Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz tupacamaru #3239 üzenetére

    melyik részét nem értetted az előző két irományomnak?

    1. Asus szervízbe lett küldve a monitor, magán ügyintézésből kifolyólag
    2. szartak megjavítani

    És itt jön az apropó: ha nem garanciális a probléma akkor nem is javítanak?

    Belegondoltunk, igen és az lett a döntés, hogy egy Asus szervizben talán meg tudják javítani, mivel elvileg fel vannak készülve ilyen és hasonló esetekre, ráadásul talán könnyebben tudnak megfelelő alkatrészt keríteni.

    Olyannal viszont még nem találkoztam, hogy behoznak, beküldenek, bejuttatnak, stb... egy szervizbe valamilyen készüléket és annak javítási költségéről még csak árajánlatot sem adnak.

    Vagy az Asus hivatalos szervize kimondottan csak garanciális javításokkal foglalkozik?
    Ha igen, akkor bizony rossz volt a döntés, miszerint a márkaszervizben kíséreltük meg a monitor kijavíttatását.

    ""Innentől kezdve ők abszolute nem foglalkoznak a te problémáddal mert nem feladatuk, én sem tenném. Az a baj hogy ha egy kicsit is belegondoltál volna ebbe akkor már az elején rájöttél volna hogy ez lesz a vége. Szerintem."

    Na most ha Te átgondolnád a fentebb leírt problémát, akkor milyen végkövetkeztetésre jutnál a monitor javításával kapcsolatban? Mert szerinted mi rosszul gondoltuk, hogy a hivatalos márkaszervizben próbáltuk meg javíttatni a készüléket.

    Előre is kösz az infót :R

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés