvált mobilnetre ha van) Egy sms után már tudtuk is, hogy így volt. Ha jól emlékszem 24Mb után kaptuk sms-t amit gondoltam, hogy az előző napi mobilinternet csomagok ( havi 500Ft-os is van) tükrében egy két ezer forint lesz, majd kifizetjük gondoltuk. Éjjel a ki nem kapcsolt telefon még hozzátett okosan pár Mb-ot 96Mb lett mire letiltattuk a Net Startot. Addigra már vert a víz mert megnéztem a tarifát a neten. Hát arányaiban súlyosan eltér a többitől ez a kis "alapszolgáltatás". 13Ft/10kbyte!
    Ha tetszik a kutyakakiba éppen hogy csak beleléptem és már ki is ugrottam belőle, de ez 50ezer forintba került. Kár ezt megint bizonygatnom mert úgysem hiszi el az aki nem került ilyen helyzetbe.
    Te aki kioktattál és továbbköltötted a hasonlatot nem gondoltál arra, hogy egy vak ember is sétálhat a járdán? Talán hány kakiba lép majd még bele, de hagyjuk is ezt már tovább.
    Hidd el, hogy nem hülye gyerek vagyok aki eszetlenül netezgetett és most kiveri a balhét és rinyál feleslegesen. Ha lett volna emberség a szolgáltatóban az ilyen eseteket is mint a miénk elengedné. Ha nem engedi el az csak azt bizonyítja, hogy számít az ilyen bevételre is.
    A helyzet az, hogy a hatóság már elmarasztalta a T-Mobile-t az ügyben, ezen már kár vitázni.
    Jogtalan volt az, hogy automatikusan írásbeli szerződés nélkül szolgáltatta a Net Startot.
    Szerintem a mi előfizetésünkre sem tehette rá automatikusan a Net Startot úgyhogy a pert biztosan megnyerjük ellenük de gondolom, remélem nem fog addig húzódni az ügy.

    [ Szerkesztve ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz kali #9334 üzenetére

    Durva lesz a hasonlat, de körülbelül a Net Startot úgy képzeld el, hogy megy valaki az utcán és belelép egy kutya kakiba. Szeretné ha az, aki otthagyta a járdán, lepucolná a cipőjét. No no nem úgy van az! Miért lépett bele? Miért nem nézte, hogy hová lép? Bizony ez az ő hibája, hogy belelépett. Valójában mindenki tudja, hogy nem szabadna a járdán ilyesminek lennie, jogilag mégsem tehet semmit a kutyus ellen igaz?

    [ Szerkesztve ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz koviandri76 #9330 üzenetére

    Itt el lehet olvasni a a hatóság határozatát.
    Amelynek tárgya:a Net Start szolgáltatás aktiválásának jogszerűsége, ÁSZF rendelkezések megfelelősége.
    http://www.nmhh.hu/dokumentum.php?cid=27329
    Ez az amiről beszélek és el lehet olvasni és ki fog derülni, hogy mi jogos és mi nem a Net Starttal kapcsolatban.
    A NMHH valóban nem a bíróság, de a bíróság a határozat értelmében fogja kötelezni a T-Mobile-t a kártérítésre.

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz ForRedGlory #9329 üzenetére

    Bocs de a következő mondatot már miért nem ollóztad be???:.. " Ezért az NMHH arra kötelezte a Magyar Telekomot, hogy ezután ne aktiválja automatikusan a hangszolgáltatás mellé ezt a csomagot, illetve, ha valaki lemondja a havi díjas internetszolgáltatást, akkor automatikusan ne állítsa vissza a Net Start szolgáltatást."
    Vajon miért kötelezte a hatóság arra, hogy nem kapcsolhatja be kérés nélkül automatikusan?
    Ez a te idézeted utáni mondat!
    Mintah arról szólna, hogy nem jogos az automazikus bekapcsolása a Net Startnak nem?
    Ehhez nem kell jogásznak lenni, hogy megértsd.

