- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
[P]laci
senior tag
Ha mobilneten keresztül lépsz be, akkor nem fog (legalábbis akkor nekem nem csinálta)!
viszont nekem mostanában myt-mobile-on való belépés után sem jön se email, se sms...
(#47326) lugosi: linket tudsz adni itt, vagy esetleg PM-ben? egyik ismerős megy ki dolgozni és jól jöhet neki!
(#47330) Edi77: nálam a különbség a wifi és mobilnet között az volt, hogy míg wifin kért jelszót meg mindent, addig mobilneten érthető okokból semmit (egyik esetben sem volt mentve semmi és nem volt automatikus bejelentkezésen)
-
sarkanyolo2
őstag
Ha még forgalmazza a T, akkor igen, elvileg csak erre! Ha már nem forgalmazza, akkor nem vagy köteles(!) elfogadni másikat (csak típusazonosat, de ilyen nincs mert 2 TÖKUGYANOLYAN telefon nincs), vagyis kérhetsz pénzvisszafizetést, mivel a dolog útja:
Javítás->Csere típus azonosra-> Pénzvisszafizetés
Na ilyenkor szokták azt mondani, hogy jó, akkor a ráfizetéses konstrukció is mehet, mert pl. sokan ezt szeretnék ebben az esetben.
(#45315) k-adi
Kvázi 2 nagy pofon kéne Neked fiam! -
tomy86
addikt
Rossz oldalról közelíted meg. A T a szerződés foglaltak szerint járt el amikor kifizetteti a 4500Ft-ot (szerintem is fillérb...ás, de ez van a díjszabásban), de sokakkal jó fej volt (illetve nem a T, hanem az adott ügyintéző) és ingyenesen cserélték a kártyát. A jelenlegi gyakorlat nem kiszúrás azokkal, akik fizetnek, hanem mázli azoknak, akik ingyen megússzák.
Ha, megvalósulna amit írsz - "jó lenne már ezt egyszer és mindenkorra tisztázni" -, akkor abból csak az lenne, hogy egységesen mindenkinél az ÁSZF szerint járna el és mindig, mindenhol fizetni kellene érte. Ez miért lenne jobb neked? -
club1
veterán
A mostani helyzet annak köszönhető, hogy az ügyfélszolgálatosok egy része ügyfélközpontú, és technikai hibát beírva ingyen cseréli a kártyákat. Miért akarnád ezt megváltoztatni? Annak nem sok ügyfél örülne ha kiadnák utasításba, hogy ragaszkodjanak a dolgozók az ÁSZF-hez és innentől kezdve attól nem lehet pozitívan eltérni. Tehát inkább ne orvosoljanak semmit...
-
amennyiben az ászf díjmentesnek írná, úgy ha számlázni akarnának, arra lehetne hivatkozni, és nincs az az
istent-s illetékes, aki az ellenkezőjét bemagyarázná nekem, de jelenleg fizetősnek írják, és ha díjmentesen kicserélik, úgy örül az ember, ha meg nem, akkor mérgelődik, de mást nem nagyon tehet, arra hiába hivatkozik, miszerint más azt mondta, hogy ingyenes...
sok dolgot úgy is letagadtak már, hogy szóban az ellenkezőjét mondta a szolgáltatós ügyintéző, de amikor leírtam/behivatkoztam a panaszomban (e-mail) a szolgáltatós ászf vonatkozó pontját, akkor máris elnézést kértek a kellemetlenségért, meg a szerződésben leírtakkal ellentétes gyakorlat miatt, bár mást nem is nagyon tehettek a kivizsgálás során, mert a szó elszáll, az írás megmarad...
t-home panasz volt, azóta át is mentem másik szolgáltatóhoz, mobilos téren 17 éve elégedett ügyfele vagyok - több előfizetéssel is - a t-nek (és jogelődeinek; westel és westel900)! -
313313
addikt
Gondolom kapnak, csak ez is sok változós képlet, meg ki hogy értelmezi, mennyire figyelt oda...
Találkoztam már hivatalos tés munkatárssal, aki nem tudta, hogy miért készít adott készülék olyan képeket, amilyeneket, aztán közbe csak a hátlapi matt fólia kavart be...(olyan ez lassan, mint a vendégllátás: legyen dekoratív és jó megjelenésű, a többi nem számít...)
-
313313
addikt
-
lehetne igaz, de amíg papíron nem ez van leírva, addig csak arra lehet hivatkozni, amit hall/olvas az ember, az meg nem feltétlenül elég, viszont ha az ászf vonatkozó pontjában is az lenne leírva - nem pedig az ellenkezője -, akkor arra simán és megalapozottan lehetne hivatkozni.
-
-
-
Soulfly842
addikt
A hónap utolsó napjáig van határidő, ha nem kerül rendezésre pár nap türelmi idő majd megtörténik a fizetési felszólítás, ez annyi következménnyel jár még csak, hogy a köv. havi számlán lesz egy fizetési felszólítási eljárási díj (jelenleg: 635 Ft). A fizetési felszólítástól számítva 30 nap határidőd van, hogy rendezd a számládat, ha időközben lejár egy másik is akkor az is kifizetésre szorul, mert akkor már egy fizetési felszólítási folyamat alatt kezeli a kettőt. A híváskorlátozás 30 nap leteltével történik meg innen már a visszakapcsolási (híváskorlátozás feloldása) díj 3810 Ft.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- iKing.Hu - Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - Új, kipróbált
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Apple iPad 11 2025 128GB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged