Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    addikt

    válasz forceberg #90171 üzenetére

    Azzal nincs baj amikor tervezhető a kiadás és számít rá a tulaj hogy 200-250 ezer után bizony költeni kell az autóra de ezt követően újra elmegy sok ezret megbízhatóan.Azzal van inkább baj mikor megbízhatatlan egy autó, hiába költ rá a tulaj attól függetlenül jönnek a váratlan, bosszantó és drága hibák.Van a családban több offos dízel, van amelyik 7 éves 350ezer felett futott és gyakorlatilag a műszaki állapota hibátlan, meg van olyan amelyikben 5 évesen 170 ezernél már fel lett újítva a motor, most lesz benne kuplung cserélve, kormos a kipufogó miközben a porlasztók be lettek vizsgálva a turbóval együtt és tudják a gyári értéket, a dpf is új és mégis kormol :D na ilyenre nincs szükségem. :) Itt is elment egy kisebb összeg arra hogy hátha kiderül mi a hiba mert valami nem jó az egyértelmű, de külön-külön bevizsgálva minden alkatrész jó, az autóban együtt viszont nem működnek.
    Nézem én is a hahu-t, jönnek a hirdetések minden nap, hihetetlen módon a fehér dízel kombikat külföldön mindig eldobálják még 180ezer km futás körül legyen az Ford,,Skoda,kia,opel:D közben mállik a kormány bennük meg lyukas a szőnyeg a pedáloknál 5-6 éves autókban.
    De ezeket a M4 110 lovas dizeleket is beraktam a keresőbe, ha rob azt írja hogy ez talán a legjobban sikerült dízel az 1.5 dci-szériából akkor gondolom nagyon nem lehet mellé nyúlni egy ilyennel ha nem a legalja kínálatban kotorászik az ember.

Új hozzászólás Aktív témák