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz ForRedGlory #9319 üzenetére

    [moderálva]
    A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (amit a T-mobile és az összes telefonszolgáltató főnökének is nevezhetnénk) kimondta, hogy nem szabályos a Net Start kérés nelküli automatikus szolgáltatása.
    Itt a link a hatóság oldaláról, azt hiszem ezzel nem lehet vitatkozni [moderálva]
    http://www.nmhh.hu/index.php?id=hir&cid=14688
    A T-Mobile meg csak szépen adja vissza a kicsalt pénzeket!
    Bár a sok bosszúságot és stresszt amit okozott jóhiszemű embereknek, azt nem tudja már megtéríteni soha cak azzal, ha szépen áengedi ezeket az embereket másik szolgáltatóknak mer az biztos, hogy többet a Telekomról még csak hallani sem akarnak majd.
    Ezt is csak az érti, akit becsaptak. [moderálva]
    És értse meg mindenki hogy, nem mindenkiről van szó csak azokról akiket tényleg megvezettek és lehúztak ezzel a csomaggal tudatosan vagy nem az mindegy!

    Panaszlevél minta a kettővel ezelőtti hozzászólásomban megtalálható, akit érdekel!

    Köszönettel:
    Kovács András

    [ Módosította: 7 ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz dedike #9302 üzenetére

    [moderálva]
    Persze elvileg mindenkinek igaza van.
    Nem vitatkozom senkivel, mert már sokszor megtettem.
    Aki hasonlóképpen járt a Net Starttal, tudja miről van szó.
    Aki nem járt pórul az meg nehezen fogja megérteni.
    A fenti panaszlevél közzététele a póruljártaknak szól, hibák is vannak benne, de segítség lehet ahhoz, hogy bátran reklamáljon mindenki aki jogsértőnek érzi ami vele történt.
    A Net Start sokak életét megkeserítette csak nem tudunk róla mert általában 10 emberből egy se fogja elmondani az esetét senkinek sem, mert szégyelli magát. [moderálva]
    Remélem nem sértettem meg senkit.
    Köszönettel:
    Kovács András

    [ Módosította: 7 ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz zoli62 #9291 üzenetére

    A másik két szolgáltató hasonló csomagját is vizsgálja a Média Hatóság.

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz Lajosom86 #7895 üzenetére

    Mindenkinek írom, akit a Net Starttal megkárosítottak.
    Alábbiakban közzéteszem a számlapanaszt amit a T-Mobile-nak küldtem faxon és e-mail-ben is.
    Az egész levél Maus Róbertnek köszönhető aki ingyen, tiszta emberségből, meggyőződésből és szeretettel segít mindenkit aki hozzá fordul.
    Ezúton is nagyon köszönöm a kitartó munkáját. Remélem ez elég lesz ahhoz, hogy jóváírják az 50000 Ft-os Net Start számlánkat.
    Ha nem, a következő lépés a NMHH (Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság) lesz, akik ugye már köztudottan meg is tiltották a T-Mobile-nak a Net Start automatikus szolgáltatását.
    Az első rész már akár mindenkinek jó lehet a reklamációhoz, a második részben egy céges előfizetés szerepel ami sokaknak érdektelen lehet, de az eredeti szöveget szerettem volna közzétenni, hogy ne legyenek félreértések.
    Köszönettel:
    Kovács András

    Magyar Telekom Nyrt. Lakossági Szolgáltatások Üzletág
    1117 Budapest, Kaposvár utca 5-7. (1519 Budapest, Pf. 434)
    T-Mobile Ügyfélszolgálat
    Telefon: 1430; (1) 265 92 10 Telefax: (1) 204 41 28 E-mail: ugyfelszolgalat@t-mobile.hu

    Tárgy: Értesítés hatósági eljárás megindításáról
    Kártérítés igényünk, számlapanaszunk valamint jogfenntartó nyilatkozatunk közlése.

    Hivatkozások:
    Kapcsolási szám:
    MT ID: Folyószámlaszám:
    Levelük: ( )
    Vitatott számla: (2011.05.01.)

    Tisztelt T-Mobile Lakossági Ügyfélszolgálat!

    Alulírott --------------- Előfizető (cím----------- ) és ---------- mint Előfizető férje és a jelen eljárásban törvényes képviselője a következőképpen nyilatkozunk a Társaságuk által „méltányossági kérelmünkre” adni méltóztatott 2011.05.25-én kelt válaszukkal kapcsolatban.
    A T. Szolgáltató által adott kioktató hangnemű és több tekintetben is megalapozatlan, adott esetben jogsértő állításokat is közlő levelet, különösen a fenyegetőző hangnemet a legteljesebb mértékben visszautasítjuk! A T. Szolgáltató által a „Net Start” szolgáltatás nyújtása, anélkül, hogy erre a T. Szolgáltató érvényes írásbeli előfizetői szerződést képes volna bemutatni, nem más mint a primitív jogsértésén alapuló nyilvánvaló csalási kísérlet. Ezt támasztja alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság e körben összehívott sajtótájékoztatója is, amelyen a Hatóság az összes érintett előfizetőt kívánta a sajtó nyilvánossága útján tájékoztatni az FU7110-10/2011. számon a T. Szolgáltató ellen meghozott és kötelezést valamint felhívást mint szankciókat tartalmazó határozat lényegéről. Eszerint a T. Szolgáltató az összes érintett előfizetővel szemben jogsértően járt el, amikor érvényes írásos EESZ nélkül „automatikusan” kívánta nyújtani a „Net Start” elnevezésű szolgáltatását. A T. Szolgáltató a szolgáltatásnyújtása kapcsán az Előfizető érdekkörében felmerült és keletkezett összes kár tekintetében annak megtérítésére kötelezett az Eht. 134. § (1) és (3) bekezdései értelmében az egyéves elévülési időn belül az elmaradt haszon kivételével. A jelen esetben az általunk elszenvedett kár a T. Szolgáltató fentiekben körülírt jogsértő szolgáltatásnyújtása által a vitatott tárgyi számlán előadott „Net Start” forgalom teljes 107.616,38 Ft-os forgalmi díjának a számlán szereplő kedvezménnyel (-57.062,39 Ft) csökkentett 50.553,99 Ft összegében adódik, amelyet a T. Szolgáltató, jogkövető magatartása esetén, nyilván a teljes „Net Start” forgalom haladéktalan jóváírásával téríthet meg a részünkre.

    A fentiek alapján követeljük a T. Szolgáltatótól, hogy a tárgyi számlán szereplő „Net Start” forgalom teljes összegét azonnali hatállyal jóváírással törölni szíveskedjen. Amennyiben a jelen felhívásunknak a közlést követő nyolc ( 8 ) naptári napon belül nem tesz eleget a T. Szolgáltató, úgy a Nemzeti- Média és Hírközlési Hatóságnál kérelemre induló piacfelügyeleti eljárást kezdeményezünk a T. Szolgáltató ellen. Egyben nyomatékosan felhívjuk a T. Szolgáltató figyelmét, hogy a vitatott számlát megalapozó helyzet a Hatóság itt bemutatott, sajtó által nyilvános határozata nélkül is különösen jogsértő volna, hiszen a „Partner 3 vállalati kedvezménnyel” megjelölésű előfizetés (díjcsomag) nyilván nem minősülhet általános előfizetésnek, hiszen azt a T. Szolgáltató nem nyilvános keretszerződések alapján (jelen esetben állami/önkormányzati fenntartású kórházról van szó) nyújtja, és ennek megfelelően „Partner 3 vállalati kedvezmény” megnevezéssel díjcsomag (előfizetés) a Díjszabásban és az egész ÁSZF-ben nem is szerepel. Ekként a Díjszabásban a „Net Start” alatt szereplő „általános előfizetésekhez” kitétellel önmagban is összeegyeztethetetlen a „Net Start” automatikus nyújtása nem általános előfizetésen.
    Jogfenntartó nyilatkozat: Fenntartjuk minden jogainkat az egyéves elévülési időn belül, hogy a T. Szolgáltató által kártérítés és kötbér formájában követeljük megtéríteni mindazokat a kárainkat, amelyek az érvényes írásbeli szerződés nélküli és így jogsértő szolgáltatásnyújtásból keletkeztek, így különösen a tárgyi számlával kapcsolatosan felmerülő esetleges korlátozás, kikapcsolás (önmagában is jogellenes szüneteltetés) ideje alatt a le nem beszélhető havidíj és a fel nem használható „Partner 3 vállalati kedvezmény” bizonyítható, a korábbi számlák alapján átlagolt összegei tekintetében, valamint különösen a követeléskezelés során számlázott mindennemű ügyfélszolgálati, adminisztrációs, eljárási etc. díjak tekintetében, valamint minden a jelen pillanatban fel nem ismerhető egyéb káraink esetében egyaránt és egyetemlegesen.
    A jelen felhívásunkat egyebekben mint a tárgyi számlára benyújtott számlapanaszunkat adjuk elő, amelyre 30 napos határidővel a T. Szolgáltató érdemi, adekvát és lényegi választ köteles a részünkre postai úton adni.

    Kérjük a fentiek tudomásulvételét!

    ---------, 2011. június 30.

    Tisztelettel:

    /: ---------- :/ /: ---------- :/
    panaszos előfizető a panaszos előfizető törvényes képviselője

    Postacím: -----------
    Telefon: ------------
    E-mail: --------------

    [ Powered by Tele-Maus Nonprofit Consulting © 2010, 2011 www.tele-maus.hu ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz kali #8043 üzenetére

    Ez egy meglévő előfizetés meghosszabítása volt.
    A 107 ezer Ft valóban úgy jött ki, hogy én beszoroztam a 81 Mb-tot, mert a szolgáltató csak az adatforgalmi mennyiséget adta meg.
    Lehet javítani az előző hozzászólásaimat ahol a 107 ezer Ft szerepel?
    50580 Ft már nem annyira rémisztő, de azért persze még elég sok.
    Azért nagyon köszönöm a válaszokat.

    [ Szerkesztve ]

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz kali #8041 üzenetére

    Köszi a tanácsokat, a szolgáltatónál letiltattam az internetet. Nem azzal van a baj, hogy a telefon átváltott wifiről úgy, hogy alig vettem észre, hanem azzal, hogy nem tudtam, mert nem tájékoztattak arról, hogy az előfizetésünk alapból tartalmazza a Net Startot és az ilyen nagyon drága! Végül is csak egy két játékot meg programot töltöttem le. A rendeléskor ajánlottak internet csomagokat, de azt nem mondták, ha nem kérem akkor is van egy az előfizetéshez ami iszonyú drága.
    81 Mb 107 000 Ft-tért szerintem nagyon sok pénz.

  • koviandri76

    csendes tag

    válasz blueye #8038 üzenetére

    Tegnap este küldte az sms-t de a 18 Mb nem tűnt soknak a havidíjas internetárakból kiindulva. 18 Mb az sok? Persze csak ma reggel néztem meg a tarifát, hogy az mennyi. Egyébként akkor lett gyanús amikor egy T-mobile-os ügyintéző utalt rá, hogy "húzós" lehet a számla. Addigra már 81 Mb lett. = 107 000 Ft.
    A Maps alkalmazás véletlen nyitva maradt hosszabb ideig lehet, hogy az szívott le ennyi adatot?

  • koviandri76

    csendes tag

    Mit csináljak? Net Start okostelefonnal

    Tegnap érkezett meg a futárral az első okos telefonom (ZTE blade), kedvezményesen 21000 Ft lesz részletre két év hűséggel előfizetésre, hogy ne kelljen sokat fizetni érte.
    Wifis telefont szerettem volna, hogy ingyen lehessen internetezni róla.
    Rácsatlakoztam az otthoni gépünk rooterére. Egy két játékot és alkalmazást letöltöttem rá, hogy lássam mit tud és örültünk, hogy milyen jó kis telefon és, hogy ennyi kis pénzért nekünk is lehet ilyen. Egy két óra múlva jött az sms ,hogy 18 Mb-tot letöltöttem a net start díjcsomagra.
    Ez tarifa szerint (amit ekkor szerencsémre megnéztem) 24 ezer forint körüli összeg volt.
    13 Ft/ 10 kbyte. Leesett az állam!
    A telefont egyébként azt hittem, hogy wifivel használom, mert kiírta, hogy csatlakozott.
    A telefon ügyesen korrigálta a wifi hiányosságát és átkapcsolt.
    Most már tudom, hogy az a kicsi E betű meg a 3G villogása mit jelentett.
    Persze erre a használati utasításban és a szerződésben sem figyelmeztet senki, hogy ez irreálisan sok pénzbe kerülhet!
    Mire ma sikerült letiltatnom a Net startot, az adat forgalmat is lekérdeztem: 82781 kbyte = 107615 forint lesz a számla. 1 nap alatt!
    Jól sikerült a kipróbálása a telefonnak!
    Köszönöm a T-mobile-nak hogy pár óra alatt, sikerült ennyi pénz elszednie egy négy tagú családtól. ( rántott hús egy darabig nem lesz ebédre! )
    Köszönjük T-mobile! Ez bizonyítja, hogy még a válságban is lehet bevételt növelni!
    81 Mbyte adat 107615 forintba került!Nem irreálisan magas ár ez?
    Mi lett volna, ha nem csak fél napot használom a Net Startot okos telefonnal?
    A telefon számlával egy időben a lakásunkra is benyújtaná az igényt a T-mobile?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés